⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Keskustelua sanasta
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Toisinaan tekisi mieli muutamalla sanalla nostaa teitä kanssakulkijoita. Aina ne ei ole suoraan Raamatun tekstejä, mutta koska muita keskusteluja ei viitsi tukkia näillä, tehkäämme tästä ketju mieleen tuleville lauseille tai Herran antamille lohdun sanoille. Maailma pimenee pimenemistään, meidän täytyy jatkaa valon jakamista 🌟
__________________________________________________
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Herra että olet uskollinen, etkä kutsumistasi kadu.
Kiitos ettet anna sellaisen vaikeuden minua kohdata, joka ei sinulta ole lupaa saanut tulla.
Kiitos että käännät vaikeuteni siunaukseksi.
Kiitos että kumarrut puoleeni kuuntelemaan, niin kuin olisin maailman ainoa ihminen, etkä armossasi ainoastaan kuuntele, vaan lohdutat autat myös 💝
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sinä teit sen taas, Herra!

Sinä olet hyvä ja mahtava.

Ja sinä olet armollinen.

Sinä olet pitänyt minusta huolta silloinkin, kun en ole ansainnut sitä.

Sinä olet tukenut ja nostanut.

Sinä olet suoristanut jalkani, kun ne lakkasivat kantamasta.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Ella »

Niin kuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran niin vaeltakaa hänessä.

Kol 2:6
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Koska tekin olette Jumalan lapsia, hän on lähettänyt meidän kaikkien sydämiin Poikansa Hengen, joka huutaa: ”Abba! Isä!” Sinä et siis enää ole orja vaan lapsi.

Gal. 4:6–7
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne. Joh. 8:24
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Minut kesytettiin, taivutettiin, vaivattiin ja notkistettiin.
Minut lannistettiin.
Minun lihani, vihani ja huutoni - sekin taltutettiin.
Minut väsytettiin.
Miksi Herra?

Muokkausta varten, lapseni.
Jotta saisit uuden muodon,
jotta nöyrtyisit näkemään,
hiljentyisit kuulemaan.
Jotta löytäisit parempaa - itsesi tilalle!

Niin että Herrani, eräänä päivänä
astelisin ylväänä, rauhassa
Sinun tahdossasi,
Sinun voimassasi,
Sinun teitäsi - Sinussa.

Jotta eräänä päivänä kerkaisin vain Sinusta, Herra.
Sinussa on kaikki, Sinusta on kaikki.
Sinulle - aivan kaikki.
Sari Matikainen - Yösydännä
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kaikki on valmistettu! Ei meitä kullalla ja hopealla ole lunastettu. Ainosyntyinen Poika, hän, veljemme maksoi velkamme. Tule siis, sinä raskautettu sielu, tule heti, semmoisena kuin olet. Omin voimin et voi päästä synneistäsi. Jeesus sinut puhdistaa ja pyhittää. Älä siis viivy, vaan tule heti, taivaallinen Isäsi odottaa sinua!
🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Valvo, rukoile ja taistele vielä vähän aikaa, pian saavutat Kaanaan maan. Siellä sinua odottaa voiton kruunu ja seppele. Siis, valvo, rukoile ja taistele!
🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Minä olen sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia. Minä olen väkevä ja vahvistan sinua.
Minä luon sinussa uutta. Sinä olet Minun Daavidin juuriverson jälkeläinen.
Kallista korvasi kun puhun sinulle. Hylkää kaikki maallinen mikä on sinulle turmioksi.
Sinut tullaan puhdistamaan ja uudistamaan.
Sinä tulet ylpeyden aiheeksi omillesi.
Luota yksin Minuun.
Minä ravitsen ja autan sinua. Sinä olet sydänkäpyseni.

-

Minä Herra, Jumalasi, vahvistan sinua vakaalla kädelläni. Sinä tulet olemaan kuin Libanonin setri, joka ei tuulessa horju.
Saatu sana 16-17.1
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Mä olin eilen yöllä rukouksessa siinä kello kolmen aikaan ja tuntui, että on jokin rukousrintama menossa. En muista läheskään kaikkea, mutta siinä oli ainakin, että:

"Herra, me rukoilemme Sinun Pyhän Hengen tultasi tähän maahan, karkaise meidät niin kuin teräs karkaistaan".

Wikipedian mukaan "karkaisussa teräskappale kuumennetaan, jonka jälkeen se jäähdytetään vedessä. Tämän ansiosta kappaleen kovuus voi jopa nelinkertaistua, mutta kappale haurastuu".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Katso, tämä ääretön epäuskon pimeys on kaiken pahan pohjana. ja kaikki olisi kuitenkin autettavissa ja parannettavissa, jos Kristus saisi olla sinulla kaikkena kaikessa, jota varten hän onkin Jumalan antama, »tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi.»
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitetty olkoon Jumala, joka meille voiton antanut Jeesuksen Kristuksen kautta! Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleista nousemisen kautta. Sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman. Ja tämä on se voitto, joka on voittanut maailman, meidän uskomme.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kerran koittaa päivä, jolloin iankaikkisuuden valossa näemme Jumalan ihmeellisten sallimusten salaisuuden. Silloin näemme, että kärsimystemme malja ei sisältänyt tippaakaan yli sen määrän, minkä ajallinen ja iankaikkinen onnemme tarvitsi. Silloin ymmärrämme, että katkerimmat kokemuksemme olivat meille lähetetyt kasvatukseksemme ja jalostumiseksemme, tahi iankaikkisen ilon ja onnen kohottamiseksi, siis Jumalan viisasten, rakkautta sisältävien tarkoitusten toteuttamiseksi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!🙏❤️
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sinä olet Minun.
Kalliilla hinnalla lunastettu.
Astu rohkeasti eteenpäin.
Älä vilkuile taaksesi.
Minä kuljen edessäsi,
Minä suojelen ja varjelen.
Älä pelkää tulevia päiviä.
Yhdessä Minun kanssa sinä selviät.
Ole luja ja rohkea.
Ole kuuliainen.
Minä avaan sinun eteesi asetetut ovet.
Luota Minuun, äläkä epäröi.
Kun pysyt rakkaudessani ja sanassani,
niin et eksy.
Minä se yksin olen, ei ole muita Jumalia.
Pojassani, olen sinutkin pelastanut.
Minä olen Isäsi, Olen aina ollut.

🕊🤍🤍
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Katsokaa, minkälaisen rakkauden Isä on meille antanut, että olemme saaneet Jumalan lapsen nimen; ja niin olemmekin. Sen takia ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä. Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän pani henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee panna henkemme veljiemme edestä. Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Sanna »

⬆️

Kaikkivaltias, armollinen Jumala on suuressa laupeudessaan armahtanut meitä. Poikansa Jeesuksen Kristuksen tähden hän antaa meille synnit anteeksi ja lahjoittaa elämän ja autuuden. Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Älä siis pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun. Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, Minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju.

Ystäväni, ole rohkealla mielellä, sinun syntisi annetaan anteeksi. Hänen palvelijanaan julistan sinulle tämän synninpäästön – Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Älä koskaan omassa nimessäsi astu Jumalan eteen! Älä tavoita hänen armoansa muulla tavalla kuin Jumalan Pojan kautta, joka sinut otolliseksi tekee. Onhan hyvin ja kauniisti tehty, kun olet vilpitön jumalisuudessasi, rukoilet hartaasti, kadut katkerasti syntejäsi, valvot ja taistelet niitä vastaan ja teet hyviä tekoja. Mutta vaikka teet ja olet kaikkea tätä vielä suuremmassa määrässä kuin tähän asti, niin sittenkin tulet tuomituksi, jos et kaikkea tätä pidä roskana, ja jos ei Kristus, ainoastaan Kristus ole vanhurskautesi ja lohdutuksesi. Tämä on armovalitseminen Kristuksessa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin