N Y T O N R U K O I L T A V A

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://holyspiritwind.net/2020/07/agen ... /#more-348

Vastaanotettu maaliskuussa 2018, 14. ja 15. heinäkuuta 2020

Lapseni, haluan paljastaa totuuksia jokaiselle teille Hengelläni, mutta suurella osalla teistä mielenne ja henkenne on suljettu. Haluan näyttää teille jokaiselle taivaalliset ilmoitukset kuluneista ajoista, mutta suurin osa teistä on liian huolestunut maallisista asioista. Monet teistä elävät tulevaisuuden pelossa, mutta en ole sanonut, että tulisi olla pelko, koska olen aina kanssanne. Tarvitset kipeästi Henkeni kastetta nyt enemmän kuin mikään muu aika sen jälkeen, kun se ensin kaadettiin maailmalle yläsalissa. Jotkut teistä työntävät minua pois, koska teillä ei ole ymmärrystä. Te pelkäätte koska on olemassa väärät demonien ja ihmisten opit, joita ”kirkot” ovat opettaneet melkein 2000 vuotta. Tämän päivän ”kirkkoa” ei voida tunnistaa verrattuna Apostolien tekojen kirjan todelliseen kirkkoani, mutta olen sanonut teille aiemmin, Apostolien teot 2.0 on tulossa.

Eikö se ole kirjoitettu pyhässä sanassani Pyhän Hengen kastamisesta todisteina kielillä puhumisesta ja kaikista muista lahjoista? Olenko koskaan sanonut, että joku lahja on jo päättynyt? Ei minulla ei ole! Kaikki Hengen lahjat lakkaavat, kun tulen, mutta en siihen asti. MINÄ OLEN tuomassa täydellisyyttä tälle maalle, ja se tapahtuu vasta sen jälkeen, kun maailma näkee suuren ahdistuksen ja se puhdistuu tulella. Siihen asti tarvitset jokaisen lahjan, jonka annan sinulle, ja sinun on tiedettävä, miten toimia siinä, mitä annan sinulle.

Hengessä rukoileminen saa aikaan paljon enemmän kuin tiedät, koska lihallinen mielesi ei tiedä mitä rukoilet, mutta henkesi tekee ja niin minä myös MINÄ OLEN Henki! Palvelijani Paavali sanoi, että hän puhui kielillä enemmän kuin kaikki muut ihmiset, joille hän kirjoitti kirjeitä, ja hän oli siitä kiitollinen. Kyllä, hänet valittiin pakanoiden apostoliksi, mutta eikö sen vuoksi hänellä ollut enemmän valtaa kuin heillä? Eikö tämän vuoksi hänellä ollut mahtavia ilmoituksia, jotka hänellä oli? Kaste Pyhässä Hengessä ja kielillä puhuminen ei ole outoa, mystistä tai outoa, se on tarkoitettu henkesi rakentamiseen. Ei ole niin, ettetkö voisi hallita sitä, se on tapa, jolla vihollinen toimii, kun sillä on ote ihmiseen. En toimi tällä tavalla, henkeni on herrasmies. Jos et halua, että Henkeni täyteys täyttää sinut täynnä ja tulee päällesi ja pukee sinut, hän ei tee sitä. Mutta sanon, ettet murehduttaisi Jumalan Pyhää Henkeä, jonka kautta sinut on sinetöity lunastuksen päivään asti.

Kyllä, on ollut monia, jotka ovat käyttäneet väärin Henkeni lahjoja. Monet eivät ole olleet järjestyksessä käyttäessään lahjojaan, heidän sydämensä oli ylpeä ja he ovat antaneet minulle huonon nimen. Kielien lahjaa on käytettävä ruumiini kokoamisessa tulkkauksella korjaamiseksi, rohkaisemiseksi ja kehotukseksi. Tämä on hyvin samankaltaista kuin profetointi. Tämä eroaa yksittäisten rukouskielien tarkoituksesta. Kun et tiedä kuinka rukoilla sisälläsi oleva Henki rukoilee kielten puhumisen kautta mielestäsi puuttumatta. Rukoileminen Hengessä, kielillä on aina täydellinen rukous, mutta sinun on myös rukoiltava Hengessä ymmärrykselläsi, jotta mielesi olisi hedelmällistä ja keskittynyt Minuun. Myöskään muut eivät pysty ymmärtämään rukouksiasi kielillä, mutta ymmärtävät, kun rukoilet Hengessä.

Lapseni, minä sanon teille, että teidän on perustettava valtakuntani rukoilemalla, laulamalla ja palvomalla Minua Hengessä. Palvonta on usein unohdettu hengellinen ase. Henkeni ilmeinen läsnäolo muuttaa ympäröivää ilmapiiriä. Tosi palvonta johtaa Pyhän Henkeni tuleen ja vihollinen pakenee. Sitten voit julistaa ja säätää sanani, hengen miekka ja pyyntösi saavat vastauksen paljon helpommin. Hengessä rukoileminen, laulaminen ja palvonta ohjaa ja varustaa enkelit, jotka taistelevat puolestasi hengellisessä valtakunnassa. Muista, että olet taistelussa, mutta olen jo voittanut sodan. Olen voittanut vihollisen ja asettanut hänet avoimeen häpeään. Hän valehtelee ja yrittää kääntää pöytiä sanoen, että olen kärsinyt tappion ristillä, mutta annoin henkeni, jotta kaikki te voisitte elää.Vuiodattamani veri on lopullinen uhri synneistä kerralla kaikkien aikojen ajan. Sinun täytyy vain panna täytäntöön voittoni, jonka olen saanut, ja sen voi tehdä vain Henki. Muista, ettei se ole voimalla eikä voimalla, vaan Henkeni sanoo Herra. Sinun on vaeltava Hengen eikä lihan jälkeen, tämä on erittäin tärkeää! Jos kävelet Hengen jälkeen, olet täyttänyt kaiken lain, eikä vihollisesta jää mitään sinuun. Älä yritä noudattaa lakia lihassasi, se on mahdotonta!

Minä olen ainoa, joka voi täyttää lain, koska olen Jumala, joka on tullut lihassa ja vaeltanut aina Hengessä. Sinun vanhurskautesi on kuin saastainen rätti, niin pukeudu minun henkeni kautta vanhurskauden vaatteeni armon ja armoni ja rakkauteni vuoksi.Muista, ettei se ole voimalla eikä voimalla, vaan Henkeni sanoo Herra. Sinun on vaeltava Hengen eikä lihan jälkeen, tämä on erittäin tärkeää! Jos kävelet Hengen jälkeen, olet täyttänyt kaiken lain, eikä vihollisesta jää mitään sinuun. Älä yritä noudattaa lakia lihassasi, se on mahdotonta! Minä olen ainoa, joka voi täyttää lain, koska olen Jumala, joka on tullut lihassa ja vaeltanut aina Hengessä. Sinun vanhurskautesi on kuin saastainen rätti, niin pukeudu minun Henkeni kautta vanhurskauden vaatteeni armon ja armoni ja rakkauteni vuoksi.Muista, ettei se ole voimalla eikä voimalla, vaan Henkeni sanoo Herra. Sinun on vaeltava Hengen eikä lihan jälkeen, tämä on erittäin tärkeää!

Jos kävelet Hengen jälkeen, olet täyttänyt kaiken lain, eikä vihollisesta jää mitään sinuun. Älä yritä noudattaa lakia lihassasi, se on mahdotonta! Minä olen ainoa, joka voi täyttää lain, koska olen Jumala, joka on tullut lihassa ja vaeltanut aina Hengessä. Sinun vanhurskautesi on kuin saastainen rätti, niin pukeudu minun Henkeni kautta vanhurskauden vaatteeni armon ja armoni ja rakkauteni vuoksi.Älä yritä noudattaa lakia lihassasi, se on mahdotonta! Minä olen ainoa, joka voi täyttää lain, koska olen Jumala, joka on tullut lihassa ja vaeltanut aina Hengessä. Sinun vanhurskautesi on kuin saastainen rätti, niin pukeudu minun Henkeni kautta vanhurskauden vaatteeni armon ja armoni ja rakkauteni vuoksi.Älä yritä noudattaa lakia lihassasi, se on mahdotonta! Minä olen ainoa, joka voi täyttää lain, koska olen Jumala, joka on tullut lihassa ja vaeltanut aina Hengessä. Sinun vanhurskautesi on kuin saastainen rätti, niin pukeudu minun Henkeni kautta vanhurskauden vaatteeni armon ja armoni ja rakkauteni vuoksi.

Rakkaat lapseni, olette nähneet vihollisen suunnitelman aloittaa maailmanvalloitus jo vuosia, mutta se on kasvanut huomattavasti tänä vuonna 2020. Se on selvää kaikille, jotka etsivät totuutta. Vihollisen suunnitelma, nimeltään "Agenda 21", näyttää kulkevan aikataulun mukaisesti, mutta Henkeni täyttämät soturit ovat tämän suunnitelman kannalta erittäin ongelmallisia ja jopa voittavat taisteluja, jos he rukoilevat ja pysyvät Hengessä. En aio poistaa tuomioita, ne on asetettu jo vuosia, mutta kansani tekee suuria hyväksikäyttöjä ja ihmeitä. Vihollisen lopullinen suunnitelma on poistaa kaikki Minun ja Aadamin pojan jäljet ​​maan pinnalta. Tätä kutsutaan Agenda 2030:ksi. Lopetan Agenda 2030:n ennen kuin se täyttyy, sillä On kirjoitettu, ellei noita päiviä lyhennettäisi, mitään lihaa ei pelastettaisi; mutta valittujen vuoksi nuo päivät lyhenevät.

Tästä syystä voitelu lisääntyy niille, jotka kastetaan Hengessäni ja haluavat kaiken mitä minulla on heille. Kysy lisää! Pyydä minulta uutta viiniä ja uusia viininahkoja, joita tarvitset siihen. Pyydä minulta tulta, koska se on tulossa, ja se tuhoaa vihollisen kokonaan! Minun päiväni, Herran päivä, ei ole vielä tapahtunut.Se, mitä tapahtui Apostolien tekojen 2. luvussa, tapahtuu uudestaan, mutta vielä suuremmalla voimalla, koska tämä on elonkorjuu tämän ajan lopussa. Pyhät kirjoitukset kertovat sinulle, mitä profeettani ovat ennustaneet tapahtuvan. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi ennen Herran suuren ja mahtavan päivän tuloa. Tämä tapahtuu, ja Henkeni vuodatetaan entistä voimakkaammin kaikille ja niille, jotka saavat täyteyden, he ovat pysäyttämättömiä. Älä ole niin typerää ajatellessasi, että 144000: n on oltava vain Israelin heimojen miehiä, jotka eivät ole olleet seksuaalisesti aktiivisia. Eikö ole kirjoitettu, että sinut oksastetaan? Eikö ole kirjoitettu, ettei ole juutalaista eikä pakanaa, ei orjaa eikä vapaata, eikä miehiä ja naisia, sillä olette kaikki yksi minussa. Sinun on ymmärrettävä näiden asioiden hengellinen merkitys.Pyydä minulta viisautta, niin minä annan sen sinulle.

Kutsun pyhää, valittua, jäännös, neitsyt, morsiameni: ole valmis ja täytä lamput ja pullot kokonaan öljyllä, jonka saat viettämällä läheistä aikaa kanssani.

Tulet olemaan kuin minä, kun näet minut sellaisena kuin minä olen koko kirkkaudessani. Sinä loistat kirkkauttani sinä päivänä. Tämä on päivä, jolloin Obama ja paavi tuhotaan ja heitetään tulijärvelle ikuisesti ja ikuisesti. Kaikki, jotka ottavat pedon merkin, liittyvät heihin.

Jeesus Kristus

Yahshua Ha Mashiach
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sielullista tarinointia, EI Jumalalta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Runollisesti ilmaistu huomio
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sama Byerly profetoi, että Trump ei pääse toiselle kaudelle
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Tuula1 kirjoitti: 06 Maalis 2021, 14:46 ystävät hyvät. mitään koronaa ei ole. nuo tapaukset, mitä nyt viimeaikoina olen hoitanut muka koronan piikissä, ovat olleet influenssaa sairastavia ihmisiä, eli tavallista kausi flunssaa ärhäkämpi ja joka vie heikoilta voimat ja jopa kuolevat siihen. Toivon ja rukoilen, että Jumala puuttuisi tähän valheeseen.
Amen. Rukoilen samaa. Sosterin johtava ylilääkäri Jaana Luukkonen sanoikin 3.3. alueuutislähetyksessä ilmeisen vahingossa että selvin tartuntaketju a-viruksen,muunnosviruksen, aiheuttamana.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kevätsade on tuleva ja se on tuottava runsaan sadon. Puhdistautukaa tämän maailman kylvämästä vihasta, jota tulvii jokaisesta mediasta sanoin ja kuvin.

Etsiytykää elämässänne elämän antajan tykö, se on Herran Jeesuksen tykö, hänen armoistuimensa tykö ja puhdistautukaa hänen veressään päivittäin anteeksi syntinne saaden ne myös anteeksipyytäen.

Iloitkaa armosta, joka on kohtaava tätäkin maata. Karkeloikaa edessäni, vuodattakaa päivittäin kyyneliä kadonneitten tähden. Olkaa valmiit menemään leirin ulkopuolelle julistamaan valtakuntani evankeliumia.

Iloitkaa lapseni iloitkaa ja muistakaa, että vihollinen on jo lyöty Golgatalla.

Jeesus on Herra, hän elää.

Aamen.

Koeteltavaksi
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tänään on liikkumisrajoituksia lukiessa ollut mielessä, että meidän hallituksemme on laiton. Se on laiton.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tapahtukoon Sinun tahtosi, Herra:

https://m.youtube.com/watch?v=xcx2O9WXvn8
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eräs henkilö kertoo Youtubessa rokotepassista ja lääketieteellisestä Apartheidista. Herättelevä. Jätän huomioitavaksi ja rukoiltavaksi ettei toteutuisi. Vaikka ko. henkilö on ns. henkisyysihminen uskon, että hän on "huutava kivi" tässä ajassa, joka uskaltaa kertoa totuuden globalistien hankkeista.

Rukoillaan hänelle myös pelastusta.

----

Päätin laittaa tuon videon tilalle uutisointia aiheesta. Ensimmäinen syy on juuri tuo henkisyys videon kertojan taustoilla ja lisäksi videolla on vain sivuttu alla olevaa kokonaisuutta. Koko artikkelin voi lukea ko. sivustolta, sillä olen poistanut siitä, joitakin lausahduksia ym. niin, että teksti kuitenkin säilyttää luettavuutensa ja pysyy lyhyehkönä.

https://avoin.media/2021/01/19/eu-johta ... uspasseja/

19 tammikuun, 2021 riikkasoyring
EU-johtaja haluaa ”vapaus”passeja

Euroopan unionin komission puheenjohtaja, vaaleilla valitsematon Ursula von der Leyen kaipaa EU:lle ”vapaus”passeja. ”On ehdottoman välttämätöntä, että on olemassa todistus, jolla voi osoittaa olevansa rokotettu.”

Näin lausui van der Leyen yhteisessä lehdistötilaisuudessa Portugalin pääministerin, António Costan (sd) kanssa. ”Se on lääketieteellinen välttämättömyys”, von der Leyen painotti mielipiteenään. Costa sanoi, että ihmisten täytyy tuntea turvalliseksi tulla lomailemaan tai työskentelemään ja elämään Portugalissa tänä kesänä. Portugalilla on meneillään puolen vuoden ministerineuvoston puheenjohtajuuskausi.

Von der Leyenin mukaan ensin pitää kuitenkin keskustella siitä, mitä poliittisia ja laillisia oikeuksia mahdollisesti pitäisi liittää sellaiseen rokotustodistukseen tai passiin. Useat jäsenvaltiot ovat jo varoittaneet, että van der Leyenin haluamasta ”vapaus”passista voisi helposti tulla syrjinnän väline, koska rokotusvuoroaan jonottavat eivät kykenisi matkustamaan vapaasti, The Brussels Times kertoo niukassa artikkelissaan.

Turismista elantonsa saavan Kreikan pääministeri Kyris Mitsotakis (Uusi Demokratia) – ja ”vapaus”passi-advokaatti – sanoo, ettei rokotus olisi lopullinen ehto matkustamiselle, mutta häiriintymättömän matkustamisen mahdollisuus saattaisi houkutella ihmisiä ottamaan rokotteen. USATodayn mukaan Kreikka aikoo ottaa käyttöön digitaalisen rokotuspassin väestölleen.

Deutsche Welle tarttuu etuoikeuksien myöntämiseen rokotetuille kirjoittaen Maailman lääkäriliiton (World Medical Association, WMA) puheenjohtajan Frank Ulrich Montgomeryn visioivan tulevaisuutta Saksaa rokotusasioissa neuvovan STIKO-komitean johtajan ja virologin, Thomas Mertensin kanssa. Rokotuksen kuuliaista ottamista todistavalla ”vapaus”passilla saisi sisäänpääsyn ravintoloihin, elokuviin, konsertteihin ja lennoille. Mertensin mukaan yritykset voisivat itse asettaa vaatimuksia asiakkaille – ei rokotuksia, ei palvelua.

[Kommunistisella] Kiinalla on ollut jo helmikuusta asti käytössä väestön seurantaan perustuva, värikoodattu terveysjärjestelmä, joka kertoo kansalaisille mihin nämä saavat mennä ja mihin ei.

Useat yhdysvaltalaisyritykset ovat jo aloittaneet kehittämään sovelluksia, joihin voi ladata rokotustietonsa. Rockefeller-säätiön tuella perustettu Commons Project Foundation ja globaalia digitaalista seurantaa edistävä Maailman talousfoorumi (World Economic Forum, WEF) ovat perustaneet yhdessä globaaliin rekisteriin pohjaavan The Common Trust Network -seurantaprojektin, joka työskentelee yhdessä useiden lentoyhtiöiden kanssa seurantasovellusta kehittäen.

Eräs rokoteseurannan ja digitaalinen identiteetti –hankkeen rahoittajista on lääkeyhtiö Novartis säätiöineen. Ei niinkään yllättäen, kansainvälisen ”vapaus”passin kehittelyssä ovat mukana myös Microsoft, Salesforce ja Oracle.

Epidemiologi Karl Lauterbach (sd) muistuttaa, ettei koronavirus ole erityisen tappava edes vanhuksille ja ettei voida sulkea pois sitä mahdollisuutta, että rokotetut tartuttavat edelleen muita.

Yhdysvalloissa presidenttikokelas Joe Biden (dem) on ilmoittanut aktivoivansa liittovaltion hätätilaviraston (Federal Emergency Management Agency, FEMA) ja kansalliskaartin rokottamaan amerikkalaisia.

Digitaalista terveyspassia promotoinut Marin on eräs Maailman talousfoorumin ”nuorista globaaleista johtajista” – WEF suunnitteli lentomatkailijoiden seurantaa jo vuonna 2018.

Moderna, kyseisen mRNA-rokotteen valmistaja markkinoi tuotteensa ”ohjelmoivan DNAsi uudelleen”.
https://www.modernatx.com/mrna-technolo ... evelopment
Our mRNA Platform: Enabling Drug Discovery & Development – Our Operating System)

Komitea ”neuvoi maita implementoimaan koordinoituja, todistepohjaisia turvallisen matkustamisen käytäntöjä ja jakamaan parhaiten toimivat menetelmät WHO:n kanssa” suositellen, että rokotustodistuksia ei saapuvilta matkailijoilta vaadita, koska rokotteiden toimivuus on epävarmaa.

Euroopan unionin hallitusten päämiesten on määrä keskustella ”vapaus”passista torstaina 21. tammikuuta 2021 videokonferenssissa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, kaikessa tässä on huomioitavana se, että Herra on Voittanut, se riittää ja Häneen turvautukaamme!

Kiitos UJ kun jaksat edelleen soittaa kelloa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tää voi olla paha paikka Suomelle: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8 ... ff83ad9f15
Ulkoministeri Pekka Haavisto osallistuu keskiviikkona Naton ulkoministerikokouksen Venäjä-keskusteluun yhdessä Ruotsin ja EU:n kanssa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Hurja juttu tuo liikkumisrajoitus ja maskipakko - veikkailen, että laajenee koko maahan
...
Sitä ennen ote Tauno Rantalan profetiasta, joka todennäköisesti puhuu tästä ajasta

Tauno W. Rantalan toinen profetia 20.2.2008
Järvenpään vapaaseurakunnan kokouksessa

"Rakkaani, Minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet. Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

Mutta älkää, rakkaani, jääkö valittamaan sitä. Paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä alkaa näkyä ja tuntua, vaan Minä sanon teille, silloin on todellisen herätyksen aika, teidän rukouksiinne vastataan, teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon. ...

Jos tuo laajenee ja koko maa menee "kiinni" niin siitä voi jo seurata kansannousu? Onko myös Tukholman profetian toteutumisen aika?

Lyhennelty ja tiivitetty:

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotim ... li=BBr5KbI

Valmisteilla olevien liikkumisrajoitusten lähtökohta on se, että kotoa ei saa rajoitusalueella poistua kuin ulkoilemaan. Tähän rajoitukseen on kuitenkin useita poikkeuksia, jolloin liikkuminen katsotaan välttämättömäksi ja siten sallituksi. Katso, millaisissa tilanteissa kotoa saisi poistua.

Liikkumisrajoitukset eivät tule voimaan vielä siinä vaiheessa, jos eduskunta hyväksyy lakiesityksen. Rajoitukset aktivoidaan valtioneuvoston asetuksella, jolla ne saatetaan voimaan pahimmilla epidemia-alueilla. Ne eivät siis tulisi voimaan koko Suomessa.

Hallituksen esityksen mukaan tämän hetken epidemiologisen tilanteen perusteella alueellisten rajoitusten arvioidaan kohdistuvan Helsinkiin, Espooseen, Vantaalle, Kauniaisiin ja Turkuun.

Hallituksen lakiesitykseen sisältyy myös maskipakko niille alueille, joilla liikkumisrajoitukset ovat voimassa. Vuonna 2007 tai sitä ennen syntyneen tulisi käyttää kasvomaskia aina sisätiloissa ja liikennevälineissä, joissa on muita kuin samaan talouteen kuuluvia henkilöitä. Poliisi voisi määrätä maskipakon rikkomisesta 40 euron rikesakon.

Liikkumisrajoitusten osalta henkilön olisi annettava poliisin pyynnöstä selvitys liikkumisensa syystä ja määränpäästä. Poliisi ei voisi estää asetuksen mukaisesta välttämättömästä syystä liikkuvaa henkilöä. Poliisi voisi määrätä väkijoukon hajaantumaan ja ottaa rajoitusta rikkovan henkilön kiinni sekä määrätä sakon rajoitusten rikkomisesta.

Poikkeuslista: Mikä on välttämätön syy lähteä kotoa?

Hallitus listaa useita poikkeuksia liikkumisrajoitukselle. Kotoa liikkuminen katsotaan välttämättömäksi ja siten sallituksi:

1) elintarvikkeiden, ruoan, lääkkeiden, polttoaineen tai muiden näihin merkitykseltään rinnastuvien henkilökohtaisen elämän kannalta välttämättömien tarvikkeiden hankkimiseksi
2) pankissa asioimiseksi sekä postin ja muiden lähetysten noutamiseksi ja lähettämiseksi
3) terveydenhuollon tai sosiaalihuollon palvelujen käyttämisen vuoksi taikka henkilökohtaista läsnäoloa edellyttävään viranomaisasiointiin
4) virka- tai työsuhteeseen liittyvien työtehtävien hoitamiseksi taikka elinkeino- tai yritystoiminnan harjoittamiseksi
5) varhaiskasvatuslain (540/2018) mukaiseen varhaiskasvatukseen, perusopetuslain (628/1998) tai Helsingin eurooppalaisesta koulusta annetun lain (1463/2007) mukaiseen opetukseen tai toimintaan taikka lukiokoulutukseen, ammatilliseen koulutukseen tai korkea-asteen koulutukseen tai tällaisen koulutuksen pääsy-, valinta- tai soveltuvuuskokeisiin taikka ylioppilastutkinnon tai sitä vastaavaan tutkinnon kokeeseen osallistumisen vuoksi
6) yhteiskunnallisen luottamustoimen harjoittamiseksi samoin kuin yksityisen yhteisön tai säätiön toimielimen kokoukseen osallistumiseksi tai toimielimen jäsenen tehtävien hoitamiseksi taikka yhteisön tai säätiön edustamiseksi tilanteissa, joissa osallistumisen, tehtävien hoitamisen tai edustamisen lykkäämisestä voisi aiheutua vahinkoa yhteisölle tai säätiölle, sen osakkeenomistajalle tai jäsenelle taikka jollekin muulle
7) varusmiespalveluksen tai muun lakisääteisen velvollisuuden täyttämiseksi
8) läheisen henkilön hoivan tarpeen, kuolemanvaaran, kuoleman tai hautajaisten vuoksi, lapsen avun ja tuen tarpeen tai tapaamisoikeuden toteuttamiseksi, vammaisen henkilön avun ja tuen tarpeen toteuttamiseksi, tai vakiintuneen parisuhteen taikka muun näihin rinnastuvan merkitykseltään painavan syyn vuoksi
9) yksilöllisen sielunhoidollisen tapaamisen vuoksi uskonnollisen yhteisön edustajan kanssa
10) henkilön omistuksessa tai hallinnassa olevan rakennuksen, kiinteistön tai kulkuneuvon huoltamiseksi tai ylläpitämiseksi taikka asuinpaikan muuton vuoksi
11) henkilön vastuulla olevan eläimen hoitoa varten
12) henkilön omistuksessa tai pysyvässä hallinnassa olevalle vapaa-ajan asunnolle siirtymiseksi
13) pelastuslaissa (379/2011) ja muissa laeissa tarkoitettujen pelastustoimen tehtävien hoitamiseksi.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Oli Lopunajat toteutuu FB:ssä - Rukoillaan Miira-Marin puolesta
k.jpg
k.jpg (12.33 KiB) Katsottu 7166 kertaa
Miira-Mari Muukkonen
10 tuntia ·
Nyt en enää pystyy katsomaan tätä hiljaa vierestä.
Kirjoitan tämän nyt yksityishenkilönä teille jokaiselle henkilökohtaisesti. Ymmärrän toki, että samaan aikaan edustan myös yritystämme. Yrityksemme tietenkin tekee kaiken niinkuin laillisesti meitä voidaan määrätä, mutta mitään en mukisematta niele. Nyt lähestyn teitä yrityksen takaa yrittäjänä, ihmisenä, kuka on aivan loppu ja tällä hetkellä viittä vaille valmis lopettamaan tämän kaiken. Liikkumisrajoitusten tullessa voimaan me saamme käydä töissä, mutta asiakkaat eivät saisi sinne tulla. Tällä siis mm. kierretään tukien maksua yrityksille. Näissä Suomen ”liikkumis- rajoituksissa” ja muissa rajoituksissa on niin paljon porsaanreikiä ja epäkohtia, että ne näyttäytyy minulle vain isona vitsinä, epärehellisyytenä ja epätasa-arvona.

Rehellisesti siis nyt pyydän, että edelleen jatkaisitte elämistä. En hetkeäkään usko, että kukaan juurikaan tulee mitään kyselemään, mutta muistutan, että aina voi olla työmatkalla/menossa kauppaan/hakemassa lapsia päiväkodista/lenkillä, mitä ikinä, u name it. Huomaatteko näitä epäkohtia ja tiettyjen asioiden kiertelyä/välttämistä näissä ”liikkumisrajoituksissa” sekä myös muissa rajoituksissa? Muistuttaisin, että samaan aikaan rajat on auki, siellä ei ole pakkotestausta, ihmiset saavat vapaasti matkustaa ja mm. virolaiset raksamiehet saavat kulkea vapaasti edestakaisin miten haluaa ja edelleen liikkumisrajoitusten ollessa voimassa heille on välttämätön matka tulla töihin.... Eikö kukaan muu näe tätä vai halutaanko tietoisesti vain sulkea silmät?

Olemme nyt olleet vuoden tässä tilanteessa, edelleenkään maskipakot ja muut rajoitukset eivät ole purreet, ei mihinkään muuhun kuin ihmisten mielenterveyteen ja talouteen. Lukuja katsellessani mieleeni tulee vain yksi kysymys, onko kuitenkin itse tautia vaarallisempia ja haitallisempia nämä toimenpiteet, rajoitukset ja niiden tuomat vaikutukset? Toivon sydämeni pohjasta, että jokainen alkaisi viimeistään nyt heräämään tähän, avaamaan silmänsä tämän hetkiselle REALISTISELLE tilanteelle sekä pidemmälle tulevaisuuteen. Vetoan nyt teihin kaikkiin, että edelleen jatkatte elämäänne ja kaikkien niiden palveluiden käyttöä, mitä voitte, kun niitä vielä on jäljellä, ja jos haluatte, että ne ovat jäljellä myös tulevaisuudessa. Vetoan nyt suoraan Sinuun, salini asiakkaaseen, että käyt edelleen treeneissä tai vähintään pidät jäsenyytesi voimassa, jos se on Sinulle mitenkään mahdollista. Me olemme nyt vuoden roikkuneet löysässä hirressä ja loppua ei näy, kuinka kauan naru kestää?

Miira-Mari Muukkonen
Yrittäjä, IHMINEN yrityksen takana
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niinpä, kuten mulle tuossa aikasemmin tuli Herran sanomaa, että tämä on vallankaappaus ilman laukaustakaan.

Kuinka moni pieni ja keskisuuri yritys menee kohta nurin? Ja poliisi täysillä viranomaisen valtuuksila valvoo tätä kaikkea. Se on vakavampi asia kuin voisi äkkiseltään ajatella. Et voi vapaasti liikkua omassa kaupungissasi ja niin kuin tämä yrittäjä tuossa yläpuolella sanoo, että loppua ei näy. Olisi nyt herättävä näkemään tämän asian mielettömyys.

Tule Herra Jeesus Sinä ja lopeta tämä hulluutus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kyllä Eero, näin sopii olemaan! En seuraa politiikkaa, kuin katselemalla ympärilleni ja fiilis on, että nyt on kylmää kyytiä! Selitykset ei korreloi sen kanssa, mitä ympärillä kuulee ja näkee..
NYT ON RUKOILTAVA!!
Meillä on ollut ollut joskus Presidentti, jonka kehoitus ja rukous oli voimallinen!! Otetaan tuo rukous omaksemme myös tänään!!

Suomen tasavallan presidentin Kyösti Kallion [1873–1940] kehotus Suomen armeijalle jouluna 1939:

Kehotan kaikkia, jotka tänä vakavana aikana palvelevat isänmaata, lukemaan Raamattua. Esi-isämme ovat vuosisatojen kuluessa, sekä ahdingoissa ja vainoissa että rauhan päivinä, ammentaneet siitä elämää, voimaa ja lohtua. Nykyhetkenä kansamme tarvitsee Jumalan Sanan uudesti luovaa voimaa. Omaksukaamme nöyrällä sydämen uskolla sen siunaukset. ”Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä.” (Sananl. 14:34)


Presidentin rukous itsenäisyyspäivänä 6.12.1939 viikko talvisodan alkamisen jälkeen:

"Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme sinua, Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua.

Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.

Herra Jeesus Kristus, ilman sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä.

Herra, Sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.

Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapauttavasta armostasi.

Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.

Herra Jeesus Kristus, kaiken voimme Sinun kauttasi. Siihen me uskomme. Armahda meitä. Amen."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tämä on niin raitista Sanaa, oli silloin suoran hyökkäyksen kuin nyt salakavalan, yhteiskunnan sisältä tulevan petoksen aikana.

Herra Jeesus, käännän nuo myrkkylisen käärmeen lonkerot takaisin sinne pimeään kuoppaan, mistä ne ovat tulleetkin ja palauta tämän kansan sydämiin luottamus Sinuun. Vain Sinun Ristillä vuodattamasi veren suojassa me voimme enää toimia. Nyt on tullut synnin mitta täyteen tässä kansassa, enkä Minä, Herra enää katso sitä, vaan puhdistan sen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ef 3: 14 Sen tähden minä notkistan polveni Iän edessä,
15. josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä. saa nimensä,
16. että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta.
17. Ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämmissänne
18. niin että te .rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
19 ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä.
20. Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan,
joka teissä vaikuttaa,
21. Hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tajusin tuossa muuten, että eikös tämä liikkumisrajoitus ole vain toisella tapaa muotoiltu Uudenmaan (sekä Turun) eristäminen. Eli se ei ole ”ulkonaliikkumiskielto”, vaan esimerkiksi helsinkiläisen liikkuminen on rajattu hänen kotinsa pihapiiriin. Hän ei voi matkustaa vaikka Tornioon ja liikkua siellä vapaasti ilman pätevää syytä, esim. omistamansa kesämökin huoltoa.

Siksi vuokramökkeily on kielletty ja tätä yritetään vielä Pääsiäiseksi, etteivät ihmiset liikkuisi. Mutta miksi ihmeessä tarvitaan näin monimutkainen järjestely jos kerran viime keväänä Uusimaa pistettiin kiinni?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 26 Maalis 2021, 00:35 Niinpä, kuten mulle tuossa aikasemmin tuli Herran sanomaa, että tämä on vallankaappaus ilman laukaustakaan.

Kuinka moni pieni ja keskisuuri yritys menee kohta nurin? Ja poliisi täysillä viranomaisen valtuuksila valvoo tätä kaikkea. Se on vakavampi asia kuin voisi äkkiseltään ajatella. Et voi vapaasti liikkua omassa kaupungissasi ja niin kuin tämä yrittäjä tuossa yläpuolella sanoo, että loppua ei näy. Olisi nyt herättävä näkemään tämän asian mielettömyys.

Tule Herra Jeesus Sinä ja lopeta tämä hulluutus!
Ennen oli kansallisia sosialismeja ja nyt suunnitteilla globaali sosialismi ja sekä kansallisten valtioiden itsemääräämisoikeuden lakkauttaminen.

Suomea melkoisella varmuudella ohjataan ulkomailta, sillä esim. nämä lukitukset ja muut menetelmät ovat olleet käytössä jo muissa maissa.

Yksilön ja erityisesti kristityn ainoa turva on Kristuksessa, jota tulee nyt etsiä kokosydämisesti parannusta tehden, hänen rakkauttaan kadonneille julistaen sekä veren evankeliumia eteenpäin vieden.

Iloon ja rauhaan Herra Jeesus on meidät johdattava kunhan luovumme arkiaskareistamme ja huolistamme. Ylistäen ja palvoen häntä pääsemme hengelliseen tilaan jossa olemmme kaikkien maallisten tilanteiden yläpuolella ilolla ja rauhalla vahvistettuina palvellen Herraa Jeesusta hänen ominaan häneen omikseen monia löytäen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: N Y T O N R U K O I L T A V A

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 26 Maalis 2021, 11:10 Tajusin tuossa muuten, että eikös tämä liikkumisrajoitus ole vain toisella tapaa muotoiltu Uudenmaan (sekä Turun) eristäminen. Eli se ei ole ”ulkonaliikkumiskielto”, vaan esimerkiksi helsinkiläisen liikkuminen on rajattu hänen kotinsa pihapiiriin. Hän ei voi matkustaa vaikka Tornioon ja liikkua siellä vapaasti ilman pätevää syytä, esim. omistamansa kesämökin huoltoa.

Siksi vuokramökkeily on kielletty ja tätä yritetään vielä Pääsiäiseksi, etteivät ihmiset liikkuisi. Mutta miksi ihmeessä tarvitaan näin monimutkainen järjestely jos kerran viime keväänä Uusimaa pistettiin kiinni?
Tässä vielä tuosta uutisesta laajempi ote (aiemmin olisi siis tiivistelmä, jossa vain joitain olennaisimpia seikkoja)

Tuossa lopussa on, että nyt voisikin matkustaa omistamalleen vapaa-ajan asunnolle, joka sijaitsee muualla Suomessa.
...
Liikkumisrajoitusten osalta henkilön olisi annettava poliisin pyynnöstä selvitys liikkumisensa syystä ja määränpäästä. Poliisi ei voisi estää asetuksen mukaisesta välttämättömästä syystä liikkuvaa henkilöä. Poliisi voisi määrätä väkijoukon hajaantumaan ja ottaa rajoitusta rikkovan henkilön kiinni sekä määrätä sakon rajoitusten rikkomisesta.

Liikkumista voitaisiin rajoittaa enintään kolme viikkoa kerrallaan, ja rajoitukset olisivat voimassa vain välttämättömän ajan. Voimassaoloa voitaisiin jatkaa enintään 21 vuorokautta kerrallaan.

Laki on tarkoitettu tulemaan voimaan mahdollisimman pian ja olemaan voimassa 14. huhtikuuta asti. Lakia ei sovellettaisi Ahvenanmaan maakunnassa.

Asuinkunnasta ei saisi poistua, ulkoiluunkin henkilöraja
Lakiesitys ei koske kauppojen tai tilojen aukioloa, vaan tarkoitus on säännellä ihmisten liikkumista. Oleellista on se, mistä syistä tai missä tarkoituksessa ihmiset lähtevät liikkeelle. Syiden on oltava välttämättömiä.

Hallitus kertoo, että liikkumisrajoitusten piiriin kuuluvilla alueilla kotoa olisi oikeus lähteä vain välttämättömästä syystä tai ulkoilun takia virkistäytymään tai kuntoilemaan.

Ulkoilu olisi sallittua samaan talouteen kuuluvien tai enintään kahden muun henkilön kanssa. Ulkona liikkuessa olisi pidettävä riittävä etäisyys muihin ihmisiin. Kotieläimiä voisi ulkoiluttaa.

Vuonna 2008 ja sen jälkeen syntyneet lapset voisivat ulkoilla ja leikkiä ulkona yhdessä muiden lasten kanssa.

Rajoitusalueella asuinkunnastaan voisi poistua tai tulla toisesta kunnasta rajoitusalueelle vain välttämättömästä syystä. Hallituksen tiedotustilaisuudessa kävi ilmi, että poliisi päättää siitä, valvooko se esimerkiksi autoilijoita kuntien rajoilla.

Myös viime keväänä Uudenmaan sulun aikaan Uudenmaan maakuntarajan sai ylittää vain välttämättömästä syystä ja tällöin poliisi valvoi autoilijoita. Tuolloin kuitenkin sulusta poikkeaminen sallittiin harvemmissa tilanteissa kuin käsillä olevien liikkumisrajoitusten suhteen. Poikkeuslista oli siis viime keväänä lyhyempi ja esimerkiksi vapaa-ajan matkustus ei ollut sallittua, kun taas nyt pysyvässä hallinnassa olevalle vapaa-ajan asunnolle saisi mennä.

Kotiin tai asuinpaikkaan on kuitenkin aina oikeus palata. Sallittua olisi myös liikkuminen maahan saapumiseksi ja maasta lähtemiseksi.
Vastaa Viestiin