RUOKAPULA JA PREPPAUS

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon Sivusto:

10.3.2021
Tiina Luukkosen helmikuussa 2021 näkemä näky ruokapulasta

Kolmisen viikkoa sitten näin hartaushetken aikana näyn. Siinä oli ensin kärry, jossa oli polttopuita ja sitten kottikärry, joka oli täytetty ruisleivillä.

Sain sanan sydämeeni, että kun tulee aika, ettei ole sähköä eikä ruokaa, niin Herra pitää tarkasti huolen omistaan.

Kärryissä oli edeltä tarkasti mitattuna se määrä, mitä minä tulen tarvitsemaan. Arvioin, että määrä oli sen verran mitä yksi ihminen tarvitsee n. 2-3 kuukauden aikana ja että aika ei olisi kylmän talven aikana, koska polttopuita oli sen verran vähän.

Herra tulee pitämään omistaan huolta tuona aikana, myös yliluonnollisesti. Hän ei tahdo, että pelkäämme tai olemme huolissamme, sillä hän tulee olemaan voimallisesti omiensa Kaitsija oman nimensä tähden!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Voisiko tuo ruokapula tuolla näiden tekaistujen koronarajoitusten kautta? Kaikki kaikkialla altistuvat ja joudutaan sulkemaan kaikki paikat?
Leipomoissa, lihalinjoilla ja lähikaupoissa sekä marketeissa ja makkaratehtailla kaikki olisivat väitetysti altistuneita virukselle?

Voiko rajoitukset vaikuttaa jopa sähkönvälitykseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä luulen että siihen tarvitaan jokin laajempi yhteiskunnan ”häiriötilanne”, mutta ei ole poissuljettua se, että se tulisi koronan kautta.

Jos tämä nykyinen tilanne jatkuu ja pahenee niin että talous alkaa romahtaa, niin on mahdollista että myös valtiolliset toimijat alkavat turvaamaan omia etujaan.

En tiedä, saa nähdä tuleeko vielä kesän ”huojennusvaihe” vai miten tämä etenee. Ensi syksystähän ei tiedä kukaan. No, ei kyllä keväästäkään. Tule Herra Jeesus ja lopeta tämä hulluutus!

Mulla on sellainen aavistus että johonkin poikkeusolojen alle tulee kytkeytymään myös tämä yhteiskuntaolojen murtuminen, joka ei siis aivan suoraan liity koronaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Come on, ystävät - nyt barrikadeille valvomaan tilanteiden kulkua - kauniit ja rohkeat kiinni ja tekstitv 24/7 ja hyllyt hernerokkaa täyteen - Alert-Alert... 🧐 👁 🥁 🎺 🚨 🚀 🧨 📡 💡 💣 🔭 Viu viu viu...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 10 Maalis 2021, 22:09 Mä luulen että siihen tarvitaan jokin laajempi yhteiskunnan ”häiriötilanne”, mutta ei ole poissuljettua se, että se tulisi koronan kautta.

Jos tämä nykyinen tilanne jatkuu ja pahenee niin että talous alkaa romahtaa, niin on mahdollista että myös valtiolliset toimijat alkavat turvaamaan omia etujaan.

En tiedä, saa nähdä tuleeko vielä kesän ”huojennusvaihe” vai miten tämä etenee. Ensi syksystähän ei tiedä kukaan. No, ei kyllä keväästäkään. Tule Herra Jeesus ja lopeta tämä hulluutus!

Mulla on sellainen aavistus että johonkin poikkeusolojen alle tulee kytkeytymään myös tämä yhteiskuntaolojen murtuminen, joka ei siis aivan suoraan liity koronaan.
Voi olla, että Tukholma-profetia toteutuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä oon ollu niin väsyny että hyvä että känny pysyy kädessä kiinni. Sitten aloin ymmärtää että ehkä tämä on sitä ”korona-ahdistusta”. Voin ehkä suositella tv- ja radiouutisten väliinjättämistä, nissä kun ei voi itse päättää mistä haluat tietää - ja tällä hetkellä halutaan että tiedät päivän koronaluvut ja kansallisen rokotosprosentin tavoitteineen - se on tullut selväksi.

Mutta ennen kaikkea, Herra virvoita meidät ja herätä valvomaan. Tulee jopa mieleen, että onko tämä meidän aikamme kuvattuna tässä Raamatunkohdassa:

2 Tess. 2:11 ”Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen”
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis jos yhteiskuntaolot alkavat huojua kansainvälisestikin, niin aivan varmasti suurvallat ryhtyvät toimiin jollain tavalla ja tähän kohtaan Tukholman profetia selvästi liittyy.

Mutta mikä on se katalyytti vai tuleeko siitä mitään merkkiä. Vai onko Morsiamen Tempaus se mikä saa kaiken tapahtumaan, en osaa sanoa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Herra Jeesus Kristus, auta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos antikristus on se joka on kristuksen vastainen, niin kyllähän se pitää sisällään myös naiset. Toisaalta en en tiedä miten tämä poikkeaa Iisebelin hengestä, vaikka toisaalta vihulaisestä itsestäänhän se kaikki kumpuaa. Mutta antikristus on kaiketi maan päällä.

Mitä nuuten oot UJ mieltä, että tuleeko Suomeenkin jonkinlainen rokottamattomien vaino? Tai pikimminkin, että minkä asteisena se tulee. Nythän on Israel nostettu jopa positiivisessa valossa esiin rokotustahtinsa vuoksi ja siellä on alettu jakaa eri oikeuksia rokottamattomille ja rokotetuille.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Herra Jeesus Kristus, lähetä herätys.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nyt kannattaa myös ladata Youtubevideoita koneelle - itse lataan Firefoxin lisäosan avulla juuri nytkin.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ruokapula on jo todellinen joissakin perheissä. Täällä kauppaliikkeissä on kärryt. Joihin voi lahjoittaa ruokaa.
On jouduttu lopettamaan ilmeisesti koronan vuoksi. Useita vaatemyymälöitä. Ja nykyään kun ostetaan paljon netin kautta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://yle.fi/uutiset/3-11822490?origin=rss
8.3. 08:45
Ruoka puuttuu valtion varmuusvarastoista – viranomaiset olettavat kansalaisten hankkivan itse elintarvikkeita häiriötilanteita varten
Sinettisormus

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen kokenut jo pitkään, että Suomi tulee ajautumaan, monen muun maan tavoin köyhyyden partaalle. Tämä korona vohotus ajaa maat konkurssiin, ihmisillä ei vain ole varaa ostaa ruokaa, josko sitä on paljon tarjollakaan. Tuet loppuvat, ja rahaa on vähän liikkeellä .. koen vahvasti että näin tulee tapahtumaan ja merkit siihen jo vahvasti osoittaa.
Mutta Jumalan omana en osaa pelätä.
Sinettisormus

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Se, joka asuu Kor­keim­man suo­jas­sa ja yö­pyy Kaik­ki­val­ti­aan var­jos­sa, sa­noo näin: ’Sinä, Her­ra, olet lin­na­ni ja tur­va­paik­ka­ni. Ju­ma­la­ni, si­nuun minä tur­vaan.’” (Ps. 91:1–2.)
Aimee
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Syys 2020, 18:15

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Aimee »

Pihon vanhalla sivulla on tämä Eloonjääminen osio:
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu34.htm
Siellä on monenlaista juttua valmistautumisesta.

Ennen kaikki "maalla asuvat" oli preppereitä, silloin sitä kutsuttiin elämäksi. Nykyään on niin kaupunkilaistuttu, että lapset luulee rahan tulevan seinästa ja ruoka kaupanhyllystä.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Tuolla aiemmin Eero puhui uutisista ja ahdistuksesta ja väsymyksestä, olen itse saanut rauhan tästä kaikesta todella jättämällä uutiset katsomatta ja lehdet lukematta (netistä, katson vain ehkä totuudellisempia vaihtoehtomedioita)
Kuuntelen enemmän saarnoja ja luen raamattua 💕 rauha laskeutuu sydämelle, kaikki on Herran kädessä!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

To prepare=To make oneself ready; to get ready, make preparation.

Valmistautua ja varautua
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kyllä yhdet uutiset Ylen kanavilta päivässä riittää. Niitä samoja asioita toistavat joka uutisissa.
Jotkut "sohvaperunat" aikuiset tirskuvat sohvalla!!! Tällaisia ohjelmia ei voi katsoa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUOKAPULA JA PREPPAUS

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä ohje Spring82, tv-uutiset tuntuvat olevan nyt kaikista vahingollisimmat ja samoin radiouutiset, koska niissä aivot ottavat saamansa viestit vastaan ”todellisuutena”. Tätä on tutkittukin. Eli ehkä kannattaa vain lukea uutisia tästä lähin, se on helpointa katkaista tarvittaessa.

Harmittaa kun oon kuunnellut Radio Classicia, kun oon halunnut kuunnella pelkkää musiikkia, mutta sieltäkin tulee kerran tunnissa MTV:n uutiset ja myös ne ovat alkaneet tuntua aivopesulta.

Mitä vaihtoehtoista uutiskanavaa voisitte suositella?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin