Uusi normaali

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Solissa

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Hmph tulisinpa Pian itse uskoon
Uusiluomus

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä Jumala kuulee sen rukouksen jonka esität hänelle että haluat saada syntisi anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä ja haluat kuulua hänelle ja ottaa vastaan pelastuksen , rukoile ja pyydä rauha sydämeesi , minä rukoilen puolestasi
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=me7M7RM5LT0
Heli Matilainen - uskoontulo

Laitoin muutamiin viestiketjuihin Solissalle luettavaa ja katsottavaa. (Osa samoja)


2 Kor. 6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Solissa

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Voi kun olen mokannut nää jutut liian monta kertaa
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Moi Solissa! Olin uskossa, mutta lankesin ja silloin koin etten enää ole uskossa. Olin niin pohjalla, että huusin hädässä Herraa ja hän tuli avuksi ja kampesi minut tielle takaisin. Kaikella on aikansa, eikä koskaan ole liian myöhäistä. Mutta Jeesuskin kysyi aina ensin: Tahdotko tulla terveeksi? Hän on hienotunteinen ja odottaa, että todella haluat pelastua. Se on vain Sinun ja Jeesuksen välinen asia. Tarvitaan vain sinun tahtosi jättää taakse olla matona kiemurtelemassa maailman koukussa ja päättää pudota Jumalan kämmenelle. Se on oikeastaan yhtä helppoa kuin lapsena kun hyppeli pomppulinnassa ja luotti siihen patjan luomaan hauskuuteen (tiedostamattaan)ja antoi palaa...
Maaret

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 06 Loka 2020, 14:01 Joo, se oli 2012 olympialaiset, jossa oli sairaanhoitajia ja vuoteita. Ja kyllähän nuo erilaiset avajaissetemoniat on viime vuosina olleet niin outoja, että ei niillä mitään hyvää viestitetä.
Mietin juuri viimekertaisia Olympialaisia, kuinka niissä palvottiin näyttävästi muinaisia epäjumalia. Ihmiset taisivat jopa lennellä areenalla. Mietin jo silloin mikä lienee seuraus näin ylpeästä juhlasta ja nythän se on nähty. Taudin takia ei tullut Olympiajuhlia kuin nyt myöhässä ja sekin minimuotoinen ja avajaiset videolla pyöreä hornankattila, josta nousi liekkejä ja kuului konekiväärin kaltaista papatusta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä oon miettinyt noita olympialaisia, että ovat nyt enemmän kuin aikansa kuvastin, urheat atleetit ovat siellä suljettuna hotellihuoneisiinsa vähän kuin eläimet eläintarhan häkeissä.

Joku sanoi, että eihän tuollaista voi kannattaa katselemalla kisoja. Sitten on tuo Googlen etusivun teemakuva, jossa joku oli nähnyt kuin giljotiinin ja kyllähän siinä voi sellaisenkin nähdä ilman suurta mielikuvitustakin.

Onko olympialaiset siirtyneet ”profeetallisuudesta käytäntöön”?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Minua se rohkaisee niin että Jumala ei ole unohtanut Sanaansa jonka mukaan Hän tuomitsee pahuuden.
Hän on sanonut ettei anna ylistystään epäjumalille. Ja sen Hän näyttää teoissaan.

Kun Persian shaahi järjesti näyttävät historiajuhlat köyhistään välittämättä niin tuho tuli hyvin pian sen jälkeen.
Kun samalla seudulla muinoin oli juhlat niin myös valtakunta tuhoutui pian sen jälkeen:

Daniel 5
Kuningas Belsassar laittoi suuret pidot tuhannelle ylimyksellensä, ja hän joi viiniä näiden tuhannen edessä.
2 Kun viini oli makeimmillaan, käski Belsassar tuoda ne kulta-ja hopea-astiat, jotka hänen isänsä Nebukadnessar oli ottanut Jerusalemin temppelistä, että kuningas ja hänen ylimyksensä, hänen puolisonsa ja sivuvaimonsa joisivat niistä.
3 Silloin tuotiin ne kulta-astiat, jotka oli otettu temppelistä, Jumalan huoneesta, Jerusalemista, ja niistä joivat kuningas ja hänen ylimyksensä, hänen puolisonsa ja sivuvaimonsa.
4 He joivat viiniä ja ylistivät kultaisia ja hopeisia, vaskisia, rautaisia, puisia ja kivisiä jumalia.
5 Sillä hetkellä ilmestyivät ihmiskäden sormet ja kirjoittivat kuninkaan palatsin kalkitulle seinälle, vastapäätä lampunjalkaa, ja kuningas näki käden, joka kirjoitti.
6 Silloin kuninkaan kasvot kalpenivat, ja hänen ajatuksensa peljästyttivät hänet; hänen lanteittensa nivelet herposivat, ja hänen polvensa tutisivat.
Vastaa Viestiin