⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Keskustelua sanasta
Tuija

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Tuija »

04.01.26

Jos Herra ei taloa rakenna, turhaan näkevät rakentajat vaivaa. Jos Herra ei kaupunkia vartioi, turhaan vartija valvoo. Ps. 127:1

Ensimmäisessä käskyssä Jumala ilmoittaa tahtovansa olla meidän Jumalamme. Sinun Jumalasi ja minun Jumalani. Jokaisen henkilökohtaisesti ja samalla meidän kaikkien yhdessä. Se tarkoittaa, että meidän on syytä rakentaa elämämme kokonaan hänen varaansa. Maallista hyvinvointia voimme pyrkiä kohentamaan omin voimin, mutta rikkaudella ei runsaudestaan huolimatta ole aina siunausta mukanaan. Vähäkin voi toisaalta olla paljon, kun Herra siunaa sen. Hengellistä hyvää emme myöskään saavuta omin voimin, vaan kaikki pysyvä ja merkittävä siunaus, erityisesti syntien anteeksisaaminen, on Jumalan valtakunnassa puhdasta lahjaa. Kun me sallimme Jumalan olla meidän Jumalamme, me saamme siunauksen yksittäisinä ihmisinä, perheinä, kansana ja kirkkona, Kristuksen ruumiina. Kun Herra vartioi kaikkea tätä, on vartijankin hyvä valvoa.
Tuija

Kiitos Marie, Rakas siskoni, Jeesuksessa Kristuksessa ❤️‍🔥✝️❤️‍🔥🙏
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen

Kiitos sinulle rakas Tuija sisko,
olen tuntenut siitä lähtien kun olen ollut palstalla että sinua tarvitaan täällä.
Tuija

Kiitos Marie noista kallisarvoisista sanoista, ja kuin myös sinun kohdallasi. Olet Siunattu uskovien joukossa. 🙏❤️‍🔥✝️
Viimeksi muokannut Tuija, 05 Tammi 2026, 08:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuija

05.01.26

Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne. Joh. 8:24

Jeesus viittaa sanoillaan ”minä olen se, joka olen” Jumalan Vanhassa testamentissa ilmaisemaan nimeensä ”Minä olen”. Jeesus siis sanoo suoraan olevansa itse Jumala. Jos kuulijat eivät tätä usko, ei heillä ole sovitusta synneistänsä. Useimmat eivät uskoneet Jeesuksen vahvoista opetuksista ja monista tunnusteoista huolimatta ja kohtasivat lopulta kuoleman ilman anteeksiantamusta. Meilläkään ei ole muuta mahdollisuutta päästä taivaaseen kuin turvautua Jeesuksen ristiin. Ilman sitä me kuolemme synteihimme, mutta Jeesuksen sovitustyöhön tarttumalla me pääsemme varmasti taivaaseen. Sinne Herramme tahtoo sydämestään meidät viedä. Siksi hän tuli maailmaan ja toi evankeliumin riemullisen sanoman kaikkien ulottuville.
Marie

Aamen
Tuija

06.01.26

Kun Jaakob, Keefas ja Johannes, joita pidettiin seurakunnan pylväinä, käsittivät, minkä tehtävän Jumala oli minulle armossaan antanut, he ojensivat minulle ja Barnabakselle kätensä yhteistyön merkiksi: meidän oli määrä mennä vieraiden kansojen, heidän taas juutalaisten keskuuteen. Gal. 2:9

Elävään kristillisyyteen kuuluu aina lähetystyö ja huoli evankeliumin leviämisestä kaikille kansoille. Missä lähetystyö ei ole oleellisena osana kristillisen seurakunnan elämää tai missä se kaventuu pelkäksi palveluksi tai kirkkojen yhteistyöksi, ollaan hengellisen kuoleman partaalla. Kristinuskon sanoma Jeesuksesta ja syntien sovituksesta kuuluu koko maailmalle, etenkin niille, jotka eivät sanomaa ole vielä kuulleet. Lähetystyössä on tärkeää tehdä suunnitelmia, kouluttaa lähtijät ja valmistaa huolella heidän työnsä tukirakenteet. Mutta itse työ on silti Jumalan, ja hän johdattaa sinne, missä hänen jalkansa ovat jo käyneet edeltä. Lähetystyöntekijät korjaavat Jumalan viljaa, hedelmää, jonka Herramme itse saa aikaan sanansa kautta.
Marie

Aamen
Vastaa Viestiin