Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tänään rukoilemme Sannan puolesta kun syytösten vedet nousevat hänen kurkkuunsa asti eikä hänellä ole ketään muuta puolustajaa kuin Isä Jumalan oikealla puolella istuva Herra Jeesus Kristus itse, joka aina rukoilee puolestamme.

Sannaa on syytetty ruokahankinnoista kansan rahoilla mutta kuten tiedämme on tuokin asia Jumalan maailmoista käsin katsottuna aivan eri kuin hänen ihmissyyttäjiensä näkökulmasta katsottuna.

Tätä kuvaa katsoessani sydämeni itki.
IMG_20210604_125153.png
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Siunausta jokaiselle tänään.
Viime yönä Herra laski sydämelleni kaksi asiaa. Toisen olen jo jakanut täällä.
Oli kuin rohkaisuna minulle, että täällä oli valmis otsikko aiheesta "Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta".
Kello oli jo yli puolen yön, kun yörukous oli päättynyt ja aivan yllättäen Herra laski sydämelleni vielä tämän aiheen.
Sen otsikko on aloituksen mukainen, ja otsikon alle Herra antaa päivittäin yhden päättäjän nimen, jonka me saamme viedä Herran eteen. Jeesus antaa meille rukoillessa asiat, joita rukoilla. Tämä on vapaaehtoista ja kutsu on sellainen, että liity mukaan vain, jos tunnet kehotusta siihen. Herra vie asiaa itse eteenpäin.

Ensimmäinen rukousaihe, jonka Herra antoi on Erkki Tuomioja.
Jos Herra laskee aiheen sydämellesi tai on jo tänään laskenut, niin rukoillaan yhdessä Erkki Tuomiojan puolesta.
Kiitos Jeesus, että johdat ja johdatat meitä laskemaan asiamme oikein, sinin tahtosi mukaan, sinulle tiettäväksi. Jää siunaamaan meitä jokaista missä kukin olemmekin tänään nimessäsi Jeesus. Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Herra laski sydämelleni tämän päivän päättäjiksi kaksi ihmistä. Yhden miehen ja yhden naisen. Mika Niikon ja Anna Kontulan. Kävin äsken katsomassa netistä mitä heistä kerrotaan, ja löysin heistä yhteisen artikkelin. Uskon, että Herra on siksikin valinnut tänään kaksi yhden sijasta. Rukoillaan, että Jeesus voi tehdä sen, mitä Hän on suunnitellut molempien varalle.
Rukoillaan yhdessä myös Suomen kansan puolesta Jumalan Sanan pohjalta.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan tänään Veronika Honkasalon puolesta. Hänet Herra laski sydämelleni tänään.
Ole Jeesus mukana rukouksissamme tänään. Muista myös omaisuuskansaasi Israelia. Ole Suomen kansan keskuudessa tälläkin viikolla ja vie Sinun Evankeliumisi Jeesus jokaiseen kotiin, tavalla taikka toisella.
Jää meitä jokaista siunaamaan, nimessäsi Jeesus, Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Päättäjät juuri ajankohtaisesti riitelevät siitä kuuluuko minulle ihmisoikeus päästä silmälääkäriin.

https://yle.fi/uutiset/3-12028394

Anoin KELAsta tukea siihen maksuun, jonka jouduin hädässä maksamaan itse silmälääkärissä näköhäiriöiden takia. En ole saanut vastausta yli viikkoon.

Toisilla on miljoonia säästössä kuulemma koronan aiheuttamien harrastusmenojen estymisen takia ja toisille ei haluta antaa vähäisintäkään euroa.

Köyhät joutuu jo nyt tottumaan siihen ettei palveluja ole eikä apua. Eduskunnan iloisin ahkeruuden aihe on poistaa ihmisoikeudet köyhiltä.
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Olen seurannut Trumpin paluuta valtaan maassansa rukoillen ja uskoen. Nyt kuuluu kummia Operaatiokesus Klasulta. Ihme ettei kukaan oo kommentoinu uusia käänteitä- Eläkkeelle jäänyt CIA_n agentti paljasti että valkonen talo on vallattu, on ollut koko ajan, eikä Bideellä eikä Kamalalla ole sinne pääsyä. Sen takia valkonen talo on ollut jatkuvasti pimeänä.
Heidän esiintymisensä Valkoisessa talossa on tapahtunut kulisseissa, ei oikeassa valk.talossa.
Samoin Pentagoniin ei heillä kummallakaan ole pääsyä. Todisteet vaaliäänten varastamisesta ovat varmuudella selvinneet.
Nyt voi olla suuria ongelmia tulossa "pahojen" puolelta. Ranska ja Kreikka on jo valloitettu Euroopassa ja muut maat melkein kokonaan. Pahat voi laittaa uusilla aseillaan maanjäristyksiä, biohyökkäyksiä ym.ym. saavuttaakseen tavoitteensa. He mieluummin tuhoavat maailmaa ja ihmisiä kuin antavat periksi tavoitteissaan, kun ovat jo näin pitkälle päässeet.
Ovat jääneet kiinni vaalien varastamisesta, joten nyt pitää tehdä jotain aivan kamalaa jotta huomio kiinnittyy siihen eikä bideeseen ja Trumpin paluuseen. Ja media on hiljaa, ihmiset ei saa mitään tietoa.
Toissa päivänä oli Suomen tv uutisissa maininta Trumpin kokouksesta ja ja siinä oli pari sanaa mitkä lausuttiin ja nekin olivat Trumpin haukkumista. Uutisissa sanottiin että Trump piti kokouksen jossa hän puhui törkyjä. Nyt paastään sotten asiaan, Jatkuva rukoukseni on että Jeesus kohtaisi meidän presisentimme. Olen itse kuullut hänen sanovan jo monia vuosia sitten että tulee uusi maailman järjestys. Toisessa puheessaan hän sanoi, ehkä ajattelemattomuuttaan että valoja on vannettu. Luulen että hän on vapaamuurari. Hedelmistä me tunnemme ja saamme nähdä mikä hän on miehiään. Kun ajattelee Trumpia ja mitä hän sai aikaan niin minun käy kateeksi, mutta hyvällä tavalla siis, me tarvimme päättäjän joka pitää huolta suomalaisista, köyhistä. Ja Suomen maasta.
Maaret

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Pressa on jo näyttänyt että hän lahjoittaa näyttävästi polkupyörän ulkomaalaiselle lapselle mutta ei tee mitään suomalaisten lasten hätää helpottaakseen.
Hän kyllä yrittää puhua järkeä terroria ja pedofiliaa edistävälle "hallituksellemme" mutta satanistien laki on säädetty niin ettei hyvä voi laillisesti mitään pahuutta vastaan.

Siksi tuomiot ovat alkaneet ja katastrofit lähes joka päiväisiä. Eikös joku vuosia sitten ennustanut, että katastrofit lopulta yleistyy niin paljon ettei moniakaan enää edes ehditä auttaa. Google on jo ruvennut merkkaamaan karttaansakin kaikki katastrofipaikat punaisella ympyrällä.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan tänään niiden päättäjiemme puolesta, jotka ovat tavalla taikka toisella mukana kuntien päätöksenteossa, olipa se sitten ylemmällä tai alemmalla tasolla.

Rukoillaan kaikkien kuntavaalien jälkeen valittujen päättäjien, tällä hetkellä kuntien päätöksenteossa mukana olevien naisten ja miesten puolesta.

Muistamme myös samalla niitä ihmisiä, jotka ovat jääneet ilman toimeentuloa, eläkepäätöstä, sairauskuluvakuutuksen oikeuttamaa korvausta, ansiopäivärahaa, työeläkettä, hoitorahaa, muuta korvausta, johon olisi ollut oikeutettu, mutta on jäänyt ilman tai se on ollut vähäisempi, kuin alunperin olisi pitänyt.
Herra astui alas, kertoo 2. Mooseksen kirja sen 3:ssa luvussa. "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa."
Hän sanoo tänään "Sentähden minä olen astunut alas."

Hän sanoo tänään saman meille, kuin Mooseksellekin "Niin mene nyt, minä lähetän sinut faraon tykö, ja vie minun kansani, israelilaiset, pois Egyptistä".
Voimme viedä Jumalan asioita eteenpäin Egyptistä Luvattuun maahan rukouksin, lauluin, todistuksin ja siunauksen kanssa. Monin tavoin. Herra antaa itse kullekin oman työpaikan. Joku istuu oven suussa ja myy sisäänpääsylipun, samalla hän saa siunata ihmistä. Sitten toinen ajaa kuorma-autoa ja kuuntelee pitkien ajomatkojen aikana hengellisiä lauluja ja ylistää Herran nimeä. Hän rukoilee myös työmatkoillaan. Herra on sielläkin. Toinen on mustikoita poimimassa, ja ilman työpaikkaa. Herran on maa ja kaikki mitä siinä on. Hän on sen lapsilleen antanut. Hänen omanaan saat kiittää ja ylistää Jumalaa ja siunata kättesi teot. Me olemme kukin omalla vartipaikallamme. Sinunkin paikka on tärkeä.
Herra siunatkoon jokaisen omansa ja yhdistäköön rukoukset kaikkialla, että se sataisi maamme ylle oikeaan aikaan.

Kiitos Jeesus, että saamme tänään tuoda eteesi itsemme ja rukousaiheemme. Kiitos, että Sinun nimesi on ylistetty, Herran on kaikki Valta, Jeesukseen Kristukseen saamme turvata kaiken pahan ylitse. Me uskomme siihen, mitä toivomme ja ojentaudumme sen mukaan mikä ei vielä näy.
Herra näytä Sinä, kuinka olet, kurjan, köyhän, orvon ja lesken apuna. Sinä näet ramman, kuuron, sokean, halvaantuneen, mykän, kaikin tavoin sairaan. Sinä et käy tänäänkään ohitse. Sinä teet ihmeitä ilman määrää. Et käy ohitsemme tänäänkään. Annat leivän tarvitselle, väsyneelle väkeä, voimattomalle voimaa, lohdutat jokaista, joka on murheellinen, karkoitat pelon sydämistä, annat valon pimeyteen, pelastat langenneen ja uudistat ja parannat jokaisen, joka turvaa Sinuun ja kohtaat erityisesti ihmisiin pettyneen ihmisen, Sinä et jätä kesken kättesi työtä. Sinä autat ja lohdutat jokaista, joka puoleesi kääntyy.
Sinulle Jeesus yksin kiitos, kunnia ja ylistys!
Päästä kansasi lähtemään, kansasi joka odottaa vapautumisen päivää. Vastaa tässä hetkessä omiesi rukouksiin. Kiitos, että sinä totisesti kuulet meitä nyt ja aina.
Sinun on kirkkaus ja väkevyys nyt aina ja iankaikkisesti!

24. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
4. Moos. 6:24-26
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra, jos me olemme vielä Egyptissä, niin katkaise faaraon kahle Sinun voimateollasi ja lähetä meidät matkaan. Herra, jos me olemme vielä erämaassa, niin anna anteeksi meidän purnauksemme ja näytä suunta kohti Luvattua maata. Herra, jos me olemme vielä Jordanilla, niin auta kädelläsi sen ylitse ja käännytä viimeinenkin epäröivä mieli. Ota luoksesi, rajan ylitse Sinun Pyhään Maahasi. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Tänään rukousaiheena Herralta on oikeuskansleri Tuomas Pöysti. Rukoillaan hänen puolestaan.
Oikeuskansleri Tuomas Pöystin nimitti tehtäväänsä tasavallan presidentti Sauli Niinistö.
Rukoillaan myös oikeuskanslerin tehtäviä hoitavien apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalaisen ja apulaisoikeuskanslerin sijaisen Petri Martikaisen puolesta.

Oikeuskanslerin perustehtävänä on edistää oikeusvaltioperiaatteen toteutumista. Rukoillaan erityisesti Jumalan tahdon tapahtumista tänään Suomen vuoksi.
Rukoillaan lisäksi, että koska Jumala valvoo kaikkea ja on oikeudenmukainen, että työtehtävä, jossa oikeuskanslerin tulee valvoa myös perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa, että se ei ole Suomessa millään tavoin sivuutettava asia ja se nousee näkyvällä tavalla esille. Rukoillaan, että kaikki epäkohdat nousevat myös rukouksessa esille, jotta saisimme viisauden jatkaa Suomen ja päättäjiemme puolesta rukoilemista.

Rukoillaan myös, että Herra avaa uusia rukousovia, jotta Suomen päättäjien puolesta rukoileminen syvenee ja johtaa hengelliseen läpimurtoon. Pyydetään tätä hengellistä läpimurtoa erityisesti Helsingissä.

Tänään on mahdollista pyytää Herraa avuksi kaikissa elämän epäkohdissa ja anoa Häneltä apua kaikkiin mahdottoman tuntuisiinkin asioihin. Hän voi kääntää asioiden kulun, mahdottomankin tilanteen ja antaa tulevaisuuden ja toivon jokaiselle, joka huutaa avuksi Herran nimeä.

Kiitos Jeesus että kuulet rukoukset ja vastaat oman pyhän tahtosi mukaisesti. Ole läsnä elämässämme ja anna meidän palvella Sinua muurinaukossamme. Kiitos ja ylistys ja kunnia Sinun pyhälle nimellesi Herra Jeesus. Vahvista jokaista tässä hetkessä, joka tuntee kaipausta Sinun puoleesi Jeesus. Kutsu omaksesi niitä, jotka eivät Sinua vielä tunne. Jää meitä siunaamaan, Isä Jeesuksen nimessä, Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan tänään kaikkien Suomen päättäjien puolesta, jotka tekevät päätöksiä Suomen hyväksi
etsimättä omaansa, iloiten yhdessä totuuden kanssa. Pyydetään heille erityistä varjelusta ja johdatusta. Sananpaikka, jonka Herra nosti tähän aiheeseen liittyen:

3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. 1. Kor. 13:3-7

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen." 1. Kor. 13:1

Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Hebr. 13:8

Kiitos Jeesus että kuulet rukoukset ja vastaat meille tänäänkin. Jää siunaamaan meitä sinun nimessäsi Jeesus, Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kiitos rukouksistasi, Maria . Odotan niitä ja rukoilen kanssasi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos tästä rohkaisusta ja vahvistuksesta sinulle seuraaja. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan tänään yhdessä Tytti Tuppuraisen puolesta. Hänet Herra antoi rukousaiheeksi.

Sain myös sananpaikan, jota voimme lukea päivittäin rukouksen yhteydessä. Jes. 58:6-11

Herra auttaa ja vastaa

Kun Jumala lupauksensa mukaan antaisi meille pyytämämme, me emme ehkä uskalla edetä. Tarvitsemme yhteyttä Jumalan kanssa, että uskomme kasvaisi ja mennäksemme yhä enemmän kohti luvattua  maata. Pieni askel on kohta isompi askel. Valtaamme maaperää vähän kerrallaan, emme maata kerrallaan.

Mutta Daavidin miehet sanoivat hänelle: "Mehän elämme pelossa jo täällä Juudassa. Menisimmekö vielä Kegilaan filistealaisten taistelurivejä vastaan?"
1. Sam. 23:3

Edellisessä jakeessa 22 Daavid tekee oikein ja kysyy Herran mielipidettä ennen kuin tekee mitään. Herralta tuleekin heti vastaus mitä tehdä. Hän on ennenkin toiminut näin. Herra on neuvonut, Herra on aiemmin jopa kertonut," minä annan tapahtua näin", mutta ensin on tullut kehoitus "mene".

Vaikka me pelkäämme ja arkailemme, silti me anomme, ja saamme anoa.
Herra haluaa, että näemmepä sitten sotajoukon tai linnoituksen edessämme, ei hän sitä siksi tahdo, että kauhistelisimme sitä. Kun näemme edessämme tänään linnoituksen, tunnemme tarpeemme olla ensin sisällä Jumalan suunnitelmassa. Kysymme lapsen lailla kysymyksiä Häneltä ja Hän ei niitä pelkää.

Tämän päivän linnoitus on Jumalan luoma. Se näyttää suurelta ja varustetulta, mutta se on sallittu meidän tiellemme. Se on kuitenkin betonia, tiiliä, hiekkaa, vettä jne. Se on ihmisen tekoa ja ihmisen on tehnyt Jumala. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Me emme ole täydellisiä. Edessämme on este, jonka Jeesus voi kukistaa.
Rukoillaan yhdessä, että jokainen tiiliskivi ja hiekanjyvä ja betoninmuru hajoaa Jumalan Sanan voimasta.
Raamattu sanoo, ettei muuta perustusta panna voi, kun mikä pantu on ja se Jeesus Kristus. Jumala loi kaiken Sanallaan. Kun Jeesus oli erämaassa ennen työnsä alkamista, sielunvihollinen tuli kiusaamaan Jeesusta. Jeesus kukisti jokaisen kiusauksen Sanalla. Vihollisen tarjotessa tämän ajan valtakuntaa, ja pyydettyään Jeesusta kumartamaan itseään, vastasi Jeesus hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman." (Luuk:4)

Me rukoilemme Sanassa, sillä kaikki on saanut syntynsä Hänen kauttaan, ja ilman Häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Jos meidän sydämet ovat puhtaat, Herra vastaa meille, kun käymme Hänen eteensä. Pyydämme ja anomme Sanan mukaan ja Jumalan Pyhän Hengen ohjauksessa uskon rukousta. Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras. Harras ei ole sama kuin teennäinen, se on jotain mikä nousee sinusta ja minusta, kun meistä itsestä ei oikein mitään voi löytyä. Mitä pienempi olen, sitä suurempi on Jeesus.

Tänään käännymme Jeesuksen puoleen yhdessä ja anomme, että se linnoitus, joka on kuin kupolina Suomen valtion johtonaisten yllä kaatuu. Emme tarvitse linnoitusta, joka on ihmisten ja Jumalan välissä. Tarvitsemme rehellisiä, avoimia ja totuutta puhuvia ihmisiä valtion johtoon.
Jos Herra sinä haluat, niin me pyydämme, koska Sinä et katso henkilöön, että Sinä valitset jokaisen Suomen päättäjän, että tässä maassa vallitsee rauha ja yksimielisyys. Sinussa Jeesus on elämä ja valkeus ja pimeydellä ei ole Sinussa sijaa.

Murra epäusko valtionjohdon sisällä ja sytytä sellainen tuli niihin sydämiin, joita nyt puoleesi vedät, että tulee todellinen halu löytää Herran tahto. Kiitos Jeesus, että laitat myös kivet huutamaan. Opeta kansasi taas päivittäiseen rukoukseen. Älä anna meidän hellittää tästä ajatuksesta, vaan muistuta meitä tästä useita kertoja päivässä. Anna Herra anteeksi kaikki syntimme ja nosta valoosi sellaiset asiat, jotka Sinä haluat tuoda. Avaa Herra vääryyden siteet, irroita ikeen nuorat, päästä sorretut vapaaksi ja särje Herra Sanan mukaan kaikki väärät ikeet. Poista sormella osoittelu ja vääryyden puhuminen. Anna vaatteet ja ruoka sitä tarvitsevalle, ojenna leipä ja vesi sille joka on sitä vailla. Älä anna meidän olla kolmesti sinua kieltäviä Herra. Anna nousta syvä huokaus kansasi keskuudesta, pienimmästä suurimpaan Herra.
Kiitos Jeesus, että vastaat, nimessäsi Jeesus, Aamen 🙏

Ja Herra vastasi: "Minä annan anteeksi, niinkuin sinä olet anonut.
4. Moos. 14:20


6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen." Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
11 Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.
Jes. 58:6-11
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Yhdyn tuohon rukokseen.
Kiitän Herraa teistä rukoilijoista, Mariasta, joka on saanut sydämelle nämä tärkeät rukoukset ja tuonut ne yhteisesti jaettavaksi.

🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Tämän päivän rukousaiheena Herralta on pääministeri Sanna Marin. Tunsin aluksi valtavaa pienuutta tämän asian edessä. Muistamme, että Herra antaa meille aiheen, joka on Hänen sydämellään. Rukoillaan siis tänään, että tapahtuu Jumalan tahto. 🙏
Herra ole läsnä rukouksissamme.
Nosta sinä Jeesus tänään esille kaikki, mitä haluat meidän rukoilevan antamasi rukousaiheen kohdalla. Älä anna meidän säästellä yhtään rukouksissamme. Älä anna meidän pidätellä ääntä Sinun edessäsi Herra. Sinä yksin olet kaikkivaltias Jumala. Herra Sinä olet voimallinen. Jeesus, me ylistämme Sinun Pyhää Nimeäsi. Me koroitamme Sinun valtasuuruuttasi Jeesus, Halleluja. Sinä Jeesus, olet Kuningasten Kuningas. Sinä Jeesus, olet Hän, joka olet aina ollut ja olet ja tulet olemaan. Halleluja!! Sinun nimesi edessä Jeesus, tulee jokaisen vielä notkistaa polvensa. Halleluja. Ole ylistetty Jeesus. Me koroitamme Sinun Pyhää Nimeäsi. Sinä Korkein, Sinä Herrojen Herra ja Kuningasten Kuningas. Ylistys Sinä Jeesus, Sinä todella olet Suomen Kuningas. Jeesus, me annamme Kunnian Suomen hyvistä ajoista yksin Sinun Pyhälle nimellesi. Ilman Sinua me emme voi mitään tehdä. Halleluja, Kiitetty Jeesus, Sinä yksin olet omiesi apuna hädän päivänä. Apu tulee ylhäältä, kiitos että jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä tänäkin päivänä. Me panemme Suomen kansana tänään toivomme Sinuun Isä Jumala, valkeuksien Isään, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa.
Jätämme itsemme, hallituksen, valtiomme, Suomen rajat, rajanylityspaikat, Suomea koskevat kaikkinaiset päätöksen tekijät, ja jokaisen yksittäisen ihmisen, kaikkinaisine tarpeineen sinun käsiisi Jeesus. Kiitos Jeesus tästäkin aamusta, tästä heinäkuun viimeisestä päivästä, tästä antamastasi lauantaista. Me saamme tänään kokea jälleen uuden armon Jumala Sinun edessäsi. Olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymisen päivä Suomen kansalle mahdollisuuden päivä, pelastuksen päivä ja toivon päivä. Kiitos Jeesus kaikesta siunauksistasi, joita olet meidän kansallemme antanut. Kiitos, että saamme siunata kansaasi Israelia ja saamme toivottaa ja rukoilla rauhaa Jerusalemiin. Muista myös niitä, joita uskon tähden vainotaan. Anna heille Sinun yliluonnollinen suojasi ja läsnäolosi. Ole kanssamme tänäänkin ja jää näin siunaamaan meitä, nimessäsi Jeesus, Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, yhdyn rukoukseen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukoillaan tänään yhdessä Matti Vanhasen puolesta. Herra antoi hänet tämän päivän rukousaiheeksi.
Sain myös näyn, joka liittyy rukoilemiseen.

Oli iso tykki, siitä lähti tuli ja tykin toiminta oli moitteetonta. Tykki oli siis varsin hyvä. Tykki kuvasi rukousta, toimivaa rukousta, jota Herra johti. Siinä ei näkynyt ihmisiä, tykki koostuu Hänen omistaan.
Tykin vasemmalla puolella oli rivistö ihmisiä. He kaikki olivat polvillaan. Jokainen pyrki peittämään yhtä aikaa kahdella kädellä oman päänsä sekä kaksi korvaansa. Oman selustansa he olivat kuitenkin jättäneet vartioimatta. Kaikilla oli kuitenkin halu olla mukana Jumalan valtakunnan työssä. 🙏
Raamattu sanoo, että meillä ei ole taistelu lihaa, eikä verta vastaan. Tykki hoitaa oman osuutensa, Herra taistelee puolestamme. Rukouspaikallani olen huomannut, että Herra siirtää riittävän etäälle rukoilemaan, että olen turvassa, kun rukoilen. Kun on aika lähestyä rukouksessa Jerikon muureja ja puhaltaa oinaansarveen, niin Herra antaa siihen kehoituksen.
"Ja kun pitkä oinaansarven puhallus kuuluu, kun kuulette pasunan äänen, niin nostakoon koko kansa kovan sotahuudon; silloin kaupungin muuri kukistuu siihen paikkaansa.." (Joosua 6.luku)
Rukoillaan siis, että Herra antaa rukousvastauksia ja varjelevan käden yllemme, kun rukoilemme ja kaikki löytävät oman paikkansa rukousrintamassa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle ja virrat kuivan maan päälle. Minä vuodatan Henkeni sinun siemenesi päälle ja siunaukseni sinun vesojesi päälle.
Jes. 44:3

1. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2. Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
Matt. 18:1-3

Rukousaiheena tänään, ovat Kaikkivaltiaan Jumalan luomat lapset. Erityisesti Suomalaiset lapset. Me hänen omansa olemme kaikki Jumalan lapsia, mutta lapset ovat erityisen tärkeä rukousaihe Jumalalle tänään. Heidät Hän laski sydämelleni ennen kuin sunnuntai vaihtui maanantaiksi. Suomen päättäjä tänään on lapsiasiavaltuutettu. Rukoillaan hänen puolestaan yhdessä.
Ehkä sinulla, sinun suvussasi tai lähialueillasi on lapsia, isoja, sekä pieniä. Tämän päivän rukousaiheena on, Jumala rakastaa lapsia ja Hän haluaa, että he tulevat kuulluiksi ja nähdyiksi.
Ehkä sinulla on jokin erityinen todistus siitä, miten Jumalan Sana on puhutellut sinua lapsen kautta. Olet varmasti kokenut Jumalan puhetta lasten kautta omassa elämässäsi. Ehkä paranit, kun lapsesi, tai joku lapsi rukoili puolestasi, ehkä sinua kosketti sanat, jotka kuulit lapsen suusta.

Tänään mielessäni on ollut ajatus siitä, että moni iso rukousvastaus on tullut erikoisella tavalla. Vastaus on ollut hyvin yksinkertainen. Se on syntynyt, kun sydämestä on lähtenyt vain pieni ja jopa äänetön huuto Jumalan puoleen.
"Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!" Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
(Gal. 4:6-7)

