Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Näkymätön Ninni

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Sakarja. 6_5-8
Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä. Ne,
joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen
maahan. Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne
kuljeksivat maata. Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun
Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: ↑Tänään, 07:34 Sakarja. 6_5-8
Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä. Ne,
joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen
maahan. Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne
kuljeksivat maata. Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun
Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin