Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Leonard Ravenhill:
-Jos jeesus saarnaisi samankaltaista sanomaa mitä tämän päivän saarnaajat häntä ei olisi koskaan ristiinnaulittu
-Rukous ei ole neuvottelua Jumalan kanssa taivutellaksemme hänet tekemään asioita meidän tahtomallamme tavalla vaan harjoittelemaan kuinka kykenisimme liikkumaan Pyhässä hengessä hänen tahtomallaan tavalla
-Mieluummin halaun että minulla on 10 ihmistä jotka etsivät Jumalaa kun 10000 ihmistä jotka leikkivät kirkkoa
-Mitä vähemmän voimaa kirkolla on sitä ENEMMÄN SIELLÄ ON VIHDETTÄ
-Suosittu evankelista tavoittelee tunteitasi todellinen profeetta koettelee omaatuntoasi
-On vain yksi todistus Pyhästä hengestä elämästäsi ja se on Pyhä elämä

vajavaisia kielikäänöksiäni Leonard Ravenhilliltä. Tahdoin ne tuoda koska niissä on sanomaa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
olli

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja olli »

Ihan hyviä sutkautuksia. Tuo kirkkojen muuttuminen viihdytyslaitoksiksi on ihan linjassa esim. amerikkalaisten koulujen kanssa; sielläkin valtion kouluissa tavoite on lähinnä se, että järjestys pysyisi edes jollakin tasolla eivätkä oppilaat ihan hirveästi ampuisi toisiaan.

Kun seurakunnan toisen sukupolven nuoria pyritään pitämään seurakunnassa, eikä heille ole koskaan valjennut oikea kääntymys (kun ovat niin "puhtaasti" seurakunnan sääntöjen mukaan eläneet...), ei ihmisen oma henki johdata nuorta kirkon penkille. Siksi tavoite onkin pitää nämä seurakunnan jäseninä, kuten Leonard-setä sanoikin: "leikkimässä kirkkoa".
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Puhalla meihin Jumalan tuuli kunnes olen kokonaan sinun kunnes tämä maallinen osa minua hehkuu sinun pyhää tultasi.
Hatch
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Herätys viipyy huolettomuuden takia.Alttarilla vietetään liian vähän aikaa niiden sielujen ksnssa jotka ovat tulleet sinne iankaikkisuusasiat mielessään.Evankelista haluaa tavata ystäviään ja syntisten itkiessä alttarills.näin amerikka ja englanti ovat täynnä hengellisiä hylkiöitä jotka ovat hämillään ja ymmällään.
Leonard Ravenhilliin on vaikea suhtautua neutraalisti.joko rakastut kirjaan tai heität sen menemään
A.W.Tozer
Kirjasta miksi herätys viipyy
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Maria »

katso7 kirjoitti: 25 Kesä 2017, 09:25 Leonard Ravenhill:
-Jos jeesus saarnaisi samankaltaista sanomaa mitä tämän päivän saarnaajat häntä ei olisi koskaan ristiinnaulittu
-Rukous ei ole neuvottelua Jumalan kanssa taivutellaksemme hänet tekemään asioita meidän tahtomallamme tavalla vaan harjoittelemaan kuinka kykenisimme liikkumaan Pyhässä hengessä hänen tahtomallaan tavalla
-Mieluummin halaun että minulla on 10 ihmistä jotka etsivät Jumalaa kun 10000 ihmistä jotka leikkivät kirkkoa
-Mitä vähemmän voimaa kirkolla on sitä ENEMMÄN SIELLÄ ON VIHDETTÄ
-Suosittu evankelista tavoittelee tunteitasi todellinen profeetta koettelee omaatuntoasi
-On vain yksi todistus Pyhästä hengestä elämästäsi ja se on Pyhä elämä

vajavaisia kielikäänöksiäni Leonard Ravenhilliltä. Tahdoin ne tuoda koska niissä on sanomaa!
"Suosittu evankelista tavoittelee tunteitasi todellinen profeetta koettelee omaatuntoasi."
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kauna, viha ja katkeruus estävät meitä tekemästä lähetystyötä ja se estää meitä evankelioimasta.

"Kaikki se peittää, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii."

Anna meille meidän syntimme anteeksi, näin rukoilemme, mutta Jeesuksen sanat olivat myös Matt. 5:23 eteenpäin:
"Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi. Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen."

Kauna, viha ja katkeruus estävät meidän yhteyttämme Jumalaan ja se vangitsee meidän sydämemme. Alamme tehdä jotain muuta, kuin parannusta synneistä. Mennään siis tänäänkin ristiinnaulitun Jeesuksen tykö ja anotaan, että pääsemme eroon kaunasta, vihasta ja katkeruudesta ja että saisimme lihasydämen kivisydämen sijasta. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Niin milloin minä saan synnit anteeksi vai odottaakin minua se tulikivijärvi😕
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Paivihannele kirjoitti: 11 Tammi 2022, 20:09 Niin milloin minä saan synnit anteeksi vai odottaakin minua se tulikivijärvi😕
Sinä saat pyytäessäsi synnit anteeksi😊

1Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Rinnakkaisviitteet
Ps. 32:5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

http://www.4laws.com/laws/finnish/default.htm

Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla.

Jos haluat Jeesuksen tulevan elämääsi, kutsu hänet. Ratkaisevaa ei ole, millaisia sanoja rukoillessasi käytät, vaan se, mitä todella tarkoitat ja tahdot. Rukous on uskon ilmausta. Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla esimerkiksi näin:

"Tarvitsen sinua, Jeesus. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan. Kiitos, että olet kuollut ristillä ja kärsinyt syntieni rangaistuksen puolestani. Avaan tällä hetkellä elämäni oven sinulle ja vastaanotan sinut Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Kiitos, että olet kuullut rukoukseni, antanut syntini anteeksi ja ottanut minut omaksesi. Kiitos, että nyt kuulun sinulle ja sinä minulle. Opeta minua elämään omanasi. Aamen."

Ilmaiseeko tämä rukous sen, mitä haluat? Jos vastauksesi on myönteinen, rukoile se nyt. Jeesus kuulee rukouksesi ja tulee elämääsi lupauksensa mukaan.

Mistä tiedät, että Jeesus on tullut elämääsi?

Tiedät sen siitä, että hän itse on luvannut tulla elämääsi, kun hänet kutsut (Johanneksen ilmestys 3:20 - ks. s. 9). Jeesus pitää sanansa. Saat luottaa siihen, että hän ei petä sinua.
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Toivon,monta rukousta tässä 2-3 vuoden aikana rukoillut,mut mitään ei ole tapahtunut 😐
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Maria »

Paivihannele kirjoitti: 11 Tammi 2022, 20:09 Niin milloin minä saan synnit anteeksi vai odottaakin minua se tulikivijärvi😕
Shalom 🙏
En aivan tarkalleen tiedä tilannettasi, Herra on kuitenkin voimallinen ja pitää meidän elämämme kädessään. Vanhassa hengellisessä laulussa lauletaan, että:
Voittohon, voittohon, viepi veri Jeesuksen. voittohon, voittohon, viepi jokaisen. Suuri Jumalamme, onpi voimanamme, joka tottelee se voiton saa ainiaan.
Jotain ajatuksia heräsi tästä keskustelusta.
Totteleminen on kuuliaisuutta. Se on kuitenkin Jumalan teko meissä, että teen niin kuin Herra haluaa.

Ennen uskoontuloamme moni meistä etsi vastauksia kysymyksiinsä erilaisilla elämäntavoilla. Mikään oma teko tai "tekemättä jättäminen", ei antanut rauhaa sydämeemme. Jumala siis on tehnyt suuren työn meissä, että aloimme kaivata muutosta ja lopulta Jeesusta.
Ensin Herra on tullut lähellemme ja vetänyt meitä kohti Ristiään. Jeesus on vetänyt meitä rakkauden köysin ja sydämemme on alkanut tunnistaa, että joku asia on vialla. Emme osaa sitä itse selittää, mutta Jeesuksen armo, rakkaus ja totuus alkoi kuitenkin kolkuttelemaan sydämemme ovea. Omatuntomme alkoi herkistyä ja aloimme kaipaamaan jotain muuta, jotain, mutta moni meistä ei tunnistanut mitä kaipasi.
Tulimme tietoisiksi siitä, että jokin on vialla, mutta emme kyenneet itse hahmottamaan sitä. Ehkä jollain oli jo alussa tieto siitä mitä tarvitsi, mutta ennen kuin Herra alkoi kylvää siemenensä maahan, joka on meidän sydämemme, me emme kaivanneet Jeesusta siten kuin Hän kaipasi meitä. Tuo siemen tarvitsi kastelua ja koen, että kastelun tarkoitus on siinä, että me saimme kuulla sen, mitä emme itse järjellä voineet ymmärtää.
Niin Herra lähetti ihmisiä lähellemme, kuulimme todistusta Jeesuksen Kristuksen Golgatalla tehdystä työstä. Saimme kuulla, mitä tarkoittaa olla erossa Jumalasta ja saimme selityksen siihen, miksi meidän on paha olla. Me saimme kuulla, että pelastussanoma, Evankeliumi on tarjolla jokaiselle. Saimme kuulla, että jokainen on syntinen ja itsessään Jumalan kirkkautta vailla.
Herra on tullut, että olisi elämä ja yltäkylläisyys. Kun Hän kutsui meitä, kesti aikansa, että halusimme vastaanottaa Jeesuksen Vapahtajanamme. Hän antoi meille ymmärryksen, että tarvitsemme synneille sovittajan. Taivas on varattu synnittömille, mutta kaikki me olimme syntisiä. Siksi Jeesus tuli maailmaan, että Hänen kauttaan pelastuisimme.
Täytyi tulla synnintunto, että me ymmärsimme olevamme syntisiä. Ja kun meille neuvottiin pelastustie, meille kerrottiin, että vain Jeesuksen Golgatan työn kautta me voimme saada syntimme anteeksi. Uskonratkaisua tehdessämme kaduimme syntejämme ja pyysimme, että Jeesuksen veri saisi pestä meidät puhtaaksi synnistä. Sitten meidän syntimme julistettiin anteeksi ja pelastusvarmuus tuli meidän sydämiimme. Rauha tuli sydämmiimme, kun ymmärsimme, että Jeesus on Jumalan Poika ja Hän sai meiltä luvan astua elämäämme. Hän siis on luvannut tulla sydämiimme asumaan, jos mw tahdomme sitä, ja nyt Hän sai meiltä luvan tähän.
Kun Jeesus tulee sydämiimme, meidät valtaa siitä merkiksi rauha. Herra Jeesus Kristus antaa rauhan, koska me saamme uudestisyntymisen kautta syntimme anteeksi.

Herra antoi meille Pyhän Hengen sinetin. Me olemme uusia luomuksia Hänessä. Kun me uskomme, että Jeesus on Herra ja Hän asuu sydämissämme, olemme vapaita. Jeesus on kanssamme ja ohjaa itse laumaansa. Meidän tulee vain seurata Häntä. Herra itse opettaa meitä pikku hiljaa tuntemaan Raamatun salaisuudet ja ne alkavat avautua meille. Samoin alamme ymmärtää paremmin Jumalaa ja Hänen tahtoansa. Me alamme muuttua.

Jos on jotain, joka ei ole meille selvää Jumalan lapsena, voimme aina meidän Herramme Jeesuksen edessä kysyä niihin vastauksia. Jumala on valmis antamaan meille kaiken tarvitsemamme, myös vastauksia kysymyksiimme, sillä meillä on pääsy kaikkein pyhimpään Jeesuksen veren kautta.

Jos on jotain, mikä sydäntämme painaa, niin me saamme vaikka kuiskata sen ulos, Herra kyllä kuulee meidät. Me saamme kaikki asiamme antaa Hänelle.

Heitä asiasi Herran huomaan, Hän on Elävä ja voimallinen. Minäkin heitän asiani Herran käsiin ja pyydän Hänen apuaan elämääni.
🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Mulla Ei ole tuota pelastusvarmuutta eikä rauhaa sydämessä monet Jeesuksen sanat osoittaa että ei tässä minulle ainakaan hyvin käy, kaipaus on kuitenkin että minullekin voisi tapahtua ihme ja elämä voisi muuttua, että pääsisin minäkin pelastukseen sisälle, saisin syntini anteeksi ja moni asia mikä ei ole hyvästä jäisi pois! On niin kaipaus ja huokaus Jumalan puoleen, että Jeesus auttaisi! Ja jotakin, edes jotakin tapahtuisi että ymmärtäisin ottaa vastaan evankeliumin sanoman ja jotakin siis jotakin tapahtuisi!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom Paivihannele 🙏❤️
Raamatun mukaan Pyhä Henki annetaan meihin Jumalan sinetiksi. Sinetti tarkoittaa sitä, että Jumalan Pyhä Henki meissä on Jumalan antama todistus siitä, että olemme Jumalan lapsia.

Kirjoitan tähän alle Jumalan pelastussanomasta. Kuka tahansa oletkin, joka nyt Jeesusta kaipaat, Herra rakastaa sinua ja minua. Hän haluaa pelastaa jokaisen, joka Häntä avuksensa huutaa 🙏❤️

13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
14. sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Ef. 1:13-14

Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
Room. 8:16

Ensimmäinen askel uskoontulossa on se, että Jeesus kutsuu sinua. Jeesus kutsuu monella tavalla, mutta kun Hän kutsuu sinua, Hän kutsuu sinua luoksensa niin, että todella kuulet kutsun. Et voi olla kuulematta kutsua. Kun Jeesus kutsuu ihmistä luoksensa, Hän haluaa kertoa kadonneelle lampaalle, että hän etsii juuri sinua.
Minä olen eksyksissä kuin kadonnut lammas; etsi palvelijaasi, sillä minä en unhota sinun käskyjäsi.
Ps. 119:176


Kun kuulet Jeesuksen äänen sydämessäsi, Jeesus näyttää sinulle ja jokaiselle etsivälle, että Hän rakastaa syntistä ihmistä ja haluaa pelastaa kadonneen lampaan.

Kun kuulet kutsun, Herra ohjaa sinut pelastuksen tielle. Tie on Jeesus. (Joh. 14:6)
Jeesus haluaa sinun pelastuvan.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Joh. 14:6
Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
Jes. 53:9

1.Ja kaikki publikaanit ja syntiset tulivat hänen tykönsä kuulemaan häntä.
2. Mutta fariseukset ja kirjanoppineet nurisivat ja sanoivat: Tämä ottaa vastaan syntisiä ja syö heidän kanssaan.
Luuk. 15:1-2



10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
13. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
1. Joh. 5:10-13


Uskotko, että Jumala rakastaa sinua?

Uskotko, että Jeesus tuli maailmaan ja kuoli puolestasi ristillä ja kantoi kaikki syntisi ristillä?
Mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Jes. 53:8

Uskotko, että Jeesus nousi kuolleista, koska kuolema ei voinut pitää Häntä, sillä Hän oli syntiä vailla?
3. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin
4. ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.
1. Kor. 15:3-4

Uskotko, että Jeesus elää?

25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
27. Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan".
Joh. 11:25-27


Tiedätkö, että olet syntinen, koska jokainen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla? Ymmärrätkö, että Jumalan armo kuuluu myös sinulle? Uskotko, että Jeesuksen kautta voit vastaanottaa tämän armon?
Room. 3:23-25
25. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"

Uskotko, että Jumala, on rakastanut sinua niin paljon, että Hän lähetti ainoan Poikansa Jeesuksen Kristuksen maailmaan, koska Jumala halusi pelastaa sinut, että sinulla olisi iankaikkinen elämä?

14. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
15. että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Joh. 3:14-18

Uskotko, että Jeesus voi antaa sinulle kaikki syntisi anteeksi?
Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen.
Kol. 1:14


Uskotko, että sinunkin syntisi on sovitettu Jeesuksen ristintyön kautta, koska Jumalan rakkaus oli niin suuri sinua kohtaan?

Siinä on rakkaus — ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
1. Joh. 4:10


Uskotko, että kun tunnustat syntisi Jumalalle, Hän antaa kaikki syntisi anteeksi ja pesee sinut puhtaaksi kaikesta synnistä?
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
1. Joh. 1:9


Ottamalla Jeesuksen Kristuksen sydämeesi, Hän tulee sydämeesi. Sinä saat voiman Jumalalta ja saat Uskon kautta Jeesukseen tulla Jumalan lapseksi.

Rakas Taivaallinen Isä. Minä tiedän, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan. Isä, Minä uskon, että Sinä lähetit ainoan Poikasi Jeesuksen maailmaan ja, että Jeesus on Jumalan Poika. Minä uskon, että Jeesus kuoli minun puolestani ristillä ja kantoi Golgatan keskimmäisellä ristilä kaikki minun syntini.
Minä haluan olla Jumalan lapsi. Tahdon pyytää sinua Jeesus sydämeeni. Haluan olla Jeesuksen oma. Pyydän Sinua Jeesus, että peset minut puhtaaksi kaikesta synnistä ja annat minulle rauhan. Kiitos Jeesus, että olen nyt Sinun omasi ja siitä merkkinä annat minulle luvatun Pyhän Hengen sinetin, joka on Sinun vakuutesi siitä, että olen Sinun omasi.
Kiitos Jeesus, että sain syntyä uudesti ylhäältä ja Sinä olet minun kanssani maailman loppuun asti. Aamen. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Mitä vähemmän kirkolla on voimaa SITÄ ENEMMÄN SIELLÄ ON VIIHDETTÄ!

Viesti Kirjoittaja Maria »

Mä luulin kaikki on aivan turhaa
https://youtu.be/9DcNcKU468Q
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin