Jesus is coming sooner than we think

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Jesus is coming sooner than we think

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Pyros

Re: Jesus is coming sooner than we think

Viesti Kirjoittaja Pyros »

My daughter had a dream a few nights ago about The Rapture. She has never learned about the Rapture. I didn’t even think she knew the term or word. She said I was calling for her outside our home. We were looking up at the Storming Sky. She said it looked like an old black & white movie but so real. I put my arms around her. She said the sky was dark & the Heavens opened up. Jesus was at the center holding a something like a ball. An asteroid & threw it toward the Earth. Next thing she remembers was being in a waiting area with some family & friends. She was nervous & fearful that she would be sent to Hell for her sins. She was told she needed to tell her family & friends the time is short. Jesus is coming sooner than we think & to warn everyone to get ready, right with Jesus & God, to take Jesus as your Savior to enter Heaven. She woke up freaked out!! I am not lying. My daughter never has dreams like this.Ever.

"Tyttäreni näki unen tempaukseen liittyen muutama yö takaperin. Hän ei ole koskaan oppinut tempauksesta. En edes ajatellut hänen tietävän koko sanaa tai termiä. Hän sanoi minun kutsuvan häntä kotimme ulkopuolella. Me katselimme myrskyävää taivasta. Hän sanoi sen näyttävän vanhojen mustavalkoelokuvien kaltaiselta, mutta niin todelliselta. Laitoin käteni hänen ympärilleen. Hän sanoi taivaan olevan tumma ja Taivaan auenneena. Jeesus oli keskellä pidellen jotakin pallon kaltaista. Asteroidia ja heitti sen kohti maata. Seuraava asia, jonka hän muistaa, oli odotustilasta/alueesta, jossa hän oli yhdessä joidenkin perheenjäsenten ja ystävien kanssa. Hän oli hermostunut ja pelokas koska koki joutuvansa helvettiin syntiensä tähden. Hänelle oli kerrottu, että täytyy kertoa perheelle ja kavereille, että aika on lyhyt. Jeesus on tulossa nopeammin kuin arvelemme ja pitää varoittaa kaikkia valmistautumaan, varmistamaan, että olemme sovinnossa Jeesuksen ja Jumalan kanssa, ottamaan Jeesus vastaan Pelastajanamme päästäksemme sisälle Taivaaseen. Hän heräsi poissa tolaltaan!! En valehtele. Tyttärelläni ei ole koskaan ollut tällaisia unia. Koskaan."

Tämä kommenti osui silmään, varsinkin kun hiljattain oli julkaistu tämä uutinen:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/34- ... sa/7908010

Itse näin tänä aamuna ennen heräämistä unen, se ei ollut mitenkään erityisesti tavanomaisista unista poikkeava, mutta siinä oli tämä varoituksen sävy. Olin raitiovaunussa tai linja-autossa. Tiesin olevani menossa satamaan, sillä minun piti ehtiä laivaan. Olin ihan aikataulussa, kunhan vain jäisin oikealla pysäkillä pois kyydistä. Pysäkin näkyessä nousin rutiininomaiseen tyyliin, otin tavarani ja kävelin ovelle vain tajutakseni, että ovet olivat kiinni ja ratikka olikin jo lähdössä pysäkiltä. Kilkatin paniikissa pysähdysnappia ja ratikka oli jo liikahtamassa eteenpäin, unessa tiesin, että seuraavalta pysäkiltä en enää mitenkään ehtisi ajoissa. Unessa kuljettaja kuitenkin päästi vielä pois kyydistä. Tähän heräsin. Se mitä koin, on se, että valmiina pitää olla poistumaan kyydistä jo ennen kuin tuo "pysäkki" näkyy, että siinä vaiheessa kun se näkyy ja on aika nousta kyydistä, ei ole enää aikaa keräillä tavaroita ja valmistautua jäämään pois kyydistä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4800
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jesus is coming sooner than we think

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Pyros kun jaoit tämän! Voisiko tässä olla kyse myös puhdistautumisesta, että pitää irtautua maallisesta vielä kun on mahdollista "hypätä kyydistä".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pyros

Re: Jesus is coming sooner than we think

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Näin olen itse tulkinnut ja saattoikin koskea ensisijaisesti itseäni tämä uni. Oikeastaan koko viimeinen kulunut vuosi ollut itsellä sellaista heräämistä ja asteittaista irroittautumista, mutta tosiaan tässä syksyn lähestyessä on tuo hengellinen uneliaisuuskin nostanut päätään, kun alkuvuoden myllerrysten jälkeen kesä oli suhteellisen "normaali", mutta silti kuitenkin koko ajan on se tunne/tieto, että se on vain tyyntä myrskyn edellä. Tuo uutislinkki oli jo sellainen, mikä ilmestyessään kiinnitti huomion ja tosiaan tuon kommentin yhteydessä palautui mieleen, että todellako olemme jo niin pitkällä, että uutispalveluiden etusivutkin jo meille "huutavat", että missä ollaan menossa.
Vastaa Viestiin