Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olin yhes kokouksesssa ja hänen rukoiltavanaan. Hän profetoi täysin pieleen asioita joita olin hengellisessä työssä muka tehnyt.Asiat olivat joita hän profetoi kyllä niin uskomattomia että mä jäin miettiin pidänkö tässä nyt vain sen mikä on hyvää esim. Jeesus elää ja jätän mut vajavaisuuden piikkiin. Miten suhtautua profeioihin jotka menee ihan pieleen. En halua mitään toisen haukuntaketjua vaan sen että miten itse olettte hengessä kokeneet. Koska esim. se joka pitää häntä parhaimpana profeettana (itse kerto niin) poraili niitä reikiä lattiaan koska hänellä on niin suuri usko?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Olen kerran, 2013, ollut Marien rukoiltavana. Koin tilanteen rauhalliseksi. En kokenut mitään pahaa. Kirjoitin silloin Marien rukouksessa mainitsemat asiat asiat itselleni muistiin, että voin myöhemmin katsoa kuinka sanat toteutuvat.

Hän oli tuolloin Tampereella kirkontuvalla. Muutaman muunkin kerran olen ollut tilaisuudessa, jossa Marie Licciardo on puhunut/palvellut. Ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tässä on linkki Marie Licciardon Suomen kiertueaikatauluun 2017;

http://www.marie.licciardo.fi/fi/ajankohtaista
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2075
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Mistä lähteestä tuo tieto on peräisin?

Suomi24 kertoo jonkun kertomana:

"Tällaiset profetiat vaativat monesti omaa toimintaa. Ystäväni sai tiedon siunatusta Israelin matkasta esim. Mutta jos hän ei halua lähteä tai lähde matkalle, ei profetia toteudu ja siunaukset jäävt saamatta.

Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Koen hengessä tämän asian vahvasti, ja valveentuneilta sisarilta ja veljiltä kun olen asiasta kysellyt niin kokevat samaa , kertoo asioista jotka ovat valhetta menneisyydestä ja ennustaa korvasyyhyyn asioita joita ei tapahdu , toki tietäjä henki saa oikeaakin tietoa mutta juurikin sen takia että saa johdettua harhaan

Näitä oli jo alkuseurakunnan aikoina ja näin lopunaikanakin näitä riittää, kehoitan tutkimaan asiaa mutta ennenkaikkea kehoitan karttamaan tätä henkilöä
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Erikoisesti on Myös todistajia jotka kertovat että Marie on kieltänyt rukoilemasta kielillä ja silloin kun hän rukoilee , minkäköhän takia ? Juurikin sen takia ettei tämä henki pääse sörkkimään sinun asioitasi
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Koin kehotusta varoittaa tästäkin asiasta sillä tiedostan sen että olen vastuussa siitä mitä sanon tai JÄTÄN sanomatta kaikkivaltiaan Jumalan edessä

Koetelkaa itse sillä minäkin olen vajavainen ja kun olen asiasta sanonut niin kaikkivaltias Jumala näyttäköön miten asia on
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Oletko sinä olet Marien rukoiltavana, ja milloin viimeksi ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 17 Elo 2021, 12:02
Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"

Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"
Mitä tarkoitat Paavalin erehtymisellä profetoidessaan ? En itse tuollaista UT:sta löydä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:01
Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Oletko sinä olet Marien rukoiltavana, ja milloin viimeksi ?
En ole ollut kiitos Herralle, olen karttanut kyseistä henkilöä aina

kun koen että ei ole Jumalan asialla, kaikkien käsien alla ei kannata käydä rukoiltavana

Tunnen (henkilökohtaisesti) monia henkilöitä jotka ovat käyneet rukoiltavana tämän "profeetan" kokouksissa ja ovat antaneet todistuksen siitä että ei ole Jumalan asialla
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:10
AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:01
Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Oletko sinä olet Marien rukoiltavana, ja milloin viimeksi ?
En ole ollut kiitos Herralle, olen karttanut kyseistä henkilöä aina

kun koen että ei ole Jumalan asialla, kaikkien käsien alla ei kannata käydä rukoiltavana

Tunnen (henkilökohtaisesti) monia henkilöitä jotka ovat käyneet rukoiltavana tämän "profeetan" kokouksissa ja ovat antaneet todistuksen siitä että ei ole Jumalan asialla
OK.

Tiedätkö millä paikkakunnalla ystäväsi kävivät Licciardon rukouspalvelussa ?

Itse olen aikoinaan käynyt Tampereella, kahdessa eri seurakunnassa. Ensimmäisellä kerralla puhetta tuli todella pitkään, toisella kerralla vähän vähemmän.

Tuon viimeisen kerran "sanomaa" en ymmärtänyt,tai osannut mitenkään soveltaa itseeni. Kirjoitin itselleni kyllä muistiin molemmilla kerroilla saamani sanoman.

Katsoin juuri paperia johon kirjoitin pääkohdat vuonna 2013 saamastani "sanomasta". Rehellisesti sanottuna, en osaa pitää sitä vääränä, en nyt enkä tuolloin.

Täytyykin ottaa työn alle, ja käydä mahdollisesti hänen seuraavassa tilaisuudessa, ja arvioida uudestaan, jos tulee tilaisuuksia lähelle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kempeleessä Oulun lähellä ja keskisuomessa (Jyväskylä) ainakin ?

Kyllähän tuo tietäjä henki voi antaa oikeaakin tietoa ja sitä kautta vedättää kuulijaa

"Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien"
Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä."

Tässäkin tulee huomioida että mennessään rukouspaikkaan ( verrattavissa seurakunta ?) Tuli vastaan tämä nainen ja huomion arvoista on että se vaivasi Paavalia , hän ei heti ymmärtänyt mistä kyse ja miksi tämä hyvältä kuulostava sanoma vaivasi häntä vaikka meistä tuntuisi siltä että Paavali apostoli huomaisi heti mistä kysymys niin hänkin asiaa mietti ja rukoili varmaankin myös
Varmaankin tämä nainen olisi kun apostolit ovat lähteneet niin heidän varjollaan sumppu kalastanut kaikki jotka olivat sanan kuulolla
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:48
Kyllähän tuo tietäjä henki voi antaa oikeaakin tietoa ja sitä kautta vedättää kuulijaa
Niinhän se voi,jos kyseessä on ns.tietäjähenki.

Kävin Licciardon kotisivuilla, ja näköjään koronarajoitukset ovat lopettaneet toistaiseksi reissaamisen. Zoom-kokouksia olsi tänään juuri tarjolla,tuon englanninkielisen kotisivun kautta. Suomalaisille oli tarjolla myös zoom-kokouksia heinäkuun viimeisillä viikoilla, kolmena peräkkäisenä perjantaina, enpä vain ajoissa huomannut.

Asiasta kuudenteen, niin tiedätkö sinä yhtään, omasta mielestäsi, luotettavaa kristittyä jolla on selkeä profetoimisen armolahja, sekä kutsumuksena kiertää seurakunnissa pitämässä näitä esirukouspalveluita ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Väinö Viikilä on mielestäni luotettava ja armoitettu Herran palvelija ja pitkän uran tehnyt Intiassa lähetys työssä hänen Raamattu tunteja olen käynyt kuuntelemassa ja rukoiltavana ja täytyy sanoa että hänellä on kirkkaasti toimiva profetian armolahja ja tiedonsanat

Ei hän varsinaisesti ole rukoilija siinä merkityksessä mitä varmaan tarkoitat mutta rukouksen ihminen jota Herra käyttää voimakkaasti joka palvelee myös esirukous tehtävässä ja kiertää ympäri Suomea pitämässä Raamattu tunteja siellä missä kutsutaan puhumaan
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ja Aki ja Niina Liimatainen, lähetti pariskunta jotka tekevät palvelus työtään ympäri maailmaa ja välillä käyvät puhumassa seurakunnissakin (kuuluvat länsi-Päijänteen seurakuntaan), Aki omaa myöskin mielestäni raittiisti toimivan profetian armolahjan ja pidän häntä luotettavana Herran palvelijana ja armoitettuna rukouksen ihmisenä
Uusiluomus

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Myöskin Raimo rahnasto kiertää ympäri Suomea pitämässä Raamattu tunteja ,pitkän linjan saarnamies jolla toimii tiedon sanat raittiisti profetian armolahjasta en ole varma mutta profetaalinen sanan julistaja on kyllä
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2075
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:02
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 17 Elo 2021, 12:02
Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"

Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"
Mitä tarkoitat Paavalin erehtymisellä profetoidessaan ? En itse tuollaista UT:sta löydä.
Tuo ei siis ollut minun väittämäni, vaan osa tuota "jonkun" Suomi24-sivuston kommentoijan kommenttia.
Alla siis kokonaan oma kommenttini täältä ja tänään.

Elikkä Suomi24 sivuston kommentoija siis kirjoitti kaiken mitä oli heittomerkkien avulla rajattu osaksi omaa kommenttiani eli "Tälläiset profetiat.... ...niin sanoo" oli tuon henkilön kirjoittamaa.

Ydintuossa lainauksessa oli

-Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"

Elikkä kauppaan voi edelleen mennä vaikka vääräksi osoittautunut profeetta niin sanoo. Vääräkin profeetta, eli kuten itse ymmärrän väärämielinenkin profeetta voi sanoa asioita, joita ihminen tekee muutenkin välttämyyden tähden, mikä on mielestäni tuon loppulausuman ytimessä.

Tarkoittiko Suomi24 kommentoija tuolla Paavalin erehtymisellä seuraavaa? Tuskin, sillä Agabus oli se joka profetoi juutalaisten sitovan Paavalin. Todellisuudessa roomalaiset sitoivat Paavalin fyysisesti.

Apost.teot:
21:10 Siellä me viivyimme useita päiviä. Niin tuli sinne Juudeasta eräs profeetta, nimeltä Agabus.
21:11 Ja tultuaan meidän luoksemme hän otti Paavalin vyön, sitoi sillä jalkansa ja kätensä ja lausui: "Näin sanoo Pyhä Henki: 'Sen miehen, jonka vyö tämä on, juutalaiset näin sitovat Jerusalemissa ja antavat pakanain käsiin.'"

21:27 Mutta kun ne seitsemän päivää olivat päättymässä, näkivät Aasiasta tulleet juutalaiset hänet pyhäkössä, kiihoittivat kaiken kansan ja kävivät häneen käsiksi
21:28 ja huusivat: "Israelin miehet, auttakaa! Tämä on se mies, joka kaikkialla opettaa kaikkia ihmisiä meidän kansaamme ja lakiamme ja tätä paikkaa vastaan, onpa vielä tuonut kreikkalaisia pyhäkköönkin ja saastuttanut tämän pyhän paikan."
21:29 Sillä he olivat ennen nähneet efesolaisen Trofimuksen kaupungilla hänen kanssaan ja luulivat, että Paavali oli tuonut hänet pyhäkköön.
21:30 Ja koko kaupunki tuli liikkeelle, ja väkeä juoksi kokoon; ja he ottivat Paavalin kiinni, raastoivat hänet ulos pyhäköstä, ja heti portit suljettiin.
21:31 Ja kun he tahtoivat hänet tappaa, sai sotaväenosaston päällikkö sanan, että koko Jerusalem oli kuohuksissa.
21:32 Tämä otti heti paikalla mukaansa sotilaita ja sadanpäämiehiä ja riensi alas heidän luoksensa. Kun he näkivät päällikön ja sotilaat, lakkasivat he lyömästä Paavalia.
21:33 Silloin päällikkö astui esiin, otatti hänet kiinni ja käski sitoa hänet kaksilla kahleilla ja kysyi, kuka hän oli ja mitä hän oli tehnyt.
21:34 Mutta kansanjoukosta huusivat toiset sitä, toiset tätä. Ja koska hän melun tähden ei voinut saada varmaa selkoa, käski hän viedä hänet kasarmiin.

Aluksi juutalaiset "sitoivat" Paavalin käsiksi käymällä, minkä jälkeen roomalaiset sitoivat hänet fyysisesti.

21:12 Kun sen kuulimme, pyysimme, sekä me että ne, jotka siellä asuivat, ettei hän menisi Jerusalemiin.
21:13 Silloin Paavali vastasi ja sanoi: "Mitä te teette, kun itkette ja särjette minun sydäntäni. Sillä minä olen valmis, en ainoastaan käymään sidottavaksi, vaan myöskin kuolemaan Jerusalemissa Herran Jeesuksen nimen tähden."
21:14 Ja kun hän ei taipunut, niin me rauhoituimme ja sanoimme: "Tapahtukoon Herran tahto."

Vaikka Paavalia varoitettiin niin silti hän meni Jerusalemiin. Hän olisi siis voinut välttää sidotuksi tulemisen mutta silti valitsi toisin

21:39 Niin Paavali sanoi: "Minä olen juutalainen mies, Tarson, tunnetun Kilikian kaupungin, kansalainen; pyydän sinua, salli minun puhua kansalle."
21:40 Ja kun hän sen salli, niin Paavali, seisoen portailla, viittasi kädellään kansalle; ja kun oli syntynyt syvä hiljaisuus, puhui hän heille hebreankielellä ja sanoi

Tuo Paavalin sidotuksi tuleminen kääntyi siis tilanteena lopulta Jumalalle kunniaksi ja Paavali sai puhua siten vartioidusti, että kansa kuunteli häntä hiljaa.

22:1 "Miehet, veljet ja isät, kuulkaa, mitä minä nyt teille puolustuksekseni puhun."

Jatkuu siis seuraavassa luvussa ja Paavali todistaa kenenkään hänen kimppuunsa hyökkäämättä.


Näin kirjoitin tänään 12:02

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!
Viesti Tänään, 12:02

Uusiluomus kirjoitti: ↑ Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"
Mistä lähteestä tuo tieto on peräisin?

Suomi24 kertoo jonkun kertomana:

"Tällaiset profetiat vaativat monesti omaa toimintaa. Ystäväni sai tiedon siunatusta Israelin matkasta esim. Mutta jos hän ei halua lähteä tai lähde matkalle, ei profetia toteudu ja siunaukset jäävt saamatta.

Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"

Eli tuo Suomi24 kirjoittaja "tarkoittaa" noin.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 17 Elo 2021, 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 17 Elo 2021, 15:30
AOAOAOAOAO kirjoitti: 17 Elo 2021, 14:02
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 17 Elo 2021, 12:02
Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 11:54 Marie licciardo on väärä profeetta joka toimii tietäjähengen vallassa, kehoitan karttamaan tätä "profeettaa"

Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo"
Mitä tarkoitat Paavalin erehtymisellä profetoidessaan ? En itse tuollaista UT:sta löydä.
Tuo ei siis ollut minun väittämäni, vaan osa tuota "jonkun" Suomi24-sivuston kommentoijan kommenttia.
Asia selvä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2075
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rakentavaa kesksutelua Marie Licciardosta!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Elo 2021, 12:28 Erikoisesti on Myös todistajia jotka kertovat että Marie on kieltänyt rukoilemasta kielillä ja silloin kun hän rukoilee , minkäköhän takia ? Juurikin sen takia ettei tämä henki pääse sörkkimään sinun asioitasi
Mikäli profetoivalla henkilöllä on kielten selittämisen armolahja niin loogisesti voi ajatella, että niin hän haluaa keskittyä itsellensä Jumalalta tuleviin sanoihin.

Seuraavat jakeet ehkä selittävät asiaa:

14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville.
14:23 Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
14:24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,
14:25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.

-Rukoustilanteessa rukoilija selittää omia kieliään joten silloin on ymmärrettävää ettei hänen toimintaansa tule häiritä muitten kielillä puhumisella?
-Se, jolle profetia tulee voi paremmin keskittyä sanoman kuulemiseen?
-Miksi profetian saajan tulisi saada puhua tilanteessa kielillä tai edes ymmärryksellä
-vrt. tilanne, jossa tulkki kääntää kuulokkeisiinsa tulevan vaikkapa ranskankielisen puheen suomeksi kuulijalle, joka samaan aikaan puhuu (kovalla) äänellä saksaa?

vrt.

Tulkki kuulee sanan: "Bonjour!"
Tulkki kääntää sanan: "Päivää!"
Kuulija sanoo koko ajan: "Guten tag, guten tag, guten..."

Käytännön hyvä käytäntö kaikkien keskittymisen parhaaksi.
Vastaa Viestiin