Matteus 10:38

Keskustelua sanasta
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Yritin haulla ensin mutta en löytänyt. Voisiko joku avata mitä tässä tarkoitetaan ristillä?

10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Uusiluomus

Re: Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Itsensä kieltämistä valmiutta kärsimään pilkkaa , ettei etsi omaa kunniaa omaa menestystä ja tyytyy siihen mikä on Jumalan tahto näin minä ymmärrän tämän asian

Pelastus on yksin armosta ja lahja
Mutta opetuslapseus maksaa , jos haluaa olla Jumalan käytössä niin pitää olla valmis kuolemaan omille suunnitelmille ja kunnian himolle ja ylpeydelle ja vaatimuksille , Jumalan tuli kyllä polttaa meistä nämä asiat pois kun suostumme puhdistettavaksi , mikä on pitkä prosessi ja josta emme tykkää mutta kuitenkin se on siunaukseksi meille ja kanssa matkaajille ja se kantaa myös hedelmää aina iänkaikkisuuteen asti, mehän emme valitse sitä mitä Jumala haluaa meistä tehdä ja missä käyttää meitä , vaikeinta on monesti tyytyä siihen pieneen asiaan johon Jumala haluaa meitä käyttää koska liha haluaa kunniaa ja hyväksyntää ja elää mukavuus alueella

Menestys teologiasta puuttuu kokonaan tämä risti
Oman voiman ja mahtavuuden korottamista on paljon
"Minun voitelu" minun palvelustyö" minun seurakunta ja minun asiat ovat keskiössä ja ollaan unohdettu se tosiasia että Herra tekee palvelijoita eikä johtajia , joka tahtoo olla suurin olkoon kaikkien palvelija..
Sinettisormus

Re: Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Uusiluomus! Amen!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Uusiluomus

Re: Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kaikki kunnia olkoon Herralle Jeesukselle ja kiitos yksin hänelle jos tästä vajavaisesta astiasta jotain käyttökelpoista tietoa vuotaa ulos ! 🙂
Sinettisormus

Re: Matteus 10:38

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikki me ollaan vajavaisia astioita. Jos joku väittää olevansa täydellinen niin valehtelee. 💖👑💖
Vastaa Viestiin