Lapsen tapa pyytää ja jatkaa pyytämistä siihen asti, kunnes vastaus tulee, on joskus hyvinkin periksiantamatonta. Pyynnössä on mukana vilpittömyys ja rehellinen suorasukainen toive, joka tulee usein ulos suusta sellaisena, kuin se lapsen sydämessä juuri sillä hetkellä on. Siinä ei ole selityksiä.
Jos vanhemmat haluavat lapsen vielä odottavan hetken, he auttavat lasta kiinnittämään katseensa rakkaudellisesti siihen, että odotus palkitaan. He antavat tukensa, että lapsi jaksaa odottaa.
Kun yritämme yhdessä 'jaksaa' rukousvastauksien odottamista, mekin toivomme rohkaisua toinen toisiltamme. Rohkealla mielellä oleva vahvistaa odottamiseen väsynyttä, ja toiveikas rinnalla kulkija valaa toivoa uskonpuutteen kanssa kipuilevaan.
Jumala on antanut meille myös Pyhän Henkensä, jotta jaksamme silloinkin, kun olemme inhimillisesti aivan yksin. Saamme ottaa mallia lapsista ja luovuttaa kaikki elämämme asiat Jumalan, taivaallisen Isämme hallintavallan alle. Tänään huudamme "Abba! Isä!", kuule meidät.

Isä Kaikkivaltias, taivaan ja maan Luoja. Me käännymme tänään, kuukauden ensimmäisenä maanantaina yhdessä Sinun puoleesi. Ole armollinen ja kuule meidät. Sanassasi Jeesus Sinä opetat, että "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta." Tässä maailmassa ja tässä maassa on niin monta lasta, jotka ovat Sinun tuntemistasi vailla. Opeta Sinä itse heitä kaikilla niillä tavoilla, joita vain yksin Sinä tiedät olevan käytössä. Herra älä jätä yhtäkään Suomen lasta huomiotta. Kun rukoilit Isää, rukoilit myös omiesi puolesta: "En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta." Näin mekin nyt anomme, että varjelisit Suomen ja myös maailman lapset kaikesta pahasta. Ota jokainen Suomen lapsi, jokaisen Sinä Herra nimeltä tunnet, ota Isä sinä heidät syliisi. Puhu Sinä Herra heidän läheisilleen, ystävilleen, isovanhemmilleen, sukulaisilleen, opettajilleen, sekä muille lähiaikuisille, että lasten on Sanan mukaisesti saatava tulla Sinun tykösi, ja että heidän kaltaisten on Taivasten valtakunta. Puhu heille, että Jumala on todellinen. Kiitos, että Sinä Jeesus kerrot Suomessa tänään jokaiselle lapselle, että on olemassa Kaikkivaltias Jumala, joka rakastaa lapsia. Sinä kerrot heille, että Jumalan tahto on, että ei yksikään pieni lammas vaeltaisi yksin.

Herra me rukoilemme tänään, lapsiasiainvaltuutetun puolesta. Hänellä ei ole valtaa ratkaista yksittäisten lasten tai perheiden asioita, eikä hän voi ottaa kantaa, kuten Sinä Jeesus voit. Laskemme siis lapset Sinun eteesi rakas Taivaan Isä, että Sinä koskisit heihin, siunaisit heitä ja ottaisit kantaa Suomen lasten puolesta. Sinä olet heidät luonut, Sinulla on valta. Isä kiitos että näytät voimasi Suomen lasten elämässä. Sinä Jeesus olet se hyvä paimen. Kiitos, että kuulet rukoukset ja vastaat niihin. Anna apusi oikeaan aikaan. Auta Herra!
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
https://m.youtube.com/watch?v=XxgtfAt0XuA

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie,
vaan ihana enkeli kotihin vie.
Niin pitkä on matka, ei kotia näy,
vaan ihana enkeli vieressä käy,
vaan ihana enkeli vieressä käy.

2.
On pimeä korpi ja kivinen tie,
ja usein se käytävä liukaskin lie.
Jo lapsikin helposti langeta vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.

3.
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie,
vaan ihana enkeli kotihin vie.
Oi laps, ethän milloinkaan ottaa sä vois
sun kättäsi enkelin kädestä pois,
sun kättäsi enkelin kädestä pois.

Lapsen suusta.. ”Ei haittaa, vaikka en aina saa leikkikaveria. Kun leikin yksin niin Jeesus on minun kanssa”. Mistä tiedät?
Näen täältä(osoittaa silmää sivusta). Ei minun tarvi katsoa, kun näen sen tästä sivusta.❤️
Vastaa Viestiin