Talouden pilkkominen

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Nähty 2.1.2018. Jouduin esittelemään parille tummiin pukuihin pukeutuneelle miesanalyytikolle A4-arkille kirjoitettua lyhennettyä Suomen taloushistoriaa. Olin tehnyt marginaaliin omia merkintöjäni, jotka olivat kuin askelmia tai portaita seuraavaan ilmiöön. Nuo merkinnät alkoivat kiinnostaa heitä enemmän yksinkertaisuudellaan ja varsinkin esityksen loppupuolelle tehdyt merkinnät. Alussa marginaalimerkinnät olivat tuttuja kuten kansalaissota, sotavuodet, teollistuminen, teknologian kehitys, talouden kasvu, talouden vääristyminen. Merkintöjä oli enemmän ja paljon yksityiskohtaisempia, jotka näyssä olivat täysin selviä ja johdonmukaisia, mutta ne ovat minun muistista pyyhitty pois ja niitä en saanut kirjoitettua ylös.Tämän hetken ja lähitulevan kohdan olin jättänyt tyhjäksi. Analyytikot kysyivät, mitä mielestäni siinä voisi olla. Kylmäsi, kun vastasin: "Sykli päättyy ympyrään ja vastassa ja vaarana voi olla se, mistä aloitimme - kansalaissota. Riisto ja kansalaisten eriarvoistaminen on käynyt liian suureksi."
Analyytikot poistuivat kiireisinä ja minut jätettiin odottamaan yksin ja eristettynä tuohon kokoustilaan. Kun he pitkähkön ajan päästä palasivat tuomaan palkkion työstäni, niin palkkioni oli kutistunut pieneksi viinirypäleeksi, joka oli pilkottu pienen pieniksi lohkoiksi, joista sain ottaa yhden palan.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kuka on näyn saanut henkilö ?

Onko sinulla laittaa linkkiä alkuperäiseen lähteeseen ?

Siis, onko tämä sinun itsesi näkemä/saama ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Tämä on oma näky. Pitkään olen miettinyt, josko tuon ollenkaan esille. Viimeiset viikot olen kantanut syvää surua jostain lähestyvästä. Meillä on nyt tilastoissa yli 150 000 työtöntä ja lomautettua, joiden tulot ovat murusia, pieniä lohkoja viinirypäleistä.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos selvennyksestä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itse olen ollut jo hyvin pitkään työtömänä, mutta minulla on myös vahva ymmärrys Jumalan antamien unien kautta että alan tekemään jotakin "työtä" kun sen aika on.

Tällä hetkellä olen ns. kuntouttavassa työtoiminnassa kehitysvammaisten parissa. Minulla on itse asiassa aika hyvä olla.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen AO. Minulla on samaiset työt", kuntouttavan kautta, vammaisten ja mielenterveys asiakkaiden kanssa ja se on paljon antavaa.
Haluaisin kyllä jo jonkunlaiselle eläkkeelle, mutta yhtä aikaa rakastan näitä ihmisiä ja olemista heidän kanssaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maailmantalouden superromahdus on vasta edessä. Se kohtelee rajuiten Yhdysvaltoja.

Eräässä profetiassa Jumala vertasi vuoden 1929 Suurta Lamaa, "kuin kävely puistossa", verrattuna siihen talouden hävitykseen mikä on vasta tulossa.

Samoin Jumala on sanonut että romahduksen jälkeen peto nousee valtaan. Ensin on talousromahdus.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Talouden pilkkominen

Viesti Kirjoittaja Ella »

David Wilkerson kirjoittaa kirjassaan Näky Nyt. Uusinta painos 2016

Edessämme on maailmanlaajuinen taloudellinen sekasorto.
Näyssäni tämä oli selvin näkemäni asia. Monet rukoilevat
ihmiset ovat myös nähneet samoin.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin