Pastori Chrisin opetuksia

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://tokentube.net/v/3906329194/Viis ... --tulkkaus

Rapsodia-tulkkaus

Pastori Chris opettaa tällä videolla viidestä tärkeästä asiasta rukoukseen liittyen. Jos tahdot, että rukouksesi on uskon täyteistä, sinun täytyy vahvistaa omaa uskoasi Raamatun Sanan avulla. Vanhan Testamentin ja Uuden Testamentin rukouksen välillä on ero.

Viisi tärkeää asiaa rukouksesta

1. Uudessa Testamentissa rukoilemme Jeesuksen Nimessä.

Rukoilemme Isää Jeesuksen Nimessä. Kun rukoilemme Jeesuksen Nimessä, se on sama asia kuin Jeesus itse olisi rukoilemassa (Joh. 16:23).

Jokaisella kristityllä on uskoa, joten meidän ei tarvitse murehtia uskostamme, kun käytämme Jeesuksen Nimeä. Jeesuksen Nimi toimii ja tekee työnsä.

2. Vanhurskauden työ ja sen vaikutus.

Jos kamppailet uskossasi, et ymmärrä vanhurskauden oppia. Sen ymmärtäminen muuttaa elämäsi. Raamatun paikat opetukseen: Hepr. 10:16-23, Jer. 31:33, Jes. 32:17, Hepr. 9:13-14, Efe. 5:26, Tit. 3:5, 1. Kor. 6:9-12 & 19, Hes. 36:25, 1. Joh. 5:6-7, 4. Moos. 8:6-7, Hepr. 8:13, Hepr. 9:19-22, Joh. 1:33-34, Joh. 2:18-22, Joh. 19:33-35, Joh. 18:1-2

3. Me olemme hänen tahtonsa toimeenpanijoita.

Jeesus on lähettänyt meidät samoin kuin Isä lähetti Hänet. Meillä on sama voima ja auktoriteetti. Uudessa Testamentissa rukouksesta on tullut partneruutta Jumalan kanssa ja me olemme nyt Hänen tahtonsa toimeenpanijoita. Kun vaellat vanhurskaudessa on mahdotonta pyytää vääriä asioita, koska sinä vaellat silloin rakkaudessa. Tämä tuo ilon rukoukseen. Me varmistamme Isän tahdon toteutumisen täällä maan päällä. Joh. 20:21, Mat. 28:18-19.

4. Me olemme liiton perillisiä.

Me emme ole liitossa Jumalan kanssa, vaan olemme liiton perillisiä. Ap.t. 3:25, 5. Moos. 5:2-3, Gal. 3:27-29.

5. Me olemme kanssaperillisiä Kristuksen kanssa

Uskotko sinä tämän todella? Että me olemme Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä. Jos tämä on kerran totta, toimi ja ajattele myös sen mukaisesti. Room. 8:16-17. 1. Kor. 3:19-23, Room. 12:2.

Kun rukoilet ajattele näin: käytän Jeesuksen Nimeä, minulla rauha Jumalan kanssa, usko on välitetty henkeeni, minä olen Jumalan perillinen ja Kristuksen kanssaperillinen.
Maaret

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onko tämä pastori tämän foorumin esikuva? Onko tämä foorumi lahkolaisten?
Onko tuo A-thonin palvonta teidän mielestä siis hyvä vai huono asia?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos kysymyksestä! Lohkolainen vastaa ihan itse, että tuokin puhuja opetuksineen on tuotu palstalle muiden puhujien ohella tutkailtavaksi ja arvioitavaksi.

Hyvä käytäntö on tutkia ensin kunkin pastorin tai julistajan opetusta Raamatun valossa selvittäen onko opetus linjassa Jumalan Sanan kanssa.

Mikäli lukee tai kuuntelee vain kritiikkiä julistajasta ja siltä pohjalta muodostaa mielipiteen, voi ennakkoon saatu kriittinen näkökulma estää mahdollisuuden puolueettomaan tarkasteluun.

Tuolla lauseella pääsen ehkä politiikkaan - muusta en sitten tiedä; ehkä vaivaisena pölyhiukkasena olen vain kaukainen huutavan äänen aavistus huutavien kivien erämaan periferiassa.

Yst. terv.
Lohkolainen - lohkottuko Kristuskalliosta ollen vain haiku ja kaiku sfäärittömissä sedimentin kerrostumissa Suuri Kertomus vain ja ainoastaan tukenansa.

1 Tess.
5:16-21 Olkaa aina iloiset. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa. Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

Raamattu itse asiassa kehottaa koettelemaan tuon sanankohdan perusteella kaiken kristillisen julistuksen ja näin ottamaan so. myös pitämään siitä sen mikä on hyvää ja raamatullista.
Maaret

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Uskot Jeesukseen, sinä sentään viitsit vastata!

Mutta kysymykselläni tarkoitin onko tuo Chris koko tämän "Pelastussanoma"-palstan "ohjenuora,kuuntelun kohde, opin lähde". Siis jokin foorumin "linja" vai ainoastaan sinun "ehdotuksesi"?
(Kuten kirjoitit , koeteltavaksi saa tuoda...)

Minulle riittää pelkkä kuva Benny Hinnin kanssa kertomaan, että hän on eksyttäjä.

Ajattelin vaan, että jos tuo eksyttäjä on palstanne johtotähti niin olen todellakin väärässä paikassa 🙄 siksi olisi mukava tietää totuus.
Uusiluomus

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 10:53 Kiitos Uskot Jeesukseen, sinä sentään viitsit vastata!

Mutta kysymykselläni tarkoitin onko tuo Chris koko tämän "Pelastussanoma"-palstan "ohjenuora,kuuntelun kohde, opin lähde". Siis jokin foorumin "linja" vai ainoastaan sinun "ehdotuksesi"?
(Kuten kirjoitit , koeteltavaksi saa tuoda...)

Minulle riittää pelkkä kuva Benny Hinnin kanssa kertomaan, että hän on eksyttäjä.

Ajattelin vaan, että jos tuo eksyttäjä on palstanne johtotähti niin olen todellakin väärässä paikassa 🙄 siksi olisi mukava tietää totuus.
Aamen ,. tämä pastori Chris on näitä Benny hinnin parveilija ja hautavoitelun omaava eksyttäjä , ei kannata tuolta myrkky lähteestä mitään ammentaa
Henki yhdistää ja samanlaiset linnut lentävät samanlaisessa parvessa , tämä on juurikin samaa sarjaa kuin RHB ja B.H
Patrick tiaiset ja Markku Koivistot ja nouse Suomi tapahtumat..

Koeteltavaksi toki.kaikki pitää tuoda (jotta ne voidaan koetella ylipäätään) mutta sanoisin että ei kannata tältä pastorilta ottaa mitään sillä myrkky on aina seassa kun on kyse väärän hengen opetuksesta
Toki näidenkin puolesta tulee rukoilla että Herra ilmestyisi ja vapauttaisi tuosta vieraasta hengestä

Matteus 18:7 FB38
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kiitos arvokkaista kannanotoista!

Ei Pastori Chris ole tämän palstan johtotähti saati tuo yksittäinen postaus edes tähdenlento. 🌠 😂

1 Korinttolaiskirje:
1:10-13 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus. Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne. Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen." Onko Kristus jaettu? Ei kaiketi Paavali ole ristiinnaulittu teidän edestänne? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?

Itse asiassa jos puhumme näitä julistajia vastaan koettelematta ensin heidän sanomaansa Jumalan sanalla, olemmekin kenties yhtäkkiä niiden julistajien puolta, jotka heitä kritisoivat.

Tähdet ja muut taivaankappaleet lentävät rataansa mutta yksi on joka pysyy eli Kristus Jeesus Siioniin laskettu kallis kulmakivi ja Kristuskallio.

1 Korinttolaiskirje:
3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

Roomalaiskirje:
9:33'niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu."

1.Korinttolaiskirje:
10:4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Hebrealaiskirje:
4:16 Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;

Käykäämme uskalluksella armon istuimen eteen tuoden sinne kaikki heikkoutemme ja väärät sanamme ja tekomme syntimme tunnustaen.

1.Johanneksen kirje:
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä

Jaakobin kirje:
5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

Ilmestyskirja:
3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

Amen!
Maaret

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

No hyvä että tuli kysyttyä koska olin jo vakavissani lähtemässä sen takia pois että luulin tuota rapsodiaa teidän tähdenlennoksi 😊
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pastori Chrisin opetuksia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 13:31 No hyvä että tuli kysyttyä koska olin jo vakavissani lähtemässä sen takia pois että luulin tuota rapsodiaa teidän tähdenlennoksi 😊

Apostolien teot:
17:28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa

Hänessä so. Jumalassa me tälläkin palstalla elämme, liikumme ja olemme.

Sinä olet meidän, me olemme sinun ja me kaikki olemme toisiemme ja yhdessä me palvelemme Jumalaa sanoen: "Tule Herra Jeesus".
Vastaa Viestiin