VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Finland’s Ministry of Foreign Affairs has confirmed that Russia has frozen the bank accounts of the Finnish embassy in Moscow and the consulate in St. Petersburg and that there is no access to the funds, as was revealed this morning in the Helsingin Sunomet daily. "The situation is serious and we are investigating the matter," he said.

Suomen ulkoministeriö on vahvistanut, että Venäjä on jäädyttänyt Suomen Moskovan-suurlähetystön ja Pietarin konsulaatin pankkitilit ja että varoja ei ole saatavilla, kuten Helsingin Sunomet -lehdessä tänä aamuna paljastui. "Tilanne on vakava ja tutkimme asiaa", hän sanoi.

Amir Tsarfati Telegram 👆
......


Esimakua jostain tulevastako?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Telegramissa oli:
....

"Tero Kaski julkaisi profetian. Nähtäväksi jää, toteutuuko tuo. Julkaisen sen tässä.
Tero Kasken mukaan Venäjä hyökkää 4.6.Suomeen.Tero Kasken mukaan mediamme valehtelee Venäjästä innokkaasti. Samalla media korostaa sitä miten Naton aseet ovat ylivoimaisia. Tämä on ironista. Venäjä on osoittamassa Suomen pahuuden mitan täyttymistä.

Kesäkuun ensimmäisenä maanantaina koko maailma tietää Naton vitsiksi ja uskovaiset ihmisturvan olemattomaksi.

Venäjä aloittaa keskiviikon ja torstain vaiheilla maailman huomion hetättämisen tuomalla laivastonsa suomen aluerajojen sisään suojaamalla ne taisteluhelikoptereillaan.

Sunnuntaina h- hetkellä Suomi juhlii maassa olevine omine ja Naton lentokoneineen puolustusvoimien lippujuhlaa. Kaikki joukkoosastot ovat juhlallisesti esillä.

Sitten alkaa tapahtua. Näyssä näin, kertoo Tero Kaski, kuinka upseereilla oli sokeiden silmälasit. He tähyilivät taivaalle kuullessaan suihkukoneen äänen. Eihän siellä kukaan saanut lentää. Sitten alkaa räjähdysten valtava sarja.

Sotilastiedustelumme on uutisoinut rajamme pintaan rakennetusta valtavasta tukikohdasta. Se ei levinnyt mediaan analysoitavaksi. Julkaisija oli muistaakseni Iltasanomat. Norjalaiset sateliittikuvat on samoin tuloksin julkaistu. Niissä näkyy huippumoderni yliäänipommittaja suuren solakan matkustajakoneen kokoinen. Lisäksi siellä on Suomea varten 1400 raskasta pommikonetta.

Jumala ei tee mitään ilmoittamatta palvelijoilleen profeetoille. Tämän on saanut kaksi yhtäpitävästi.
Näin siis profetoi Tero Kaski."
...

Allaoleva kotisivu löytyi:
https://terokaski.wordpress.com/
....

Profetian poistan tai ylläpito voi poistaa ellei toteudu - voi myös siirtää omaan ketjuun tms.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, ei tarvitse ainakaan kauaa odottaa nähdäkseen totetuuko. Itse en tuohon usko. Itselleni täysin tuntematon henkilö. En löytänyt profetiaa hänen kotisivuiltaan, tosin nopeasti vilkaisin.

Tuosta "profetiasta"....jos Venäjällä olisi käytössä "1400 raskasta pommikonetta", niin kyllä se olisi käyttänyt niitä tuolla Ukrainassa jo aikapäiviä sitten.... :roll:

Ja, ei kannata poistaa, sillä jää todisteeksi ettei kaikki "profetiaksi" väitetty, tai siksi tulkittu, ole aina todellisuudessa profetiaa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Telegramissa:

....

"Kopioitu facebookista, koetelkaa!

Koen saaneeni eilen ja edellispäivänä sanomaa, jonka kasasin yhdeksi kokonaisuudeksi. Koetelkaa ja ottakaa vastaan, mikäli koette annetun Herralta.

Tulee sellainen liikehdintä, mikä ajaa isät takaisin luokseni.

Se ajaa lapset takaisin luokseni. Se ajaa maailman teitä vastaan, mutta te omani olette turvassa Minussa.

Pysykää uskollisina, sillä ravistelu alkaa aivan pian. Teitä ravistellaan kovasti. Kaikki tuttu ja turvallinen maallinen karistetaan teistä pois. Turvatkaa silloin Minuun. Turvatkaa yksin Minuun. Älkää etsikö lohtua ja turvaa ihmiseltä.

Etsikää kaikin voimin Minua ja tahtoani ja teiltä ei tule mitään puuttumaan.

Tuleva ravistelu testaa uskonne. Teidät puhdistetaan tulessa ja tuskassa. Olette Isäni lapsia ja Minä koettelen jokaisen omani.

Ravitkaa Sanallani itsenne päivittäin ja hetkittäin. Ottakaa se ohjenuoraksi ja antakaa sen sulautua teoiksi elämässänne.

Sanani valaisee polkunne ja auttaa erottamaan hyvän pahasta.

Pysykää uskollisena pyhille kirjoituksilleni. Älkää oikoko sitä suuntaan tai toiseen. Pysykää lujina.

Pysykää rukouksessa ja etsikää kaikesta voimastanne kasvojani ja tahtoani. Kukaan ei riistä Minun omiani kädestäni.

Kuunnelkaa ääntäni kun ohjaan teitä. Älkää seuratko maailman esimerkkiä. Erottautukaa kokonaan Minulle. Erottautukaa, pysykää puhtaina ja pyhinä.

Minussa teillä on täysi suoja kaikkea saastaisuutta ja paholaisen juonia vastaan.

Seiskää tukevasti ja horjumatta siinä uskonvarmuudessa, jonka olen itse kullekin antanut. Jolle olen paljon antanut, siltä paljon odotetaan. En vaadi täydellisyyttä, haluan sydämenne.

Antautukaa kokosydämisesti tahtoni alaisuuteen. Unohtakaa ja hyljätkää kaikki epäoleellinen. Keskittykää etsimään kasvojani ja tahtoani koko olemuksellanne. Etsikää tahtoani kaikesta voimastanne.

Hyljätkää toistenne arvostelu ja vikojen etsiminen. Etsikää Jumalan valtakuntaa. Kääntäkää sydämenne kokonaan Minun puoleeni. Kun hylkäätte maailman ja sen tavat ja tottumukset, jaksatte voimassa läpikäydä tulevan koettelemuksen. Jos ette hylkää maailmaa, te ette kestä.

Varautukaa ravisteluun.

Voi Suomi, miten itken vuoksesi. Olen kutsunut sinua pitkään, mutta sinä et tahdo kuulla. Et halua kuulla ääntäni. Et halua totella tahtoani. Mutta Minä taivutan sinut. Sinä vielä taivut kuin nuori koivun varsi kun alan sinua taivuttelemaan. Taivutan sinun latvasi aina maahan saakka. Tämä kansa tulee vielä tietämään, kuka on Herra.

Tämä kansa on unohtanut Minut. Olette unohtaneet oman Jumalanne. Palvotte monia jumalia. Teknologia ja vauraus on jumalanne. Omat himonne on jumalanne. Syntejänne te tuotte esiin kuin urotekoja.

Mutta Minä ravistelen saastaisuuden irti teistä. Tämä kansa heittäytyy polvilleen. Te tulette huutamaan hädissänne pyhää nimeäni. Ja Minä kuulen teitä ja teidän pitää kunnioittaman Minua.

Käännän tämän kansan kasvot kohti kurjuutta. Te saatte maistaa oman vaelluksenne kitkerää hedelmää.En kuitenkaan hylkää teitä, vaan kuulen hätähuutonne ja ojennan auttavan käteni.

Tämä kansa ei ole Minua kunnioittanut ja palvonut Jumalanaan. Pian siihen tulee muutos. Teen sen kaiken omaksi kunniakseni ja pyhän nimeni kirkastamiseksi.

Tämä kansa tulee totisesti tietämään, kuka käskee ja kuka tottelee. Teen tämän kaiken armosta ja rakkaudesta. Rakastan tätä kansaa. Suren tämän kansan ihmiskohtaloita. Mutta tämän kaiken pitää tapahtua, että palaatte takaisin luokseni.

Minä kauhistun ja suren tämän kansan elämäntapoja. Olen tehnyt kaikkeni, mutta te ette tahdo hyväksyä ja kuunnella Minua. Te olette kansakuntana ajautumassa kohti peruuttamatonta tuhoa, ettekä edes huomaa sitä.

En salli enää pyhää nimeäni ja kunniaani pilkattavan. Synnin mitta on kukkuroillaan ja sen läpeensä mätä löyhkä tunkeutuu pistävänä sieraimiini.

Voi sinua, Suomen kansa. Voi, voi sinua, kun et tahtonut ottaa varoituksistani vaaria.

Olen vuosikymmeniä kutsunut sinua, mutta sinä suljit korvasi. Tukit kummatkin korvasi kaiken voimin ja kaksin käsin.

Kun Minä kutsuin sinua, sinä vastasit: Ole hiljaa.

Kun Minä nuhtelin sinua, sinä huusit: Anna meidän olla rauhassa. Älä tule häiritsemään meitä. Me rakastamme syntejämme.

Kun yhtä uudestaan kutsuin ja kun yhä uudestaan nuhtelin, yhä uudestaan te ummistitte korvanne. Ja suljitte sydämenne. Yhä uudestaan te huusitte: Ole jo hiljaa.

Kun Minä varoitin teitä. Voi, miten monesti varoitinkaan tätä kansaa. Mutta te halveksitte Minun sanansaattajiani ja huusitte vielä kovempaa: Me elämme ja teemme oman pahan tahtomme mukaan. Me seuraamme omia jumaliamme. Anna meidän olla rauhassa. Älä vaivaa meitä.

Kun yhtä uudestaan lähetin viestintuojia. Kun yhä uudestaan varoitin tätä kansaa, te huusitte: Ei Herra ole mitään sanonut. Jatkakaamme synneissämme. Häpeämme ja syntimme on kunniamme.

Kun Minä itkien anoin teitä kääntymään. Kun kutsuin ja anoin tätä kansaa palaamaan luokseni, te huusitte: Anna meidän olla rauhassa. Anna meidän kuolla synteihimme.

Voi Suomi. Voi Suomi sinua. Sinun päiväs koittaa vielä. Aamu sarastaa vielä, mutta sitä ennen.

Minun sydämeni itkee sinua, Suomi. Sinun syntikuormasi on niin raskas. Olet rikkonut enemmän kuin moni muu kansa. Mutta Minun armoni ja rakkauteni tähden. Minun pyhän nimeni ja kunniani tähden annan teille sellaisen myrskyn, mikä palauttaa tämän kansan takaisin Minun luokseni.

Olisin tahtonut vastaanottaa teidät siipieni suojaan jo kauan aikaa sitten, mutta te ette halunneet kuulla puhuttavankaan Minusta.

Voi Suomen kansa. Miten te toistamiseen torjuitte kutsuni. Miten te pidätte halpana pyhän liittoni.

Pian siihen tulee muutos. Tämä totisesti tapahtuu, eikä se jää toteutumatta.

Te omani, olkaa te hereillä. Rukoilkaa itsenne ja toistenne puolesta. Rukoilkaa rakkaittenne puolesta. Rukoilkaa päättäjienne puolesta. Rukoilkaa ja siunatkaa Israelia. Rukoilkaa ja siunatkaa.

Olkaa kestävät ja lujat. Olkaa alttiit ja valmiit tulevaan sadonkorjuuseen.

Katso, ei kauaakaan näiden päivien jälkeen, Minä tulen voimalla ja kirkkaudella. Kun tulen kunniassani, jokainen silmä näkee Minut ja polvistuu pyhyyteni ja suuruuteni edessä.

Te omani, pysykää te rohkeina. Seiskää lujina ja vastustakaa paholaista niin se teistä pakenee. Puhdistan teidät kuin oofirin kullan. Puhdistan ja pyhitän omaan käyttööni. Älkää antako tämän maailman ruhtinaan sokaista silmiänne. Kuulkaa ja ottakaa tarkka vaari sanoistani. Sillä ei mene kauaa kun ravistelu alkaa. Irtisanoutukaa kaikesta, mikä sitoo. Minä annan siihen kyvyn ja voiman kun anotte apuani.

Myrskyn keskellä muistakaa: Kaiken voin Hänessä, joka minua vahvistaa. Annan uuden voiman ja kyvyn jokaiseen päivään. Etsikää kasvojani ja pysykää läheisyydessäni, viipykää läsnäolossani.

Erottautukaa kokonaan Minulle. Mikään ihmisen antama apu ei tule kestämään. Te tarvitsette Minua ja Minä Olen kanssanne joka hetki. Kuulkaa sanani ja toimikaa niiden mukaan, ettette kaatuisi ja ruhjoutuisi kun myrskytuuli alkaa puhaltaa."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

En muualle kekannut laittaa ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nyt oli Hal Turnerilla artikkeli, jonka mukaan Venäjä olisi avannut armeijan varastoja ja lastannut kuljetukseen 3000 tankkia, josta kaikki eivät mene Ukrainaan, vaan nimenomaan tänne pohjoiseen, Murmanskiin ja Viipurin suunnalle sekä Baltian maiden rajalle.

Tuosta Turnerista voi olla montaa mieltä, mutta ilmeisesti hän on uskovainen ja hänellä on tausta FBI:ssä ja kontakteja Yhdysvaltain turvallisuuspalveluihin. Hänen mukaansa on mahdollista, että Saksassa 12.-24.6. järjestettävä iso lentosotaharjoitus voi kuumentaa NATOn ja Venäjän välit äärimmilleen sekä olla myös Ukrainan vastahyökkäyksen ajankohta.

En ole lukenut onko siitä uutisoitu Suomeksi, mutta ilmeisesti ukrainalaiset ovat tehneet lennokki-iskuja Moskovaan ja Venäjä puolestaan kostanut nämä iskut ja toisin päin. Eli aika pahalta näyttää nyt.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Kesä 2023, 14:19 Telegramissa:

....

"Kopioitu facebookista, koetelkaa!

Koen saaneeni eilen ja edellispäivänä sanomaa, jonka kasasin yhdeksi kokonaisuudeksi. Koetelkaa ja ottakaa vastaan, mikäli koette annetun Herralta.
Aamen. Saman suuntaista itsekin saanut 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

:geek: Netistä luin juuri äsken:

Venäläiset saapuivat Helsingin edustalle 200-300 aluksen ja 17 000 miehen voimin

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/eino-t ... hitettyna/
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja jsj »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Kesä 2023, 19:12 :geek: Netistä luin juuri äsken:

Venäläiset saapuivat Helsingin edustalle 200-300 aluksen ja 17 000 miehen voimin

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/eino-t ... hitettyna/
Vuonna 1713?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

jsj kirjoitti: 02 Kesä 2023, 00:54
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Kesä 2023, 19:12 :geek: Netistä luin juuri äsken:

Venäläiset saapuivat Helsingin edustalle 200-300 aluksen ja 17 000 miehen voimin

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/eino-t ... hitettyna/
Vuonna 1713?
Vähän historiaa...; )
Avatar
Tuija
Viestit: 2792
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Venäjällä esitellään uutta karttaa. Suomi liitetty Kremlin vallan alle.

https://www.verkkouutiset.fi/a/venajall ... llan-alle/

.. ennustukset on toteutumassa.
Venäjä kirjoittaa koulun historian kirjoja uusiksi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

IMG_20230817_113527_565.jpg
Suomi luo strategisen reservin koko Euroopalle - Bloomberg

🔹Suomi luo EU:n suurimman strategisen välttämättömyysvaraston hätätilanteita varten.

🔹Varastoon tulee suoja- ja mittausvälineet, ilmaisimet, pikatestit sekä lääkkeet ja rokotteet.

📝"Päätös varaston luomisesta tehtiin maailman epävakaan tilanteen ja Ukrainan konfliktin vuoksi", maan sisäministeriö sanoi.

Vastaavia varastoja ollaan perustamassa myös Ranskassa, Puolassa ja Kroatiassa.

#lähde
@Slavyangrad
(Telegramissa...)
-----------------------------------------

Kommenteissa:

Varaukseen tulee suoja- ja mittauslaitteita, ilmaisimia, pikatestejä sekä lääkkeitä ja rokotteita.
-----------------------------------------

Loogisesti?? Laitatko hätäpakkauksen ydinhyökkäysten varalta?? KAUKANA KAUKANA... POISSA... ydinhyökkäysten LÄHTEESTÄ (tässä tapauksessa Venäjä).

Kuitenkin? Suomi säilyttäisi KAIKKI ydinvoimapakkaukset? LÄHELLÄ VENÄJÄN rajoja?? Siis JOS Venäjä HYÖKKÄÄ Suomeen?? Menettäisikö NATO KAIKKI hätäpakkauksensa hetkessä?

Outoa logiikkaa tapahtuu tällä hetkellä länsimaissa...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... 806ebc289a

Yhdysvaltain sotilaallista läsnäoloa tulee Suomeen
IL:n tietojen mukaan Yhdysvaltain ilmavoimat alkaa käyttää Lapin lennoston infrastruktuuria eli Rovaniemen lentokenttää.

Iltalehti on kertonut jo aiemmin, että Suomen alueelle on tarkoitus varastoida valmiiksi Yhdysvaltain asevoimien aseita.
Lisäksi amerikkalaisten käyttöön varataan tukikohta-alueita.

Ei kai vaan Ruotsi hyökkää Suomeen?

SEKÄ...

Eurooppalaisten Nato-maiden on varustauduttava sotilaallisesti ja oltava valmiina osoittamaan joukkojaan Naton valmiusjoukkoihin.
...
Suomeksi: Suomalaisia tulee kuolemaan Suomen ulkopuolella Naton operaatioissa.

JA...

https://yle.fi/a/74-20048893

Ydinaseiden käyttö merkitsisi loppua
Presidentin mukaan Ukrainan sodassa seurataan koko ajan sodan laajentumisen mahdollisuutta. Myös ydinaseiden käytön riskiin suhtaudutaan vakavasti.
– Se riski, että atomiaseet alkavat puhua, on aivan valtava. Kyllä se merkitsee loppua.
...
Ennakoivaa ohjelmointiako ydinaseista puhuminen...?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

IMG_20230920_192409_845.jpg
IMG_20230920_192417_006.jpg
?🤔

Arvioitavaksi...👆
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Sanna »

No jos totta niin tarttee aloittaa rukoilu, täällä ollaan tulilinjalla.

Asian vierestä. Olen seurannut tuota YK:n kokousta, noita livelähetyksiä. Ja kuulostaa kuta kuinkin tältä: plaa plaa plaa, peace, plaa plaa plaa, peace, plaa plaa plaa peace and safe
1Tess. 5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
1Tess 5:3 For when they shall say, Peace and safety; then sudden destruction cometh upon them, as travail upon a woman with child; and they shall not escape
Täyttä teatteria siis heiltä mutta onko tässä meille varoitus?


Toinen asian vierestä:
Isku kohdistui wagneriin mutta onko tässä alku isommalle?

https://edition.cnn.com/2023/09/19/afri ... index.html
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1aa ... e6d802946a
Lähde: Ukraina iski "todennäköisesti" Afrikassa
Mikäli tieto pitää paikkansa, se voisi kertoa sodan leviämisestä Ukrainan ulkopuolelle
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=vdS-Ancye0I
Teemu Koskela: "Orava kerää varastoon, kerää sinäkin" 24.11.2023
Suomella vaara joutua sotaan 3:n vuoden päästä... ehdollinen...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ruotsi solmi sopimuksen puolustus­yhteis­työstä – luovuttaa USA:n käyttöön 17 sotilas­tukikohtaa ja aluetta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010039342.html

Joskus oli jokin MV:n juttu, että J. Putkonen olisi saanut viestin jonka mukaan Ruotsi valmistautuu tms. siihen että Suomi tulisi olemaan eturintama tms.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 31 Touko 2023, 15:02 Telegramissa oli:
....

"Tero Kaski julkaisi profetian. Nähtäväksi jää, toteutuuko tuo. Julkaisen sen tässä.
Tero Kasken mukaan Venäjä hyökkää 4.6.Suomeen.Tero Kasken mukaan mediamme valehtelee Venäjästä innokkaasti. Samalla media korostaa sitä miten Naton aseet ovat ylivoimaisia. Tämä on ironista. Venäjä on osoittamassa Suomen pahuuden mitan täyttymistä.

Kesäkuun ensimmäisenä maanantaina koko maailma tietää Naton vitsiksi ja uskovaiset ihmisturvan olemattomaksi.

Venäjä aloittaa keskiviikon ja torstain vaiheilla maailman huomion hetättämisen tuomalla laivastonsa suomen aluerajojen sisään suojaamalla ne taisteluhelikoptereillaan.

Sunnuntaina h- hetkellä Suomi juhlii maassa olevine omine ja Naton lentokoneineen puolustusvoimien lippujuhlaa. Kaikki joukkoosastot ovat juhlallisesti esillä.

Sitten alkaa tapahtua. Näyssä näin, kertoo Tero Kaski, kuinka upseereilla oli sokeiden silmälasit. He tähyilivät taivaalle kuullessaan suihkukoneen äänen. Eihän siellä kukaan saanut lentää. Sitten alkaa räjähdysten valtava sarja.

Sotilastiedustelumme on uutisoinut rajamme pintaan rakennetusta valtavasta tukikohdasta. Se ei levinnyt mediaan analysoitavaksi. Julkaisija oli muistaakseni Iltasanomat. Norjalaiset sateliittikuvat on samoin tuloksin julkaistu. Niissä näkyy huippumoderni yliäänipommittaja suuren solakan matkustajakoneen kokoinen. Lisäksi siellä on Suomea varten 1400 raskasta pommikonetta.

Jumala ei tee mitään ilmoittamatta palvelijoilleen profeetoille. Tämän on saanut kaksi yhtäpitävästi.
Näin siis profetoi Tero Kaski."
...

Allaoleva kotisivu löytyi:
https://terokaski.wordpress.com/
....

Profetian poistan tai ylläpito voi poistaa ellei toteudu - voi myös siirtää omaan ketjuun tms.
Ei ollut Jumalalta tuo "profetia".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vuottahan tuossa ei oltu ilmoitettu, myös vuonna 2028 Puolustusvoimain lippujuhla on sunnuntaina.

Mutta joo, profetoiminen on myös vajavaista ja ehkä tässä voi nähdä että, profetoijan oma ajatus vuotaa läpi. Sen sijaan jos Suomen kansa ylpistyy ajattelemaan että turva tosiaan on ihmisissä tai aseissa, niin siitä Herra antaa varmasti palautteen ja tästä monet profetiat kertovatkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: VENÄJÄN LEVOTTOMUUDET JA TUKHOLMAPROFETIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

1.
https://m.youtube.com/watch?si=y-djPWde ... e=youtu.be
Avoin kuuleminen DCA-sopimus
Pimenoff puhuu suht asiaa...

2.
SUOMI MUKAAN JEMENIN POMMITUSOPERAATIOON

"Yhdysvaltain operaatioon osallistuu Puolustusvoimien tutkimuslaitoksella työskentelevän everstiluutnantti Juha Mäkelän mukaan ”maita, jotka haluavat osoittaa Yhdysvalloille lojaalisuuttaan”."

https://naapuriseura.fi/suomi-mukaan-je ... eraatioon/

3.
Suomi valmistelee Ukrainan kanssa kahdenvälistä turvasopimusta – Ministeri Valtonen: Valmista ”aika piankin” https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/a ... acec97089c
Vastaa Viestiin