Et voi pompata tieltä elämään siihen kuuluu Totuus!

Keskustelua sanasta
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Et voi pompata tieltä elämään siihen kuuluu Totuus!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jeesus sanoo selvästi minä olen tie totuus ja elämä ei kukaan tule isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Sama on elämän löytämisessä. Jätä joku näistä kolmesta pois et perille pääse koska taivaallisen lakien mukaan on mentävä. Ei voi olla armoa ilman totuutta joka on Jumalan sana kokonaisuudessa tai totuus ilman armoa.jos pidät vain toisen olet antikristillinenJolla on poika sillä on myös Isä Minä ja Isä olemme YKSI [echad).
Oletko muuten kuulut puhuttavan totuudesta seurakunnissa.aina aloitetaan se vaikerrus kuinka syntisiä ollaan ja vajavasia. Sun todistuksesta ei vaikuta jos se ei ole tulella täyetty.he täyttyivät pyhällä hengellä ja tulella. Jumalan sana on kuin tuli.jos se ei mene sydämeen siellä ei ole tulta ja siksi se ei vaikuta.jumalattomiin koska vain tuli sytyttää ihmisen sydämen. tälle kermakristillisyydelle tulee loppu.ja ruvetaan jakamaan sekä uutta että vanhaa.armoa että totuutta.ei se huorintehneestä naisesta kivalta tuntunut 5 miestä sul on ollu mut tuli heti uskoon. Mitä jos kohdallesi tulisi tälläinenJa rupesin todistamaan. Mun on pakko kysyä mitä on tämän päivän ns.kristillisyys.olemme perhe ja sen pitäs lisääntyä.älkää sano että kun laittomuuden pääsee valtaan kylmenee useimpien rakkaus.no jos sen tahdot käskynä ottaa älä kerro Jeesuksesta kellekään.huomio kuitenkin Jumala katsoo laatuun ei määrään. Mieti gideonia Daavidia ym.pieni heikko ihminen mullistaa vaikka koko kansakunnan josJumalan saa hänet taivutettu. Lisäksi. Ravenhill kirjoitti yksi mies ja Jumala ovat enemmistö.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Et voi pompata tieltä elämään siihen kuuluu Totuus!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Onneksi Jumalan omia ei voi riistää kukaan taivaallista koska se on heidän sydämessä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin