Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Sinettisormus

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nousi vielä sydämelle tuosta päättömällä Suomen lipun alla, että me olemme Kristuksen omat ja Hän on meidän pää.
Mutta tuolla päättömällä ei ollut päätä, ei siis Kristuksen oma.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis totta kai Herra on ohjaksissa, sitä vaan mietin että näkyykö se juuri tuossa, että perussuomalaiset ”siirsivät” äänestyksen pois tältä päivältä joko tietäen tai tietämättäön mikä päivä tänään on, mutta että Herra johdatti heitä siinä joka tapauksessa. Toivoa siis, on että Herra tämän koko homman estäisi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 12 Touko 2021, 16:24 Eero.. ei ehkä vaan On! Jumala näyttäköön voimansa.
Toivon todellakin, että Jumala estäisi Suomea hyväksymästä tuota "elvytyspakettia", ( = yhteisvelka-kiviriippaa ). :(

Kumpa Jumala vaikuttaisi myös näissä muissa maissa, joissa tuota pakettia ei ole vielä hyväksytty, eli Viro, Puola, Unkari, Romania, Hollanti, Irlanti ja Itävalta. Aamen. :cry:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ahaa, ei ole näistä muista maista pahemmin uutisoitu, pikemminkin annettu ymmärtää että kaikki on Suomesta kiinni.

Mikäli nyt oikein ymmärsin uutisista, niin yhdenkin maan poisjättäytyminen voi kaataa koko paketin. Jos miettii niin Puola ja Unkari ovat ainakin avoimesti EU-kriittisiä maita eli voi hyvinkin olla että tämä kaatuu vielä. Tai sitten EU näyttää todellisen luonteensa jäsenmaitaan kohtaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Suomea johtaa demonivoimat.Oi rakas Herra Jeesus, armahda tätä maata ja kansaa.
Tuula1

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

demonivoimat pitää ajaa poissa Jeesuksen nimeen kun rukoilee.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kuuntelin tuossa huvikseni pätkän eduskunnasta, jossa keskustelu on siis perussuomalaisten toimesta edelleen käynnissä. Siellä joku kansanedustaja kummeksui sitä mihin nämä kerättävät varat ovat oikeastaan menossa? Julkisuuteenhan siitä on kerrottu mun muistaakseni jotain ympäripyöreitä digitalisaatioon ja ilmastoon liittyviä kohteita, jotka eivät liity koronaan mitenkään.

Oon ihmetellyt, että miksi tähän pakettiin liittyen on nostettu esiin myös Venäjä-kortti ja että kaatuminen olisi myös turvallisuuspoliittinen riski. Edustaja kertoi, että samaan aikaan kun Italian talouden väitetään olevan kuralla, se on uusimassa puolustustaan mittavilla hankkeilla. Samoin on Espanjan laita. Eli on mahdollista, että varat menevätkin kiertoteitse tähän tarkoitukseen.

Tulee mieleen, että onko tarkoitus pystyttää myös Euroopan puolustusvoimat? Jos nyt on niin, että EU on Rooman keisarikunnan viimeinen ilmentymä maan päällä, niin tämä kehitys käy järkeen, mutta kuten Danielin kirjassa kerrotaan, osa tästä valtakunnasta on rautaa, osa savea, eivätkä ne käy yhteen, vaikka niitä yritetään yhteenliittää.

Se myös selittäisi henkivaltojen taistelun tämän asian ympärillä, EU on (yksi?) lopunaikojen petovaltioista. Mutta kuka on nykypäivän keisari, joka kohottaa itsensä jumalaksi Jumaan paikalle?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo.. mietin samaa kun eduskunta keskustelussa nostettiin usein kysymykseksi puolustajille, että mitä tarkoittavat sodan uhalla? Jos emme ota pakettia se voi aiheuttaa sotaa? Pelottelivat sodan uhalla? Vastausta tähän ei tullut.
Voisi tarkoittaa jotain tuollaista mitä Eero väläyttelit? Ehkä myös Nato?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä kansanedustaja kyseli myös samaa, että onko hallituksella tiedossa asioita joista ei kerrota edes eduskunballe ja viitasi johonkin aikaisempaan vastaavaan peittelyyn.

En tiedä mistä voi olla kyse, Venäjästä varmaan tietenkin, mutta mulla tosiaan on myös sellainen ajatus ollut pitkään, että jollakin salakavalalla tavalla se lopullinen uhka tulee Suomeenkin lännestä, ehkä juuri Natosta.

Mutta jos tässä nyt olisi ”vain” Venäjää vastaan varustautuminem EU:n yhteisellä hankkeella kyseessä, niin miksei sitä sanota suoraan? Sehän ei ole mikään salaisuus.

Mulle tulee tästä kaikesta yhä enemmän mieleen se Merilapin profetian ”salainen sopimus”, josta on palstallakin aikaisemmin puhuttu. Tuo kohta profetiasta meni siis näin:
Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila. Myöhemmin torstaina tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.

...

Lisäksi Suomen hallituksessa tapahtuvaan sekaannukseen ja hämminkiin tuli lisää valaistusta. Sopimus jonka kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet, päätöksen alkulähde on pimeydestä ja syvyydestä. (Vanhanen on teosofi ja Katainen vapaamuurari?) Tulee suuri hämminki Suomeen. Päättäjät antavat ristiriitaisia määräyksiä ja ohjeita ja välillä ei tiedetä kuka maata johtaa. Tänään tuleva määräys kumotaan huomenna ja maassa on poikkeustila.
Profetiassa on aiemmin todettu Suomen sulkeneen rajansa eli hyvin on mahdollista, että tässä kuvataan juuri tätä aikaa. Hämminki ja poikkeustila eivät välttämättä johdu sopimuksesta, vaan ovat yleistä kuvausta korona-ajasta. EU ja sen takana vaikuttava henkivalta eli lopulta paholainen on tuon pimeyden alkulähde, joita päättäjämme ehkä osin sokaistuneina, osin tietoisesti seuraavat.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Keskustelu eduskunnassa jatkuu uudestaan tänä iltana klo.20.00

Rukoillaan kestävyyttä näille viivytystaistelijoille.

Kumpa olisin itse tuolla, niin alkaisin lukea Raamattua alusta loppuun, menisi muutama kuukausi pelkästään siinä....ja sitten alusta uudestaan... :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon sivusto 12.5.21


Alpo Laitisen 9.5.2021 näkemä näky eduskuntatalosta, jonka Jumalan kirkkaus täyttää

Olin 8.5.2021 rukoilemassa kahden uskonveljen kanssa Suomen puolesta eduskuntatalon edessä. Rukoilimme ennen kaikkea sitä, että EU:n velkaelvytyspaketti kaatuisi. Pyysimme siunausta tälle maalle ja rukoilimme myös jokaisen kansanedustajan puolesta, että Jumalan Pyhä Henki saisi koskettaa eduskuntaa.

Seuraavana päivänä 9.5.2021 näin näyn ja sain sanan Herralta.

Näin kun Suomen eduskuntatalo tärisi kuin maanjäristyksessä. Sen katto avattiin, ja Jumalan kirkkaus täytti koko talon. Mustia apinanmuotoisia demoneita kiipesi sisäseiniä pitkin ylös ja hyppäsi pois talosta.

Sain Herran Sanan: "Minä annan kirkkauteni levitä eduskuntaan. Minä olen suuri Jumala. Minulle on kaikki mahdollista. Minä laitan Pyhän Henkeni virtaamaan tämän kansan yllä. Jokainen saa tietää, että minä olen Jumala. Autuas se joka ottaa sanani vastaan, mutta voi niitä jotka eivät ota. Heille on varattu synkein pimeys. Minä olen A ja O. Kuulkaa minua, minun tuloni on lähellä. Puhdistautukaa lapseni, minä haluan ottaa teidät syliini. Minä haluan hoivata teitä, te minun omani. Vielä hetki, niin te näette minut kasvoista kasvoihin."

Jouko Pihon kommentti:

Tämä Alpo Laitisen saama näky eduskuntatalon järistyksestä ja Pyhän Hengen voiman vaikutuksesta on samansuuntainen kuin pari muuta sanomaa.

Uskon että näin käy. Koko Suomeen tulee suunnattoman suuri hengellinen herätys, joka ulottuu myös eduskuntaan, josta Saatanan demonien on lähdettävä vikkelästi karkuun.

Nykyinen eduskunta on siis pahojen henkien vallassa, mutta me tulemme saamaan eduskunnan, jossa on Pyhällä Hengellä täyttyneitä edustajia, jotka tulevat laatimaan Jumalan tahdon mukaisia vanhurskaita lakeja.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoillaan heidän edestään tosiaan ja Suomen kansan edestä, että tämä hulluutus tulee nyt päätökseensä, sanoo Herra.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Koska me ollaan NATOn ja Venäjän rajapinnassa niin meille uhka on sama kuin Ukrainassa.
Länsi lahjoo ja uhkailee, valehtelee idänuhalla mutta itse on koko ajan se fyysisen vaaran rakentaja.
Tuula1

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Oon niin väsynyt enkä koko politiikkaan haluisi mukaan mutta sisäinen pakko ajaa, että suomi kääntäisi laivan nokkaa takaisin päin. Nyt uskovien tulisi rukoilla että elvytyspaketti kaatuu Jeesuksen nimessä.se olisi katastrofi suomelle
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

En tiedä miksi perussuomalaiset tätö viivytystaistelua käyvät, mutta ainakin se antaa meille aikaa rukoilla! Herra käännytä tämän kansan kohtalo, että tulisimme itsenäisiksi jälleen ja turvaisimme vain Sinuun. Vaikka se tapahtuisi vaikeidenkin asioiden läpi, Herra Sinun tahtosi tapahtukoon!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen, amen, amen.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 13 Touko 2021, 11:24 Keskustelu eduskunnassa jatkuu uudestaan tänä iltana klo.20.00

Rukoillaan kestävyyttä näille viivytystaistelijoille.

Kumpa olisin itse tuolla, niin alkaisin lukea Raamattua alusta loppuun, menisi muutama kuukausi pelkästään siinä....ja sitten alusta uudestaan... :)
Ehkäpä senkin aika tulee vielä.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

"En tiedä mistä voi olla kyse, Venäjästä varmaan tietenkin, mutta mulla tosiaan on myös sellainen ajatus ollut pitkään, että jollakin salakavalalla tavalla se lopullinen uhka tulee Suomeenkin lännestä, ehkä juuri Natosta." - Eerolta lainaus

Vuosia sitten näin näyn kotikadulta, johon oli parkkeerattu saksalaista sotilaskalustoa ja puhe, jota kuulin, oli saksaa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Tuula1

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tää eerola hyllytettiin nyt puheenjohtajan paikalta että saisivat tuon elvytyspaketin läpi.muka puolueellisuudesta puhuivat vaikka ite ovat sitä.rukoillaan että se ei mene läpi
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousrintamapyyntö Suomen puolesta ennen ratkaisevaa äänestystä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllähän tästä kaikesta tulee mieleen, että perussuomalaiset edustavat kansan tahtoa parhaiten, vaikka en heihinkään ihan varauksettomasti luota. Mutta ehkä nämä nyt tällä hetkellä tapahtuvat asiat sekä jo aikaisemmin koronakriisin aikana tapahtuneet todistavat, että poliittinen järjestelmä ajaa vain omaa etuaan ja toimii ”päättömästi” kuten tässä ketjussa on jo todettu. Ehkä Herra haluaa tuoda tämän nyt esille.

Se vasta olisikin jotain, jos eduskunta tosiaan täyttysi Pyhää Henkeä täynnä oleville ihmisillä. Vastustus olisi varmasti suurta, mutta Suomi voisi tässä näyttää todellisen luonteensa. Ehkä täältä vielä löytyy Herraa kunnioittavia ihmisiä ja jonkinlainen ihme tapahtuisi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin