Jesuiitat

Keskustele ei kristillisistä uskonnoista
Rutger
Site Admin

Jesuiitat

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Jesuiitat on katolisen/katolilaisen kirkon miessääntökunta.
Jesuiittaveljeskunta on nykyisen katolisen kirkon sääntökunnista suurin. Se toimii kuudessa maanosassa, 127 maassa, ja jäseniä on yli 20 000.
Jesuiittaveljestön tehtävänä oli alun perin protestanttisen uskon leviämisen estäminen, ja toimiminen vastauskonpuhdistuksen hyväksi.
Tähän tarkoitukseen keinoiksi valittiin koulut ja diplomatia.
Lähtökohta näkyy jesuiittojen toiminnassa tänäkin päivänä.

Tässä muutamia jesuiittoja. Täydennetään listaa jatkossa.

Anthony Fauci
Joe Biden
Bill Clinton
Bill Gates ja Melinda Gates pyörivät läheisesti jesuiittapiireissä. Billin jäsenyyttä ei ole varmistettu ja Melinda ei voisi sukupuolensa takia ollakaan jesuiitta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Re: Jesuiitat

Jorge Mario Bergoglio (paavi)
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jussi Hanska : Kristuksen sijaiset maan päällä.

Suosittelen. Lukenut sen vasta kolmasti...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Rutger
Site Admin

Luin kirjan abstraktin. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mutta sitä ei kerrottu syvennytäänkö siinä juuri jesuiittoihin?
Antikvariaatissa olisi yksi myynnissä hintaan 14,50.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rutger kirjoitti: 09 Maalis 2025, 09:15 Luin kirjan abstraktin. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mutta sitä ei kerrottu syvennytäänkö siinä juuri jesuiittoihin?
Kirja ei keskity ainoastaan yhteen aiheeseen, esim. pelkästään jesuiittoihin, vaan kaikkeen siihen mitä paavit ovat sanoneet ja tehneet.

Taidankin ottaa kirjan taas työn alle...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Rutger
Site Admin

AOAOAOAOAO kirjoitti: 09 Maalis 2025, 10:11
Rutger kirjoitti: 09 Maalis 2025, 09:15 Luin kirjan abstraktin. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mutta sitä ei kerrottu syvennytäänkö siinä juuri jesuiittoihin?
Kirja ei keskity ainoastaan yhteen aiheeseen, esim. pelkästään jesuiittoihin, vaan kaikkeen siihen mitä paavit ovat sanoneet ja tehneet.

Ok. Kiitos tiedosta.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Taitaa WEF olla kuorrutettu noilla jesuiitoilla.

Jesuiittojen katekismus tuo esille, että jos paavin sana on Raamatun kanssa ristiriidassa, niin silloin Raamatun ilmoitus tulee hylätä ja uskoa paavia. Jesuiitat opettavat paavilla olevan valta ja auktoriteetti, joka on Jumalan sanan yläpuolella.

Jos joku mietii että reipas 20 000 on pieni määrä, niin se on tosiasissa suuri määrä siinä kohtaa, kun ne ihmiset istuvat päättävillä palleilla ja opetustoimessa.

Felipe Berrios
Jerry Brown
Sanjay Singh
Arturo Sosa Abascal
Marko Rupnik (toistaiseksi erotettu)
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 09 Maalis 2025, 10:11

Saa jakaa kommentteja
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin