N Y T O N R U K O I L T A V A

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.youtube.com/watch?v=l_5C8nUn6gk
Sanoma: Lopunajan kaksi eri leiriä. Uskovien jakaantuminen - valheen leiriin ja totuuden leiriin. Tutki ja koettele tämä sanoma Jumalan sanan totuuden kautta rukouksen kera.

Myös rokotteista.

Petri Paavola
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ei ole kovin rakentava ketju. :shock:

Eivät kaikki viestit ole Jumalalta, moni puhuu omasta ymmärryksestään, eli lihastaan, sielullisia, mukamas hengellisiä.

Viestien ja linkkien jakajat ovat myös omalta osaltaan vastuussa siitä mitä jakavat.

Foorumista ei ole tarkoitus tulla mikään huru-ukkojen kokoontumisajot. :|
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nyt en ihan ymmärrä sun kritiikkiä AO. Miten nämä ovat huru-ukkojen kokoontumisajot? Jos vertaa maailmalta tuleviin sanomiin niin on sitä kummempaakin kuultu.

Eli ei ”ammuta” viestintuojaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 27 Marras 2020, 01:10 Yesterday
25. marraskuu 2020

Profetia-ryhmä kristityille
Ryhmä (Yksityinen)

NIMETÖN PROFETIA LÄHITULEVAISUUDESTA 25.11 2020 ( OSA 1)
Tuleva kuningas prinssi Charles on antanut lausuntoja että ihmisiä tulee vähentää.............

.......Sitten hän sanoi minulle tämän: Hankkiutukaa maaseudulle vesilähteiden äärelle. Ja kun se aika on lähellä, niin menkää maanpeittoon ja se tarkoittaa että puhu vain silloin kun olet varma että minä käsken sinua puhumaan. Hän puhui myös porttokirkosta ja sanoi että niitä ovat luterilainen ja ortodoksikirkko ja vaihtoehtoina näihin kirkkoihin saa kuulua koska vainot alkavat viimeiseksi sieltä. Ensimmäisinä vainot alkavat helluntai- ja kaikista muista seurakunnista.
Miltä sinusta kuulostaa, Eero ?

Jos viesti on Jumalalta, niin kaiketi tottelet Häntä ?

Milloin aiot hankkiutua vesilähteiden ääreen ? Ja, minne tarkasti ottaen aioit majoittautua, ja otatko perheen mukaasi ?

Kun sinä, ja muut "Jumalan äänät " kuuntelevat, ja TOTTELEVAT, lähdette, niin kertokaa paikka, tulen teitä moikkaamaan.

Ja, uskotko sinä, Eero, että prinssi Charles on kehoittanut ihmisten "vähentämiseen" ?


------------------------------------

Ja, jos linkkejä tarkemmin vilkaiseen, nousee useampiakin kysymyksiä, mutta en jaksa lähteä enempää leikkimään satutarinoiden kanssa.

------------------------

Älkää olko hengellisiä pikkulapsia uskoen kaikkea mitä internettiin on kirjoitettu !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 29 Joulu 2020, 00:12 Amen, Eero.Nuo Lähitulevaisuus-profetian ja Paavolan sanoma ovat tulevaa todellisuutta.

Taitanee AO:lla olla kestolämmitteinen kiuas kodissaan, kun näin riemastui Kuva

Tuo huru-ukko-ilmaisu oli päivän paras. Eilen ja tänään. Paavolan sanomahan ei ollut profetia vaan Lähitulevaisus-profetian kanssa linjassa oleva profeetallinen näkökulma.
Juu, todella "riemastuin", ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa.......itkeäkö vai nauraa....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Luetko sinä UJ edes kaikkia laittamiasi linkkejä, vai kylvätkö sinä niitä foorumille pelkästä kylvämisen ilosta ?

Ja, samat kysymykset sinulle UJ, kuin Eerollekin. Voisitko vastata, vai laitatko linkin ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herran Rauhaa veli AO! Mä muutin jo pari vuotta sitten ”vesilähteiden äärelle” ja perhekin on mukana. Kyllä se Herra johdattaa jos Häntä kuuntelee :)

Mutta siis vakavasti ottaen, ehkä hieman kunnioittavampaankin sävyyn voi keskustelua käydä, varsinkin kun olemme veljiä ja siskoja toinen toisillemme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 29 Joulu 2020, 00:37 Herran Rauhaa veli AO! Mä muutin jo pari vuotta sitten ”vesilähteiden äärelle” ja perhekin on mukana. Kyllä se Herra johdattaa jos Häntä kuuntelee :)

Mutta siis vakavasti ottaen, ehkä hieman kunnioittavampaankin sävyyn voi keskustelua käydä, varsinkin kun olemme veljiä ja siskoja toinen toisillemme.
Valitettavasti monet ketjut alkavat olla vain linkkejä ja linkkejä, mitä ihmeelisimpiin "tarinoihin". :roll:

Harvoin näistä monista linkeistä syntyy varsinaista keskustelua, ellei näitä minun arvosteluita ja epäilyjä lasketa mukaan. :geek:

Kysyin kyllä ihan tosissani, ja poimin vain muutaman epäuskottavan kohdan näistä "profetia"-linkeistä.

Ja, näitähän nimenomaan TULEE KOETELLA JA ARVOSTELLA.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

No joo, oon AO:n kanssa samaa mieltä, että mitään linkkikokoelmaa ei tästä palstasta kannata tehdä, mutta sitten toisaalta oon myös sitä mieltä että jos jokin asia sapettaa, niin pidättäydytään silti sävyisässä keskustelussa ja se koskee sinua AO. Arvostan kyllä, että jaksat suhtautua asioihin kriittisesti, koska netti on täynnä kaikenlaisia teorioita. Toisaalta kuten UJ sanoi, tässä lopun aikojen lopussa tapahtumat alkavat olla uskomattomia, mutta se on eri asia kuin huuhaa. Ollaanhan me nytkin jo melkein kuin scifi-leffan sisällä. Myös täällä ”pienessä” Suomessa.

Tuosta prinssi Charlesista en osaa sanoa, mutta monet maailman johtajista kyllä toivovat enemmän tai vähemmän peitellysti, että maailmassa olisi vähemmän ihmisiä. Charlesin isä, prinssi Philip on todennut, että ”haluaisi kuolemansa jälkeen reinkarnoitua ihmiskuntaa verottavaksi virukseksi”. No, taisi tulla etuajassa tämä hänen toiveensa, ei nämä ajatukset siis ihan tuulesta temmattuja ole.

”When Prince Philip wanted to be reincarnated as a pandemic”
https://www.google.fi/amp/s/amp.scmp.co ... ndemic-and
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tässä on tämä Tuula 1:n aikoinaan laittaman profetian pitkä versio:
Kahdessa osassa. Osa 1.
Koeteltavaksi tämäkin

Lopunaikaa koskeva profetia tullut Online Rukouskokouksessa 21.11.2020 Tämä oli ensimmäinen pitkä julkinen profetia laatuaan ja profetoiva henkilö puhuu puhelimen kautta henkilölle,joka on omalla tietokoneellaan mukana Online rukouksessa. Sen tähden ääni on vähän heikompi, mutta saa siitä selvän. Profetia on MP3 äänenä tässä linkissä alla. Profetoiva henkilö ei voi paljastaa oikeaa nimeään tehtävänsä tähden. Kielto on tullut Jumalalta. Älä turhaan kysy minulta kuka hän on, en tiedä hänen oikeaa nimeään. Mutta meillä on rakastava yhteys Online-rukouskokouksessa ja Pyhä Henki toimii armolahjojen kautta. Annamme kaiken kiitoksen ja kunnian Jumalalle.https://www.biblecenter.se/arkisto/prof ... irissa.mp3

Tuleva kuningas prinssi Charles on antanut lausuntoja, että ihmisiä täytyy vähentää. Korona liittyy tähän siten, että saadaan ihmiset ottamaan rokotus ja pelkäämään sitä. Testataan ihmisten kuuliaisuutta ja tottelevaisuutta, miten nopeasti saadaan esim. pedon merkki ihmisille. Tämä korona on siis testi. Minä halusin tähän kuitenkin tuoda lohdullisen ja rohkaisun sanoman Jeesukselta, että hän on tiennyt, että tämä tapahtuu. Hän silloin aikanaan minulle sanoi, että tulee tapahtumaan jotain sellaista, että koko maailmasta sähköt katkeavat ja sitä ei enää saa. Rahajärjestelmä horjutetaan niin että koko sosiaalijärjestelmä tuhotaan sen varjolla. Jeesus vielä sanoi, että kerro minun omilleni – hän käytti minun omiani ja minun kansaani. Hän sanoi näin: ”Kerro minun omilleni, että he hankkivat sellaisia laitteita, joiden käyttö ei vaadi sähköä.”

Minä olen kirjoittanut nämä paperille, koska minä en muuten muista näitä sanoa. ”Kerro, että kaikkien minun omien tulee ottaa mallia alkuseurakunnasta ja palata 100% apostoliseen aikaan.” Minä näin tänä keväänä unen näistä asioista ja kerron unesta kohdan. Oli hankittu suuri varastohalli –jotkut uskovat olivat hankkineet, joita en tuntenut ollenkaan. Minä olin vienyt siihen halliin kaikki minun huonekaluni: mm. kaksi kristallikruunua ja kaikki vaatteeni. Olin etsimässä sieltä, jotain mitä olin sinne vienyt. Joku, joka oli vartijana, sanoi, että ota mitä tarvitset ja sain vapaasti liikkua siellä. Jeesus käski minun Taivaassa käydessäni luoda uskovien keskuuteen sellainen järjestelmä, josta saamme hakea kaiken ruokamme – kylmäkellari ja huonekaluvarasto. Ja että meidän tulee ostaa pieni kerrostalo, jolla on varaa, koulu tai ihan mikä vaan,jossa on huoneita yksinäisille, perheellisille, joilla on lapsia.

Minä näin sellaisen unen, että oli sellainen 4 kerroksinen korkea talo ja keskellä oli kirkkohuoneisto –seurakuntasali, jossa kokoonnuttiin Jumalanpalvelukseen ja se toimi myös kouluna lapsille. Olen siitä kirjoittanut vielä, että keneenkään ei tarvinnut käyttää rahaa parturiin, ompelijalle, ravintolaan, vanhustenhuoltoon, sairaanhoitoon, lääkärille, autohuoltoon, kodinhoitoon, kouluun ja lastenhoitoon. Kaikki saatiin uskovien vapaaehtoisesta uudesta elämänmuodosta, jossa palataan siihen apostoliseen elämänmuotoon. Meillä puhutaan apostolisesta ajasta, mutta meillä ei ole nähty sitä kokonaisuutta. Kaikki toivat apostolien jalkojen juureen omasta talostaan tai maatilasta saamansa rahat ja he jakoivat kaiken keskenään.

Kukaan ei sanonut, että jokin kuuluu hänelle tai puhuttu puutteesta. Kenelläkään ei ollut mistään puutetta. Jeesus sanoi, että tämä tapahtuu kirjaimellisesti. Hän sanoi minulle, että hankkiutukaa maaseudulle vesilähteiden äärelle. Kun se aika lähestyy tai tulee lähelle,ja minä koin, että olemme nyt lähellä sitä aikaa. Amerikassakin on lähdetty tekemään näin dramaattisia ja pelottavia asioita. Mene ja kerro minun omilleni, että he menevät maanpeittoon. Ja Hän sanoi minulle, mitä se tarkoittaa: ”Puhu vain silloin, kun olet varma, että minä käsken sinun puhua.” Hän puhui vielä porttokirkosta ja hän sanoi, että porttokirkko on luterilainen kirkko ja ortodoksi kirkko. Vaihtoehtona saa kuulua vain näihin kirkkoihin, koska vainot alkavat viimeiseksi sieltä. Ensimmäisenä vainot alkavat Helluntaiseurakunnasta ja kaikista muista seurakunnista.

Minun taivaskäyntini tapahtui 1999 vuoden lopulla ja Hän kertoi laista, joka on tullut voimaan ja ystäväni vahvistivat tämän minulle, kun olin palannut normaali elämään. Oli tehty laki, josta Jeesus kertoi minulle ennen kuin se oli julkinen. Hän sanoi, että tehty sellainen laki, ettei saanut kuulua kuin yhteen kirkkokuntaan. Ei saanut kuulua enää vapaaseen suuntaan, luterilaiseen-, ortodoksikirkkoon vain yhteen ainoaan ja sen takana oli Tarja Halonen, joka oli määrännyt tämän paavin käskystä. Jeesus sanoi, että inkvisitio on perustettu uudelleen. Hän sanoi, että kun helluntaiseurakunnassa vaatii kantamaan sosiaaliturvatunnukset ja nimet, että ei kuuluta enää kuin yhteen kirkkokuntaan. Jeesus sanoi, että heille maksettiin jokaisesta ihmisestä ja he möivät sielut. Jeesus kertoi, että silloin tapahtuu hajoaminen.

Osa suostui antamaan nimensä ja osa ei suostunut. Minä kuulin, että nimi muutettiin Helluntaikirkoksi ja niillä pysyi Helluntaiseurakuntana, jotka eivät suostuneet paavin järjestelmään. Jeesus sanoi, että vainot alkavat ensimmäisenä vapaista suunnista. Tämä tarkoittaa sitä, että jos nimi on näissä suunnissa, ei enää saa valtiollista eikä kunnallista työtä. Herra puhui minun omistani ja minun kansastani eri tavalla. Hän kertoi näistä tapahtumista, miten tulee tapahtumaan juuri ennen hänen tuloansa. Jotkut ihmiset joutuvat kärsimään enemmän, jotkut vähemmän ja eivät joudu kärsimään oikeastaan ollenkaan. Hän muistutti ajasta, kun Egyptissä pititehdä veriliitto: piti uhrikaritsan verellä maalata oven pihtipielet ja yläosa. Luin myöhemmin hepreaa sen verran, että ymmärsin,millainen kuvio maalauksesta syntyi.

Siitä kuviosta syntyi Jumalan nimen alkukirjain: YHWH Jahve alkukirjaimet. Jeesuksen nimessä on myös tämä kirjain, joka on kuin väärinpäin oleva U-kirjain. Jeesuksesta sanotaan, että minä tulen Isäni nimessä ja minua te ette ota vastaan. Tulee toinen, joka tulee omassa nimessään ja hänet te otatte vastaan. Jeesuksessa Kristuksessa meissä on tämä veren merkki, kun me häneen oikeasti uskomme, luotamme ja turvaamme. Tuhoajaenkeli menee tänäkin päivänä kaikkien niiden ohi, joissa on veren merkki ja kenenkään ei tarvitse pelätä koronaa eikä mitään muutakaan, koska tuhoajaenkeli kulkee ohi. Nyt luetaan, että jotkin ihmiset ovat olleet syömässä ravintolassa ja on tapahtunut, että ainoastaan yksi henkilö on saanut vakavan koronan ja kaikkiin muihin pariinkymmeneen se ei ole tarttunut, vaikka he ovat olleet vierekkäin. On tapahtunut, että suuressa laumassa vain jotkut tietyt ovat sen saaneet: jotkut selvinneet ja jotkut kuolleet. Tämä miten tämä Suomessa alkoi ja ilmoitettiin tämä korona, siinä oli minulle Herran ilmoitus. Kävin helmikuussa Ruotsissa, kun minun tätini kuoli ja sain kutsun perunkirjoitukseen. Tein 3 vuorokauden matkan Örebron lääniin.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kävin helmikuussa Ruotsissa, kun minun tätini kuoli ja sain kutsun perunkirjoitukseen. Tein 3 vuorokauden matkan Örebron lääniin. Suunnilleen kaksi viikkoa tämän minun matkani jälkeen Ruotsi suljettiin suomalaisilta. Suomalaiset eivät voineet sinne enää mennä ja korona julistettiin pandemiaksi. Juuri ennen pandemian julistusta Pyhä Henki antoi minulle sanat: ”Kuka miekkaan se miekkaan, kuka ruttoon se ruttoon, kuka nälkään se nälkään.” Ja Matteus 24:25 nousi mieleeni ja etenkin tyhmät ja viisaat neitsyet. Korona näyttäytyi minulle ruttona tästä syystä. Mihin sitten liittyy miekka nälkä, löytyykö taivaskäynniltä tähän se vastaus, että onko inkvisitio alkamassa nyt ja nälkä siten, että tulee nälkä, kun rahajärjestelmä tuhoutuu. Koronaa käytetään siinä suunnittelussa hyväksi.

Pedonmerkki jaetaan siten, että kun ei ole rahaa, ihmiset ottavat merkin, kun heille sanotaan, että sinä saat kaiken, vaikka sinulla ei olisikaan rahaa. Sitten minulle alettiin puhua juutalaisten maailmanlaajuisesta liikehdinnästä kohti Israelia. Aloin nähdä sellaisia laivoja, jotka tulevat Amerikasta kohti Israelia. Silloin minulle nousi Raamatun sana Tarsiin laivoista. Siinä kerrottiin rikkauksista, jotka ovat tulossa Israeliin. Amerikasta on helppo tulla suurilla laivoilla Israeliin. Kun miljoonat tulevat Israeliin, ei lähi-idän arabeilla tai millään ole mahdollista taistella heitä vastaan. Raamatussa sanotaan, että Herra vetää heidät sinne ja tuomitsee heidät siellä.

Herra sanoi minulle taivaassa, että kun kuulet, että juutalaisten vainot ovat alkaneet, samalla minun omat joutuvat vainoihin. Hän sanoi, että jossakin päin maailmaa vainot ovat jo alkaneet. Kuulin niistä vainoista, kun selvisin ja olen nähnyt, että ne ovat lisääntyneet. Eräs suomalainen juutalaistaustainen mies kertoi, että Herra antoi hänelle rukousaiheeksi tämän Valtatie 77, joka tarkoittaa kaikkia ristinlipun maita täällä Pohjolassa. Kaikki ristinlipun maat ja heimot, jotka eivät sinänsä ole maita vaan heimoja. Kaikkien näiden puolesta tulisi rukoilla, koska juutalaisia vastaan on alkanut tulla metsästäjiä. Hän oli lukenut Raamatusta, että ensin tulee kalastajia ja sitten metsästäjiä. Kalastajien aika on ohi –heitä on yritetty kalastaa, yritetty käännyttää ja heille on julistettu Sanaa: kuka on ottanut vastaan kuka ei. Nyt tulee sitten metsästäjät, jotka pakottavat heidät Israeliin, koska Jumala sanoo Sanassa, että Hän neljästä maailmanääristä heitä tuo.

Tämä on eräänä merkkinä siitä, että Jeesuksen tulemus on hyvin lähellä. Minä näin kuinka Jeesus kutsui pilvenpäältä ihmisiä ja näin kuinka ihmisiä alkoi nousta sinne. Minä en ehtinyt kasvoja nähdä enkä tunnistanut kenenkään kasvoja ja minä itsekin katosin sinne. Herra sanoi minulle kyyneleet silmissä, että minun on kerrottava heille, että heidän täytyy rakastaa toisiaan. Minusta tuntui silloin, että miten pystyn muille puhumaan tästä, jos en itse pysty rakastamaan. Jouduin taistelemaan kauan tämän asian kanssa, kunnes viime vuonna 2019 helmikuussa, jolloin jouduin herätykseen. Olin siihenkin asti ollut uskossa, mutta en puhunut näitä asioita vaan olin vaiennut. Itkin polvillani joka ilta, miksi minun on täytynyt tehdä niin paljon syntiä elämäni aikana, miksi en ole saanut elää synnitöntä elämää.

Sitten Herra johti minun luo mies saarnaajat seurakunnassa, jotka rukoilivat kahteen otteeseen toisistaan tietämättä samoja asioita minun puolestani. Silloin vapauduin rakkauden herätykselle. Minussa tapahtui rakastuminen Jumalaan, Jeesukseen ja Hänen tahtoonsa. Ja minulle tuli vapaus, että en ole ollut synnitön, mutta nyt saan elää synnitöntä elämää Jeesuksen armosta. Se lähti siitä, että minä aloin tuntea rakkautta. Se ei ollutkaan enää sitä, että minä tottelen pelon tähden tai käskyn tähden vaan sen tähden, että minä rakastan Jumalaa ja Jeesusta ja minä haluan totella. Ja tulin ymmärtämään, mitä totteleminen on. Kun Herra sanoi, että kerro minun omilleni, minä tajusin, että Jeesuksen omia ovat vain he, jotka tekevät hänen tahtonsa Herra sanoi omilleen, että mitä ikinä he pyytävät, sen he saavat ja eivät saa lopettaa rukousta ennen kuin vastaus tulee. Sitten minut vietiin katsomaan sitä aluetta, mistä rukousvastaukset tulevat. Minulle näytettiin, että nyt joku rukoilee, ja kun hän jatkoi rukoilemistaan ja ikäänkuin kaksin käsin veti sitä vastausta taivaasta.

Mitä ikinä me anomme, me saamme sen, jos me teemme Jumalan tahdon. Jeesuksen tahdosta puhuttiin, että se on rakkautta – veljesrakkautta. Jeesuksella oli kyyneleet silmissä, kun hän sanoi, että mene ja kerro, että he rakastaisivat toisiaan.

Raamatunkohtia:
1. Piet. 1, 2 ja 3 kertovat tästä veljesyhteydestä-ja -rakkaudesta: Rakastakaa toisianne, Älkää pelätkö, mitä he pelkäävät eli Herra sanoo, että meidän ei tule pelätä esim. koronaa. 1 Joh. puhuu elämän sanasta heti ensimmäisen luvun alussa ja siinäkin puhuu keskinäisestä rakkaudesta ja yhteydestä keskenämme. 1 Joh. 2: 3-6 sanoo, että me olemme velvollisiavaeltamaan niinkuin hän vaelsi.9-11 Joka vihaa veljeään on pimeydessä. 1 Joh 3 Joka ei noudata vanhurskautta, se ei ole Jumalasta eikä sekään, joka ei rakasta veljeään. 1 Joh. 4:7-8 Rakkaani rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen,joka rakastaa on syntynyt Jumalasta. Joka ei rakasta, ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. 11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, mekin olemme velvollisia rakastamaan toisiamme. 16 Jumala on rakkaus. Joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa ja Jumala pysyy hänessä.

Miten me pääsemme pois kaikesta pelosta, masennuksesta, ahdistuksesta, tuskasta jne. 18 kertoo sen: Pelkoa ei rakkaudessa ole vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Sillä pelossa on rangaistusta, joka pelkää ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. 19 Me rakastamme, koska hän on rakastanut ensin meitä. Kun me tunnistamme sen rakkauden, jolla hän on rakastanut meitä, mekin alamme rakastamaan. 20 Jos joku sanoo rakastavansa Jumalaa, mutta vihaa veljeään, hän on valehtelija. Sillä joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. 21 Tämä käsky meillä on häneltä, joka rakastaa Jumalaa, rakastakoon myös veljeään. Joh.14 on paras ja kertoo,kuka Jumala on ja että hän tulee meihin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos UJ, kun toit tämän vielä koeteltavaksi. Yritän lukea ajatuksella läpi ja ehkä kuunnella tuon äänityksenkin, se voi olla jopa merkityksellisempi kun kuulee ihmisen äänenpainot jne.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä mä näkisin, että tämä on ihan raitista sanaa, tuosta Taivaskokemuksesta ei tietenkään voi sanoa hirveästi, mutta tämä henkilö on parannuksenteon ja uskossakasvun kautta ymmärtänyt, mitä Jumalan totteleminen tarkoittaa, Rakkauden kautta ja sen jälkeen uskaltanut kertoa kokemastaan eteenpäin. Siis nimenomaan alamaisuuden kautta ja peräänkuuluttaa myös veljes- ja sisarrakkautta. Tässä voi olla yksi jakolinja, ne jotka haluavat tämän toteuttaa ja ne, jotka eivät. Se voi olla yksi erottelu tyhmiin ja viisaisiin neitsyeihin, joihin tässäkin viitattiin.

Sitten tuosta itse sanomasta, nyt on koronan myötä alkaneet ihmiset muutenkin etsiytyä takaisin kotiseuduilleen, eivät pelkästään juutalaiset. Keski-Euroopassa antisemitismi on nostanut päätään jo useamman vuoden ja on muitakin profetioita, joissa puhutaan lisääntyvästä juutalaisvastaisuudesta. Olisi ”mielenkiintoista” tietää mitä itärajan toisella puolen tapahtuu tämän suhteen, on ainakin yksi profetia, jossa heitä pakenee Suomeen tai Suomen kautta Israeliin. Oli näitä kaiketi useampikin, itänaapurissa tällainen kehitys voi olla nopeaakin johtuen yhteiskunnan erilaisuudesta ja toisaalta siitä, että ollaan täällä lännessä pitkälti valtamedian tietojen varassa, joiden intresseihin ei välttämättä kuulu juutalaisten asioista tiedottaminen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Ella »

Esirukoilijat kokoontuvat Kolilla 1.1.2021 Kello 11.00
Rukoilevat Suomen puolesta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ella kirjoitti: 30 Joulu 2020, 14:33 Esirukoilijat kokoontuvat Kolilla 1.1.2021 Kello 11.00
Rukoilevat Suomen puolesta.
Ei onneksi tarvitse mennä niin kauas, eikä korkeelle. Huomen´aamulla aamurukous kirkossa. :)

Tulee ikäänkuin sinetöityä vuosi tuolla. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Ella »

1 Tim 3:2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen,
vieraanvarainen, taitava opettamaan.
12. Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.

2.Piet 5:3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Nyt on uhkana että hallitus siirtää kuntavaalit kesäkuulle.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

MV-lehti: Loppupuolella ajatus vaalien varastamisesta
-----------------------------------------------------------------------------
Aktivistit: Poikkeustila pandemian perusteella olisi vallankaappaus – ”Me emme saa alistua!”
Julkaistu 25.02.2021 10:13, 15538 lukukertaa

Todellinen oppositio ei hyväksy Marinin hallituksen poikkeustilaa ja ankaraa COVID-sulkutilaa väitetyllä koronapandemialla perustellen. Tunnetut kärkihahmot osoittavat vääristelyn ja valheet sekä varoittavat taloustuhosta - "suuresta nollauksesta".

”Todettu poikkeustila”, tuleva ainakin kolmen viikon sulkutila, perustellaan koronavirus-pandemialla, mutta onko sellaista?
”Hallitus haikailee poikkeustilaa, vaikka koko maassa on 35 ihmistä teho-osastoilla ja alle 200 sairaaloissa.

Helsingin Sanomat julkaisi eilen keskiviikkona uutisen, jonka mukaan Sanna Marinin hallitus toteaa presidentti Sauli Niinistön kanssa poikkeus­olot EU-Suomeen lähi­päivinä. Poikkeustilan julistamista ankarien perustuslain vastaisten sulkutilatoimien laillistamiseksi perustellaan ”pahentuneella koronapandemialla”. Ilmoituksia poikkeustilatoimien julistamisesta odotettiin tänään torstaina.

Kaikki eivät niele valtiovallan ja sen käyttämien asiantuntijoiden esittämiä lausuntoja koronaviruksesta ja pandemiatilanteesta.

”Teho-osaston luku pitää sisällään myös epäillyt tartunnat, joita on lähes puolet luvusta 35. Jokohan persut alkaisivat tajuta, että kyseessä on vallankaappaus ja demokratian kuoppausyritys? Poikkeustilan perusteella vaalit yritetään varastaa”, Tiihonen lisää.

Hän toteaa sarkastisesti, että ”ainoa hopeareunus tässä on, että vaalien siirtoyritys voi olla merkki siitä, että vaalit ovat ainakin pääosin rehelliset”.

Keskustelussa todetaan, että sulkemalla Suomen tuhoisasti ja ankarasti poikkeustilan julistamisella, hallitus voi odotettavasti toukokuussa juhlistaa, että ”me tehtiin se taas” ja palkita kansalaiset ”vapaalla kesällä”. Tiihonen muistuttaa kuvakommentilla, että ”räkätaudit kyllä hiipuvat kesäksi”:
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tuula1 kirjoitti: 05 Maalis 2021, 20:34 Nyt on uhkana että hallitus siirtää kuntavaalit kesäkuulle.
Niinhän siinä kävi. Hajoita ja hallitse, eikös se niin mene?
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ystävät hyvät. mitään koronaa ei ole. nuo tapaukset, mitä nyt viimeaikoina olen hoitanut muka koronan piikissä, ovat olleet influenssaa sairastavia ihmisiä, eli tavallista kausi flunssaa ärhäkämpi ja joka vie heikoilta voimat ja jopa kuolevat siihen. Toivon ja rukoilen, että Jumala puuttuisi tähän valheeseen.
Vastaa Viestiin