luterilaisen kirkon luopumus

Keskustelua sanasta
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

luterilaisen kirkon luopumus

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Tässä videossa on kerrottu hyvin se mitä olisin halunnut sanoa, mutta en ole näin hyvin osannut:

Luterilaisen kirkon luopumus Sanasta

https://www.youtube.com/watch?v=q1VmbmRBrK0

Luopumisen takia jouduin itsekin lähtemään, en voinut jatkaa kirkossa, jonka johtajat eivät usko Raamatun Sanaan.

"ovat vieneet pois minun Herrani"

-Markku
Sinetti

Re: luterilaisen kirkon luopumus

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Sydämeni itkee tuon videon naisen tavoin Suomen valtion kirkon rappion tilaa.
Peacemaker

Re: luterilaisen kirkon luopumus

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Suomen evlut kirkko on pahan vallassa. Se julistaa sielunvihollisen sanomaa joka on eksytyksen sanomaa...eli it is Road to Hell..

Suomen evlut lähetys on Juutalais/ Israel vastainen ja tukee palestiinalaisia terroristeja ja kutsuu sitä "humanitaariseksi avustukseksi/lähetys työksi". Tämän avustuksen turvin opetetaan palestiinalaisia lapsia tappamaan ja demonisoimaan Israelin Juutalaisia.

Onko tällainen toiminta Herramme Jeesuksen Kristuksen Armoa
Ja Raamatun sanan julistamista sekä laupeuden työtä?

Taitaa olla niin että pimeyden demonit ovat naamioituneet valkeuden enkeleiksi... :evil:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: luterilaisen kirkon luopumus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Peacemaker! Paha tilanne. Sinä näit sen unen siitä kirkosta jossa pappi muuttui hirviöksi ja vain yksi mummeli sun lisäks tajus mitä tapahtuu. Se oli vaikuttava uni joka on jääny mun mieleen.
Sinettisormus

Re: luterilaisen kirkon luopumus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Älä unohda laupeutta, älä uskollisuutta - kiedo ne kaulaasi, kirjoita sydämesi tauluun, niin saat rakkautta ja kiitosta sekä Jumalalta että ihmisiltä. Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä Hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien. Älä luulottele olevasi viisas; pelkää Herraa ja karta pahaa. Siinä on lääke, joka pitää koko ruumiisi terveenä.
( Sananl. 3:3-8).
Jumala oli, on tänä päivänä ja on aina oleva sama, eikä Hänen Sanansa muutu tänä päivänäkään, meidän mieltymyksiemme mukaan. Ihminen haluaisi jo muuttaa Sanankin omien halujensa mukaiseksi. Ihmiset eroavat kirkosta homoasioiden takia, Sanasta löytyy siihenkin vastauksia jos haluamme syntisiltä ajatuksiltamme ne löytää. Vaadimme kirkkoa elämään Jumalan Sanan vastaisesti.
- Miksi me niskoittelemme, elämme vihamielisessä kapinassa? Se on sitä vihollisen, syyttäjän käsialaa, sitä me olemme alkaneet kumartamaan. Sain tällaisen ajatuksen, en tiedä oliko se ehkä profetaalinen, mutta se tuli niin kuin valokatkaisijasta olisi napsautettu:
- Jumala tulee puhdistamaan nyt kirkoissa homot ja väärämieliset, on puhdistuksen aika!
Pienet seurakunnat joihin ihminen sitoutuu uskossa, uskonkasteen kautta, menestyvät. Se on sanan mukaista. Kirkko kastaa lapsi/nimikasteen kautta ja tämä ihminen ei edes välttämättä kuitenkaan koskaan elä uskossa, eikä edes koskaan käy seurakunnan piirissä. On hyvä että lapsi siunataan mutta todellisen kasteen aika on silloin kun ihminen tunnustaa Jeesuksen Kristuksen, Ylösnousseen omakseen ja todella sydämessään haluaa uskonkasteen, sanan mukaan.
- Onko tämä seurakuntalaisuuden tarkoitus?
- Sellainen jäsen joka hänen oli tarkoitus olla kun evankeliumia alettiin julistaa?
- Entä ne jotka käyvät vain näytön vuoksi istumassa kirkon penkissä, eivätkä edes kuule mitä siellä puhutaan?
- Uuden pyhäkoltun näyttö on ehkä tärkeämpää?
He ovat niitä kuolleita luita jotka nyt itse nousee kirkoista ulos, kuitenkin Jumalan voiman alaisina.
- Kirkko myötäilee näitä kapinoitsijoita, kuinka tässä käy? Seurakunta saattaa mennä todella pieniin, mutta toivottavasti se on lopulta puhdas ja sinne mahtuu myös mukaan Pyhä Henki, kaiken sen maallisen saastan jälkeen ja Jumalan Sanaa noudatetaan niin kuin se on, eikä niin kuin kansa vaatii!
Sanoin aivan ääneen:
- Aivan! Niinhän se on!
Oli niin kuin olisin kuullut äänen minulle tämän kertovan. Ääntä en kuitenkaan kuullut, mutta ajatus oli elävä. Rukoilen että kirkko saa viisautta tässä asiassa. Tekevät sanan mukaan, eikä hylkäisi sanaa, sillä se on paha synti ja tuo varmasti tuomion.
- He tekivät oman tahtonsa mukaan, ei Jumalan tahdon mukaan. He puhuivat muka viisaita, mutta tulivat tyhmiksi. He itse häpäisivät oman ruumiinsa. Jeesus rakastaa ihmistä, muttei hänen syntejään. Homous ja lespous ovat syntiä, se totuus löytyy sanasta. Pääset Jumalan yhteyteen luovuttamalla pois syntisi,
ristin juurelle. Se joka on vähästä uskollinen, on paljosta uskollinen. Joka on vähässä väärä on myös paljossa väärä. Mikä on ihmisten mielestä korkea-arvoista voi olla Jumalan mielestä kauhistus. Homot huutelevat kirkolle heidän vääryyttään mutta oikeasti he huutavat Jumalalle, ovat Jumalan sanaa vastaan. Ihminen voi päästä taivaaseen muttei synnit.
- Onko se vaikea ymmärtää? Kysyin Jumalalta.
- Pitääkö minun tämä sana viedä eteenpäin? Anna minulle tieto. - Oliko tämä Sinusta, vai vain minun omia ajatuksia?
- Sillä enhän minä voi sinun päällesi tämän maan tomuja heittää?
Vastaa Viestiin