Keskitytään Jeesukseen

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

https://www.youtube.com/watch?v=F3hmKzVYHho

Tässä hyvää kehotusta; keskitytään Jeesukseen eikä viruksiin, "sillä
mikä tuo ympärileikkaamaton filistealainen on häpäisemään elävän Jumalan taistelurivejä?"
1.Sam.17:26
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN!!!
Tätä olen yrittänyt toitottaa!
Katsotaan vain yksin Jeesukseen!
💖👑💖
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen!
Tähän viitaten tuli kauppareissulla mieleen.
Kun tulee käyttää maskia. Se suojassa voi rukoilla. Kaupassa muiden asiakkaiden puolesta.
Näin aamupäivällä on paljon meitä eläkeläisiä liikkeellä.

Siunausta päivään!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Koeteltavaksi

Jokaisen Herraan Jeesukseen Kristukseen uskovan tulee suostua asettumaan sille paikalle Herran temppelissä ja sen muurinaukoissa näkemään mitä maailmassa tapahtuu ja mitä vihollinen yrittää tehdä. Herra tahtoo, että monet hänen omansa nyt viimeinkin irrottautuvat maailman rakkaudesta palvelemaan lähimmäisiä unhoittaen sen mikä on takanapäin.

Tähän asemaan Herra halua puhdistaa monia Henkensä tulella niin, että kaikki mikä tulee maailmasta unhoittuu ja sijaan tulee ilon ja rauhan sekä syntien anteeksisaamisesta saatu armovanhurskaus palvella Herraa hengessä ja totuudessa rauhan ja rakkauden yhdysside säilyttäen kanssasisariin ja -veljiin.

Herra Jeesus Kristus antaa tänä päivänä myös voiman ja hengellisen arvostelukyvyn tuottaman ymmärryksen nostaa käärmeitä ja tallata skorpioneja Pyhän Hengen antamassa tulessa kaikista niistä ihmisistä, jotka ovat tulossa sisälle Jumalan valtakuntaan sekä myös erityisen hengellisen raittiuden hengen ja henkien erottelukyvyn ymmärtää mitä tapahtuu hengen maailmoissa ja mitä tapahtuu näkyvässä maailmassa.

Kukin siis laittakoon jo pois turhat puuhastelunsa ja harrastuksensa sekä näkemysten vaihdot sosiaalisessa mediassa so. siinä mediassa "kussa pilkkaajat istuvat" ja tuottavat vihassaan ilmoituksia ohi Jumalan sanan antaman auktoriteetin ja lahjomattoman totuuden, jonka vain Herra Jeesus Kristus itse voi Jumalan lihaksi tulleena Sanana voi antaa aikaamme ja ajatuksiimme.

Säilyttäkää keskinäinen kunnioitus, rakkaus ja rauha sekä palvelkaa iloiten niitä, jotka tässä maailmanajassa mitään eivät ole. Tuottakaa iloa vähimmille veljillenne ja sisarillenne Kristuksessa sekä julistakaa kaduilla ja tämän maailman aitovierillä Herran Jeesuksen Kristuksen armon, rakkauden ja veren evankeliumia.

Tuottakaa Hengen hedelmiä laupeudessa ja hyvyydessä nyt elonkorjuun pian alkaessa. Sato on jo kypsynyt, se on Hengen maailmoissa jo havaittavissa ja pian sato on valmis leikattavaksi.

Herran Jeesuksen Kristuksen armo, pyhyys ja veren suoja sekä siunatun Pyhän Hengen tuli, totuudellisuus sekä voitokkuuden henki, ilon ja rakkauden antama palvelustyön tuoma voittovoima olkoon teidän kanssanne Jumalan antamassa rakkaudessa ja totuudessa.

Amen.
Sinettisormus

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN!!
💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Täälläkin olen kertonut että minulle profetoitiin vuosituhannen alussa, että "tulet näkemään mitä on kontrolli maailmassa ja mitä se on seurakunnassa"

Väliillä olen lukenut sivustoja missä kerrotaan esim. että Australiassa on yritetty poistaa lentokoneesta raskaana oleva nainen, jolla sylissään lapsi joka söi ilman maskia. Onnellisena loppuna tuolle tapahtumalle oli se, että nainen pääsi jatkamaan lentoa mutta lentoemäntä, joka vei asiaa eteenpäin ei saanut jatkaa lennolta. Surullista tosin tuon lentemännän kannalta.

Tässä ja nyt tuli yhtäkkiä "kokemus", että näiden maailmallisten sivuston kautta me voimme tulla jollakin tapaa sisälle vihan tai kontrollin ilmapiiriin ja kun sitten menemme maailmaan (asioimaan etc.) niin kohtaamme siellä tuota samaa jopa uskovilta (jotka eivät ole puhdistautuneet) ja maailman ihmisiltä. Ja tämä kaikki tapahtuu hengen maailman kautta.

Julistakaa vangituille vapautusta, näön saamista sokeille.

Mitä enemmän kylvämme Jumalan sanaa ja Herran ylistystä ja palvontaa elämäämme niin pääsemme hengelliseen turvapaikkaan, johon vihollinen tai tämän maailman ihmiset tai jopa ne uskovat, jotka elävät kompromississa voi yltää meitä sitomaan.

Kaiken me voimme hänessä, joka meitä vahvistaa ja rakastaa so. hänessä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Sinettisormus

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN. Kiitos jaostasi Uskon Jeesukseen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Soita rumpuja, puhalla shofaariin niin hengen maailmoissa tapahtuu lisää murtumista evankeliumin tulla täydellä teholla elämäsi voimaksi palvellessasi Herraa pian Hengessä, totuudessa ja rakkaudessa ja vapaudessa kaikissa niissä tilanteissa joissa palvelet Herraa vapautuksen ja syntien anteeksijulistamisen peltosaralla.

Voittovoimasi perustukoon kunnian antamisessa Herralle ja hänen verensä evankeliumin ehtymättömän totuuden julistamiseen.

...

Kertakaikkiaan nyt on jo tähänkin Suomen Siioniin tulossa sellaiset Jumalan Hengen tuottamat liikahdukset, että jopa syntisistä syntisinkin voi sanoa, että tänään auttoi Herra. Tuleva maailmanaika on oleva kunniakas Herrassa Kristuksessa ainoassa, jossa vain voimme olla turvassa ilossa ja rauhassa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kuljetaan joka päiväisessä elämässämme valoina tähän maailmaan, missä vain kohtaammekin ihmisiä, tiedostaen missä maailmanajassa kuljemme, ei sen itsensä vuoksi hyvää tehden, vaan sen vuoksi että viimeinenkin voisi tulla vielä Pelastuksen porteista sisään, ennen kuin Herra sanoo nyt Riittää!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Ella »

Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi. Vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni.
Vain luona ristin hiljaa vartoen. Saan kaiken Hältä, mä mitä tarvitsen.

Kuin virvatulten tuo liekki häilyvä On täällä onnekkainkin elämä. Pois
rientää hetket onnen päivien; Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen.
Pois rientää hetket hetket onnen päivien; Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen.

Vain Jeesus riittää, kun kaiken peittää yö. Ja sydän tuskan täyttämänä lyö. Kun
kuljen kautta korven pimennon, Vain Jeesus riittää, Hän yksin luonain on.
Kun kuljen kautta korven pimennon, Vain Jeesus riittää, Hän yksin luonain on.

Vain Jeesus riittää, kun myrskyt raivoaa. Ja aallot uhkaa purren upottaa, Oi,
auta, Herra! huudan tuskissain. Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain.
Oi auta, Herra huudan tuskissain. Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain.

On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu. Ja päärlyportit mulle avautuu. On
luonain Hän kun jätän tämän maan. Ja Isän kotiin muutan ihanaan. On luonain Hän
kun jätän tämän maan. Ja Isän kotiin mä muutan ihanaan.

Hengellinen Laulukirja N 83 Eeva Vaija 1920
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Mahtava laulu.Kiitos Elia.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Keskitytään Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Aamen! siskot ja veljet ❣️
Vastaa Viestiin