N Y T O N R U K O I L T A V A

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Yesterday
25. marraskuu 2020

Profetia-ryhmä kristityille
Ryhmä (Yksityinen)

NIMETÖN PROFETIA LÄHITULEVAISUUDESTA 25.11 2020 ( OSA 1)
Tuleva kuningas prinssi Charles on antanut lausuntoja että ihmisiä tulee vähentää. Korona liittyy siihen että ensin saadaan ihmiset ottamaan rokotukset ja testataan sillä ihmisten kuuliaisuutta ja tottelevaisuutta että miten nopeasti saadaan mm. pedonmerkki.
Halusin tuoda tähän rohkaisun sanoman Jeesukselta että hän on tiennyt että kaikki tämä tapahtuu. Aikanaan hän sanoi:" Tulee tapahtumaan jotain sellaista että koko maailmasta sähköt katkeavat, sitä ei enää saa ja rahajärjestelmä horjutetaan niin että koko sosiaalijärjestelmä kumotaan sen varjolla. Kerro minun omilleni että he hankkivat sellaisia laitteita joiden käyttö ei vaadi sähköä. Kerro että kaikkien omieni tulee ottaa mallia alkuseurakunnasta ja palata 100% apostoliseen aikaan."
Näin unen näistä asioista keväällä: Jotkut uskovat oli hankkineet suuren varastohallin jonne olin vienyt omatkin huonekaluni ja hain sieltä jotain tarvitsemaani ja joku vartija esitteli paikkoja ja sanoi että ota mitä tarvitset ja sain siellä liikkua vapaasti.
Jeesus käski taivaassa käydessäni luoda uskovien keskuuteen sellainen järjestelmä josta me saadaan hakea kaikki ruokamme, kuten kuiva- ja kylmäkellari, tekstiilivarasto, huonekaluvarasto jne. ja kenellä on varaa, niin ostaa vaikkapa vanha kerrostalo, tai koulu, jossa on huoneita yksinäisille ja perheellisille. Ja näin unen jossa oli 4-kerroksinen korkea talo ja siellä on keskellä kirkko ja seurakuntasali ja se toimi myös kouluna lapsille. Kenenkään ei tarvinnut käyttää rahaa parturiin, kampaajalle, ompelijalle, ravintolaan, vanhustenhuoltoon, sairaanhoitoon, lääkärille, autohuoltoon, kodinhoitoon, lastenhoitoon vaan kaikki saatiin uskovien uudesta elämänmuodosta joka palaa apostoliseen elämäntapaan. Silloin kaikki toivat apostolien jalkojen juureen omasta taloudestaan saamansa rahat ja jakoivat kaiken keskenään ja kaikki oli yhteistä eikä mistään ollut puutetta.
Sitten hän sanoi minulle tämän: Hankkiutukaa maaseudulle vesilähteiden äärelle. Ja kun se aika on lähellä, niin menkää maanpeittoon ja se tarkoittaa että puhu vain silloin kun olet varma että minä käsken sinua puhumaan. Hän puhui myös porttokirkosta ja sanoi että niitä ovat luterilainen ja ortodoksikirkko ja vaihtoehtoina näihin kirkkoihin saa kuulua koska vainot alkavat viimeiseksi sieltä. Ensimmäisinä vainot alkavat helluntai- ja kaikista muista seurakunnista.
Viimeksi muokannut Tuula1, 27 Marras 2020, 04:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

NIMETÖN PROFETIA LÄHITULEVAISUUDESTA 21.11 (OSA 2)
Kun helluntaiseurakunta tajuaa että siellä vaaditaan ihmisiä antamaan sosiaaliturvatunnukset että voidaan todeta että kuuluu vain yhteen kirkkokuntaan niin Jeesus kertoi että silloin tuli hajoaminen. Osa antoi tietonsa osa ei suostunut ja vanhoilliset tuossa seurakunnassa eivät suostuneet paavin järjestelmään. Vainot alkavat ensimmäisenä vapaista suunnista eli jos nimi on näissä niin ei enää saa mitään työtä, ei kunnallista tai valtiollista työtä.
Nämä asiat tulevat tapahtumaan ennen hänen tulemustaan ja jotkut joutuvat kärsimään enemmän, toiset vähemmän ja jotkut eivät oikeastaan ollenkaan. Herra muistutti ajasta jolloin Egyptissä piti ovien pihtipielet valella uhriverellä ja siitä veren kuviosta ovissa synti Jumalan nimen kirjain hebrean kielessä. Sama kirjain on Jeesuksen nimessä. Jeesuksessa Kristuksessa meissä on veren merkki kun häneen oikeasti uskomme, luotamme ja turvaamme.
Tuhoajaenkeli tekee tänäkin päivänä niiden ohi joissa on veren merkki ja kenenkään ei tarvitse pelätä koronaa eikä muutakaan koska tuhoajaenkeli kulkee ohi.
Juuri ennen pandemian julistusta Pyhä Henki sanoi hiljaa minulle sanat: "Kuka hukkuu miekkaan, kuka ruttoon, kuka nälkään,"ja raamatunkohdat viisaista ja tyhmistä neitsyeistä.
Pedonmerkki tulee sitten sitä kautta että kun ei ole rahaa niin sanotaan että tämän merkin kautta saat kaiken vaikka sinulla ei olisikaan rahaa. Sitten alettiin puhua juutalaisten diasporasta ja näin laivoja jotka tulevat Amerikasta kohti Israelia ja nousi sana Tarsiin rikkaista laivoista. Silloin kun miljoonat tulevat sieltä, ei enää Lähi-idällä eikä arabeilla ole mahdollisuutta taistella heitä vastaan. Herra itse vetää omansa Israeliin.
Herra sanoi myös: " Kun kuulet että juutalaisten vainot ovat alkaneet, samalla minun omani joutuvat vainotuiksi ja jossakin päin maailmaa vainot ovat jo alkaneet."
Eräs suomalainen juutalaistaustainen mies kertoi saaneensa rukousaiheeksi rukoilla valtatie 77:n joka tarkoittaa kaikkia ristilippu maita ja heimoja pohjolassa, näiden puolesta rukoilla koska juutalaisia kohti on alkanut tulla metsästäjä. Raamatussa lukee että tulee kalastajia ja metsästäjiä, kalastajien aika on ohi, heitä on yritetty käännyttää ja nyt metsästäjät pakottavat heidät Israeliin .
Tämä on eräänä merkkinä siitä että Jeesuksen tulo on lähellä. Näin kun Jeesus seisoi pilven päällä ja sanoi : Tule! Ja näin kun ihmisiä alkoi nousta sinne niin etten ehtinyt kasvoja nähdä ja yhtäkkiä itsekin katosin.
Ja Herra puhui ankarasti tästä, että tämä on kerrottava: " Kyyneleet tulivat hänelle silmiin kun hän katsoi ja sanoi minulle että minun täytyy kertoa että hänen omiensa täytyy rakastaa toisiaan."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nyt tulee kehoittaa ihmisiä oleman turvallisella mielellä ja levossa, sillä kuten koen sanoa on Herra voittanut maailman. Alla sanoma joka tuli nyt, koeteltavaksi siis.

Antakaa anteeksi niille, jotka teiltä tulevat vainoamaan nimeni tähden, koen Herran tähän kohti sanovan. Varustautukaa kaikin tavoin aineellisesti ja hengellisesti ja tuottakaa ilonne kautta iloa niille, jotka pian menettävät kaikkensa. Älkää käykö tämän kansakunnan johtajia vastaan vaan rukoilkaa heidän pelastumisensa puolesta sillä enkö Minä ole se, joka johdan tätäkin maata ja päätän tarkoin ajoituksin, ketkä kulloinkin ovat vallassa. Siunatkaa nuorta pääministeriänne, sillä hän ei tiedä mitä hän tekee. Minä tahdon, että puhdistaudutte kaikista syytöksistä toisianne kohtaan, sillä pian minä lopetan tämän maailman viihteet tässäkin maassa. Etsiydy siis suojiini seurakuntani tässä maassa ja hylkää jo viihde ja opetusohjelmat, jotka ovat tämän maailman mukaisiksi tehdyt.

Tulette näkemään tulevina aikoina kauhistuttavia asioita maailman kuvaruuduista. Puhdistautukaa jo nyt veressäni ja paetkaa sitä kaikkea kauhistusta mikä on tuleva tähän maanpiiriin ja joka tuo niin kauhistuttavat otsikot näkyviin, että jopa tämän maailman ihmiset ovat niin kauhuissaan, että viimein huutavat nimeäni avuksensa. Minä sallin silloin heidän tulla puhdistuslähteelleni armoni ja rakkauteni tähden.

On aika unohtaa viihde ja maailmaa ja muistaa Herraa öin ja päivin, että Hänen tahtonsa toteutuisi täydellisesti eikä osittain. Viekää veljillenne ja sisarillenne ruokaa vielä kun on mahdollista, sanan ruokaa Raamattuina ja leivän tukea ruoka-avustuksina. Kaikki eivät ymmärrä kuinka kiire todella on valmistella Herran toista tulemusta myös tältä osin.

Saarnatkaa kaduilla veren evankeliumia, huutakaa katoilta parannuksentekoa, sillä Pedon valtakunta on käynnistämässä ihmiskunnan suurimman ihmisjahdin surmatakseen viattomat koteihinsa tai katujen varsille näennäisen tottelemattomuuden tähden.

Kerätkää vaatteita varastoon talvea varten niille, jotka pian ovat menettämässä kaiken. Etsiytykää päivittäin etsimään Herran Jeesuksen tahtoa elämässänne ja kuluttakaa varojanne niiden hyväksi jotka idästä pääsevät pakoon tähänkin maahan kulkeakseen lopulta Pyhään maahan. Etsiytykää vereni suojaan anteeksiantoni kautta kun päivittäin tunnustatte syntinne minulle. Hyljätkää jo maailman tiet ja etsiytykää turvaan sanani äärellä, hengelliseen turvapaikkaan minussa sanoo Herra Sebaot, joka totisesti on pian tuleva ja tuomassa Herruutensa ilmi tässä maailmanajassa.

Tulkaa riemuiten minun eteeni sanoo Herra Jahve Tsidkenu, joka totisesti on Pyhä ja peljättävä Herrojen Herra, Herra ja Jumala. Karkeloikaa minun edessäni, karkeloikaa minun kansani edessä, kun se pian tulee etsimään turvaa tästä maasta päästäkseen pakoon metsästäjiä, jotka ovat jo lähteneet liikkeelle.

Tulkaa riemuvirsin eteeni öin ja päivin sillä pian ei enää voi tehdä työtä. Minä tahdon koota kaikki omani maan ääristä eteeni kumartamaan minua iloiten Herrana ja vapahtajana, etsiytymään suojiini ylistyksen raikaessa, ylistyksen ja palvonnan, joita vihollinen ei voi sietää.

Tule morsiusseurakuntani, tule ja etsiydy suojiini. Olen sinua varten tässä maailmanajassa ja olen odottanut nähdäkseni sinut kasvoista kasvoihin kaikkien ruumiisi jäsenten kasvot myös silloin nähden kuin kirkastettuina ja voitettuina vereni kautta sisälle pelastukseen, sisälle täyteen iloon ja rauhaan. Etsiykää päivittäin suojiini, etsiytykää päivittäin polvillanne etsimään pyhää tahtoani tätä kansakuntaa varten, sillä totisesti minä olen Herra, joka tahdon enentää sinun joukkojasi tässä maassa täyteen taisteluvarustukseen sananii tuntemisen kautta.

Enkö olekin sanassa sanoin ja lausein varoittanut näistä ajoista, sillä pian on tuleva tähän maanpiiriin se, jonka laittomuutta minä en aio sietää, vaan hänetkin minä totisesti heitän tuliseen järveen kunhan hän ensin on suorittanut sen tehtävän, jonka vain minä sallin hänen tehdä. Valvokaa siis, sillä ette tiedä milloin minä tulen takaisin kuin varas yöllä, viedäkseni pyhäni näkemään Herran Jumalan ihmetekojen toteutumisen kaikkeudessa ja iankaikkisuudessa.

Pian on tuleva se aika, että tulijärveen joutumisen partaalla hoippuvien ja tuleen joutumiselta välttyneet omani, syntinsä jo pian armossani tunnustavat, ovat hekin saaneet tulla kasvojeni eteen, sillä totisesti minä olen salliva rakkaudessani tulemukseni edellä myös niiden jotka viimeisin voimin tulevat syntitaakkojensa kanssa eteeni puhdistauksensa Karitsan hääateriaa varten nähdä armoni suuruuden. Enkö ole sanassani sanonut, että tahdon pelastaa kaikki näkemästä iankaikkista kadotusta. Olen jo iankaikkisuudessa valmistautumassa nähdäkseni sinut morsiusseurakunta. Määrähetket teille on vain Herran ja Pyhän Jumalan, Isä Jumalan tahdosta ilmoittava Sanani, joka on minun syntykertomukseni, sillä minuun kaikki on luotu.

Sanani ei koskaan ole kehoittanut turvautumaan siihen, se on Pyhään Raamattuun, aikain ennusmerkkien täydentäjänä vaan on ilmoittava Pyhä tahtoni silloinkin kun kansakunnat kaikin tavoin etsiytyvät vääriin tietolähteisiin minun tulemukseni ajankohdan selvittääkseen. Pian on oleva rakkaitteni luku täysi ja silloin Isä Jumala kirkkaudessaan avaa sinetit loppuaikoja varten nähtyään, että olen arvollinen avaamaan sinetit, sillä enkö minä tee samoja tekoja, joita Isäni minulle näyttää hengessä tehtäväksi paluutani varten ja saan sitten pian tulla morsiantani vastaan nähdäkseni kuinka hän totisesti on valkaissut vaatteensa pyhässäristin sovitustyön veressäni.

Minä tahdon alkaa jo koota heitä, se on veljiäni ja sisariani, maan joka kolkasta kotimaahansa Israeliin, jonka kautta minä olen vielä tekevä ihmeitä tässäkin maanosassa, sillä sieltäkin on tuleva viimeisinä aikoina sanansaattajiani tuomaan rauhan sanomaa Siioniin tässä maassa .

Tule ja etsiydy suojiini nuori seurakuntani Suomen maassa, puhalla pasuunaan ja juhlista tahtoni iloiten ja karkeloiden huoneissani kumartaen pyhää nimeäni aina ikuisuuteen asti.

Totisesti Herra on Pyhä ja peljättävä, Herra ja kuningas. Amen

Tähän mahdollisesti olisi tullut jotain lisääkin, mutta on jo kovin myöhä. Tämä sanoma koetaltavaksi.
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Nimimerkki Uskon Jeesukseen. olet oikeassa ja poistin tuon mainitsemasi nimen. ennenkuin sain tämän profetian tietooni niin mainitsin miehelleni, että aletaanko ostamaan tähän taloon aggregaatti pahoja aikoja varten. minun mies sanoi, että etköhän sinä nyt liioittele. sanoin että en liioittele. ja sitten tuli tämä profetia nenäni eteen. nyt ollaan lopun edessä ja on enää tärkeintä keskittyä Jeesukseen vaikka töissä tai virassa olisitkin. Siunausta palstalaisille.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kuka on saanut tuon Tuulan laittaman "profetian" ? Linkki alkuperäiseen lähteeseen !

En itse usko tuohon "profetiaan".

Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kyllä tuo sanoma on Jumalalta, mutta se ei ole yhtenäinen, vaan siinä on selitystä ja tulkintaa mukana - Tuon sanoman saaja haluaa pysyä nimettömänä. Tuossa oli alunperin Facebook-ryhmän ylläpitäjän nimi mutta pyysin Tuulaa ottamaan sen pois henkilön yksityisyyden varjelemiseksi.

Olen kuullut tuon sanoman nauhoitteen ja olen vakuuttunut, että se on Jumalalta.
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin. tuokin profetian saa koetella Raamatun valossa. itse uskon, että aika pahenee kokoajan. muuten. tätä olen ihmetellyt omassa elämässäni. odotan joulua, niinkuin pikkulapsi tänävuonna. tätä tunnetta olen ihmetellyt todellakin. joka vuosihan tuo joulu on tullut ja mennyt, mutta aivan kuin tässä joulussa olisi jotakin erityistä ja joka on saanut minun lapsuuden joulun tunteen nousemaan pintaan. mitäköhän tämä on? mieheni voi pitää minua höyrähtäneenä, mutta siinäpä pitäkööt. olen tehnyt yksinkertaisia koristeita tänävuonna mm. pumpulista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Uskon, että meidän on ryhdyttävä karsimaan kulutuksesta jo nyt tuon sanoman perusteella.
Tuula1

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

https://terveyssummit.fi/olli-erkola-hp ... fICFDiZzus

eräs uskova lähetti tämän tekstin minulle
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukouspyyntö pelastumisensa puolesta - kenties joku ottaisi yhteyttä Facebookin kautta.

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df3f4ab4-be5 ... 41e0e62e06

17-vuotias lähihoitajaopiskelija Alexa Vuorela on kokenut vuosia rankkaa kiusaamista harrastuksensa vuoksi. Häpeä on saanut hänet salailemaan harrastustaan ja jopa harkitsemaan lopettamista.

Nyt Vuorela päätti kuitenkin tehdä rohkean ulostulon ja puhua julkisesti asiasta.

– Useissa tilanteissa en kerro harrastuksestani, sillä minua hävettää. Saatan sanoa etten harrasta mitään, tai kertoa, että harrastan valokuvausta, hän kertoo.

Tosiasiassa Vuorela on harrastanut keppihevosia vuosien ajan ja tuntenut sisimmissään suurta ylpeyttä, kun on saanut pyöriä mukana harrastusporukoissa.

– Keppihevosista ajatellaan, että ne ovat pelkästään pikkulasten leluja. Minulle ne ovat apu ahdistukseen ja masennukseen ja toimivat pakokeinona tästä maailmasta.

Monen vuoden kiusaamisen jälkeen Vuorela ei kuitenkaan enää uskalla harrastaa avoimesti.

– Etsin pimeimmän ja syrjäisimmän nurkan, mutta silti saan mulkoilua ja haukkumista osakseni.

Kaikkein kurjimmalta tuntuu, kun Vuorela huomaa yhtäkkiä, että jostakin kulman takaa pilkistää kamera, kun joku kuvaa häntä salaa. Sen jälkeen kuvia saatetaan levitellä luvatta internetissä.

Toisinaan kesken koulupäivän keppihevonen on saatettu varastaa ja sitä on pyöritelty pitkin lattioita huutelun ja haukkumasanojen siivittämänä. Vuorela tietää monia, jotka ovat lopettaneet harrastamisen vastaavien kokemuksien vuoksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Pakko kommentoida, vaikka on jo myöhä. Odotan myös joulua kummallisen kovasti. Tuo Uskon Jeesukseen profetia, voiko nyt olla niin, että Tukholman profetia on saanut siinä mainitun jatkajan?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Eero kirjoitti: 02 Joulu 2020, 03:24 Pakko kommentoida, vaikka on jo myöhä. Odotan myös joulua kummallisen kovasti. Tuo Uskon Jeesukseen profetia, voiko nyt olla niin, että Tukholman profetia on saanut siinä mainitun jatkajan?
Mitä Eero tarkoitat?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tarkoitan näitä kohtia profetiassa:
Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket. Profetoimisensa lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin. Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka sinä myös kuulet, sinä mahtava Roosin poika. Tämä profetia ja profeetta, jonka Minä kutsun Suomen maasta, tulee olemaan väkevän pelastussanoman julistaja ja tuo monta Minun tyköni, sanoo Herra. Jumalan Sana tulee olemaan voimakas ja vahva Suomessa ja kutsuu paljon ihmisiä pelastukseen ja tuo esille paljon suuria asioita: sinä Roosin poika, sinä näet sen ja sinä hämmästyt.
Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka Minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita. Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani ja morsian ottaa vastaan Sanan kuuleviin korviinsa.
Nämä voivat tietenkin olla myös kaksi eri henkilöä, profeettaa ja profetiaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Itselle tulee mieleen sanat "Viimeinen Joulu", sillä Suomen kansan ahdistus on oleva niin suuri, että kaikki uskonnollisuus ja maailmallisuus kaikkoaa ja jäljelle jää vain armo. Ja se joka joka tukeutuu armooni tuolloin saa nähdä ikuisuuden, sillä moni on tuona aikana lankeava pois armosta.

Älkää kiinnittäkö katsettanne maalliseen, älkääkä pitäkö nyt niin huolta lihastanne, että himot tämän maailman tarjouksiin ikuisesta elämästä alkaisivat nostattaa tunteita tämän maailman ruhtinasta kohtaan sitä kautta kun se työskentelee tottelemattomuuden lapsien kautta lääketeollisuudessa.

Kyllä, se joka etsii minun tahtoani päivittäin ja valitsee kuolla omille mielihaluilleen, saa elää. Se joka löytää totuuden minun Sanastani, saa elää.

Tämä sanoma on niille, jotka vielä etsivät tahtoni toteutumista lääketieteen kautta, sillä enkö ole jo sanassani varoittanut tämän maailman viisaista, joten valitkaa viisaasti, älkää olko niinkuin tyhmät neitsyet, joilta viime hetkellä ovi suljetaan.

Viekää tämä sanoma maan ääriin, perustelkaa Sanallani ikuisuuden löytämistä vain Kristuksessa. Amen.

Tuollainen sanoma tuntui tulevan tähän kohti koeteltavaksi "Viimeinen Joulu" sanojen jälkeen.

Kukin koetelkoon sydämensä edessäni; se on, onko mitään pyhyyttä kenenkään sydämessä vai onko tämän maailman korskeus saanut niin monet eksymään maailman ruhtinaan valheisiin materian ja rahan kaikkivoipaisuudesta.

Yhdessä hetkessä tuo korskeus riisutaan ja kukin on seisova edessäni riisuttuna kaikesta vallasta tai voimasta mikä on tullut tästä maailmasta.

Kilvoittele siis ihminen päätöksiesi edessä, etten saapuessani löytäisi sinua niiden joukosta, jotka luottivat rahaan ja mammonaan enemmän kuin armooni olla "ei mitään" tässä pimenevässä maailmanajassa.

Se joka löytää todellisen uskon minuun saa elää.

Amen. Totisesti Herra on Pyhä ja peljättävä; Hän totisesti hallitsee iankaikkisuudessa.Amen
--------------------------
Tulee vahva kehoitus mieleen kehoittaa jokaista jo uskomaan, että pian kaikki on jo ohi, eikä mitään saa mukaansa tästä maailmasta. Tekemään todellinen mielenmuutos ja kääntymään koko sydämestänne Herran, se on, Jumalanne puoleen.
--------------------------
Olkaa valmiit myös huolehtimaan eksyneistä kun Minä tuon heidät takaisin armolähteelleni. Moni tässä kansassa on vielä kuuleva vielä ilosanoman armostani, kunhan vain olette valmiit siirtymään tämän maailman viihdytyksistä todellisuuteen, joka on hirvittävä niille, jotka joutuvat sen ensi kertaa kokemaan.

Tuo todellisuus on niitten ihmisten todellisuus yön kauhuista, jotka valhetellen puhuvat valhetta heille kuuluvasta pelastuksesta. En minä kenellekään tule antamaan yön kauhuja, mutta hylkäämällä omat tienne ja tämän maailman viihteelliset sarjat te tulette ymmärtämään, ettei ole armoa tarjolla viihteessä vaan siinä, että tuotte armon sanoman, se on pelastus Kristuksessa Jeesuksessa, niille, jotka ovat kauhuissaan siitä, mitä maailmassa on tapahtumassa.

Hyljätkää jo omat tienne, sillä hyvin pian Minä olen tuleva tätäkin maata koettelemaan. Ja sinä Suomen kansa ja kansalainen siinä , kokoa viljaa aittoihin, tuo rahasi uhriksi niiden hyväksi, jotka pian nälkää näkevät.

Amen. Totisesti Herra Sebaot on pyhä ja peljättävä.Amen


Jotain on pian tapahtumassa.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 02 Joulu 2020, 12:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Uusiluomus

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Katos vaan en ole tätä ennen edes huomannut ajatella että se olisi kaksi eri henkilöä tässä kyseessä, paljon tästä Tukholma profetiasta puhunut henkilö on Heimo Nuutinen, löytyy YouTubesta puheita jossa hän kertoo meille tästä asiasta ja olen hänen kanssaan jutellut paljon, ja pidän tätä Jumalan miehenä joka ymmärtää mistä tässä asiassa on kysymys, mutta uskoisin että tässä on yksi ja sama henkilö kyseessä , sillä profeetan tehtävä on profetoida ja kertoa mitä tulevan pitää jos ja kun ei ole toteltu Jumalaa ja mistä tässä kaikessa on kyse ja miksi tähän on tultu , Heimo Nuutinen ei ole tämä profeetta ei ollenkaan mutta vartiomies hän on näkisin näin tälle ajalle, ja 13 päivä hän pitää puheen tästä asiasta ja muustakin mitä tuleva on, käsittelee varmasti myös Amerikaa, ja tämä tulee videolle YouTubeen mistä sen saa sitten kuunella
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos vinkistä, joo, mä vaan kiinnitin huomiota tuossa Uskon Jeesukseen laittamassa tekstissä sanamuotoihin, että ovat hyvin samankaltaiset kuin Tukholman profetiassa. Se on tietenkin kansalle, eikä yksityishenkilölle tarkoitettu profetia, eli se voisi selittää tätä. Mutta asia on juuri sitä mitä Tukholman profetiassa puhutaan. [EDIT: on myös nauhalle puhuttu ilmeisesti, kuten Tukholmassakin]

Tuli muuten sellainen asia mieleen, jokin aika sitten oli uutinen, että Saimaan kanava suljettiin yöajaksi, koska siellä oli ”navigointiloistot” rikki Venäjän puolella. No ne saatiin huollettua kuntoon ja kanava auki, mutta kun tuolla itärajalla on varmaan sattumat harvassa, niin mitähän muuta siellä asenneltiin yön pimeydessä?

Tässä vielä linkki uutisiin:

”Venäjä kielsi yllättäen liikkumisen Saimaan kanavan tuloväylällä pimeällä – Väylävirasto ihmeissään: ’En muista vastaavaa’”
https://yle.fi/uutiset/3-11641872

Tämä on syyskuun lopussa tullut voimaan tämä kielto ja siitä uutisoitiin 11.11.

”Saimaan kanavan tuloväylällä saa jälleen liikennöidä pimeällä – Viipurinlahden loistojen valot korjattu”
https://yle.fi/uutiset/3-11655979
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Meni tuo sun lisäyksesi Uskon Jeesukseen ohi aikaisemmin, mutta onneksi tuli nyt huomattua.

🎵 Nyt syttyy toinen kynttilä
ja valo laajenee.
Suo Isä tänne Jeesuksen,
se hetki lähenee!
🎵

Virsi 13
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä eräältä vanhemmistosisarelta saamani sähköposti. Tämä ei nyt kait ole millään tavalla profeetallista, vaan nimensä mukaisesti mietintää tästä ajasta, missä nyt olemme.

5.11.2020 / MIETINTÄÄ TÄSSÄ AJASSA

_ _

_SHALOM,_

Cheshvan

Elämme parhaillaan heprealaisen kalenterin kahdeksatta kuukautta,
CHESHVANIA, jota kutsutaan myös nimellä MARCHESHVAN. Mar tarkoittaa
katkeraa ja kuukautta pidetäänkin pelon ja huolen, tuomion ja vaikean
ajan kuukautena johtuen myös Nooasta ja tulvasta, jonka alkoi Cheshvan
10 ja päättyi vuoden päästä Cheshvan 27. Cheshvan on myös ollut
historiassa vaikea kuukausi juutalaisille. Cheshvan kuussa korjaillaan
viimeistä satoa viikunoista ja rypäleistä, myös oliiveista. Sateet
alkavat.

Profeetta MIIKA puhuu tästä jälkisadonkorjuusta profetiansa 7.
LUVUSSA: _Voi minua, sillä minun käyniinkuin hedelmänkorjuussa,
niinkuin viinisadon jälkikorjuussa: ei ole rypälettä syödäkseni, ei
varhaisviikunaa, jota minun sieluni himoitsee. Poissa ovat hurskaat
maasta, eikä oikeamielistä ole ihmisten seassa. Kaikki he väijyvät
verta, pyydystävät verkolla toinen toistansa._

_Luvun lopussa puhutaan Jaakobin paluusta: (16) __"Niinkuin sinun
lähtösi päivinä Egyptin maasta minä annan hänen nähdä ihmeitä".
— Sen näkevät pakanakansat ja saavat häpeän kaikesta
väkevyydestänsä. (18-20) Kuka on Jumala, niinkuin sinä olet, joka
annat pahat teot anteeksi ja käyt ohitse perintösi jäännöksen
rikosten? Ei hän pidä vihaa iäti, sillä hänellä on halu
laupeuteen. Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat
tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen. Sinä
osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet
vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti._

Tishri 1. pidetään maailman luomisen päivänä, vanhana Rosh
HaShanana ja vedenpaisumuksen aikaan ensimmäisenä kuukautena ja
Cheshvan olisi siis ollut toinen. Siinain erämaassa JHVH kuitenkin
sääti, että vuoden kuukaudet alkavat keväällä Abib / Nisan 1. ja
tästä tuli laskea vuoden kuukaudet, jonka mukaan Cheshvan on 8. kk. 8
kuvaa uutta alkua, ikuisuutta ja juutalaiset ovat "varanneet" kuukauden
Messiaalle. Cheshvan on ainoa kuukausi, jolloin ei ole yhtään juhlaa
Israelissa.

Tänään, kun kirjoitan, on 4.11.2020, joka hepr. kalenterissa on
CHESHVAN 17. 1 Moos. 7:11-12 kertoo:_ Ja sinä vuonna, jona Nooa oli
kuudensadan vuoden vanha, sen toisena kuukautena, kuukauden
seitsemäntenätoista päivänä, sinä päivänä puhkesivat kaikki
suuren syvyyden lähteet, ja taivaan akkunat aukenivat. Ja satoi
rankasti maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä
yötä. _

Luku 40 esiintyy tässä kirjoituksessani monessa kohdin ja siksi hieman
tästä luvusta. Raamatussa luku 40 näkyy 159 kertaa ja se liittyy
yleensä koetuksen ja koettelemuksen aikaan. Tästä lukuisia
esimerkkejä, mm:

1. Tiedustelijat olivat 40 päivää Kanaanin maassa. 2. Nooan aikana
vedenpaisumuksessa sade kesti 40 päivää. 3. Israel oli Egyptistä
lähdön jälkeen 40 v, erämaassa. 4. Jeshua oli paholaisen
kiusattavana autiomaassa 40 päivää. 5. Mooses oli 40 v. Egyptissä ja
sitten kahdesti 40 päivän jakson Siinain vuorella. 6. Joonan
saarnattua Niinivessä kaupunki sai 40 päivää aikaa tehdä
parannuksen. 7. Elia paastosi 40 päivää. 8. Kuninkaat Saul, Daavid ja
Salomo hallitsivat 40 v.

Auringonpimennyksistä

Marraskuun neljännestä eteenpäin laskettaessa 40 PÄIVÄÄ, tullaan
päivämäärään 14.12., jolloin on Kislev 28, joka osuu Hanukan
puoliväliin ja samalla se on PUOLIVÄLISSÄ Amerikan yli kulkevien
merkittävien auringonpimennysten: 21.8.2017 ja 8.4.2024.

Mietin nyt USA:n vaalien jälkeen, ovatko amerikkalaiset uskovat tehneet
parannusta elämässään? Onko tämä puolivälin paikka 14.12.
jotenkin pieni pysähdys Jumalan omille, kun hanukian 4. kynttilän
jälkeen 5. sytytetään. Menorassa on keskimmäinen, palvelijakynttiä.
Onko öljyä lampussa?

_Jos MINUN KANSANI, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he
rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta
teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän
syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi. _2. AIKAK. 7:14

Aurinko näkyi 21.8.2017 pimeänä kulkiessaan koko maanosan poikki
lännestä Tyyneltä valtamereltä itään Atlantin valtamerelle läpi
monien osavaltioiden ja viiden osavaltion pääkaupungin. Oregon, josta
auringonpimennys alkoi juuri muutama päivä aiemmin, laati jokaiselle
ilmaisen abortin tarjoavan lain, jopa raskauden myöhäisvaiheessa.
Syyskuun alusta 2020 ei enää mitään rajoituksia abortin saamiselle:
http://www.washingtontimes.com/news/201 ... ffer-free/


Auringonpimennys kulki myös seitsemän Salem-nimisen kaupungin kautta,
mikä oli hyvin puhuttelevaa.

Auringonpimennyksen uskotaan olevan tuomioiden merkki maailmalle ja
kuunpimennys Israelille. Täydellinen auringonpimennys kulki NIINIVEN
(nykyinen Mosul) poikki v. 763 eKr. JOONA saarnasi kuukausi tämän
jälkeen Niinivelle Jumalan tuomiota 40 päivän ajan alkaen Elul 1. ja
kutsui kansaa parannukseen. Auringonpimennys oli jo aiemmin puhutellut
Niiniveä tuomion vaarasta ja valmistellut Joonan saarnalle. Koko kansa
hallitsijansa johdolla katui ja tuomio väistyi. Kun Jeshualta kysyttiin
merkkiä, niin Hän vastasi MATT 12:39-41

_Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja
sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä
kuin profeetta Joonan merkki. Sillä niinkuin Joona oli meripedon
vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika
oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä. Niiniven miehet
nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja tulevat sille
tuomioksi; sillä he tekivät parannuksen Joonan saarnan vaikutuksesta,
ja katso, tässä on enempi kuin Joona. _

SEITSEMÄN VUODEN kuluttua 21.8.2017 auringonpimennyksestä eli
HUHTIKUUN 8. V. 2024 tapahtuu USA:ssa toinen täydellinen
auringonpimennys, joka kulkee maan poikki. Päivä tuolloin on
ensimmäisen kuun (Nisan) 1. päivä ja raamatullinen uusi vuosi.

Nämä kaksi auringonpimennysten kulkureittiä v. 2017 ja 2024
muodostavat jättimäisen X:N aivan keskelle maata. Paikka on
seismisellä alueella lähellä Mississippi ja Ohio jokien
kohtaamispaikkaa. Elokuun 21. auringonpimennys kulki kaikkien
maanjäristys vyöhykkeiden yli Amerikassa, Yellowstonen ja New Madridin
ollessa vaarallisimmat.

Onko päivämäärällä 14.12.2020 merkitystä, vaikea sanoa.
Erikoiseksi sen tekee kuitenkin, että tuolloin on myös täydellinen
auringonpimennys. Tämä kulkee Chilen ja Argentiinan yli.
https://www.timeanddate.com/eclipse/sol ... ecember-14

Jupiter-Saturnus -konjunktio

Kun lisätään 21.8.2017 auringonpimennyksestä tasan 40 KK saavutaan
21.12.2020
https://www.timeanddate.com/date/durati ... 2=&i2=&s2=

Tuona päivä on talvipäivänseisaus. Mutta myös taivaalla tapahtuu.
Suurimmat aurinkokuntamme planeetat JUPITER ja SATURNUS ovat
konjunktiossa.

_"Elohim sanoi: "Tulkoon VALOJA taivaankanteen erottamaan päivän
yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa määräaikoja, hetkiä ja
vuosia." _

1. MOOS 1:14

Okkultistit ovat odottaneet tätä tapahtumaa jo vuosia ja heidän
ajatustensa mukaan tuona päivänä, kun Jupiter ja Saturnus ovat
konjunktiossa, siirrytään Vesimiehen aikaan. Tämä aika tuo
tullessaan suuren muutoksen ja tämä konjunktio ikäänkuin julistaa,
että aika tulossa. Näiden New Age-ihmisten omissa kirjoituksissa
kuvataan näin:

_"Minusta tuntuu, että tämä, __sitten vuoden 1405, __ensimmäinen
Jupiter-Saturnus -konjunktio Vesimiehessä, 21.12.2020, saattaa todella
tarkoittaa suurta Vesimiehen ajan energioiden synnytystä. Miksi? Koska,
kun kaikki tämä Vesimiehen impulssi tavoittaa Jupiterin ja Saturnuksen
(kaksi suurinta planeettaa aurinkokunnassamme) ihmiskunta todella alkaa
muuttua." __http://greatbear.mcn.org/aquar.htm [1]_

Me, jotka olemme eläneet 60-,70-luvulla, muistamme HAIR-MUSIKAALIN,
joka syntyi hippiaikana 1969. Yksi lauluista oli AQUARIUS, jossa
puhuttiin, kuinka planeettojen konjunktio johtaa Vesimiehen aikaan.
Tuossa ylläolevassa sanotaan, että synnytys alkaa tuona päivänä.
Se, mitä okkultistit odottavat Vesimiehen aikana, on sama kuin Raamatun
ahdistuksen aika. He ovat vain uskoneet valheen, jonka monet muutkin
tulevat uskomaan.

Tessalonikalaiskirje 2 kertoo Antikristuksesta: _"tuo, jonka tulemus
tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja
tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet
vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua."_ 2.Tess. 2:9-10

Sitten toinen New Age -lähde:_ "Vuonna 2020 kolme planetaarista sykliä
tulee täyteen ja alkaa uudestaan saaden aikaan yhteiskunnan nollauksen
ja "Suuren Muutoksen" alkamisen, joka tapahtuu seuraavan vuosikymmenen
aikana 2020-2030. _The 2020 ”Societal Reset” & “The Great
Transformation“ 2020-2030 [2] (Nick Anthony Fiorenza, 2018)

WORLD ECONOMIC FORUMIN johtaja KLAUS SCHWAB puhuu mielellään ja usein
aiheesta "THE GREAT RESET", suuri nollaus, kun vanha maailmanjärjestys
nollataan ja uusi tuodaan tilalle. Hän on kirjoittanut kirjan "THE
FOURTH REVOLUTION", neljäs vallankumous, jossa tämä reset (NWO)
esitellään. Uusi Maailmanjärjestys -termi kuuluukin yhä useammin
päämiesten puheissa. NWO ei ole enää salaliittoteoria, vaan
salaliitto realismia. Schwab sanoi hiljattain, että maailma ei palaa
enää sellaiseksi kuin oli, vanhaan normaaliin. Koronan avulla
ihmiskuntaa valmistellaan uuteen normaaliin. Ihmiset alistuvat kuin
lammaslauma pakkolakeihin ja sulkuihin, vaikka yritykset kaatuvat ja
työttömyys nousee. Pelko saa alistumaan.

Abraham Accords

Miten Jupiter-Saturnus -konjunktio liittyy Abraham Accords'in,
arabimaiden kanssa tehtyihin sopimuksiin, joiden kätilönä on ollut
DONALD TRUMP Lähi-idän avustajineen, joista yksi on merkittävässä
roolissa oleva vävynsä JARED KUSHNER? Sopimuksen kunniaksi painettiin
kolikko (suunnitellut numism. taiteilija Aharon Shavo), jonka toisella
puolella on käyrä miekka, joka muuntuu erilaisiksi esineiksi. Siellä
näkyy mm. satelliitti, raketti, binäärikoodi, rokotteita ja
piirilevy, rauhankyyhky, 10 tähteä ja ensimmäisenä kärjessä
Saturnuksen näköinen planeetta, mutta lähikuvassa huomaa, että onkin
kaksi planeettaa päällekkäin, JUPITER JA SATURNUS. Kolikko siis
näyttää, että tuo planeettojen konjunktio on alku, lähtömerkki
jollekin, mitä seuraa.

OPHIUCHUS eli Käärmeenkantaja on tähdistö, joka koostuu 10
TÄHDESTÄ, jotka näkyvät kolikossa konjunktion lähellä. Aurinko on
Käärmeenkantajassa 21.12.2020 ja konjunktiossa Merkuriuksen kanssa.

RAUHANKYYHKY kuvaa rauhansopimuksia ja kenties myös DANIELIN KIRJAN
9:27 sopimusta. AK tulee tekemään johonkin olemassa olevaan
sopimukseen lisäyksen ja tässä on monia osapuolia mukana. Lisäys
saattaisi olla lupa kolmannen temppelin rakentamiselle.

Jokainen kolikossa näkyvä asia liittyy NWO suunnitelmiin. On
kehitteillä ROKOTE, joka tuntuu olevan aika lailla Ilmestyskirjan pedon
merkin kaltainen.

Kolikossa on myös kolmella kielellä; englanniksi, arabiaksi ja
hepreaksi lauseita. Koraanista Surat Al-Antal (8:61):_ "Jos joku
tavoittelee rauhaa. rauha tavoittelee sinua."_ Sama on englanniksikin.
Aiemmissa jakeissa varoitellaan sopimuksen rikkojista; Allah ei pidä
pettureista ja petturit eivät pääse pakoon. Surat Al-Antal 8:58-64:
https://legacy.quran.com/8/58-64

Hepreankielisessä raamatunkohdassa on JEREMIA 14:13 _"...minä annan
teille vakaan rauhan tässä paikassa." _Mutta, kun katsoo koko
asiayhteyttä huomaa, että Jeremia kirjoittaa valheprofeetoista.

_JER 14_:
11 Ja JHVH sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen
hyväksi.
12 Vaikka he paastoavat, en minä kuule heidän huutoansa, ja vaikka he
uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, en minä heihin mielisty, vaan
miekalla, nälällä ja rutolla minä heidät lopetan."
13 Niin minä sanoin: "Voi, Herra, JHVH! Katso, profeetat sanovat
heille: ‘Ei teidän tarvitse nähdä miekkaa eikä kärsiä nälkää,
vaan MINÄ ANNAN TEILLE VAKAAN RAUHAN TÄSSÄ PAIKASSA’."
14 Mutta JHVH sanoi minulle: "VALHETTA ENNUSTAVAT PROFEETAT MINUN
NIMESSÄNI; MINÄ EN OLE LÄHETTÄNYT HEITÄ, en käskenyt heitä enkä
puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä
petosta he ennustavat teille.
15 Sentähden, näin sanoo JHVH profeetoista, jotka ennustavat minun
nimessäni, vaikka minä en ole heitä lähettänyt, ja jotka sanovat,
että miekka ja nälkä ei tule tähän maahan: miekkaan ja nälkään
hukkuvat nämä profeetat.
16 Ja kansa, jolle he ennustavat, suistuu Jerusalemin kaduilla
nälkään ja miekkaan, eikä kukaan heitä hautaa-ei heitä, ei heidän
vaimojansa, poikiansa eikä tyttäriänsä. Minä vuodatan heidän
pahuutensa heidän päällensä."

Elämme kyllä mielenkiintoista aikaa. Maailmalla myrskyää ja
erityisesti tällä hetkellä USA:ssa. Maa on jakautunut, mikä on
sielunvihollisen ohjaamien illuminaattijohtajien työtä. On luotu
vastakkainasettelua, jota media osaltaan on lietsonut.

_Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen
valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä
mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy
pystyssä." _MATT 12:25

Surullista on katsoa tätä jakaantumisten ja vihoittelun määrää.
Kansaa yritetään saada ääripäihin. Hajoita ja hallitse! Siksi
entistä tärkeämpi on rakentaa yhteyttä.

"_Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä
ei kukaan ole näkevä Herraa."_ HEPR. 12:14.

_"Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämisiä toisianne kohtaan.
Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne." _ROOM 12:10

_"Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on
keskinäinen rakkaus."__ _JOH 13:35

Me olemme Jeshuan Kuningaskunnan kansalaisia ja olemme Hänen
Kuningaskuntansa edustajia. Olkaamme kunniaksi Herrallemme. Meille on
annettu tehtävä, lähetyskäsky. Ei mennä niin lihassa kiistelemään
päivänpolttavista asioista, että omat kutsumme jäävät taka-alalle.


Historioitsija EUSEBIUS oli mukana Nikean kirkolliskokouksessa v. 325,
jolloin muutettiin lähetyskäskyn kastesanat: "Isän ja Pojan ja Pyhän
Hengen nimeen." Eusebiuksen mukaan jakeen loppu oli alunperin:
_”kastakaa heidät minun nimeeni”_. Opetuslapset kastoivat "Jeshuan
nimeen." Ennen kirkolliskokousta oli hävitetty raamatunkäännöksiä
ja kirjoituksia. Eli nykyisin käytössä olevat viralliset
käännökset on tehty v. 325 kirkolliskokouksen jälkeen. Niiden kirjat
oli poltettu, jotka eivät kannattaneet muutoksia kirjoituksiin.

Lähetyskäsky MATT 28:18-20 RK käännöksen mukaan, suluissa
alkuperäinen.

_"Jeesus tuli heidän luokseen ja sanoi heille: ”Minulle on annettu
kaikki valta taivaassa ja maan päällä. _

_Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani.__
Kastakaa heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. (Kastakaa
heidät minun nimeeni.) _

_ja opettakaa heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt
teidän pitää. _

_Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailmanajan
loppuun saakka.”_

Vielä Hän sanoo:

_Olkaa lujia ja rohkeita! Älkää pelätkö älkääkä säikkykö
heitä, sillä JHVH, teidän Jumalanne, _

_kulkee itse teidän kanssanne. Hän ei jätä teitä eikä hylkää
teitä._ 5. MOOS. 31:6

Siunattua loppuviikkoa!

Sirkku



Links:
------
[1] http://greatbear.mcn.org/aquar.htm
[2] https://www.lunarplanner.com/2020/


-----

Eeron lisähuomioita:

[EDIT: Huomasin, että raamatullinen NIVENE on nykyajan MOSUL, kävin katsomassa missä se on ja huomasin, että siellä on kirkko nimeltä DAIR MAR ELIA. En tiedä onko tällä merkitystä, mutta Herra kehotti tarkastamaan tämän.
https://www.google.fi/maps/place/Dair+M ... d43.130908]

[EDIT2: Mielenkiintoinen historia tällä paikalla, siitä löytyy tietoa ainakin Wikipediasta englanniksi:

https://en.wikipedia.org/wiki/Monastery_of_Saint_Elijah

Valitettavasti paikka näyttää nykyisin tältä:
Dair_Mar_Elia.jpg
...niiden toimesta, jotka tuota Levanttia itselleen havittelevat.]

image001.png
image001.png (106.53 KiB) Katsottu 8424 kertaa
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuohon alla olevaan sanomaan viitaten meidän tulee rukoilla Marinin ja päättäjiemme puolesta puolesta

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 27 Marras 2020, 03:23 Nyt tulee kehoittaa ihmisiä oleman turvallisella mielellä ja levossa, sillä kuten koen sanoa on Herra voittanut maailman. Alla sanoma joka tuli nyt, koeteltavaksi siis.

Antakaa anteeksi niille, jotka teiltä tulevat vainoamaan nimeni tähden, koen Herran tähän kohti sanovan. Varustautukaa kaikin tavoin aineellisesti ja hengellisesti ja tuottakaa ilonne kautta iloa niille, jotka pian menettävät kaikkensa. Älkää käykö tämän kansakunnan johtajia vastaan vaan rukoilkaa heidän pelastumisensa puolesta sillä enkö Minä ole se, joka johdan tätäkin maata ja päätän tarkoin ajoituksin, ketkä kulloinkin ovat vallassa. Siunatkaa nuorta pääministeriänne, sillä hän ei tiedä mitä hän tekee. Minä tahdon, että puhdistaudutte kaikista syytöksistä toisianne kohtaan, sillä pian minä lopetan tämän maailman viihteet tässäkin maassa. Etsiydy siis suojiini seurakuntani tässä maassa ja hylkää jo viihde ja opetusohjelmat, jotka ovat tämän maailman mukaisiksi tehdyt.

Tulette näkemään tulevina aikoina kauhistuttavia asioita maailman kuvaruuduista. Puhdistautukaa jo nyt veressäni ja paetkaa sitä kaikkea kauhistusta mikä on tuleva tähän maanpiiriin ja joka tuo niin kauhistuttavat otsikot näkyviin, että jopa tämän maailman ihmiset ovat niin kauhuissaan, että viimein huutavat nimeäni avuksensa. Minä sallin silloin heidän tulla puhdistuslähteelleni armoni ja rakkauteni tähden.

On aika unohtaa viihde ja maailmaa ja muistaa Herraa öin ja päivin, että Hänen tahtonsa toteutuisi täydellisesti eikä osittain. Viekää veljillenne ja sisarillenne ruokaa vielä kun on mahdollista, sanan ruokaa Raamattuina ja leivän tukea ruoka-avustuksina. Kaikki eivät ymmärrä kuinka kiire todella on valmistella Herran toista tulemusta myös tältä osin.

Saarnatkaa kaduilla veren evankeliumia, huutakaa katoilta parannuksentekoa, silläm Pedon valtakunta on käynnistämässä ihmiskunnan suurimman ihmisjahdin surmatakseen viattomat koteihinsa tai katujen varsille näennäisen tottelemattomuuden tähden.

Kerätkää vaatteita varastoon talvea varten niille, jotka pian ovat menettämässä kaiken. Etsiytykää päivittäin etsimään Herran Jeesuksen tahtoa elämässänne ja kuluttakaa varojanne niiden hyväksi jotka idästä pääsevät pakoon tähänkin maahan kulkeakseen lopulta Pyhään maahan. Etsiytykää vereni suojaan anteeksiantoni kautta kun päivittäin tunnustatte syntinne minulle. Hyljätkää jo maailman tiet ja etsiytykää turvaan sanani äärellä, hengelliseen turvapaikkaan minussa sanoo Herra Sebaot, joka totisesti on pian tuleva ja tuomassa Herruutensa ilmi tässä maailmanajassa.

Tulkaa riemuiten minun eteeni sanoo Herra Jahve Tsidkenu, joka totisesti on Pyhä ja peljättävä Herrojen Herra, Herra ja Jumala. Karkeloikaa minun edessäni, karkeloikaa minun kansani edessä, kun se pian tulee etsimään turvaa tästä maasta päästäkseen pakoon metsästäjiä, jotka ovat jo lähteneet liikkeelle.

Tulkaa riemuvirsin eteeni öin ja päivin sillä pian ei enää voi tehdä työtä. Minä tahdon koota kaikki omani maan ääristä eteeni kumartamaan minua iloiten Herrana ja vapahtajana, etsiytymään suojiini ylistyksen raikaessa, ylistyksen ja palvonnan, joita vihollinen ei voi sietää.

Tule morsiusseurakuntani, tule ja etsiydy suojiini. Olen sinua varten tässä maailmanajassa ja olen odottanut nähdäkseni sinut kasvoista kasvoihin kaikkien ruumiisi jäsenten kasvot myös silloin nähden kuin kirkastettuina ja voitettuina vereni kautta sisälle pelastukseen, sisälle täyteen iloon ja rauhaan. Etsiykää päivittäin suojiini, etsiytykää päivittäin polvillanne etsimään pyhää tahtoani tätä kansakuntaa varten, sillä totisesti minä olen Herra, joka tahdon enentää sinun joukkojasi tässä maassa täyteen taisteluvarustukseen sananii tuntemisen kautta.

Enkö olekin sanassa sanoin ja lausein varoittanut näistä ajoista, sillä pian on tuleva tähän maanpiiriin se, jonka laittomuutta minä en aio sietää, vaan hänetkin minä totisesti heitän tuliseen järveen kunhan hän ensin on suorittanut sen tehtävän, jonka vain minä sallin hänen tehdä. Valvokaa siis, sillä ette tiedä milloin minä tulen takaisin kuin varas yöllä, viedäkseni pyhäni näkemään Herran Jumalan ihmetekojen toteutumisen kaikkeudessa ja iankaikkisuudessa.

Pian on tuleva se aika, että tulijärveen joutumisen partaalla hoippuvien ja tuleen joutumiselta välttyneet omani, syntinsä jo pian armossani tunnustavat, ovat hekin saaneet tulla kasvojeni eteen, sillä totisesti minä olen salliva rakkaudessani tulemukseni edellä myös niiden jotka viimeisin voimin tulevat syntitaakkojensa kanssa eteeni puhdistauksensa Karitsan hääateriaa varten nähdä armoni suuruuden. Enkö ole sanassani sanonut, että tahdon pelastaa kaikki näkemästä iankaikkista kadotusta. Olen jo iankaikkisuudessa valmistautumassa nähdäkseni sinut morsiusseurakunta. Määrähetket teille on vain Herran ja Pyhän Jumalan, Isä Jumalan tahdosta ilmoittava Sanani, joka on minun syntykertomukseni, sillä minuun kaikki on luotu.

Sanani ei koskaan ole kehoittanut turvautumaan siihen, se on Pyhään Raamattuun, aikain ennusmerkkien täydentäjänä vaan on ilmoittava Pyhä tahtoni silloinkin kun kansakunnat kaikin tavoin etsiytyvät vääriin tietolähteisiin minun tulemukseni ajankohdan selvittääkseen. Pian on oleva rakkaitteni luku täysi ja silloin Isä Jumala kirkkaudessaan avaa sinetit loppuaikoja varten nähtyään, että olen arvollinen avaamaan sinetit, sillä enkö minä tee samoja tekoja, joita Isäni minulle näyttää hengessä tehtäväksi paluutani varten ja saan sitten pian tulla morsiantani vastaan nähdäkseni kuinka hän totisesti on valkaissut vaatteensa pyhässäristin sovitustyön veressäni.

Minä tahdon alkaa jo koota heitä, se on veljiäni ja sisariani, maan joka kolkasta kotimaahansa Israeliin, jonka kautta minä olen vielä tekevä ihmeitä tässäkin maanosassa,
sillä sieltäkin on tuleva viimeisinä aikoina sanansaattajiani tuomaan rauhan sanomaa Siioniin tässä maassa .

Tule ja etsiydy suojiini nuori seurakuntani Suomen maassa, puhalla pasuunaan ja juhlista tahtoni iloiten ja karkeloiden huoneissani kumartaen pyhää nimeäni aina ikuisuuteen asti.

Totisesti Herra on Pyhä ja peljättävä, Herra ja kuningas. Amen

Tähän mahdollisesti olisi tullut jotain lisääkin, mutta on jo kovin myöhä. Tämä sanoma koetaltavaksi.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Aikaisemmat profetiat,tulleet Liisan kautta1. Lopunaikaa koskeva profetia, joka on tässä linkissäPDF ja MP3.https://biblecenter.se/arkisto/profetia ... rissa.mp32. Seurakunnan tilaa koskeva profetia video https://youtu.be/TCHLR3l74rkja MP3http://www.biblecenter.se/arkisto/profetiat/Se ... Jukka.mp33. PROFETIA

Jatkoa näille:
NIMETÖN PROFETIA LÄHITULEVAISUUDESTA 21.11 (OSA 1 ja 2)
viewtopic.php?f=8&t=1957#p33311
viewtopic.php?f=8&t=1957#p33312


SEURAKUNTAA KOHTAAVASTA VAINOSTA, tullut jakoon 2020-12-27 Tämä kertoo samasta, seurakuntia kohtaavasta tulevasta vainosta,joka on maailmanlaajuinen.Vainot tulevat kohtaamaan kaikkia ns. "elävässä uskossa Jeesukseen" olevia, ei nimikristittyjä.

Nimikristityt luopuvat tuolloin pelastavastauskosta, kun vainot alkavat koventua ja he ovat niitä, josta Raamattu sanoo: "meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme".Lisäksi Raamattu perustelee luopumuksen syyn: "...jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, he olisivat pysyneet meidän kanssamme..."Mutta luopujien täytyy tulla julki, jotta lopun aikana seulottaisiin "jyvät akanoista". Raamattu kertoo, että tämän seurauksena poika nousee isäänsä vastaan ja isä poikaansa vastaan, ja miniä anoppiansa vastaan ja päinvastoin ja he antavat toisensa (oikeat uskovat) kuolemalle alttiiksi...Jeesus kertoo saman näinkin: "En Minä Ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan".

Koska usko ei ole joka miehen, meidän tulee "kuulla" Jumalan äänen, jonka Hän puhuu Pyhän Hengen kautta kaikille Jeesuksen omille:Meidän tulee Venäjän uskovien antaman mallin mukaan "mennä maan peittoon" ja puhua vain kun olemme varmat, että Jeesus kehottaa, puhumaan.Tätä tukee Raamatun sana: "Älkää heittäkö helmiä sioille, etteivät he kääntyisi (karkaisi kimppuunne) ja raatelisi teitä" ja tämäkin: "Älkää antako pyhää koirille"... Tarkoittaa samaa.Meidän tulee tiedostaa, että paholainen käyttää rakkaimpia, läheisimpiä jokaista tosi uskovaa vastaan. Näin käy tahattomastikin, mutta tulee aika, ja joidenkin elämän piirissä olosuhteet jo ovatkin, että omat läheiset antavat viranomaisille sukunsa, puolisonsa ja tuttavansa, rakkaatkin ystävänsä alttiiksi.

Suomessa on vaikeaa ymmärtää tätä ja siksi emme osaa varautua siihen, että jo nyt seurakuntiimme on soluttautuneena valheveljiä, valhesiskoja, valheapostoleja. Heidän agendansa on joko tietoista tai tiedostamatonta: He levittävät eripuraa ja saavat aikaan myös hajaannusta. Heidän mukaansa lähtevät sellaiset, jotka eivät ole juurtuneet Raamattuun vaan saarnaajiin. Jos ihmisellä ei ole juurta itsessään, hän on kuin ilmaan istutettu puu, joka kaatuu kun vähän tönäistään.Tapani Suonto kuvailee tässä mainiosti sitä aikaa, johon olemme ajautumassa. Näistä asioista Jeesus kehottiminuakin 1999 syksyllä varoittamaan.

Eräs vakava ja tärkein merkki on juutalaiset ja heidän vainojen tason seuraaminen:"Kun kuulet maailmalta ja näet, että juutalaisten vainot kovenevat niin, myös minun omieni vainot ovat silloin koventuneet"Jeesus kertoi, että "vainot ovat jo alkaneet muualla maailmassa ja ne tulevat myös Suomeen ja kaikkiin Pohjoismaihin (Ruotsi, Norja, Tanska) ja muihin maihin..."Juutalaisia tullaan auttamaan Israeliin asti. On luontevaa, että Jeesusta oikeasti rakastavat uskovat saavat käskyn henkeensä ja lähtevät viemään heitä suurena karavaanina. Näin että silloin Suomesta lähtee suuri oikeista uskovista koostuva sopulilauma.

Tämä tarkoittaa, että jokainen kuulee sisäisesti kehotuksen lähteä. Harva "kuulee" auditiivisen äänen, mutta kokee, että on sisäinen pakko lähteä. Moni myy omaisuutensa, koska tietää, ettei palaa takaisin. Lauma lähtee Suomesta ja siihen liittyy kaikista ympäröivistä maista juutalaisia ja heidän auttajiaan.Kun tämä lauma on poistunut, valtaa "metsästäjät", jotka Jumala nosti ajamaan juutalaiset omista maistaan Israeliin, ne lähtömaat. Jumalan viha kohtaa silloin rajuilmana Sodoman ja Gomorran sekä Nooan päivien syntiä ja hävittäjä tulee "tuulen siivillä".Kaikki ne jotka on tiedetty olevan oikeita Jeesuksen uskovia eivätkä lähde kun Henki käskee...tapetaan ja siinä kuolee muitakin heidän ohellaan.

Jumala hylkää sinä päivänä kaikki pohjoisen maan asukkaat, koska he ovat hyljänneet Jumalan ja käskynsä. Jumalan ruoska kohtaa silloin, kaikkia luopuneita, syntiin rakastuneita. Sinä päivänä nähdään, että Jumala, joka on rakkaus, on myös kuluttavainen tuli, kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan.Sinä päivänä ei voi kukaan enää paeta, joka ei ole lähtenyt kun käsky sydämeen annettiin. Tämä saarna valmistaa meidät rukousalttarille ja kehottaa avaamaan sisäiset korvat kuulla... Niin kuinProfetian henki sanoo seurakunnalle: "Se,jolla on korvat,kuulkoot tai olkoot kuulematta, jolla on silmät,nähkööt tai olkoot näkemättä".Toisaalla sanotaan "Paaduta tämän kansan korvat, etteivät he kuulisi korvillaan ja silmät, etteivät he näkisi silmillään, sillä paatunut on tämän kansan sydän"...ja "etten Minä heitä parantaisi..."
Vastaa Viestiin