Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Marie

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jaakobin kirje. 3:5-6
Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se
sytyttää! Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen
elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Eilen, 08:51 Jaakobin kirje. 3:5-6
Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se
sytyttää! Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen
elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Psalmi 94:20-23
Onko yhteyttä sinun kanssasi turmion tuomioistuimella, jossa väkivaltaa tehdään lain varjolla, ahdistetaan vanhurskaan sielua
ja tuomitaan syylliseksi viaton veri? Mutta Herra on minun linnani, Jumalani on minun suojakallioni. Hän kostaa heille heidän
ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät.
Vastaa Viestiin