Shalom, Rakkaat Siskoni ja Veljeni, joiden näkemistä, minulla on myös ikävä!
Me odotamme yhdessä Herraa alati saapuvaksi ja saamme kiittää Häntä, Rakkaudestaan meitä kohtaan.
Tänään, 20.11.2016. On tasan 6 vuotta sitten kun menin Herran kutsumalle uskonkasteelle. Tänään siis olen 6 vuotias, uudelleen syntynyt, joka on saanut jättää tuolloin vanhan minänsä, upottamalla sen. Olen tästä ylen kiitollinen, että Herra kutsui minut tähän ja olin myös tuolle kutsulle kuuliainen, kaikesta pahan vastustuksesta huolimatta.
Tänään, myös minun pojan poikani, täyttää 8 vuotta ja minut kastettiin samana päivänä, kun tämä poika täytti 2 vuotta ja hän oli yksi vahvistus kasteelle menoon, ja myös tuo hänen työ nimensä, kun oli hänen odotus aikansa, oli Jalmari, joka osui, myös tähän hänen syntymä hetkeensä ja tuo tuo työ nimi osoittautui myös yhdeksi vahvistukseksi. Tänään on myös siis Jalmarin nimipäivä. Tänään saamme yhdessä viettää syntymäpäiväämme!
Olen tässä itkenyt rukous hetkessäni, tuossa läsnäolossa, kuinka hyvä Hän onkaan, kun Rakastaa meitä. Mitä me olisimme, ilman Hänen Rakkauttaan?
Sillä tuo aito Rakkaus, joka meissä on, on Rakkautta Jeesuksessa, jonka Hän on vuodattanut sydämiimme. Ilman sitä olisimme kylmiä, tyhjiä kuoria.
Tänään, herätessäni, näin kuvan, jossa olin jossakin kokouksessa ja istuin jossain kolmannella penkki rivillä.
Edessä oli nainen, jonka jalka oli kovin kipeä ja Hän joutui välillä nousemaan ylös, jalka särkynsä vuoksi ja pahoitteli sitä.
Huudahdin hänelle; että ei se mitään, hän voi olla siellä edessä meidän ylistäjämme. Sitten kuva loppui ja nousin ylös...
Katsoin ikkunasta, kuinka taivaalta satoi valkoista lunta ja mieleeni nousi Pigeonin näky, tuosta valkoisesta kyyhkystä, joka satoi meidän yllemme valkoista puuteria. Tunsin, että tuo voisi olla nyt sitä valkoista puuteria, joka antaa meille valkoiset vaatteet ylle.
Pyysin Herralta, että Hän juhlistaisi tätä päivää jotenkin, sillä olihan tuo kaste kutsu, vuosia sitten hyvin tärkeä, jonka Hän itse vahvisti minulle monin keinoin ja siitä voitte lukea muistin virkistämiseksi tuolta aloituksen sivulta.
Olkaa Siunatut Kaikki, Jeesuksessa Kristuksessa!