Kaste

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Annahan rapsutukset minultakin, tuolle ihanalle sankarille! :D
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä sankarille onnittelu laulu, jota omille pojillekkin tulee silloin laulettua; Leikkisät koiranpennut: https://www.youtube.com/watch?v=r5QIOzKxRKw

... vaikkei tuo teidän sakarinne enää aivan pentu olekkaan, mutta syntymäpäivänä saa vähän lapsettaa ... :lol:
Samuli

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kyllä saa lapsettaa.;) poitsu sanoi, että tuo biisi taitaa olla koiramme lempilaulu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Tänään, 20.11.2016. On tasan 6 vuotta sitten kun menin Herran kutsumalle uskonkasteelle. Tänään siis olen 6 vuotias, uudelleen syntynyt, joka on saanut jättää tuolloin vanhan minänsä, upottamalla sen. Olen tästä ylen kiitollinen, että Herra kutsui minut tähän ja olin myös tuolle kutsulle kuuliainen, kaikesta pahan vastustuksesta huolimatta.
Voi kuinka iloinen henkeni on kun kuulen yhdenkin joka sanoo, minä otin kasteen ja olen nyt Jeesusksen oma! Se on sitten niin ihana asia että yhdenkin sielun vuoksi olisi valmis vaikka minkälaisiin ponnistuksiin. On se niin suurenmoista!!!

Kiitos Herralle Jeesukselle, vapahtajallemme, että annoit meille tämä mahdollisuuden tulla Isän luo takaisin.
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo! Siksi suosittelen sitä täydellä sydämellä Pigeonillekkin ja teille kaikille, jotka ette ole sitä vielä tehneet. Näin voitte konkreettisesti osoittaa Herralle Uskollisutta ja Kuuliaisuutta!
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... monesti mietimme, että Herra, miten voisin osoittaa sinulle Rakkauteni ja tässä olisi yksi keino, jolla voit sen esiin tuoda.
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mua vähän hävettää kertoa et viime elokuussa mun kasteessa tuli kuluneeks 40 vuotta... hogasin sen just nyt... huhhuh... siinä ehtii pariinkin kertaan jo maallistua ja syttyä palavaksi ja taas olla kannettavana... ja taas horjuen koittaa itse kävellä tätä kristityn vaellusta. MUTTA SUOSITTELEN JOKAISELLE :D
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eihän tuossa ole mitään hävettävää, päinvastoin, ILOITSE veljeni ja huom. tuo luku 40!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:ILOITSE veljeni ja huom. tuo luku 40!
Nyt hiffasin senkin... :o ...erityisen IHMEELLISTÄ!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään hävettävää, päinvastoin....
Tarkoitin että se kuulostaa brassailulta. En haluais kuulostaa... mä inhoan sellasia itsensä kehumisia.
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmo ... et brassaile! "Ettemme ylpeitä olisi", sanotaan ja totta ylpeys on aina synti. Monasti olen sanonut, kun jotkin ilmoittavat olevansa ylpeitä, siitä ja siitä asiasta, että älkää olko ylpeitä, mutta ILOITKAA! Nämä ovat kaksi aivan eriasiaa. Jos lopettaisin iloitsemisen, .... en voisi minäkään täällä mitään kirjoittaa, menisi brassailun piikkiin. Omasta elämästäni olen poistanut tuon sanan; Olen ylpeä. Nykyään minä Iloitsen! Kuulostiko brassailevalta?
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... joo, tästä jäi nyt vähän tyhmä olo, joka jäi vaivaamaan ... ehkä minunkin olisi pitänyt iloita tästä päivästäni kaksin, Jeesuksen kanssa, olin ehkä liian innostunut iloisissa tunteissani ... anteeksi.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Olin tänään kokouksessa jossa kastettiin 2 henkilöä.Hieno ja herkkä tilaisuus.Jouduin vähänväliä pyyhkimään silmäkulmiani .Koin myös profetianhengen ylläni .Ti 29.11 selviää se mitä koin hengessä.Tulevaiset hän teille julistaa.Ylistys Herralle.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hyvä, kun Sinetti iloitsit ja toit sen tänne meillekin.. :D
Minua ei haittaa myöskään vaikka brassailtaisiin 40 vuodella, mahtavaahan se on! Juhlavuosi :lol:
Ei ylpeyden ja brassailun aina tarvitse olla negatiivinen tunne.
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Pigeon, kun koit sen noin, mutta tuo yleys/brassailu ja kerskailu on syntiä, se sanotaan raamatussakin. Ylpeys on paha synti joka voi olla kaiken pahan alkujuuri. Tosin sitä yritin selittää, että emme ylpeillen täällä kirjoita, vaan ilolla, jakamalla todistuksenomaisesti sanomaamme ja ILOITAAN siitä, jättäen pois tuon sanan ylpeys, jota en halua elämässäni käyttää. Mutta Raamattu KEHOITTAA meitä ILOITSEMAAN, eri asioista ja se onkin sitten erijuttu, hyvä sellainen :D Oletteko samaa mieltä? :?:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nii, kyllähänä Paavalikin opetti että uskosta saa olla ylpeä, iloitkaa uskostanne.
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... niin, ja jään innolla odottamaan tuota kiitosvirren kokemusta, mitä koit hengessäsi? :o
Sinettisormus

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. kehoittiko Paavali, että olkaa uskostanne ylpeät vai iloitkaa uskostanne? En nyt muista miten tuo kohta meni ja mistä se löytyy? :o
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaste

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jaa, kappas joo... luulin siis tuota "Ti 29.11 selviää se mitä koin hengessä" vahinkopäivämääräksi, koska luin sen ensin väärin.
Vastaa Viestiin