Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Marie

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Marie »

Galatalaiskirje. 6:1
Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi,
ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Eilen, 07:47 Galatalaiskirje. 6:1
Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi,
ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Psalmi 86:8-10
Ei ole sinun vertaistasi, Herra, jumalien joukossa, eikä ole vertaa sinun töillesi. Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja
kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi. Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Tänään, 06:37 Psalmi 86:8-10
Ei ole sinun vertaistasi, Herra, jumalien joukossa, eikä ole vertaa sinun töillesi. Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja
kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi. Sillä sinä olet suuri ja teet ihmeitä, sinä ainoa olet Jumala.
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin