Laitetaan tähän ketjuun faktoja Raamatusta joita ei jokapäiväisessä arjessa varmaankaan kaikkien tule ajateltua.
Minä aloitan.
Nooa oli elossa kun Baabelin tornia rakennettiin.
Mitähän on patriarkan mielessä pyörinyt kun juuri on tulvasta selvitty ja menee sata vuotta, niin väki on täydessä jumalattomuuden touhussa?
Faktoja Raamatun lehdiltä
Faktoja Raamatun lehdiltä
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Re: Faktoja Raamatun lehdiltä
"Ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä".
Jos tätä noudattaisi arjessa niin jäisi monta ahdistusta ja vaikeutta kokematta.
Jos tätä noudattaisi arjessa niin jäisi monta ahdistusta ja vaikeutta kokematta.
1 Moos 17:12
Sukupolvesta sukupolveen ympärileikattakoon jokainen poikalapsi teidän keskuudessanne kahdeksan päivän vanhana, niin hyvin kotona syntynyt palvelija kuin muukalaiselta, keneltä tahansa, rahalla ostettu, joka ei ole sinun jälkeläisiäsi.
Lääketiede on vasta äskettäin havainnut, että vastasyntyneen veren hyytyminen saavuttaa huippunsa 8 päivänä. K-vitamiinia tulee riittävästi vasta seitsemäntenä päivänä, ja kahdeksantena päivänä trombiini arvo on korkein.
Sukupolvesta sukupolveen ympärileikattakoon jokainen poikalapsi teidän keskuudessanne kahdeksan päivän vanhana, niin hyvin kotona syntynyt palvelija kuin muukalaiselta, keneltä tahansa, rahalla ostettu, joka ei ole sinun jälkeläisiäsi.
Lääketiede on vasta äskettäin havainnut, että vastasyntyneen veren hyytyminen saavuttaa huippunsa 8 päivänä. K-vitamiinia tulee riittävästi vasta seitsemäntenä päivänä, ja kahdeksantena päivänä trombiini arvo on korkein.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
-

Ihmisten tieto ja ymmärrys tulee jälkijunassa.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2