Profetia suomelle

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

En ole varma onko jo ollut täällä?
Tuli vastaan tällainen profetia suomelle annettu tammikuussa 2020.

https://m.youtube.com/watch?v=SEq27puyyGc
Tuula1

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. minusta on tullut jo hieman skeptinen noitten profetioitten suhteen. niitä kun on joka nurkka täys ja lisää tulee ovista ja ikkunoista. tiedä nyt sitten mikä on Jumalasta ja mikä ei.....odotan tuon tukholman profetian täyttymistä. ainakin tämä ja se tukholman profetia ei oikein puhu samoista asioista
Sinettisormus

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En muista nähneeni mutta profetia oli valtava. Minulle nousi nuo saamani sanat ... ovi aukeaa 1.6.
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tuli tällainen sanoma vastaan (rukoiltavaksi!!) ”Suomi auttoi Saksaa toisessa maailman sodassa!”

https://444prophecynews.com/finland-hel ... ii-marcos/
huonosti olen historian läksyni lukenut, joten en sano tähän muutakuin.. Ei ollut hyvä uutinen tämä!
Katsoessa maamme tilaa nyt, joka hengessä kovasti muistuttaa noita aikoja euroopassa.. nousi mieleeni raamatunkohta.

”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; 10mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.”

Ja tästä myös tuli mieleen profetia, jossa mainittiin, että ihmiset yrittävät paeta, mutta muu maailma, ei ota suomalaisia vastaan vaan apu tulee vain ylhäältä! 🙏 Kansamme tarvitsee rukousta ehkä ennemmän kuin koskaan?!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Pigeon kirjoitti: 10 Elo 2021, 17:39 Tuli tällainen sanoma vastaan (rukoiltavaksi!!) ”Suomi auttoi Saksaa toisessa maailman sodassa!”

https://444prophecynews.com/finland-hel ... ii-marcos/
huonosti olen historian läksyni lukenut, joten en sano tähän muutakuin.. Ei ollut hyvä uutinen tämä!
Katsoessa maamme tilaa nyt, joka hengessä kovasti muistuttaa noita aikoja euroopassa.. nousi mieleeni raamatunkohta.

”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; 10mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.”

Ja tästä myös tuli mieleen profetia, jossa mainittiin, että ihmiset yrittävät paeta, mutta muu maailma, ei ota suomalaisia vastaan vaan apu tulee vain ylhäältä! 🙏 Kansamme tarvitsee rukousta ehkä ennemmän kuin koskaan?!
Kiitos linkistä. Luin sanoman , ja ilmeisesti henkilö on eurooppalainen, Espanjasta, tällainen käsitys tuli kun kävin henkilön omilla sivuilla, siellä tuo Suomi-"profetia" oli selvemmin kirjoitettu,ja muutama muukin tarina.

Henkilö kertoi unesta,joka oli siis todella lyhyt ; harmaa tausta, jossa sotilas univormussa, kivääri valmiina seisoi jollain mäellä, odottaen ohjeita. Ja, unen saaja kuuli sanat ;" Suomi auttoi Saksaa toisessa maailmansodassa".

Unen saanut henkilö kertoi katsoneensa Youtubesta pari päivää aikaisemmin veljensä kanssa todella pitkän dokumentin toisesta maailmansodasta. Dokumentissa oli kuulemma kerrottu Suomen pysyneen melko "neutraalina" sota-ajan.

Sitten henkilö alkaa kertoa omaa TULKINTAANSA, ja ajatuksiaan näistä asioista. Hän mainitsee suomalaisten SYYLLISTYNEEN venäläisten tappamiseen keskitysleireillä, luovuttaneen muutamia juutalaisia Saksaan keskitysleireille, ja syyllistyneen tietyissä kaupungeissa venäläisten sotilaiden että vallankumouksellisten joukkomurhiin.

Jep, juuri näin. En viitsi kirjoittaa tähän mitä ajattelen, en meinaan mitään kaunista !!

En tiedä kuka tämä kirjoittaja on, onko oikea uskova, vai venäläinen trolli ? Kaikki kun tänä nettiaikana on mahdollista.

-------> Henkilö toteaa Jumalan tietävän kaiken. Kirjoittajaa vaivasi dokumentissa mainittu Suomen "neutraalisuus", ja sitten tämä saamansa lause ; " Suomi auttoi Saksaa toisessa maailmansodassa". Hänen mielestään siinä ristirita. Toinen olisi totta, ja toinen valhetta.

Kun ensin luin viestin alun, niin minä pidin hyvänä tuota lausetta,vaikkakin Saksa auttoi vähintään yhtä paljon Suomea kuin Suomi Saksaa. Ja kiitos siitä!

Ilmeisesti wikipedian ihmeellinen "tietopaketti" oli sekoittanut kaverin pään, ja eikä selvästikään tiennyt aiemmin, eikä näköjään nykyäänkään, Suomen sota_ajan tilanteesta. Harmi.


-------> Jos. Jos uni, ja lause oli Jumalalta, niin mikä niiden tarkoitus oli ??? Tätä jäin miettimään.

Olen itse saanut kauan aikaa sitten muutamia unia, jotka voisivat liittyä tuohon sotilaaseen, mutta liittyvätkö todella, niin en tiedä.

-----------------------
----------------------

Kuitenkin, Suomella EI OLE MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ sotimiensa sotien vuoksi, ei mitään. Enkä usko, että tuota lausetta sen vuoksi lausuttiinkaan. On kuitenkin hyvin harvinaista, että netissä olevissa "profetioissa/unissa" on mainintoja Suomesta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rauhaa, sain tänään Herralta sanankohdan Obadjasta, sekä Absalomista. Yhdessä Jeesuksen kanssa Pyhä Henki todistaa minussa, että me Suomi luovutimme Jumalan omia sielunviholliselle.
Obadja 1:11
AO sanoistasi tietämättömänä Herra antoi minulle tämän kohdan. En voi sivuuttaa sitä. Ja olen murheellinen vuoksi niiden, jotka ajattelevat, että saisimme niittää muuta kuin kylvämäämme. Seuraatko todella Jeesuksen jalanjäljissä kysyy meidän Herramme tänään minulta. Olenko valmis tulevaan. En ole, Herra armahda, että olisin, kun meitä tuleen viedään.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 10 Elo 2021, 22:08 Rauhaa, sain tänään Herralta sanankohdan Obadjasta, sekä Absalomista. Yhdessä Jeesuksen kanssa Pyhä Henki todistaa minussa, että me Suomi luovutimme Jumalan omia sielunviholliselle.
Obadja 1:11
AO sanoistasi tietämättömänä Herra antoi minulle tämän kohdan. En voi sivuuttaa sitä. Ja olen murheellinen vuoksi niiden, jotka ajattelevat, että saisimme niittää muuta kuin kylvämäämme. Seuraatko todella Jeesuksen jalanjäljissä kysyy meidän Herramme tänään minulta. Olenko valmis tulevaan. En ole, Herra armahda, että olisin, kun meitä tuleen viedään.
Mitä tarkoitit "luovutimme Jumalan omia sielunviholliselle " ? Tarkoititko niitä kahdeksaa juutalaista jotka lähetettiin takaisin, eikä otettu Suomessa vastaan ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jumala yksin tietää kuka joutui lähtemään Suomesta. Hän ei katso henkilöön, mutta muistamme Holokaustin, kuinka heitä, Jumalan omaisuuskansaa, alettiin pitää inhottavina ja taudinlevittäjinä. Eihän näin aina ollut ollut, mutta yleinen mielipide lisäsi painostusta. Jostain syystä vain osa kuuli Jumalan varoittavan äänen ja pakeni Euroopasta ennen kuin eristystoimet alkoivat. Heidäthän otettiin väkivalloin kodeistaan, vain laukun kanssa saivat lähteä. Yksikin nimi on turha Suomen ja kaikkien maiden juutalaisluovutuksien osalta. Jokainen ihminen on Jumalan luoma ja hänellä on oikeus elää siinä maassa, jonka Jumala hänelle on antanut. 🙏

Mitä tulee suomalaisten toimiin toisessa maailmansodassa, emme tiedä kaikista olennaisista asioista. Emmekä voi tehdä mitään sille mitä silloin tapahtui, mutta emme saa koskaan unohtaa, että heidän kuolemansa ei olisi turha. Laissakin sanotaan, että murha ei vanhene koskaan. Me emme saa unohtaa, että Jumalan Sana tuli meille juutalaisten kautta. Saimme uskon lahjaksi. Ja he saarnasivat sen ensin meille. ❤️

Tässä yksi luovutettu nimi: Franz Olof Kollmann (s. 15. toukokuuta 1941 Helsinki, Suomi). Hän syntyi Suomessa, jollen ole väärin ymmärtänyt. Hänen koko perheensä luovutettiin ja mielestäni he päätyivät Auschwitzin vankileirille.
Olen itse lähes kompastunut tuon pienen lapsen ja hänen vanhempiensa muistomerkkiin hieman sen jälkeen, kun ne oli maahan painettu.

Wikipedia kertoo juutalaispakolaisten luovutuksesta mm. seuraavaa.

Juutalaispakolaisten luovutus Saksaan olisi ilmeisesti tapahtunut kaikessa hiljaisuudessa, ellei Helsingin juutalaisen seurakunnan johto olisi saanut asiasta vihiä ja ryhtynyt vastatoimiin. Seurakunnan lakimies Jonas Jakobson kävi pääministeri Jukka Rangellin ja valtiovarainministeri Väinö Tannerin puheilla, minkä jälkeen Tanner määräsi Valpon keskeyttämään luovutukset, kunnes asia olisi käsitelty hallituksessa. Tanner ja sosiaaliministeri K.-A. Fagerholm ottivat asian esille seuraavassa hallituksen iltakoulussa. Koska istunto oli epävirallinen, asian käsittelystä hallituksessa ei ole pöytäkirjaa. Väinö Tanner tivasi Horellilta kiivaaseen sävyyn, pitikö paikkansa tieto, että sisäministeriö oli jo tehnyt luovutusta koskevan päätöksen. Jyrkkänä natsismin vastustajana tunnettu K.-A. Fagerholm ilmoitti eroavansa välittömästi hallituksesta, jos karkotukset pantaisiin toimeen. Tilanne oli ajautumassa umpisolmuun, kun sisäministeri Horelli puolestaan raivostui ja uhkasi erota, jos hänen toimivaltaansa kuuluvaan asiaan puututtaisiin.[5][12]

Voimassa ollut sensuuri ei estänyt sanomalehtiä käsittelemästä asiaa. Helsingin Sanomat ja Suomen Sosialidemokraatti tekivät asiasta julkisen skandaalin tuomitsemalla voimakkain sanoin vireillä olleen luovutuksen, kun sen sijaan Uusi Suomi vähätteli tapausta. Lisäksi pääministeri Jukka Rangellille luovutettiin adressi, jossa hallitusta varoitettiin niistä kielteisistä ulkopoliittisista seurauksista, joita karkotukset voisivat aiheuttaa. Adressin allekirjoittivat muiden muassa professorit Yrjö Hirn, Robert Brotherus ja Bruno Suviranta sekä Helsingin Sanomien päätoimittaja, entinen ulkoministeri Eljas Erkko.[13]

Asiassa päästiin epämääräiseen kompromissiin, kun presidentti Risto Ryti taivutti Fagerholmin perumaan eroilmoituksensa kerrottuaan sopineensa Horellin kanssa, ettei ketään luovutettaisi. Fagerholm totesi kuitenkin myöhemmin muistelmissaan tulleensa vedetyksi nenästä, kun luovutukset oli toteutettu, vaikkakin alkuperäistä suppeammassa muodossa.[14]

Perusteluksi juutalaisten karkottamiselle esitettiin, että nämä olivat syyllistyneet Suomessa rikoksiin. Yksi heistä olikin tuomittu sakkorangaistukseen säännöstelyrikkomuksesta ja toinen, vapaaehtoisena talvisotaan osallistunut Itävallan kansalainen oli saanut varkaudesta vankeustuomion, jonka hän oli jo kärsinyt. Muista luovutetuista esitettiin vain todistamattomia epäilyjä. Sisäministeriön antaman virallisen selityksen mukaan luovutuksissa oli kysymys ”tavallisesta poliisiasiasta” ja vain turvapaikkaoikeutensa menettäneiden ”epäsuotavien ja rikollisten ainesten” poistamisesta maasta. Max Jakobsonin mukaan jutun asiakirjoista ilmenee Valpon virkailijoiden peittelemätön antisemitismi ja vihamielinen suhtautuminen myös ei-juutalaisiin pakolaisiin. Tapauksesta noussut kohu johti siihen, että pakolaisten karkotukset Suomesta Saksaan lopetettiin.[13] Suomessa vielä olleet noin 150 juutalaispakolaista[15], jotka Valpo oli ilmeisesti ollut aikeissa karkottaa Saksaan, pääsivät myöhemmin – Fagerholmin vedottua henkilökohtaisella kirjeellään Ruotsin pääministeriin Per Albin Hanssoniin – matkustamaan Ruotsiin ja sieltä edelleen Yhdysvaltoihin.[16]

Rangellin hallitus erosi vuoden 1943 presidentinvaalin jälkeen ja sisäministeri Toivo Horelli jätettiin pois Edwin Linkomiehen muodostamasta hallituksesta. Uusi hallitus ryhtyi heti ensi töikseen parantamaan pakolaisten asemaa, ja useat juutalaiset, joiden kansalaisuusanomukset oli edellisen sisäministerin aikana jätetty käsittelemättä, saivat Suomen kansalaisuuden siitä huolimatta, että Valpo antoi useimmissa tapauksissa kielteisen lausunnon.


Lähde 5) Jakobson, Max: Väkivallan vuodet: 20. vuosisadan tilinpäätös 1. Helsinki: Otava, 1999. ISBN 951-1-13369-1., s. 374.

Lähde 12) Jakobson, Max: Väkivallan vuodet: 20. vuosisadan tilinpäätös 1. Helsinki: Otava, 1999. ISBN 951-1-13369-1., s. 372

Lähde 13) Jakobson, Max: Väkivallan vuodet: 20. vuosisadan tilinpäätös 1. Helsinki: Otava, 1999. ISBN 951-1-13369-1., s. 375–376.

Lähde 14) Fagerholm, K.-A.: Puhemiehen ääni. Helsinki: Tammi, 1977. ISBN 951-30-3980-3., s. 139–140

Lähde 13) Jakobson, Max: Väkivallan vuodet: 20. vuosisadan tilinpäätös 1. Helsinki: Otava, 1999. ISBN 951-1-13369-1., s. 375–376.

Lähde 15) Jakobson, Max: Väkivallan vuodet: 20. vuosisadan tilinpäätös 1. Helsinki: Otava, 1999. ISBN 951-1-13369-1., s. 376

Lähde 16) Fagerholm, K.-A.: Puhemiehen ääni. Helsinki: Tammi, 1977. ISBN 951-30-3980-3., s. 140–141

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_ ... uovutukset
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En usko että Jumala kostaa asioita joita on jo kaduttu ja pyydetty anteeksi.

Noista 8sta luovutetusta on pidetty julkinen anteeksipyyntö tilaisuus aikoinaan.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000003924396.html
Maaret

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mutta muutoin tulee kosto ja tuomio muista pahuuksista, joita tässä maassa riittää miljoonakiloa. Sekä tuomarien, että muiden viranomaisten yksilöihin kohdistamia ryöstöjä ja raakuuksia.

Parina päivänä olen miettinyt varsinkin Ruotsin karmeaa tilannetta. Kun tälle sukupolvelle ikäänkuin tulee kosto kaikista tuon suurvallan vuosisatoja kestäneistä raakuuksista.

Mutta samoinhan toimi Jumala Israelinkin kohdalla. Varoituksia annettiin vuosikymmeniä ellei vuosisatoja.
(Me pitäisimme niin vanhoja toteutumattomia profetioita väärinä)
Jopa Jesaja profetoi asioita preesenssissä ikäänkuin olisi itse nähnyt nuo tuhotuomiot. Mutta ne toteutuivat vasta 57 vuotta myöhemmin Jeremian aikana.
Ei ollut herkkua Jeremian elämä. Varoittaa reaaliajassa tuomioista eikä kukaan kuuntele. Joutua vankilaan ja kaivon pohjalle liejuun kainaloita myöten!

Siinä meille esikuvaa!!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maria »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 10 Elo 2021, 23:03
Maria kirjoitti: 10 Elo 2021, 22:08 Rauhaa, sain tänään Herralta sanankohdan Obadjasta, sekä Absalomista. Yhdessä Jeesuksen kanssa Pyhä Henki todistaa minussa, että me Suomi luovutimme Jumalan omia sielunviholliselle.
Obadja 1:11
AO sanoistasi tietämättömänä Herra antoi minulle tämän kohdan. En voi sivuuttaa sitä. Ja olen murheellinen vuoksi niiden, jotka ajattelevat, että saisimme niittää muuta kuin kylvämäämme. Seuraatko todella Jeesuksen jalanjäljissä kysyy meidän Herramme tänään minulta. Olenko valmis tulevaan. En ole, Herra armahda, että olisin, kun meitä tuleen viedään.
Mitä tarkoitit "luovutimme Jumalan omia sielunviholliselle " ? Tarkoititko niitä kahdeksaa juutalaista jotka lähetettiin takaisin, eikä otettu Suomessa vastaan ?
Rauhan tervehdys. Alkuperäinen vastaukseni koski AO:n kirjoitusta. Siinä hän oli kirjoittanut, että Suomella ei ole (hänen mielestään) sotimiensa sotien vuoksi mitään hävettävää. Olen tähän siis laittanut kommenttini. Olen tuossa kohtaa jonkin verran eri mieltä. Olen jo omassa elämässänikin tehnyt niin paljon asioita joita häpeän, että vaikka olen ne saanut anteeksi, ei tekojen luonne silti muuksi muutu. Kadun moniakin asioita ja ja anteeksianto ei pois pyyhi sitä, että Jumala olisi tahtonut joissain kohdin minun tekevän erilaisia siirtoja. Olen ottanut armon vastaan ja olen kiitollinen siitä, mutta samoin kuin Jeesus kuoli ristillä, en unohda tuita sovitusta koskaan. Minun ei edes kuulu. Emme saa unohtaa joitakin asioita, mutta niissä piehtarointi on eri asia. Kyse on mielestäni jonkunlaisesta kunnioituksesta. Osoitamme nöyryyttä ja arvostusta ja otamme ns. lakin kouraan koska tiedostamme tehneemme jotain mitä meidän ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
Mutta palatakseni aiheeseen, olin tuona päivänä siis lukenut Obadjaa ja minun silmiin osui tuo lause, jossa meillä ei AO:sta tämän lauseen mukaan (Suora lainaus)
AOAOAOAOAO kirjoitti: 10 Elo 2021, 23:03Kuitenkin, Suomella EI OLE MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ sotimiensa sotien vuoksi, ei mitään. Enkä usko, että tuota lausetta sen vuoksi lausuttiinkaan. On kuitenkin hyvin harvinaista, että netissä olevissa "profetioissa/unissa" on mainintoja Suomesta.

Laitan tähän vielä Sanan kohdan:
Mutta älä katso iloiten veljesi päivää, hänen onnettomuutensa päivää; älä ilku juutalaisia heidän turmionsa päivänä äläkä suullasi suurentele ahdistuksen päivänä.Älä tunkeudu sisään minun kansani portista heidän hätäpäivänänsä. Älä katso iloiten, myös sinä, hänen onnettomuuttansa hänen hätäpäivänänsä. Älä ojenna kättäsi hänen rikkauteensa hänen hätäpäivänänsä. Älä seiso tienhaarassa hävittämässä hänen pelastuneitansa. Älä luovuta hänen pakoonpäässeitänsä ahdistuksen päivänä.
Joskus on tullut opittua, että on asioita, jotka eivät saa unohtua. Tämä on yksi sellainen. Ja toinen on se, että siunaa Israelin kansaa ja rukoile rauhaa Jerusalemiin. Herra siunatkoon meitä jokaista ja antakoon ymmärrystä ja ennen kaikkea keskinäistä rakkautta 🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Maaret kirjoitti: 21 Elo 2021, 08:47 Mutta muutoin tulee kosto ja tuomio muista pahuuksista, joita tässä maassa riittää miljoonakiloa. Sekä tuomarien, että muiden viranomaisten yksilöihin kohdistamia ryöstöjä ja raakuuksia.

Parina päivänä olen miettinyt varsinkin Ruotsin karmeaa tilannetta. Kun tälle sukupolvelle ikäänkuin tulee kosto kaikista tuon suurvallan vuosisatoja kestäneistä raakuuksista.

Mutta samoinhan toimi Jumala Israelinkin kohdalla. Varoituksia annettiin vuosikymmeniä ellei vuosisatoja.
(Me pitäisimme niin vanhoja toteutumattomia profetioita väärinä)
Jopa Jesaja profetoi asioita preesenssissä ikäänkuin olisi itse nähnyt nuo tuhotuomiot. Mutta ne toteutuivat vasta 57 vuotta myöhemmin Jeremian aikana.
Ei ollut herkkua Jeremian elämä. Varoittaa reaaliajassa tuomioista eikä kukaan kuuntele. Joutua vankilaan ja kaivon pohjalle liejuun kainaloita myöten!

Siinä meille esikuvaa!!
Miksi kouluissa saa esim harrastaa sota-ajan kidutuksia?
Maaret

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Miksi terroristisesta paahuudesta saa vain 3v vankeutta?
Siksikö että Suomen valtio on täynnä pahuutta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008208211.html
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon sivuilta:

Anja Grönforsin profetia Suomelle

Minun vihani kiivaus on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet Minut ja kääntäneet selkänsä Minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu Minun sieraimissani ja sen löyhkä on tullut Minun kasvojeni eteen enkä voi sitä enää sietää. Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella Minua.

Koska et kuuntele Minua sinä Minun nimeäni kantava kirkko, niin en Minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois Minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksutuksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle.

Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä Minulle, niin Minä myös käännän selkäni heille. Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei enää tule olemaan viisautta. Minä annan tulla puutteen kansanne ylle, ja sen te tulette tulevina aikoina näkemään.

Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he häpeillen tulevat pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöksiensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle, ja kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä Minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle. Minä tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta nöyriä miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eikä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni, ja he tulevat antamaan Minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään Minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös Minä kääntymään. Heidän ei enää tarvitse seisoa minun selkäni takana, vaan he saavat olla Minun kasvojeni edessä.

Sinä minun kansani, älä pelkää tuota tulevaa ahdinkoa, sillä sen kautta minä siunaan kansaanne, niin että monet tulevat Minun luokseni silloin. Omistani tulen pitämään huolen tuon ajan keskellä, sillä omani ovat aina Minun kasvojeni edessä enkä minä hylkää milloinkaan omiani.

Valvokaa, rukoilkaa ja valmistautukaa tuota tulevaa aikaa varten. Laittakaa lamppunne kuntoon ja ottakaa öljyä astioihinne ja virittäkää lamppunne palaviksi, jotta voisitte levittää evankeliumin valoa tuossa tulevassa ajassa.

Kun tämä kaikki tulee maatanne kohtaamaan, niin silloin te muistatte, että minä ilmoitin nämä teille jo edeltä.

JOLLA ON KORVA, SE KUULKOON!

ALEMPANA UUSILUOMUS ARVELI, ETTÄ TUO ANJA GRÖNFORSIN PROFETIA OLISI SAMA KUIN MARKKU GRAHNIN PROFETIA. LISÄSIN TÄLLÄISEN M. GRAHNIN PROFETIAN, JOKA ON AIKALAILLA SAMA.

M.G:n profetia Suomen tuomiosta ja herätyksestä

Näin sanoo Herra: ”Minun vihani on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet minut ja yhdessä kääntäneet selkänsä minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu minun sieraimissani, ja sen löyhkä on tullut minun kasvojeni eteen enkä voi sietää sitä enää.

Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella minua. Koska et kuuntele minua sinä minun nimeäni kantava kirkko, niin en minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksituksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle. Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä minulle, niin myös minä käännän selkäni heille.

Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei tule olemaan enää viisautta.

Annan tulla puutteen kansanne ylle, minkä tulette näkemään tulevina aikoina. Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he tulevat häpeillen pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöstensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle. Kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle.

Monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät tulen siir-tämään syrjään heidän tehtävistään heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntematto-muudesta miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eivätkä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni. He tulevat antamaan minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös minä kääntymään.”
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 03 Joulu 2021, 11:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pihon sivuilta vahva sanoma Suomelle!!

Anja Grönforsin profetia Suomelle

Minun vihani kiivaus on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet Minut ja kääntäneet selkänsä Minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu Minun sieraimissani ja sen löyhkä on tullut Minun kasvojeni eteen enkä voi sitä enää sietää. Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella Minua.

Koska et kuuntele Minua sinä Minun nimeäni kantava kirkko, niin en Minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois Minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksutuksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle.

Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä Minulle, niin Minä myös käännän selkäni heille. Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei enää tule olemaan viisautta. Minä annan tulla puutteen kansanne ylle, ja sen te tulette tulevina aikoina näkemään.

Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he häpeillen tulevat pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöksiensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle, ja kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä Minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle. Minä tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta nöyriä miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eikä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni, ja he tulevat antamaan Minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään Minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös Minä kääntymään. Heidän ei enää tarvitse seisoa minun selkäni takana, vaan he saavat olla Minun kasvojeni edessä.

Sinä minun kansani, älä pelkää tuota tulevaa ahdinkoa, sillä sen kautta minä siunaan kansaanne, niin että monet tulevat Minun luokseni silloin. Omistani tulen pitämään huolen tuon ajan keskellä, sillä omani ovat aina Minun kasvojeni edessä enkä minä hylkää milloinkaan omiani.

Valvokaa, rukoilkaa ja valmistautukaa tuota tulevaa aikaa varten. Laittakaa lamppunne kuntoon ja ottakaa öljyä astioihinne ja virittäkää lamppunne palaviksi, jotta voisitte levittää evankeliumin valoa tuossa tulevassa ajassa.

Kun tämä kaikki tulee maatanne kohtaamaan, niin silloin te muistatte, että minä ilmoitin nämä teille jo edeltä.

JOLLA ON KORVA, SE KUULKOON!
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

No nyt vasta huomasin..laitoin siis vahvistuksena. UJ oli jo bongannut tämän yön pimeinä tunteina ja tuonut tänne! Kiitos, kun joku aina valvoo, kun muut nukkuu!!🙏😄
Uusiluomus

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Pigeon kirjoitti: 03 Joulu 2021, 08:32 Pihon sivuilta vahva sanoma Suomelle!!

Anja Grönforsin profetia Suomelle

Minun vihani kiivaus on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä hyljänneet Minut ja kääntäneet selkänsä Minulle. Heidän epäpyhä liittonsa on savu Minun sieraimissani ja sen löyhkä on tullut Minun kasvojeni eteen enkä voi sitä enää sietää. Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten. Olette paaduttaneet itsenne ettekä tahdo kuunnella Minua.

Koska et kuuntele Minua sinä Minun nimeäni kantava kirkko, niin en Minäkään enää sinua kuuntele. Mene pois Minun kasvojeni edestä. Minä teen sinut halveksutuksi ja pilkatuksi tämän kansan silmissä, ja he tulevat nauramaan sinulle.

Koska kirkkosi ja maasi johtajat ovat kääntäneet selkänsä Minulle, niin Minä myös käännän selkäni heille. Tulen ottamaan siunaukseni maastasi pois. Kansanne johtajat tulevat tekemään tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä, sillä heillä ei enää tule olemaan viisautta. Minä annan tulla puutteen kansanne ylle, ja sen te tulette tulevina aikoina näkemään.

Tulen myös kurittamaan kansanne johtajia, niin että he häpeillen tulevat pakenemaan julkisuutta, kun heidän tyhmien päätöksiensä seuraukset tulevat paljastumaan kansalle. Häpeä tulee lankeamaan kirkkonne ja maanne johtajien ylle, ja kansa tulee nousemaan heitä molempia vastaan. Kansa tulee syyttämään heitä ahdingostaan, joka tulee kohtaamaan maatanne.

Tämän kaiken keskellä Minä annan herätyksen tulen syttyä maahanne. Ensin se on pieni kuin kynttilän liekki, mutta kohta se tulee laajenemaan voimalla maanne joka puolelle. Minä tulen siirtämään syrjään heidän tehtävistään monet näkyvällä paikalla olleet työni tekijät heidän ylpeytensä tähden. Tulen nostamaan tuntemattomuudesta nöyriä miehiäni ja naisiani, jotka eivät tahdo tallettaa itselleen rahaa eikä kunniaa. Tulen ottamaan heidät voimalliseen käyttööni, ja he tulevat antamaan Minulle kunnian siitä, mitä tulen tekemään heidän kauttansa.

Jotka tulevat silloin kääntymään Minun puoleeni, heidän puoleensa tulen myös Minä kääntymään. Heidän ei enää tarvitse seisoa minun selkäni takana, vaan he saavat olla Minun kasvojeni edessä.

Sinä minun kansani, älä pelkää tuota tulevaa ahdinkoa, sillä sen kautta minä siunaan kansaanne, niin että monet tulevat Minun luokseni silloin. Omistani tulen pitämään huolen tuon ajan keskellä, sillä omani ovat aina Minun kasvojeni edessä enkä minä hylkää milloinkaan omiani.

Valvokaa, rukoilkaa ja valmistautukaa tuota tulevaa aikaa varten. Laittakaa lamppunne kuntoon ja ottakaa öljyä astioihinne ja virittäkää lamppunne palaviksi, jotta voisitte levittää evankeliumin valoa tuossa tulevassa ajassa.

Kun tämä kaikki tulee maatanne kohtaamaan, niin silloin te muistatte, että minä ilmoitin nämä teille jo edeltä.

JOLLA ON KORVA, SE KUULKOON!
Muistelen että tuo taidaa olla alunperin markku grahn profetia
Ihmettelen miksi on nyt julkaistu uudella nimellä vaan eletään kyllä sellaista aikaa että tapahtua voi mitä vain
Itse pidän Tukholma profetiaa ja norjalaisen naisen näkyä sellaisina profetioina jotka kannattaa pitää mielessä ja tutkia

Ahdinkoa varmasti riittää tässä maassa sillä sitä on kylvetty niin paljon että varmasti saamme niittääkin ihan valtion kirkkojen ja yksilöihmisten toimesta
Paljon on profetoitu että tulisi vielä ennen ylösottoa pieni herätys ja minä uskon henkilökohtaisesti siihen että se tulee mutta vaikean ajan keskellä ja kun on kansan syviä rivejä murrettu , itkuherätys eikä mitään nauruherätyksiä
Mutta onneksi kaikki on Jumalan käsissä ja siellä täällä Herra tekee työtään kokoajan ja varmasti myös tempaisun jälkeen on jälkikorjuutakin ja työ Herrassa ei ole turhaa ikinä
No nämä ovat tälläsiä ajatuksia ja asioita joita minulla on jokainen voi olla erimieltä en pahastu siitä ollenkaan ja kehoitan että koettelette aina sen mitä kirjoitan myös
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Muistelen että tuo taidaa olla alunperin markku grahn profetia
Ihmettelen miksi on nyt julkaistu uudella nimellä vaan eletään kyllä sellaista aikaa että tapahtua voi mitä vain
Itse pidän Tukholma profetiaa ja norjalaisen naisen näkyä sellaisina profetioina jotka kannattaa pitää mielessä ja tutkia


UUSILUOMUS ARVELI, ETTÄ TUO ANJA GRÖNFORSIN PROFETIA OLISI SAMA KUIN MARKKU GRAHNIN PROFETIA. LISÄSIN M. GRAHNIN PROFETIAN YLLÄ OLEVAN GRÖNFORSIN PROFETIAN JATKOKSI.
VAIKUTTAA SAMALTA. ERIKOINEN JUTTU???

(PARI KOMMENTTIA YLEMPÄNÄ TUO LISÄYS)
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 03 Joulu 2021, 11:10 Muistelen että tuo taidaa olla alunperin markku grahn profetia
Ihmettelen miksi on nyt julkaistu uudella nimellä vaan eletään kyllä sellaista aikaa että tapahtua voi mitä vain
Itse pidän Tukholma profetiaa ja norjalaisen naisen näkyä sellaisina profetioina jotka kannattaa pitää mielessä ja tutkia


UUSILUOMUS ARVELI, ETTÄ TUO ANJA GRÖNFORSIN PROFETIA OLISI SAMA KUIN MARKKU GRAHNIN PROFETIA. LISÄSIN M. GRAHNIN PROFETIAN YLLÄ OLEVAN GRÖNFORSIN PROFETIAN JATKOKSI.
VAIKUTTAA SAMALTA. ERIKOINEN JUTTU???

(PARI KOMMENTTIA YLEMPÄNÄ TUO LISÄYS)
Niin, mutta jos henkilö on puhunut OMIA tuntemuksiaan, niin silloin tuon sekoilun ymmärtää paremmin. Luettuani molemmat "profetiat" niin ei minua ainakaan vakuuttanut. Entäs teitä muita ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Profetia suomelle

Viesti Kirjoittaja Maria »

Markku Grahnin Profetia on siis se ensimmäinen?
Olen tämän sanoman pääsisällön linjalla sikäli, että se on totta. Alla teksti, joka jo riittää olemaan samaa mieltä.
Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat yhdessä Minut hyljänneet ja yhdessä kääntäneet selkänsä Minulle! Heidän epäpyhä liittonsa on savu Minun sieraimissani ja sen löyhkä on tullut Minun kasvojeni eteen ja en voi sitä enää sietää! Teidän syntinne malja on täyttynyt ääriään myöten! Olette paaduttaneet itsenne ja ette tahdo kuunnella Minua.
Jo tämä riittää. Sitten kun sitä luemme eteenpäin, niin löydämme mm.
Tyhmiä ja järjettömiä päätöksiä kansanne johtajat tulevat tekemään sillä viisautta heillä ei enää tule olemaan. Puutteen annan tulla kansanne ylle ja sen tulette tulevina aikoina näkemään. Tulen myös kurittamaan kansaanne johtajia niin että he häpeillen tulevat pakenemaan julkisuutta kun heidän tyhmien päätöksien seuraukset tulevat paljastumaan kansalle.
Täysin samaa mieltä. Siksi saamme olla hyvin surullisia. Tämä teksti on tätä päivää. Kristukseen uskovat ottivat suruksemme antikristuspassin käyttöönsä ja juuri tästä meidän papit ja muut pastorit ovat aikoinaan varoittaneet. Ihmisiä joka nurkan takana kumartuneena, jotta saavat palvella antikristuksen henkeä. Kruunu on vaihdettu uuteen eläimenkuvaan ja on parantavia tapahtumia ilman Jeesuksen veren voimaa.
Daniel ei kumartanut, meidän ajan antikristuspassillekaan ei saa polvia notkistaa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin