SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Keskustelua sanasta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Viesti Kirjoittaja Eero »

18:7 Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.
18:8 Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi.
18:9 Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä.
18:10 Hän notkisti taivaat ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla.
18:11 Ja hän ajoi kerubin kannattamana ja lensi, ja hän liiti tuulen siivillä;
18:12 hän pani pimeyden verhoksensa, majaksensa yltympäri: mustat vedet, paksut pilvet.
18:13 Hohteesta, joka kävi hänen edellänsä, purkautuivat pilvet rakeiksi ja palaviksi hiiliksi.
18:14 Ja Herra jylisi taivaassa, Korkein antoi äänensä kaikua, tulla rakeita ja palavia hiiliä.
18:15 Hän lennätti nuolensa ja hajotti heidät, paljon salamoita ja kauhistutti heidät.
18:16 Silloin vetten syvyydet tulivat näkyviin, ja maanpiirin perustukset paljastuivat sinun nuhtelustasi, Herra, sinun vihasi hengen puuskauksesta.
18:17 Hän ojensi kätensä korkeudesta ja tarttui minuun, veti minut ylös suurista vesistä;
18:18 hän pelasti minut voimallisesta vihollisestani, minun vihamiehistäni, sillä he olivat minua väkevämmät.

Psalmit 18
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Viesti Kirjoittaja sisar »

Anteeksi Eero-veljeni Kristuksessa, kun "sotken " aloittamasi ketjun. On vain pakko laittaa nämä Sanat lohdutukseksi, kehoitukseksi ja rohkaisuksi:

Jaakobin kirje:
1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.

Anokaamme jokainen viisautta tänä pimenevänä aikana, jotta voisimme tehdä sen, mihin Herra meistä itse kukin on lähettänyt.

Johanneksen evankeliumi:
15:1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
15:4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.

Pysykäämme kiinni Totisessa Viinipuussa, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, sillä ilman Häntä, me emme voi mitään tehdä ja meidät karsitaan kuivina oksina pois.

Valvokaa ja rukoilkaa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sisar Kristuksessa! Et sotke ollenkaan, tuohon laittamaani Sananpaikkaan on siihenkin kätkettynä lohdutus itsessään, sillä Herra sanoo itse tulevansa pimeyden verhossa. Se voi kuulostaa ristiriitaiselta, mutta on muistettava, niin kuin ehdotit, että Herra on aina ohjaksissa, jopa pimeydessä. Hänen sallimuksestaan kaikki tapahtuu, eikä ilman Hänen sallimustaan tapahdu mitään.

Puhutaan Herran Sanoja ja korostan, että kun synti on heitettynä Herralle, niin silloin voi luottaa puhuvansa sitä mitä Herra meidän tahtoo puhuvan. Mun on ollut vaikea uskoa niitä apostolien ohjeita, että Herra antaa tarvittavat sanat, mutta tämä palstakin alkaa olla jo elävä todiste siitä että näin on. Pelko pois , se on synti. Ne, jotka puhuvat omiaan eivät kestä vaikka puhuisivat toisen suulla, koska heitä ohjaa pelko Totuutta kohtaan, ei Herraa kohtaan. Nöyryys on avain siihen oveen, jonka Herra avaa. Jokainen ihminen kyllä tietää mitä hän tekee, jos on uskossa, vaikka olisi minkälaisen suojamuurin itselleen kasannut.

Meni ehkä vähän pitkälle tämä aihe, mutta palatakseni alkuperäiseen, jos pysymme Kristuksessa, niin Kristus pysyy meissä, eikä päästä hädän hetkelläkään putoamaan. Luotetaan Herraan joka paikassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Viesti Kirjoittaja Eero »

Huomenta rakkaat veljet ja sisaret Herrassa,

katselin tuossa herättyäni mitä löytyy YouTubessa hakusanalla 'rapture' viimeisen tunnin ajalta ja tuli vastaan video, jossa mainittiin, että 9.12. LIGHTS OFF! eli valot pois. Ilmeisesti auringossa on tapahtunut iso koronapurkaus(!), joka on tulossa maata kohti, ja jonka todellisesta voimasta ei ole ihan täyttä varmuutta. Auringon valonhan sanottiin aikoinaan parantaneen espanjantaudistakin ja potilaita pidettiin ulkona kirkkaassa paisteessa, niin voisiko nyt olla niin, että Herra estää rokotukset omalla "piikillään"?

En ole katsonut videota vielä kokonaan, mutta mahdollista on, että netti menisi alas ja valot poikki siis. Lisäksi tämän tubettajan mukaan vaikutus läpäisisi maankuoren, jolloin tulisi myös maanjäristyksiä.

Onko auringon lisääntynyt aktiiksivuus se miksi maapalolla on nyt näin levotonta? Tästäkin on käyty joskus palstalla keskustelua, että onko aurinko itse asiassa henkiolento tavallaan? Jumala mahdollisesti, niin onko Pyhä Henki sitten auringon säteilyä? No, nämä on taas liian vaikeita asioita saada selkoa, mutta tässä tuo video:

https://www.youtube.com/watch?v=6ZwNUVidq_M
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: SANA tälle päivälle ja huomisellekin

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

On vietetty kolmatta joulupäivää tänä vuonna ihan sunnuntain kohdalla.
Tämä päivä on omistettu apostoli Johannekselle. Hänhän siellä Patmoksella kirjoitti ilmestyksen muistiin. Näin Jumala sen näki, että vuonna 2020 vietämme Ilmestyskirjan tekijän sunnuntaita. Vielä voit lukea päivän päätteeksi evankeliumiaan, tai vain alun:
”Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona ja Sana oli Jumala.”
Vastaa Viestiin