VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos UJ, vaikuttaa tuon kolmoskohdan mukaan siltä, että Euroopan valtiot sitovat nyt itseään Ukrainan kohtaloon pikaisella aikataululla, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa, varsinkin kun uutisissa on paljon puhetta siitä, että heidän puolustuksensa on murtumassa.

Pohjustavatko nämä sopimukset jotenkin suoraa osallisuutta sotaan tai joukkojen lähettämistä Ukrainaan, koska EU-maat tukevat heitä joka tapauksessa jo nyt varsin kattavasti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010295132.html

VENÄJÄN entinen presidentti, nykyinen Venäjän turvallisuusneuvoston varapuheenjohtaja Dmitri Medvedev esitti torstaina seitsemänkohtaisen ”Venäjän maailmanjärjestyksen”, joka on hänen mukaansa ainoa tie lopettaa konflikti Ukrainassa.

Siihen kuuluu muun muassa Ukrainan täydellinen antautuminen, koko Ukrainan liittäminen Venäjään ja Ukrainan Venäjälle maksamat sotakorvaukset.
Lisäksi Medvedev vaatii kansainvälistä yhteisöä myöntämään ”Ukrainan natsihallinnon” olemassa olon ja YK:n tunnustamaan Ukrainan laillisen aseman loppumisen. Myöskään sotilasliittoihin ei Ukraina voi liittyä ilman Venäjän suostumusta. Medvedev osoitti Venäjän maailmanjärjestysvaatimuksensa presidentti Volodymyr Zelenskyille.

MEDVEDEVIN mukaan uusi maailmanjärjestys saadaan aikaan joko pääsemällä yhdessä kompromissi-sopimukseen tai, että yksi konfliktin osapuolista antautuu.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuinka on tämän profetian laita nyt?
Osittain alla...

https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat ... fetia.html

Pastori Philip Barnetin Profetia Ukrainan kohtalosta 17.1.2007

17. tammikuuta 2007 Pyhä Henki kehotti minua rukoilemaan tällaista rukousta: ”Herra, näytä minulle tulevaa, näytä minulle mitä tulee tapahtumaan”. Ja minä näin unen: minä menin linja-autolla jossakin Cherkasskin läänin alueella. Bussi poikkesi pieneen kaupunkiin ja pysähtyi idän suuntaisesti. Ja minä näin vuoren, joka oli ohjuksen muotoinen, vuoren huipulla oli lunta ja tämä kaikki sijaitsi kaupungin laidalla metsässä, jossa kasvoi vihreitä puita. Tämä vuori oli tulivuoren näköinen, ja kun minä näin sen, ajattelin: ”Ukrainassa ei ole tällaisia vuoria!” Yhtäkkiä, unessa, minä muistin, että olen ollut täällä aikaisemminkin, monta vuotta sitten...
...
12 muistomerkkiä, jotka näin bussista, esittivät Itä-Ukrainan alueita, jokainen niistä esitti jokaista sen alueen ihmistä, joka tuhoutuu. Jumala sanoi: ”Sodan miekka, he tulevat juomaan Minun vihani maljan”. Jumala on aina käyttänyt sotia siihen, että kansat tuomitsevat toinen toistaan. Minä ajattelin näitä paljon, ja sitten esitin Jumalalle vielä yhden kysymyksen: ”Entä Venäjä?” ja silmänräpäyksessä näin näyn. Tässä näyssä näin Venäjän kartan Valkovenäjän rajasta Uralin vuoristoon asti, tämä on se osa Venäjää, joka tuhoutuu...
...
26. helmikuuta 2007 minä olin pitkälläni ja ajattelin unta, yhtäkkiä Jumala puhui minulle: ”Minä mittaan Venäjän idästä länteen, en pohjoisesta etelään”. Jumala näytti, että turvallinen paikka tulee olemaan keskellä Venäjää, ja joka käyttää hyväkseen sitä, ei kuole. Verhojanskin vuoret, keskinen Venäjä, ihmiset, jotka luottavat tähän profetiaan, voivat paeta ydinsotaa. Toiseen suuntaan Verhojanskin vuorista myös putoaa ydinohjuksia, mutta Jumala näytti minulle, että keski-Venäjällä on paikka, joka on turvallinen. Jumala sanoi minulle sinä yönä unessa: ”Sen takia, että Venäjä johtaa sotaa Israelin kanssa, Minä otan maata Venäjältä ja luovutan sen Ukrainalle tuhatvuotisen valtakunnan alussa.” ...
....
Elokuussa vuonna 1980 minä olin pastorina Oklahomalaisessa seurakunnassa ja työskentelin kristillisessä radiossa. Minulla oli neljän tunnin ohjelma, mutta minulla oli kuitenkin ikävystyttävää. Ja minä kysyin radioaseman johtajalta: ”Saanko minä erota?”. Henkilö, joka silloin saarnasi tuolla radioasemalla, puhui Amerikan tuhosta, näystä, joka hänelle tuli tästä tuhosta, kun tulee sota Amerikan ja Venäjän välille. Hän näytti kaupungit, jotka tulevat tuhoutumaan,...
...
Jumala näytti minulle mitkä Amerikan alueet ja kaupungit tulee tuhoutumaan tämän sodan aikana: Washington, Kolumbian ympäristö, kaksi ydinpommia putoaa sinne, Baltimore Marylandissa, New York, kolme ydinpommia putoaa sinne, Boston, Massachusettsin osavaltio, Chicago Illinoisin osavaltiossa, Cleveland Ohio, Detroit Michiganin osavaltiossa, Los Angeles ja San Fransisco – sinne myös putoavat ydinpommit. Nämä kaksi viimeistä aluetta ovat kaikkein tärkeimmät USA:ssa, siellä asuu enemmän kuin 100 miljoonaa ihmistä. Detroit on sotatekniikan kaupunki.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Joona Isokorpi saarnasi Turussa (Ilpoisten piiri).

