Katolilaisuuden harhat

Keskustele ei kristillisistä uskonnoista
Juhani

Katolilaisuuden harhat

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Näin kauniin kirkon matkallani etelä-euroopassa ja päätin mennä sitä katsomaan. Avasin oven ja astuin sisälle. Henkeni salpautui katsoessani ympäri nähdessäni pyhimyksen kuvia ja neitsyt Marian patsaita ympärilläni. Jatkoin matkaa kirkon perille josta löysin Jeesuksen patsaan. Se seisoi vasemmalla, keskellä oli jonkin pyhimyksen patsas ja oikealla oli äiti Teresan patsas. Niiden kaikkien patsaiden edessä paloivat kynttilät. Kaikki kuvat ja patsaat veivät kaiken keskittymiskykyni. Olin unohtanut hetkeksi sen tärkeimmän - Herran Jeesuksen Kristuksen.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Katolilaisuuden harhat

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Seurakuntaan on unohtanut että Jeesus Kristus on lihaksi tullut seurakunta maan päällä. Jeesus ei ole vain taivaassa hän on myös seurakuntaruumiissa ilman ruumista se ei toimi ja siksi seurakunnalle on annettu pää joka on Kristus hän jakaa armolahjat ja lähetää meidät maailmaan. Menkää kaikkeen maailmaan.kun pyhä henki tulee teihin te tulette olemaan minun todistajiani menkää siis..lähtien kotipaikkasta ei tarvi mennä Afrikkaan jumalattomuutta löytyy yllin kyllin kotimaasta. Ei tarvi mennä katolisten maihin.jo meno kotimaassa kauhistuttaa.ihmiset ei ole lentokaloja jotka lentävät kokouksiimme. Kadonneet eksyneet haavoittuneita meidät on tarkoitettu etsiä eikä käskettää ylipäällikköä.morsiamen tehtävä on palvella ylkäänsä eikä päinvastoin.en elä enää minä vaan Kristus minussa
Onko se totta meidän kohdalla.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Juhani

Re: Katolilaisuuden harhat

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Niin, vain Jeesus Kristus on seurakunnan pää. Ei joku pappi tai seurakunnan paimen. Eriseurat ja lahkot ovat Raamatun sanan mukaan syntiä. Meillä on vain yksi seurakunta ja sen pää antaa ihmisille pelastuksen ja armolahjat.
Vastaa Viestiin