Itse koen, että elämänpuroni on vielä niin herkässä tilassa, että minun pitää suojella sitä pilaantumiselta.. eli en koe olevani riittävän vahva mennäkseni kadulle julistamaan(vastahan opettelen itsekin ymmärtämään), toiseksi yksi tai useampi maallinen musertava kommentti pilaa mielialan loppupäiväksi. Lähipiirissäni on jo yhdellä ihmisellä kestämistä riittämiin. Valitettavasti

Kun luin katso7 avauksen, luulen ymmärtäväni tuskasi, hädän muiden puolesta. Mutta niin minun kuin sinun pitää saada ensin oma elämä kuntoon. Kadun kulmilla seistäkseen tulee olla myös hengessä vahva, hyvä esimerkki, jotta pystyy olemaan muille avuksi. Teot lähtee itsestä.
Itselläni on kyllä tällä hetkellä sellainen Joona fiilis, ei voimia kohdata vastusta, vaan menen laivan kannen alle ja laitan silmät kiinni.. olen puun ja kuoren välissä. Ei ole voimia kohdata vastusta...mutta sisimmässäni tiedän, että paetakkaan en voi, se ei ole ratkaisu. Pitäisi käydä rohkeasti taistoon..pahaa vastaan! Siinä hyvä rukousaihe..voimia nousta taistoon vääryyksiä vastaan!