Maailman Suurin Tapahtuma

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Katsokaa miten paljon vihaa tämän julisteen julkaisu Suomi24:llä sai aikaan!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14470330 ... tapahtuma!
Hannah

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Tekisi mieleni sanoa noista syytöksistä, että ne lähtevät vain rukouksella ja paastolla mutta jätän nyt sanomatta ;) Ihmisten silmiä ei pysty avaamaan kuin Herramme itse, joten voisimme rukoilla tämän ihmisen puolesta. Josko joiltakin teistä löytyisi nyt Pyhän Hengen johdattamat sanat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä, huokaus. Mä oon laittanu Lassi Erpiölle nyt rukouspyynnön Martin kirkkoon Turkuun huomiselle Sanan ja rukouksen kokousillalle ja koittanu soittaa Rauno Helpille. Hän varmasti soittaa takaisin kun näkee puhelimeensa tulleen puhelun ja tunnistaa myös soittajan koska ollaan oltu aika useinkin yhteydessä. Soittaa sitten ku soittaa ja rukoillemme sitten asian puolesta.

Täytyy sanoa että minä kyllä kärsin kovasti tästä eräästä palstasyytäjästä. Toivon että rukoilette mulle myös voimia. Se on vuosia jo syyttänyt mua tuolla, enkä oikeen tiedä miten asiaa pitäs hoitaa. En voi mitään sanoa ettei tämä yks käy aina kimppuun.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hannah kirjoitti:...ne lähtevät vain rukouksella ja paastolla...
Sanoit muuten kyllä hyvin osuvasti. Mun pitäs tehdä niin! Rukoillaan myös mulle voimia jaksaa toteuttaa tämä nyt tänä syksynä.
Hannah

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoillaan. Nyt on jatkuvasti hyökkäyksiä tuolta henkivaltojen puolelta ja muistetaan ne valheen henkien jatkuva läsnäolo. Puetaan se kristityn koko sota-asu päivittäin. Minä vielä opiskelen sen täyttä käyttöä mutta pidän tärkeänä uskon ja toivon kypärää.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Ei pilkkaajiin auta oikein mikään, ne on kuin raatelevia koiria jotka yrittää haukata lihapalan. Hannahin ohje on kyllä hyvä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin on... Hannah on todella hyvä käyttämään tuota sota-asua. Mä oon ehkä liikaa käyttäny sitä ja se on jo puhki kulunu huonolla pidolla ;)
Sinettisormus

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suosittelen nyt myös rukousta ja hiljentymistä tämän asian eteen, Jeesuksessa Kristuksessa. Jätin tuonne Suomi24 Jeesus palstalle tuon samaisen ilmoituksen, otsikkoon; Jeesus tulee. Jätin sen sinne Hengen vietäväksi, enkä alustanut sitä mitenkään, sillä tuo juliste tekee sen itse, koska Pyhä Henki on sen antanut. http://keskustelu.suomi24.fi/t/14437814/jeesus-tulee Samoin olen tehnyt ristieni suhteen, ne ottavat vastaan joita asia puhuttelee. Rukoilen sinulle Jarmo voimia, mutta myös rakkaudellista rauhaa,Jeesuksessa Kristuksessa sydämeesi.
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 13 Syys 2016, 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi KIITOS Sinetti. Mä tosiaan hieman kuluin puhki tänään tämän asian kanssa. En tiedä miksi niin... surettaa ja väsyttää vaan.
Hannah

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitos Sinetti ja Amen!
sisar

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:
Täytyy sanoa että minä kyllä kärsin kovasti tästä eräästä palstasyytäjästä. Toivon että rukoilette mulle myös voimia. Se on vuosia jo syyttänyt mua tuolla, enkä oikeen tiedä miten asiaa pitäs hoitaa. En voi mitään sanoa ettei tämä yks käy aina kimppuun.
Lohdutukseksi ja rohkaisuksi Jarmolle ja muille veljille ja sisarille:

11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
(Matt 5:11-12)
Sinettisormus

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin antamassa oman kommenttini asiasta tuolla profetiat palstalla, joten toivon että asia jäisi rauhaan ja Herran haltuun. Jos tuo syyttäjä on vähääkään Kristuksessa, hänen tulisi sanani ymmärtää...
Hannah

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Jeesuksen jäähyväis rukouksesta lohduksi ja voimaksemme

Joh. 17:18-23

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi 7 ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta. 8 Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

9 "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle. 10 Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.

11 "Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. 12 Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.

13 "Nyt minä tulen sinun luoksesi. Puhun tämän, kun vielä olen maailmassa, jotta minun iloni täyttäisi heidät. 14 Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 15 En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. 16 He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu. 17 Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. 18 Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät. 19 Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.

20 "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun. 21 Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.

22 "Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, olen minä antanut heille, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä. 23 Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.
Sinettisormus

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Hannah, nuo sanat sopii hyvin tuohon eiliseen näkyyni, siitä pensas/puu rivistöstä/aidasta, tämä kertoo sitä samaa sanomaa ja vahvistaa myös sen että Herra meille todella tahtoo tätkin Sanomaa painottaa. Siunausta teille kaikille ja Herran Rauhaa ja Rakkautta sydämiin, Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti että kävit kommentoimassa. Mä en enää jaksa sinne mennä. Tuntu niin pahalta jo.
Hannah

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Muista Jarmo kuka onkaan se meidän rakkain ja ikuisesti Uskollisin Puolustaja taivaassa.
Sinettisormus

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen opetuslapsella ei ole mitään neuvoteltavaa Herran vihamiesten kanssa. Herra sanoo:

"…Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne. (Kats. Matt 10:14).

"… Ja missä paikassa teitä ei oteta vastaan eikä teitä kuulla, sieltä menkää pois ja pudistakaa tomu jalkojenne alta, todistukseksi heille." (Kts. Mark 6:11)

"… Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan." (Kts. Luuk 9:5)
Samuli

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tässä muutama osuva kohta tähän maailman aikaan ja rohkaisuna Jarmolle ja meille muillekin.

Psa. 37
9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
10 Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa.
11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta.

16 Vanhurskaan vähä vara on parempi kuin monen jumalattoman tavarain paljous.
17 Sillä jumalattomain käsivarret särjetään, mutta Herra tukee vanhurskaita.
18 Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.
19 Pahana aikana he eivät joudu häpeään, ja nälän päivinä heillä on kyllin syötävää.
20 Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.
21 Jumalaton ottaa lainan eikä maksa, mutta vanhurskas on armahtavainen ja antelias.

31 Hänen Jumalansa laki on hänen sydämessään, hänen askeleensa eivät horju.
32 Jumalaton väijyy vanhurskasta ja etsii häntä tappaaksensa.
33 Mutta Herra ei jätä häntä hänen käsiinsä eikä tuomitse häntä syylliseksi, kun hänen asiansa on oikeudessa.
34 Odota Herraa ja ota vaari hänen tiestänsä, niin hän korottaa sinut, ja sinä perit maan ja näet, kuinka jumalattomat hävitetään.
35 Minä näin jumalattoman, väkivaltaisen, rehevänä kuin viheriöivä puu, juurtunut paikoilleen.
36 Mutta kun ohi kuljettiin, katso, ei häntä enää ollut; minä etsin häntä, vaan häntä ei löytynyt.
37 Ota nuhteettomasta vaari, katso rehellistä: rauhan miehellä on tulevaisuus,
38 mutta luopuneet hukkuvat kaikki, ja jumalattomain tulevaisuus leikataan pois.
39 Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

Juu. 1 18-23
sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan."
Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.
Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Samuli... Tuossa aamulla Rauno Helppi kun soitti, niin hänkin antoi mulle pari raamatupaikkaa koska tuntee ja tietää mun tilanteen.
Hän antoi nämä paikat:

Jesaja 41:10-16, Ps. 57:3, Ps. 140:13, Ps. 91 ja Ps. 23 vielä lopuksi.
Salome1972

Re: Maailman Suurin Tapahtuma

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Mäkin haluan antaa yhden paikan:
Snl 18: 1-8
1. Eriseurainen noudattaa omia pyyteitään, kaikin neuvoin hän haastaa riitaa.
2. Tyhmä ei pyri ymmärrykseen, vaan oman mielipiteensä julki tuomiseen.
3. Minne jumalaton tulee, sinne tulee halveksuntakin ja häpeällisen elämän mukana häväistys.
4. Syviä vesiä ovat sanat miehen suusta, ne ovat virtaava puro ja viisauden lähde.
5. Ei ole hyvä pitää syyllisen puolta ja vääntää vääräksi syyttömän asia oikeudessa.
6. Tyhmän huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.
7. Oma suu on tyhmälle turmioksi ja omat huulet ansaksi hänelle itselleen.
8. Panettelijan puheet ovat kuin herkkupaloja, ne painuvat syvälle sisimpään asti.

Luen päivittäin raamattua Gideonien raamatunlukukalenterin mukaan. Tämä oli toissapäivänä ja heti tuli Jarmon tilanne mieleen,
en vaan ole ehtinyt tänne. Ota nämäkin lohdutuksena! Jeesus kanssasi ja teidän kaikkien kanssa! Maranata!
Vastaa Viestiin