Siunattu lähetys ja Joona puhuu profetaalisessa hengessä. Oikeastaan koko saarna on profetiaa, laitan tähän pätkän puheen loppupäästä:

"Tulevana syksynä, te tulette näkemään asioita, mihin minä olen puuttunut, sanoo Herra. Minä herättelen tätä maata, älkää peljätkö, olkaa turvallisella mielellä. Katso, minä annan teille ruokaa. Taivaasta sataa ruokaa. Tulee vaikeat olot, tulee niin tukalat olot. Tämä kansa on näännyksissä, peloissaan, mutta olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö, luottakaa minuun. Katsokaa; minun lapsiltani ei mitään puutu. Herra antaa teille niin suuren siumauksen, että te saatte jakaa omastanne, siitä riittää muillekin. Teiltä ei puutu mitään, luottakaa minuun, nostakaa katseenne minuun, älkää niihin vaikeisiin asioihin mitä te tulette kuulemaan uutisista."

"Liikenne pysähtyy. Niin kuin olette kuulleet lakoista; on pahempaa tulossa. Mutta minä olen rakkaus. Minulla on hyvät ajatukset lapsiani kohtaan, ei tuhon, ei turmion, vaan hyvät ajatukset. Olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö. Minun rakkaudessani ei ole pelkoa."
https://www.youtube.com/watch?v=hCkqoGxoqMw
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos jakamisesta, tuli katsellessa mieleen, että tässä maassa on vielä ruohonjuuritasolla se todellinen hallinto jäljellä, vaikka maallinen hallinto on kääntynyt laittomuuksiin.

Jos ootte seuranneet viime viikkojen uutisia, niin lähestulkoon joka päivä tulee uutinen jonkin ennen hyvin toimineen yhteiskunnan osa-alueen alasajosta. Rahaa ei mukamas riitä mihinkän ja valtiovalta tekee Suomen omien lakien vastaisia päätöksiä. Jokin on siis perustavalla tavalla pielessä ja siksi en yhtään ihmettele että näiden sanojen kuvaamat olot alkavat toteutua.

Se aika on täällä jo! Valmistaudu Suomen Morsian tehtävääsi säkkipuvussa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tapsamitsu
Viestit: 23
Liittynyt: 24 Tammi 2023, 22:34

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja tapsamitsu »

Onko nyt niin, että olemme morsiamena Tukholman profetian ajan täällä. Jarmon, jota arvostan ja hänen Raamatun tulkinnan mukaan 20.5.2024 olisi morsiamen ylösotto, jota myös itse odotan. Voiko olla niin, että ylösoton jälkeen tulee herätys, kun uskonnollisten ja maailman ihmisten silmät avautuvat ja alkaa tapahtumaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tätähän ei tiedä varmuudella kukaan, Morsiamella on tosiaan Tukholman profetian mukaan hyvä olla kun nämä tapahtumat tapahtumat, mutta profetia ei saajan itsensäkään mukaan ole täydellinen, vaan saa jatkoa.

Mä en usko, että ollaan täällä enää tämän profetian tapahtumia todistamassa, mutta miten se sitten käytännössä menee, niin en osaa sanoa. Mutta luulen myös, että herätys tulee Tempauksen tai Tuomioiden alkamisen myötö. Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin