Erään sisaren näky

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Erään sisaren näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eräs sisar lähetti mulle mailia ja pyysi levittään tätä videota jonka oli tehnyt:
Näky Suomen kohtalosta.

https://youtu.be/IXS_S-8JAjE

Siunaten.
Pistä niin monelle taholle, kuin tiedät, kiitos.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kirsi-Marja Ahon näky

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

...." Suomi tullaan miehittämään jollain tapaa"......"näin on Herra minulle sanonut".....

Kysymys näyn saajalle. Siis, sanoiko Jumala, että Suomi miehitetään ? Vai, oliko se Kirsi-Marjan oma tulkinta/mielipide/uskomus ?

SANOIKO Jumala, " Suomi miehitetään " ????

Mietteitä näystä; Suomen itärajan kerrottiin vain kadonneen ilman tätä rajojen aiempaa "heiluntaa". Jäi epäselväksi itselleni että siirtyikö raja lännemmäksi vaiko katosiko raja vain kokonaan pois.

Voisiko Kirsi-Marja tänne keskusteluketjuun täsmentää näitä asioita ? Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Kirsi-Marja Ahon näky

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ainakin nyt on syrjäisissäkin kylissä terroristeja, joiden armoilla kansalaiset joutuu pelkäämään koska poliisi ei voi heille mitään eikä armeija osaa puolustaa maata. Sitä voisi kutsua miehitykseksi ja suureksi häpeäksi ettei Suomen miehet pysty puolustamaan naisia ja lapsia sadisteilta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kirsi-Marja Ahon näky

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinetti kirjoitti 20.12.2018 viestissään, viewtopic.php?f=17&t=1209&p=22898&hilit=sota%2A#p22898

" ...Kerroin hänelle näistä keskiviikko yllätyksistä, joita Herra minulle antaa ja sanoin:
- " Taidatpa olla tämän päivän yllätys ..."
Sitten eräs asukas, tämä "Päivi", josta olen aiemminkin kertonut, tuli luoksen ja halusi kertoa yöllisen unensa. Hän oli nähnyt taas tämän kiiltävä hiuksisen ristin vierellä ja tiesin hänen tarkoittavan Jeesusta. Jeesuksen vierellä oli taas tuo pitkä ja harmaa hiuksinen enkeli, jonka tiesi olevan suojelusenkeli.
Hän näki taas myös nuo sukulaisensa ja työkaverinsa ylhäällä lepäämässä ja osa kiipesi noit rappuja ylös.
Jeesus sanoi hänelle:
- " Älä pelkää, sinulla on hyvä vanhuus .. eikä Suomeen tule sotaa, älä pelkää. Tulen luoksesi taas unessa kun sinua pelottaa, sinulla ei ole syytä pelätä."
Sanoin hänelle, ettei hänen ole todellakaan syytä pelätä, onhan häntä niin usein tuolta ylhäältä lohdutettu, että kaikki on hyvin. Hän oli taas iloinen kun sai tämän minulle kertoa ja mielelläni häntä näissä kuuntelen." .....

-----------------

Rauhan puolesta kannattaa aina rukoilla, etenkin rauhan aikana ettei sotaa ikinä enää Suomeen tulisi. Mutta, kuten voimme näistä kahdesta täysin erilaisesta todistuksesta, Kirsi-Marjan sekä "Päivin", huomata , ei jokainen "profetia" ole oikea profetia.

? ? Miten voi ETUKÄTEEN tietää mikä kahdesta tai useammasta täysin erilaisesta sanomasta todella on juuri Jumalalta, vai onko mikään ? ?

Luuk.11.10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kirsi-Marja Ahon näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 11 Elo 2019, 13:40 Miten voi ETUKÄTEEN tietää mikä kahdesta tai useammasta täysin erilaisesta sanomasta todella on juuri Jumalalta, vai onko mikään ? ?[/b]
Oletko AO koskaan kuullut uskosta? ...siis anteeksi, että esitin asian hiukan ilkikurisesti. Mutta tosiasia on se, ettei kukaan voi mitään todistaa. Me elämme uskosta, me profetoimme uskostamme ja me uskomme uskostamme.
Maaret

Re: Kirsi-Marja Ahon näky

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Joskus joku on profetoinut että Suomi miehitetään ilman laukauksia eli ilman sotaa.
Juuri siksi oletin tuon tarkoittavan näitä rauhallisesti rajan yli tulleita terroristeja jotka ovat maamme miehittäneet niin että poliitikot tottelee niitä jokaisessa asiassa ja kutsuu niiden arvostelijoita vihapuhujiksi. Eli ovat täysin antautuneet terroristein ehdoille ja tahdolle.
Vastaa Viestiin