Harhautus

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Harhautus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Eilen illalla mietin, että millaista mahtaa olla sitten kun Jeesus saapuu maan päälle. Mieleeni tuli ajatus, että mitä jos se ei olekaan sellaista kuin olin kuvitellut? No ei varmasti olekaan, mutta samassa tajusin, että mitä tahansa tulevaisuudessa tapahtuu, vaikka hyvääkin, niin jos se ei heti alusta lähtien vaikuta oikealta, niin todennäköisesti kyse on harhautuksesta.

Oikeaa tempausta ei tietenkään voi väärentää, mutta vastustaja tulee varmasti yrittämään sitäkin. Ellei Morsian sitten ole Taivaassa jo tuolloin. Toisaalta tämä on lohduttava tieto:

Matt. 24:24
"Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tempaus on niin suuri ja laaja tapahtuma että vain ne kykenevät valehtelemaan itselleen sen olevan väärennös, joilla on jo paksu paatunut nahka sydämessään ja omat valheet peittävät koko elämää. Se on niin laaja-alainen tapahtuma ettei sellaista pysty kukaan eikä mikään mahti maailmassa organisoimaan. Se selviää ihmisille tajuntaan ihan miettimällä ja se herättää heitä...
Mutta sitten kun Jeesus tulee näkyvästi kaikkine Pyhinensä (me temmatut ja enkelit) niin sitä edeltää jo niin suuret tapahtumat ettei sellaisia kukaan voi enää käsittää. Sitten ihmisen pojan merkki näkyy taivaalla? En tiedä mikä se voisi olla mutta varmaan risti, veikkaan niin. Ja sitten "kuin salama leimahtaa idästä hamaan länteen" sellainen on ihmisen pojan tulemus. Elikkä sokeatkin näkevät että nyt se tapahtuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen. Morsianta tuskin pystyy harhauttamaan, mutta maallistuneen ihmisen varmasti voi, jos petkutus on tarpeeksi voimallinen. Esimerkiksi sillä, että maapallon ulkopuolinen elämä olisi totta tai että tempauksen yhteydessä tapahtuu niin kovia mullistuksia, että ihmisten katoaminen on helppo selittää.

Joka tapauksessa, tarkoitan myös sitä, että minkään asian ei saisi antaa harhauttaa, ei edes sen jos sanotaan että Herran Päivä on jo tullut, niin kuin alkuseurakunnalle ilmeisesti yritettiin uskotella.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Aloituksestasi nousi heti mieleeni eräs muutama vuosi sitten katsomani ohjelma, jossa juuri puhuttiin esim. tuosta, että maapallon ulkoluoliset, joita kutsumme ufoiksi, tulevat noutamaan osaa ihmisistä. Että tässä kohtaa monelle tulee täydellinen luopumus Raamatun Sanomaan. Nämä ulkopuoliset ovat kuitenkin niitä langenneita enkeleitä, jotka kuuluvat siihen vihulaisen joukkoon. Tämä oli hyvä ohjelma, mutta en enää löytänyt sitä kun yritin etsiä. Tiedä, tuleeko tämä tapahtumaan, mutta tarkkana saamme olla, ettei kukaan vie kruunuamme!

Sillä ei meillä ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pi­meydes­sä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Efes.6.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 30 Joulu 2016, 13:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AINOA OIKEA TOTUUS!!!

Kuva
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 15
1. Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte
2. ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.
3. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
4. ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
5. ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
6. Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois.
7. Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille.
8. Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt.
9. Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
10. Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.
11. Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet.
12. Mutta jos Kristuksesta saarnataan, että hän on noussut kuolleista, kuinka muutamat teistä saattavat sanoa, ettei kuolleitten ylösnousemusta ole?
13. Vaan jos ei ole kuolleitten ylösnousemusta, ei Kristuskaan ole noussut.
14. Mutta jos Kristus ei ole noussut kuolleista, turha on silloin meidän saarnamme, turha myös teidän uskonne;
15. ja silloin meidät myös havaitaan vääriksi Jumalan todistajiksi, koska olemme todistaneet Jumalaa vastaan, että hän on herättänyt Kristuksen, jota hän ei ole herättänyt, jos kerran kuolleita ei herätetä.
16. Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty.
17. Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne.
18. Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut.
19. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat.
20. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
21. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
22. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
23. mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;
24. sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
25. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".

26. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
27. Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
28. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
29. Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
30. Ja miksi mekään antaudumme joka hetki vaaraan?
31. Joka päivä minä olen kuoleman kidassa, niin totta kuin te, veljet, olette minun kerskaukseni Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
32. Jos minä ihmisten tavoin olen taistellut petojen kanssa Efesossa, mitä hyötyä minulle siitä on? Jos kuolleet eivät heräjä, niin: "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".
33. Älkää eksykö. "Huono seura hyvät tavat turmelee."
34. Raitistukaa oikealla tavalla, älkääkä syntiä tehkö; sillä niitä on, joilla ei ole mitään tietoa Jumalasta. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon.
35. Mutta joku ehkä kysyy: "Millä tavoin kuolleet heräjävät, ja millaisessa ruumiissa he tulevat?"
36. Sinä mieletön, se, minkä kylvät, ei virkoa eloon, ellei se ensin kuole!
37. Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
38. Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.
39. Ei kaikki liha ole samaa lihaa, vaan toista on ihmisten, toista taas karjan liha, toista on lintujen liha, toista kalojen.
40. Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.
41. Toinen on auringon kirkkaus ja toinen kuun kirkkaus ja toinen tähtien kirkkaus, ja toinen tähti voittaa toisen kirkkaudessa.
42. Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
43. kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;
44. kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.
45. Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
46. Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
47. Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
48. Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
49. Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
50. Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".
55. "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"
56. Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.
57. Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!
58. Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Onko ufoja olemassa: http://www.tv7.fi/vod/player/10684/

Onko UFOja olemassa? Liikemies, tiedemies ja raamatuntutkija Chuck Missler pohtii asiaa Raamatun näkökulmasta.
Missler ottaa esiin muun muassa klassisen Roswellin tapauksen.
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.tv7.fi/vod/player/30060/

Viimeinen paavi? Horn ja Putnam ennustivat Paavi Benedictus XVI eron jo vuotta aiemmin. Horn ja Putnam paljastavat 900 vuotta vanhan Vatikaanin kirjastoon haudatun profetian, joka kuvaa 112:n paavin sarjaa.
Tom Horn ja Cris Putnam ovat tutkineet Vatikaanin kiehtovaa sisäistä maailmaa. Tulokset ovat hämmästyttäviä!
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://www.tv7.fi/vod/player/30061/


Yliluonnollista > Vieraina Tom Horn ja Cris Putnam 2/2
Ihmeet ja merkit > Yliluonnollista > Vieraina Tom Horn ja Cris Putnam 2/2
Vieraat kertovat lopunaikojen harhautuksesta liittyen mm. langenneisiin enkeleihin ja pelastusoppiin.
Tom Horn ja Cris Putnam ovat tutkineet Vatikaanin kiehtovaa sisäistä maailmaa. Tulokset ovat hämmästyttäviä!
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja näistä olemmekin keskustelleet tuolla lopunajat mediassa. Pigeon laittoi tämän, jossa tuossa viimeisessä ohjelmassakin puhuttiin:
Ymmärsinköhän nyt tämän oikein, mutta otsikko sanoo, että Paavi antaisi kasteen vaikka avaruusoliolle tämän tätä pyytäessä. Keitä me olemme sulkemaan ovia. :? :shock:
Pahoittelen taas Lontoon murteella tämä linkki, mutta otsikko on jo paljon puhuva.
Mitä mieltä te?

http://www.independent.co.uk/news/world ... 60632.html
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ketju: Paavi sanoo että Genesis kirja on valetta: viewtopic.php?f=3&t=604
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katsokaa tv7: pe 30.12. klo 19.30 Ennustettuaan edellisen paavin eron Tom Hornilla on uutta jaettavaa. Tällä kertaa se koskee lopunaikoja ja tiedettä.

... mitenkä sattuikaan ...

http://www.tv7.fi/netti-tv/
Sinettisormus

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PITÄKÄÄ KATSEENNE VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA!!!
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Kiitos taas tärkeästä sanomasta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Sinettisormus!

Sellainen tuli mieleen, en nyt laita profetioihin, koska ne ovat selvästi minulle henkilökohtaisesti, mutta tällä viikolla kerran unessa ja kerran muuten on tullut esiin että "jos saisit rahaa, niin luopuisitko?". Vastaus on kyllä selvä, tänään toistelin itselleni ajatusta, että mikään maallinen ei muuta uskoani.

Mutta muutenkin vastustaja tuntuu hyökkäävän nyt kunnolla, tuntuu jo ihan fyysisestikin väsyttävältä. Onneksi tiedän että hengessä voin luottaa Herraan.

Tulisipa Herra jo. Olkaa Siunattuja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Sinetti ja HerranNimessä! Täsmälleen näin, katse vain kiinnitettynä Jeesuksessa Kristuksessa, eikä mikään sivullinen seikka saa päästä siihen väliin. Raha ja sen tuoma menestys on kauhea houkutus. Se on nyt itsellänikin päällä kun nämä mun ex. firman asiat alkaa ratketa mutten anna niiden mitenkään sekoittaa itseäni. Kiinnitän katseeni vain ristille ja odotan Herraa Jeesusta noutamaan minua täältä temmattuna karitsan häihin.
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Siunausta toivon myös minä teille kaikille. Tunnen myös tuskasi.
Lapseni on kolme ja koko hänen ikänsä ihmiset, tutut ja tuntemattomat näkevät unia säännöllisesti milloin hän vajoaa jäihin, milloin vierii, putoaa, kierii, joissakin unissa minä olen mukana, mutta enimmäkseen hän yksin on vaarassa...todella inhottavaa äitinä saada näitä viestejä. Vihulainen hiillostaa moninaisin muodoin.
Jaksakaamme yhdessä.
Katse vain Jeesuksessa Kristuksessa! Aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harhautus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pigeon kirjoitti:...todella inhottavaa äitinä saada näitä viestejä. Vihulainen hiillostaa moninaisin muodoin. Jaksakaamme yhdessä. Katse vain Jeesuksessa Kristuksessa! Aamen.
Juuri nämä asiat mua on puhutelleet viime aikoina sydämen tasolla. Näen kuinka sokeina moni vaeltaa ja vieläpä myös umpisokeana luulevat näkevänsä selvemmin kuin muut kuinka tulee elää ja olla maailmassa, johon kuuluu kaikki omavoimaisuus ja itsensä nostaminen, samoin kuin raivokkaasti omien etijen ajaminen, tonttiensa ja asemiensa puolustaminen jne. jne. eteenpäin pyrkiminen. Kuitenkin kun nämä sokeat taluttajat kehottavat eutanasiaan aborttiin ja vähättelevät kuoleman olevan heille helppo kohtaaminen... joka kaikki vain todistaa sielunvihollisen työn heissä. Tässä orjanpannassa on ympärillämme suurin osa ihmisistä, jotka luulevat elävänsä elämää juuri niin kuin sitä kuuluukin elää. Se on hirveää!
Tässä on joutunut sellaiseen tilanteeseen kuin siinä elokuvassa jossa mies yhtäkkiä rupesi kuulemaan kaikkien naisten ajatukset. Hän yhtäkkiä alkoi ymmärtää niiden ajatusmaailmaa ja salaisia mietintöjään. Kuitenkaan et voi sanoa niille mitään koska siitähän se vasta soppa syntyisi.
Vastaa Viestiin