Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Lapsen suusta.. ”Ei haittaa, vaikka en aina saa leikkikaveria. Kun leikin yksin niin Jeesus on minun kanssa”. Mistä tiedät?
Näen täältä(osoittaa silmää sivusta). Ei minun tarvi katsoa, kun näen sen tästä sivusta.❤️
Ihmeellinen todistus! ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä sain tähän liittyen vähän niin kuin tiedon sanat, että ”lapset näkevät Minut sellaisena kuin Minä olen, koska he eivät pelkää”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kristuksen omat päätöksentekijöinä, on päivän rukousaiheena.
Rukous käy edellä, sitten vasta kaikki muu. Me teemme kaikki tärkeimmät päätöksemme Herran edessä. Me kristillinen kansa olemme tämä Suomen tärkein päätöksenteko-ryhmä.

En osaa edes kuvata miten vähäiseksi Herra työssään tekee, mutta hengessä nousee enemmän ja enemmän rukous, lähetä yöhön lisää rukoilijoita. Lähetä Herra, lähetä. Mitä enemmän annan Herran tehdä, sitä pienempi olen. Tänään Herra näytti, että olin täysin voimaton ja aseeton. Vain Jeesuksen Kristuksen nimeen ja Hänen ristiinsä turvaaminen voi minua auttaa. Hänen nimeensä ja vereensä turvaaminen oli ja on minun apuni ja Hänen verensä voima on minun pelastukseni.
Minun pyyntöni Herralle on tänään, että saan luovuttaa oman tahtoni Sinulle Herra, Sinun pyhässä nimessäsi Jeesus. Anna voimaa, että annan koko elämäni tänään Sinun käsiisi Jeesus, että saisin palvella Sinua Suomen muurinaukossa tahtomallasi tavalla.
Kiitos Jeesus, että rukouksessa on tänäänkin voimaa. Herra kiitos, että Suomen nuoret otetaan nyt 'kiinni', joka ikinen. Että Jeesus taivas olisi täynnä häävieraita. Herra, me julistamme vapauden päivää tänään Suomen nuorille, Sinun pyhässä nimessäsi Jeesus Kristus, koska Herran Sana pysyy iankaikkisesti, Aamen. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Tänään Herra antoi sydämelleni rukouksen, Isä meidän anna meille meidän päättäjämme. Ei ketään yksittäistä, ei mitään muuta kuin tuon yllä olevan ja vahvistaen tämän nousi mieleeni Sanankohta
Ja illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina.'
Luuk. 14:17

Rukoillaan tänään, että Herra antaa meille Suomen kansan päättäjät.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aika jännää, ihan tuossa hetki sitten Herra puhui ja sanoma oli että kaikki on valmiina, tarkasti sanottuna ”Kaikki (merkit) on paikoillaan”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja kiitos näistä rukouksista ja sanoistasi Herran puoleen, luen ne aina puoliääneen ja niiden myötä yhdyn tähän rukousketjuun.

Muodostetaan rintama Suomen ylle tuota käärmettä vastaan. Nyt kun paha on nostanut irvokkaan päänsä esille, eikä enää piilottele, niin mitä mekään piilottelisimme sen enempää. Ei tämä maailma muutu tästä paremmaksi paikaksi enää, eikä se ymmärrä Kristusta yhtään sen enempää. Joten tehdään se Seurakuntaruuniina mihin Herra meitä kehottaa, kukin omalla sarallaan vieden Herran Sanaa eteenpäin niille, jotka vielä kuulevat ja tehden työtä Herralle, joka on otollista Hänen edessään.

Joh. 1:5 Ja valkeusr loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

Jes. 60:2 Sillä katso, pimeys peittää maan ja synkeys kansat, mutta sinun ylitsesi koittaa Herra, ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. rukoilen myös mukana suomen päättäjien puolesta. Näin näyn tuossa eilen. Kansa seisoi niinkuin lehterin alla ja päättäjämme tuolla lehterillä selinpäin kansaan. Heidän takana oli sauli niinistö, joka seisoi kansaanpäin ja kansanedustajat ja hän olivat vastakkain nähden siis toisensa.
Maaret

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Politiikka tuo aina pettymyksen koska jumalattomat vaeltavat aina pimeydessä. He eivät kykene hyviin päätöksiin koska heillä on eri jumala.

Jos politiikassa haluaa hyviä , inhimillisiä, ihmisystävällisiä päätöksiä niin täytyy selittää konsensukselle miksi myös rikkaat hyötyvät kyseisestä päätöksestä.

Tämä oli totuus muinoin kun terveydenhuolto levisi kaikkien avuksi. Koska rikkaat hyötyivät kun sairaat köyhät eivät levittäneet tauteja heihin.
Jos joku haluaa suojella luontoa tai terveyttä tai ruokaa tai lapsia niin aina perusteessa täytyy olla hyöty rikkaille. Muutoin muutos menee vain sortoon ja riistoon ja kieltoihin ja nyt valvontaan , pakotuksiin , rajoituksiin , veronkorotuksiin, yleiseltä nimeltään = pahuuteen.

Tähän linjaan ei ole tullut muutosta sataan vuoteen uskovien rukouksista huolimatta. Ehkä kuitenkin hidastatte pahuuden leviämistä .... 🙄

En myöskään ymmärrä uskollisuutta Räsästä kohtaan vaikka saamaa ja julmempaa pahuutta on Suomessa tehty muillekin ihmisille. Mutta Päivi on muita tärkeämpi ja arvokkaampi siksi kokoonnutaan nimenomaan hänen avukseen.
En siis usko näiden moraalisten "mielenosoitusten" apuun koska uskovat eivät edelleenkään tee parannusta omista vääryyksistään.

Eikö Raamattu sano sen ikuisesti siteeratun kohdan mukaan : " kun Minun kansani NÖYRTYY ...."
Joissakin seurakunnissa olen nähnyt harvoja, jotka itkee kurjan IHMISEN puolesta eli NÖYRTYY mutta nämä eliittiuskovat esiintyvät vain puhujina "mielenosoituksissa".

Jos ihminen ei merkitse uskoville mitään niin "minkä olette tehneet YHDELLE näistä PIENISTÄ sen olette tehneet Minulle".
Ei auttanut tuomiolla suuret ihmeet ja voimalliset teot kun kurjaa ja köyhää halveksivat.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos rohkaisusta ja vahvistuksesta. 🙏Pyysin eilen Herralta, että Hän jotenkin toisi vahvistusta muutamien viestien kautta. Ei niin, että ne viestit kumoaisivat Jumalan puheen, mutta tarvitsin itse vahvistusta. Kiitos teille ja kiitos rukousvastauksesta ja kiitos vielä tästä rukousrintamasta.
Tänään Suomen epäkohtien puolesta rukoiltaessa Herra oli niin väkevästi läsnä, että rukouksessa todella tapahtui paljon. Jos koet, että Herra nostaa sydämellesi päättäjiä, niin tuodaan niitä yhdessä tähän.

Aamulla löysin autostani kuntavaalikirjeen. Jokin siinä jäi vaivaamaan. Ehkä ne kuntavaalilomakkeet tulisi vielä käydä rukouksessa läpi.

Tänään sain aamuyöllä kaksi näkyä, joihin sain myös selityksen. Tämä ensimmäinen on selkeästi tärkeä tuoda tähän ketjuun, koska olen rukoillut, että Herra puhuisi tästä selityksen myös jollekin toiselle. Sen sanoma johtaa jokaisen miettimään.

Ensin näky lipputangosta. Suomen lippu pysyi lipputangon yläpäässä, eli siellä missä kuuluikin, silloin kun rukoilijat rukoilivat. Kun rukous herkesi, sitä vetämällä vedettiin alaspäin ja silloin naru oli umpikireällä alaspäin.
Näyssä rukouksen voima oli valtava, rukous piti lipun alati siellä missä piti, mutta heti sen lakattua, oma kansamme veti narun niin kireälle "sadasosa sekunnissa", että se voi ihan kohta katketa.

Rukous on tärkeää, mutta rukoilijoita on Suomessa niin vähän, että maailma on saamassa Suomesta voiton. Mutta koska rukous on niin väkevää vähäiselläkin väellä, Herra haluaa kertoa totuuden Suomen tilanteesta.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maria »

Näin tämän aamun ensimmäisen näyn jälkeen myös toisen näyn. Oli useita ihmisiä hukkumaisillaan. He olivat hyvinkin lähellä rantaa, mutta he eivät osanneet tehdä mitään. He katsoivat jalkoihinsa. Heidän toimintakykynsä oli mennyttä. Vesi oli noussut korkealle. Se oli jo hyvin korkealla.
Näyssä oli pimeää, aivan kuten oli ensimmäisenkin näyn kohdalla. Ilta oli siis pitkällä. Oltiin jo lähellä puolilla öin. Kukaan ei ollut auttamassa heitä, eivätkä he edes osanneet huutaa avuksi ketään. Joko he hukkuvat, tai me rukoilemme heidät sisälle pelastukseen. Kun heidän sielunsa on voitettu uskon kautta rukoillen Jumalan valtakuntaan sisälle, Herra herättää heidän sisimmässään halun tulla Jumalan lapsiksi. Koska usko tulee kuulemisesta, niin tulee myös rukoilla rehellisiä julistajia Suomeen.
Heille annetaan mahdollisuus pelastua, mutta he ovat yksin. He itse eivät osaa huutaa Herran puoleen.

Mieleeni tuli Hesekiel ja maininta siitä että vettä oli polviin asti. "Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä veden poikki: vettä oli polviin asti. Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä poikki: vettä oli lanteisiin asti." Hes. 47:4

Mieleeni tuli myös toinen kohta
Kun Jeesus tuli maan päälle, fariseukset olivat tehneet temppelistä "ryövärien luolan" Jeremian profetian mukaan: Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra. (Jer. 7:11)

Se jokin Samarialaisen kiireetön sydämellisyys oli Jeesuksessa, mutta samalla Hän halusi että rukoushuone on Jumalan mielenmukainen. Rakkaus ja totuus kulkivat käsi kädessä.

Vaikka haluaisin ottaa tuon Jeremian kirjan paikan pois, en pysty.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Tuula1

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kuulin, että ohisalon turvetuotannon alasajon vuoksi on ainakin 4 turveyrittäjää päättänyt päivänsä oman käden kautta lähiaikoina. jäi vain miljoonavelat jälkeen perheille. tällä hallituksella on verta käsissä.
Maaret

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Hallituksilla on jo vuodesta 2015 ollut verta käsissään jos ei jo kauan ennen sitä. vaikka aborttien myöntämisestä asti.

Vaikka Jumala antoi armon aikaa Israelille niin sanottiin ettei Jumala unohtanut Jerusalemin täyttymistä viattomalla verellä ja kummasti loppu tuli pian sen parannuksenkin tehneen kuninkaan jälkeen.
Eli tuomio hieman siirtyi mutta ei poistunut kun verta oli vuodatettu.
Maaret

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Nyt ne haluaa myrkyttää tulevankin sukupolven, saa nähdä missä kohtaa on raja jolloin loppu iskee.
Tuula1

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mää oon niin surullinen. siksi en halunnut jatkaa valheessa elämistä. selvisi kaikenlaista tuostakin perussuomalaispuolueesta. ne olis voineet saada suomen poissa eu:sta niin eivät ole asian eteen tehneet mitään vaan antaneet suomen velan kasvaa mitä eu määrännyt suomelle. yäk että minua ottaa päähän tällainen touhu. ihan oksettaa, kun ajattelen. kuis nuokin uskovat, jotka edustavat noita puolueita siis kaikkia puolueita voivat mennä hyvillä mielin nukkumaan. mä sanouduin irti koko perussuomalaispuolueesta. enkä kyllä liity mihinkään puolueeseen. noh. taivaspuolueeseen, jos sellainen tulis.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maria kirjoitti: 05 Elo 2021, 17:52 ........
Mieleeni tuli myös toinen kohta
Kun Jeesus tuli maan päälle, fariseukset olivat tehneet temppelistä "ryövärien luolan" Jeremian profetian mukaan: Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra. (Jer. 7:11)

Se jokin Samarialaisen kiireetön sydämellisyys oli Jeesuksessa, mutta samalla Hän halusi että rukoushuone on Jumalan mielenmukainen. Rakkaus ja totuus kulkivat käsi kädessä.

Vaikka haluaisin ottaa tuon Jeremian kirjan paikan pois, en pysty.
Entä jos seurakuntiin tulisi sisäänpääsyn ehdoksi rokote ja koronapassi, niin eikö silloinkin tehtäisi Herran temppelistä ryövärien luola?

Passi tulisi vaatimuksena jumalattomalta yhteiskunnalta ja jokainen passin ottaja lunastaisi passin vuosittain oman verensä vuodattamisen kautta.

Kharagma, raapaisu ja oikea käsi kuvastaa Raamatussa ruumistamme, joten on sama mihin tuo kharagma tulee kehossa. Ilman tuota ei voi ostaa ja myydä.

Jeesus on verellään lunastanut meille pääsyn kaikkein pyhimpään ja nyt ihmiset lunastavat pääsyn kaikkialle koe-eläinten sekä abortoitujen sikiöiden ja oman verensä kautta?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Tänään me rukoilemme päättäjiemme puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 05 Elo 2021, 17:30

Ensin näky lipputangosta. Suomen lippu pysyi lipputangon yläpäässä, eli siellä missä kuuluikin, silloin kun rukoilijat rukoilivat. Kun rukous herkesi, sitä vetämällä vedettiin alaspäin ja silloin naru oli umpikireällä alaspäin.
Näyssä rukouksen voima oli valtava, rukous piti lipun alati siellä missä piti, mutta heti sen lakattua, oma kansamme veti narun niin kireälle "sadasosa sekunnissa", että se voi ihan kohta katketa.

Rukous on tärkeää, mutta rukoilijoita on Suomessa niin vähän, että maailma on saamassa Suomesta voiton. Mutta koska rukous on niin väkevää vähäiselläkin väellä, Herra haluaa kertoa totuuden Suomen tilanteesta.
2.Moos.17:11-13

Ja niin kauan kuin Mooses piti kätensä ylhäällä, oli Israel voitolla; mutta kun hän antoi kätensä vaipua, olivat amalekilaiset voitolla. Mutta kun Mooseksen kädet väsyivät, ottivat he kiven ja asettivat sen hänen allensa, ja hän istui sille, ja Aaron ja Huur kannattivat hänen käsiänsä kumpikin puoleltansa. Näin hänen kätensä kestivät vahvoina auringon laskuun asti.

Ja Joosua voitti amalekilaiset ja heidän sotaväkensä miekan terällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin