⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Keskustelua sanasta
Näkymätön Ninni

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

22.02.26

Lain vaikutuksesta minä kuolin, mutta kuolin vapaaksi laista elääkseni Jumalalle. Minut on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani. Gal. 2:19–20

Laki tuli ja tappoi minutkin. Luulin pitkään olevani hyvä ja vahva uskova ja selviäväni elämän karikoista vahvan uskoni avulla. Olen joutunut kuitenkin kantamaan yhä useammin kipua uskoni heikkoudesta ja luottamuksen puutteesta Jumalaani kohtaan. Miksi ihmisen täytyy olla näin surkea ja sokea, nopea epä- uskoon ja syntiin? Kun laki tappaa, jää jäljelle armo tai ei mitään. Evankeliumi onneksi vakuuttaa, että armo on olemassa. Kun Kristus ristiinnaulittiin, olivat ristillä minunkin syntini – niin, minä itse. En lakkaa olemasta syntinen, mutta saan olla samaan aikaan Kristuksessa armahdettu ja saan elää elämääni uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani. Se riittää kyllä minulle, riittää hyvinkin.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

23.02.26

Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa. Fil. 4:6–7

Parhaimmillaan rukous on lepoa Herrassa. Levollisuus ei synny siitä, että rukouksen myllyä pyörittämällä täytetään jumalallinen velvoite tai armon saamisen ehto. Lepo tulee siitä, että saadaan jättää harteilla ollut taakka hänen käsiinsä, joka voi kaikki tarpeemme täyttää tahtonsa mukaan. Vain yksi sana Jumalalta ja kaikki on toisin. Kiitollinen mieli tulee puolestaan siitä, että kaikki Jumalan valtakunnassa on lahjaa ja se saadaan ottaa vastaan armosta, ilman mitään etutai jälkimaksuja. Koska Jumala on Isämme, hän tahtoo antaa kaikkea hyvää riittävästi. Ja koska hän on Isämme hän myös jättää antamatta sen, mikä ei ole meille hyödyksi. Olkoon Jumalan vastaus rukouksiimme mikä tahansa, hänen rauhansa ympäröi meidät ja varjelee sydämemme ja ajatuksemme Kristuksessa Jeesuksessa.
Vastaa Viestiin