Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Keskustelua sanasta
Sinetti

Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

8.2.2016. näin unta, jossa oli vähäisessä valossa oleva huone ja sen huoneen nurkassa oli piano jota mieheni soitti. Se oli hiljaista sävelmää ja näin että mieheni oli jostain hyvin harmistunut. Menin hänen luokseen arkana, sillä en tienyt miten hän reagoi. Mieheni oli saanut kutsun johonkin palaveriin johon meidän tulisi mennä ja molemmille piti tulla kutsut, mutta minä ilmoitin, etten ollut saanut kutsua, joten en voi ilman sitä lähteäkkään. Lohdutin kuitenkin miestäni, että olin saanut ajatuksen että meidän tulee alkaa vähentämään elämästämme kaikkea maallista ja turhaa ja niin me aloimme tekemään, me kuorimme sitä pois kuin jotakin kirjan sivuja ja sitten syvemmältä alkoi tulla esiin Raamatun Sanaa. Silloin sain taas mieleeni ajatuksen, joka sanoi minulle ja minä esitin sen myös miehelleni:

-" Vaikka joutuisimme luopumaan kaikesta muusta, Raamatun Sanasta ei saa luopua koskaan!" .... ..... ......

Tämä oli se unen sanoma, jonka koin hyvin tärkeäksi, ehkä on tulossa aika, jolloin joudumme luopumaan monestakin maallisesta asiasta, mutta Raamatun Sanasta tulee pitää kiinni kynsin ja hampain, enkä usko että viesti on vain minulle ja miehelleni, vaan myös kaikille ihmisille.

Kiitos ja Kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle, Herra, Hera Sebaotille,

Kiitos olkoon Yeshua Hamashiach Adonai!

Aamen!

1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.

3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

Joh.1.


Jumala ilmoittaa itsensä ihmiskunnalle. Jumala on valmistanut Jeesuksen kautta pelastuksen syntiin langenneelle ihmiselle. Jumala opettaa sanansa kautta elämän perusarvot, joiden mukaan ihmisen on hyvä elää. Jumala ilmoittaa sanansa kautta tulevia tapahtumia. Jumala ilmoittaa sanassaan tien iankaikkisen elämän lähteelle.
Raamatun ilmoitus on niin syvällinen, jotta sitä ei kukaan pysty koskaan loppuun asti ammentamaan. Ihmisen kyltymätön halu tietää kaikki on usein monille ihmisille kompastuskivenä uskossa Jumalaan.
Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy. Sillä sen kautta saivat vanhat todistuksen. Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä. Hebr 11:1
Tästä Raamatun kohdasta tulee esille ettei Jumalan tekoja ja sanaa voida ymmärtää muuten kuin uskon kautta, jolloin me vasta voimme ymmärtää Jumalan tekoja ja Hänen sanaansa. Ensimmäinen jae on tarkemmin näin: Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, todistus asioista, jotka eivät näy.

t. Sinettisormus
Sinetti

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Jotenkin koin tämän uneni näin, omalle kohdalle. Kun uskoni syveni ja aloin enempi puhua usoani ääneen, mieheni muutaman kerran, ilman uskoa karjaisi minulle:

- "Nyt riittää puheet Jeesuksesta, ei enää yhtään Jeesusta!"

Tein miehelleni tilaa ja meni aikaa ennen kuin aloin puhumaan uudestaa, mutta hyvin varoen. Kerroin hänelle uni ja näkyjäni ja hän ihmetteli niitä kuinka ne olivat toteutuneet monesti ja kertoi muillekkin, ihmettelevänsä, että mistä ne tulee? Moni ystäväni jotka tietävät myös näistä, ihmettelevät niitä. Huomasin miehessäni hionoista kasvua uskon puoleen, hän antoi yllättäviä kommentteja uskon asioista, ja tiesin että siemen oli kuitenkin kylvetty. Nyt, kolme kertaa olen saanut pitää kotonani rukousiltoja ja mieheni sanoikin minulle:

- "Luuletko, jos en yhtään uskoisi, niin et olisi saanut pitää noita iltoja."

Parisen viikkoa sitten aloin lukemaan miehelleni Tapio Nousiaisen kirjaa: Yksi ainoa elämä. Sain luvan lukea hänelle sitä osan illassa, itse hän ei siihen halua koskea eikä lukea, mutta jostain syystä hän hyväksyy sen, että minä luen sitä hänelle ja joskus luemme Raamattuakin siihen päälle. Tänä iltana tuossa kirjassa tulee osa: Teidän täytyy uudestisyntyä ja tuo osa on ollut muillekkin tuon kirjan lukijoille hyvin herättävä osa. Tuossa unessa mieheni oli saanut kutsun mutta minä en ja se sai ajattelemaan sen näin; Minut oli jo uskooni kutsuttu, siksen enää kutsua tarvinnut, mutta mieheni oli vasta nyt kutsuttu ja hänen uskon tiensä tulee ehkä nyt enenevästi kasvamaan, joka alussa voi tuoda pientä hermostuneisuutta, uuden edessä. Sitä kautta myös saamme enenevästi myös riisua ja jättää pois noita maallisia asioita, muttei Raamatun Sanaa, vaan se tulee lisääntymään elämäämme.

Tätä toivon meille kaikille, löytää Jumalamme ja Herramme hänen Sanansa kautta.
Sinetti

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Kerronpa todistuksesksi vielä tällaisen tapahtuman, jossa mieheni täysin yllätti minut. Olimme lähteneet ostoksille ja palatessamme autolle, tuli vastaamme vanha mies, rullaattoreineen ja hän alkoi meille juttelemaan kuin vanhoille tutuille, vaikkemme toisiamme tunteneetkaan. Hän kertoi yksinäidyydestään ja siitä kuinka hänen elämässään ei ole muuta kuin tuo alkoholi josta ei tunnu pääsevän eroon. Mietin, pitäisikö minun kertoa hänelle isästäni, joka oli myös alkoholisti, mutta usko pelasti hänet ja näin myös pääsi täydellisesti eroon alkoholista ja isäni elämä muuttui aivan toiseksi, alkoi jäämään rahaakin, joilla pystyi toteuttamaan pieniä haaveitaan, jotka liittyivät kalastukseen. No, en kerinnyt aloittaa tuota kertomustani isästäni, kun mieheni alkoi kertomaan ja todistamaan vanhukselle isälleni tapahtunutta. Kun siitä erkanimme, niin sanoin miehelleni:

- "Huomasitko, mitä tapahtui, sinä todistit juuri pelastuksesta, olin itsekkin sen aikonut tehdä, mutta sinä kerkisit ensin."

Hymyilin tyytväisenä miehelleni ja hän vastasi minulle tähän:

- " Niinhän taisin tehdä, mutta tottahan se kaikki oli.

Tämä on yksi todistus myös siitä, kuinka meillä totisesti on ELÄVÄ JUMALA!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuo Joh. 1:1-5 on mulle ollu aina sellanen sydäntä nostattavan tärkeä raamatunpaikka. Se jotenkin vaan pysäyttää kaiken ympäriltä.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Tuo Joh. 1:1-5 on mulle ollu aina sellanen sydäntä nostattavan tärkeä raamatunpaikka. Se jotenkin vaan pysäyttää kaiken ympäriltä.
Mulla on ihan sama suosikki, nuo jakeet kertoo Jeesuksesta niin syvällisellä ja kauniilla tavalla.

-Markku
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Älä Markku muuta viserrä... se opn just niin.
Vieras

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Tuo Joh. 1:1-5 on mulle ollu aina sellanen sydäntä nostattavan tärkeä raamatunpaikka. Se jotenkin vaan pysäyttää kaiken ympäriltä.
Johanneksen sanoissa kuvastuu rakkaus elämän alkajaan ja täyttäjään. Se mikä tässäkin kohdassa puhuttelee erityisesti on Johanneksen selkeä ja yksikäsitteinen tapa tuoda esille se, miten me olemme Hänen omiaan ja riipumme Hänen armossaan kiinni. Hän oli, ja Hän on - Hän on meidän Herramme ja meidän Jumalamme.

Hänessä oli elämä, ja elämä on ihmisten valkeus.

Hänessä on elämä, eikä ole mitään muuta elämää kuin se jonka Hän voi meille antaa - ja jonka Hän on meille jo lahjoittanut. Se ei ole jotakin maagista, tuonpuoleista, tulevaa tai kyseenalaista - vaan Hän on sen meille tuonut. Hän on purkanut erottavan väliseinän ja kutsunut meitä veljikseen. Hänessä me riipumme kiinni - tai oikeaamin ilmaistuna - Hän nostaa, kantaa ja pelastaa.
Sinetti

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Vieras kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Tuo Joh. 1:1-5 on mulle ollu aina sellanen sydäntä nostattavan tärkeä raamatunpaikka. Se jotenkin vaan pysäyttää kaiken ympäriltä.
Johanneksen sanoissa kuvastuu rakkaus elämän alkajaan ja täyttäjään. Se mikä tässäkin kohdassa puhuttelee erityisesti on Johanneksen selkeä ja yksikäsitteinen tapa tuoda esille se, miten me olemme Hänen omiaan ja riipumme Hänen armossaan kiinni. Hän oli, ja Hän on - Hän on meidän Herramme ja meidän Jumalamme.

Hänessä oli elämä, ja elämä on ihmisten valkeus.

Hänessä on elämä, eikä ole mitään muuta elämää kuin se jonka Hän voi meille antaa - ja jonka Hän on meille jo lahjoittanut. Se ei ole jotakin maagista, tuonpuoleista, tulevaa tai kyseenalaista - vaan Hän on sen meille tuonut. Hän on purkanut erottavan väliseinän ja kutsunut meitä veljikseen. Hänessä me riipumme kiinni - tai oikeaamin ilmaistuna - Hän nostaa, kantaa ja pelastaa.

AA-MEN!!!
näkymätön ninni

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Sinettisormus kirjoitti:Kerronpa todistuksesksi vielä tällaisen tapahtuman, jossa mieheni täysin yllätti minut. Olimme lähteneet ostoksille ja palatessamme autolle, tuli vastaamme vanha mies, rullaattoreineen ja hän alkoi meille juttelemaan kuin vanhoille tutuille, vaikkemme toisiamme tunteneetkaan. Hän kertoi yksinäidyydestään ja siitä kuinka hänen elämässään ei ole muuta kuin tuo alkoholi josta ei tunnu pääsevän eroon. Mietin, pitäisikö minun kertoa hänelle isästäni, joka oli myös alkoholisti, mutta usko pelasti hänet ja näin myös pääsi täydellisesti eroon alkoholista ja isäni elämä muuttui aivan toiseksi, alkoi jäämään rahaakin, joilla pystyi toteuttamaan pieniä haaveitaan, jotka liittyivät kalastukseen. No, en kerinnyt aloittaa tuota kertomustani isästäni, kun mieheni alkoi kertomaan ja todistamaan vanhukselle isälleni tapahtunutta. Kun siitä erkanimme, niin sanoin miehelleni:

- "Huomasitko, mitä tapahtui, sinä todistit juuri pelastuksesta, olin itsekkin sen aikonut tehdä, mutta sinä kerkisit ensin."

Hymyilin tyytväisenä miehelleni ja hän vastasi minulle tähän:

- " Niinhän taisin tehdä, mutta tottahan se kaikki oli.

Tämä on yksi todistus myös siitä, kuinka meillä totisesti on ELÄVÄ JUMALA!
Kiitos Sinetti mahtavasta todistuksestasi! Kiitos ja ylistys Herralle! Sinun miehesi usko on jo noussut vehreälle taimelle! Kastelkaa tuota kaunista alkua ja hellästi hoitakaa! [/color][/color]
Sinetti

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Kiitos ninni sanoistasi: Kiitos Sinetti mahtavasta todistuksestasi! Kiitos ja ylistys Herralle! Sinun miehesi usko on jo noussut vehreälle taimelle! Kastelkaa tuota kaunista alkua ja hellästi hoitakaa! [/color][/color]
Sain juuri eilen illalla luettua miehelleni, Tapio Nousiaisen kirjan: Yksi ainoa elämä, loppuun. Tiesin ettei hän sitä itse alkaisi lukea, mutta kysyin saisinko lukea joka ilta vaikka kappaleen kerrallan hänelle ja hän ihmeekseni suostui ja tiesin että hän kuunteli, koska välillä sain yllättäviä kommentteja häneltä. Tunnen melko varmasti, että miehelläni on alkamassa jonkinlainen etsikkoaika. Kysyin vielä illalla, koska se kuuluu velvollisuuteeni uskovana, haluaisiko rukoilla perässäni Pelastus rukouksen, mutta vastaus oli vielä: "En mä nyt jaksa."
Jätin kuitenkin rukous lappusen kirjan päälle, mainiten siitä hänelle, jos hän haluaa rukoilla sen omia aikojaan ääneen, sillä suullamme meidän tulee tunnustaa. Kerroin myös ystävälleni tuosta kirjan luvusta ja hän muisti että hänelläkin on tuo kirja ja sanoi kaivavansa sen esiin ja alkavan myös lukea sitä, ei uskovalle miehelleen, Herra siunatkoon niitä lukuhetkiä.
näkymätön ninni

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti Herramme Jeesus Kristus siunaa nämä lukuhetket, avaa Sanasi, johdata ja ohjaa!!!
Sinettisormus

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin äsken Herran puoleen:
-" Herra siunaa meitä sanallasi, virkistäkööt, vahvistakoot ja antakoon se voimaa meille, avaa meille sanasi siunaavana.
Aamen."
Näin se avautui kun otin Raamattuni umpimähkään auki, ottakaa vastaan:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
Sinettisormus

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johan. ilm. 22.

13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta
Syödä elämänpuusta ja he pääsisivät porteita sisälle
kaupunkiin.
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja
Murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki jotka valhetta
rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille
Seurakunnissa. Minä ole Daavidin juurivesa ja hänen
suvustansa.Se kirkas kointähti.
17. Ja Henki ja morsian sanovat: Tule!” Ja joka kuulee,
sanokoon: Tule!” Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo,
ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat
kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on
paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut
tähän kirjaan;
19. ja jos joku otta pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista,
niin Jumala on ottava ois sen osan, mikä hänellä on
Elämänpuuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on
kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo:” Totisesti, minä tulen pian”.
Aamen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Älkää koskaan luopuko Jumalan Sanasta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jeesus on niin kaiken täyttävä ja huippu juttu että sitä sen koko homman suuruuttahan on mahdoton sanoiksi pukea. Ainoat sanat tulevat jotenkin niin että kaikkeen riittävä ja kaiken kykenevä. Olemme siis TÄYSIN Jeesuksen armon varassa. Hän voitti sen minkä maailmassa voi voittaa ja tarjoaa sen saman voiton uskon kautta meille. Siinä se on niinkuin käpyyn puserrettuna.
Vastaa Viestiin