YLISTYKSEN JA PALVONNAN UUDET LAULUT HERRALLE

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Uskon Jeesukseen

YLISTYKSEN JA PALVONNAN UUDET LAULUT HERRALLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuulin Herran sanovan tänään: "Laula sydämesi levottomien osien yli"

https://z3news.com/w/i-heard-the-lord-s ... our-heart/

18. helmikuuta 2022 12:20
Kirjailija Lana Vawser

Kuulin Herran sanovan tänään: "Laula sydämesi levottomien osien yli". Näin monien Kristuksen ruumiissa taistelevan "levottomuutta" vastaan ​​sydämessään eri syistä. Nämä sydämen paikat taistelivat pelon, ahdistuksen, epäilyksen ja monien muiden asioiden kanssa.

Katselin "sydämien pyörivän" sisällä, mutta "pyörteitä" ei Herra lähettänyt. Se oli pyörteilyä, jonka aiheuttivat menneisyyden ongelmat, vihollisen laukaisemat alueet ja "epävarmuuden" paikat.

Kuulin Pyhän Hengen kuiskaavan: "Palvokaa! Ylistäkää! Laula sydämesi levottomien osien yli!" – Se oli kutsu nostaa silmät sydämien pyörteen ja levottomuuden YLLE ja julistaa, kuka Hän on, Hänen ystävällisyytensä, rakkautensa ja luonteensa palvonnassa näiden sydämen levottomien osien yli.

Katselin tässä näyssä, kun Hänen kansansa kohosi Jeesuksen nimeä ylistäen, kuka Hän on, sen yläpuolella, mikä "pyörii" sydämessä, näitä sydämen levottomia osia hyväili Hänen rakkautensa, Hänen lohdutuksensa, Hänen rohkaisunsa, Hänen totuuden sanoja ja peitetty Hänen parantamisensa hunajalla.

Herra kuiskasi taas... "Vastaus on minun rakkauteni ilmestys! Vastaus on minun rakkauteni ilmestys!"

Sitten näin ne ”levottomat” osat Hänen kansansa sydämistä, joita peitti särkynyt, murskattu Jeesuksen ruumis. Minua ympäröi niin vahva tunne paranemisesta, anteeksiannosta, vapaudesta, joka tuodaan sydämeen ja elämään Jeesuksen Kristuksen kuoleman ja ylösnousemuksen kautta.

Tunnelma kohosi ja todisti: ”MAKSOIN SIITÄ KAIKESTA! MAKSOIN SIITÄ KAIKESTA!” – Ilmapiiri, joka on täynnä Hänen verensä loistavaa totuutta, peittää kaiken ja Hänen ristinkuolemansa osoittama rakkaus tuo PARANTUMISEN ja levon sinetöinnin sydämiin.

Monet ovat taistelleet tämän "pyörteen" kanssa vuosikymmeniä, toiset tällä kaudella, toiset vuosia, toiset koko elämänsä, mutta Hänen rakkautensa ilmestyminen Hänen ristikuolemansa kautta, Hänen rakkautensa kaunis osoitus toi SYVÄÄ LEPOA sydämessä näillä alueilla lopullisesti.

Rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen. Riippumatta "levottomuuden" juuresta, olipa se sitten menneisyy-destä, tuomitsemisesta, häpeästä tai nykytilanteista, Hänen rakkautensa ilmestyminen toi syvän hiljaisuuden ja sydämen rauhan.

"Silloin käyttämällä jatkuvasti uskoasi Kristuksen elämä vapautuu syvälle sinuun, Hänen rakkautensa LEPOPAIKASTA tulee elämäsi lähde ja juuri." (Ef. 3:17) Kärsimyskäännös

HÄNEN RAKKAUTENSA ILMOITUKSEN SADE LISÄÄNTYI

Kun Jumalan kansa korotti äänensä ja lauloi näiden sydämen levottomien osien yli laulaen uskontäyteisillä sydämillä Hänen hyvyydestään ja Hänen luonteestaan, hänen rakkautensa ilmoituksen sade lisääntyi, yhä enemmän ja enemmän, kunnes Hänen ilmestyksensä sateen rakkaus oli määrältään suurta.

"Silloin sinulla on mahdollisuus löytää se, mitä jokainen pyhä kokee, Kristuksen hämmästyttävän rakkauden suuri määrä sen kaikissa ulottuvuuksissa. Kuinka syvästi intiimi ja kauaskantoinen on Hänen rakkautensa! Kuinka kestävää ja kattavaa se onkaan! Loputon, mittaamaton rakkaus, joka ylittää ymmärryksemme – tämä ylenpalttinen rakkaus virtaa sinuun, kunnes olet täynnä Jumalan täyteyttä.” (Ef. 3:18-19) Kärsimyskäännös

Mitä enemmän tämä Hänen rakkautensa paljastuksen SUURIMÄÄRÄINEN SADE lisääntyi, sitä pienemmiksi ja pienemmiksi näistä sydämen levottomista osista tuli ja peittyivät Hänen paranemisensa hunajalla, ja hänen rakkautensa tuliset liekit jäivöt leikkaamaan ja sinetöimään, jättäen Jumalan kansan rauhassa ja vapaudessa, jota he eivät olleet aiemmin kokeneet.

Herra seuraa sydämen levottomia paikkoja hellittämättömällä rakkaudellaan ja tuo LOPULLISEN RATKAISUN – rauhan läpimurron!

Kuulin Hänen kuiskaavan:

”Sydämen paikoista, joissa oli levottomuutta, nämä paikat on nyt muutettu paikaksi, jossa kohtaa rakkauteni suurenmoisen kohtaamisen, tuoden parantumista ja sinetöimistä, ja niistä paikoista, joissa levottomuus aikoinaan ASUI, nyt elävän veden ja ilmestyksen joet tulevat ja virtaavat näistä sydämen osista tuoden elämää, virkistystä ja parantumista monille. Siellä missä nuo sydämen "levottomat" paikat olivat, rakkauteni nollaa ne nyt, ja missä levottomuudet kiehuivat, siellä nyt pyörii ihme ja kunnioitus ehdottomaa, intohimoista rakkauttani kohtaan."

Kirjailija: Lana Vawser
Uskon Jeesukseen

Re: YLISTYKSEN JA PALVONNAN UUDET LAULUT HERRALLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuulin Herran puhuvan monien elämän ylle: "Minä tuon nyt esiin useita viittoja." (=mantles; mantteleita)

29. syyskuuta 2025
Kirjoittanut Lana Vawser

https://z3news.com/w/i-heard-the-lord-s ... e-mantles/

Kuulin hiljattain Herran puhuvan monien yli: "Minä tuon nyt esiin useita viittoja." (tai siis myös "mantteli")

Kun Herra lausui nämä sanat, tunne valtasi minut niin voimakkaasti, että monet ovat olleet niin intensiivisessä siirtymävaiheessa, ja synnytyskivut ovat olleet intensiivisempiä kuin he ovat koskaan ennen kokeneet: ja nyt on käynnissä suuri synnytys.

Kun nojauduin eteenpäin ja kuuntelin Herran sydäntä, kuulin:

"Tuon esiin useita viittoja monien ihmisteni elämässä juuri nyt. Siirtymässä, venymisessä, puhdistamisessa, jalostuksessa ja ravistelussa on ollut sellaista intensiivisyyttä. Olen syvällisesti valmistellut, karsinut ja asemoinut teitä, ihmisiäni, tänä aikana liikkumaan kanssani suuremmilla tavoilla kuin ennen. Sanon teille, NYT tapahtuu USEIDEN viittojen syntymä ja esiin tuominen elämässänne."

Kun Herra puhui nämä sanat, näin kahden kuvan välähtävän edessäni. Ensimmäinen, jonka näin, oli perhonen levittämässä siipensä, ja Henki korosti minulle perhosen siipien kokoa ja siipien eri värejä. Värejä oli useita. Sitten silmieni eteen välähti kuva Joosefin takista ja sen monista väreistä. Minua valtasi niin voimakas tunne siitä, että lennän Herrassa, liikun Hänen kanssaan; ja useiden viittojen tulevan monien ylle tänä aikana liikkumaan Hänen kanssaan alueilla, tavoilla ja voitelussa, joihin he eivät olleet aiemmin astuneet. Minua hämmästytti se, että heidän jo kantamiaan viittoja ei ollut poistettu – niihin oli uudet LISÄTTY. Kyse oli useiden viittojen moninkertaisesta syntymästä.

Kun jatkoin Herraan turvautumista ja Hänen sydämensä kuuntelemista, kuulin:

"Useita viittoja on tulossa esiin. Sanon teille, että tuon teidät armoni ja voimaantumiseni valtakuntaan, jossa ette ole aiemmin astuneet. Tuon teidät oppimaan liikkumaan kanssani ja kasvamaan uusiin viittoihin, joita tuon esiin. Älkää kaihtako vierasta, vaan painottakaa syvemmälle minuun, sillä tuon laajentumista monien elämäänne, ja tämä on suuren TÄYTTYMYKSEN päivä. Tarkkailkaa kasvua! Tarkkailkaa kasvua! Tarkkailkaa nöyryyden kasvua sydämissänne ja elämässänne. Tarkkailkaa Henkeni ja voimani kasvua niissä viitoissa, joita olette kantaneet, ja uusissa, joita tuon esiin. Tarkkailkaa kasvua, joka tulee teidän yllenne, läsnäoloni ja voimani kasvu niiden ylle, jotka elävät puhtaudessa, nöyryydessä ja kulkevat kanssani minun teilläni. Oi, se hedelmällisyys, joka puhkeaa esiin!"

"Sanon teille, että taistelu monia teistä vastaan ​​on ollut armotonta jo niin kauan, mutta minä olen ollut teidän kanssanne. Olen vahvistanut teitä ja käyttänyt kaikkea hyvään: tuodakseni teidät esiin tänä aikana syvässä riippuvuudessa minusta ja tuodakseni teidät syvempään nöyryyteen, antautumiseen minulle ja teilleni, jotta kykenisitte liikkumaan tässä uudessa päivässä, johon minä teidät tuon."

"Vihollisen voimakasta tulta on ollut elämässänne yrittäen estää teitä siirtymästä tähän uuteen päivään kanssani, mutta olen tukenut ja vahvistanut teitä. On ollut myös minun puhdistajani tuli, joka on puhdistanut, karsinut ja puhdistanut. Olen mennyt syvemmälle sydämiinne ja elämäänne kuin koskaan aiemmin. Olen liikkunut keskuudessanne kuluttaakseni kaiken, mikä on estänyt teitä, ja minun raivoisa tuleni ja rakkauteni tuli on kuluttanut ja polttanut pois kaiken pelon, uhkailun, häpeän ja ihmispelon. Olen sytyttänyt teissä ennennäkemättömän nälän ja epätoivon minua ja sanaani kohtaan. Olen liikkunut syvällä sydämissänne tuodakseni teidät syvemmälle ykseyden ja yhteyden paikkaan minun, ensimmäisen rakkautenne, kanssa."

Olen valmistanut teitä tänä aikana suuremmilla tavoilla kuin olette aiemmin kokeneet. Tiedän, että jalostava ja puhdistava tuli on ollut voimakkaampaa kuin olette sen aiemmin tunteneet, mutta tuon teidät esiin näyttäen itseltäni suuremmilla tavoilla. Siinä missä monet teistä ovat kulkeneet syvässä kuolemassa – kuollessaan itselleen, kuollessaan lihalleen, kuollessaan teilleen – nyt tuon teidät esiin tänä aikana eläen syvimmästä antautumisesta minulle ja teilleni kuin olette koskaan kokeneet. Ja nyt tulette tuntemaan laajentumista, jollaista ette ole ennen nähneet, kun liikutte kanssani näissä uusissa viitoissa, jotka vapautan teidän yllenne.

"Minä sanon teille, että te siirrytte YLILUONNOLLISEEN SAMANAIKAISEEN TILAAN! Minä sanon teille, että te siirrytte YLILUONNOLLISEEN SAMANAIKAISEEN TILAAN, jossa näette Henkeni useiden liikkeiden liikkuvan lävitsenne samanaikaisesti. Minä sanon teille, kiinnittäkää huomiota Henkeni lisääntymiseen niiden moninaisten lahjojen ja tehtävien myötä, joita nyt tuon esiin. Tällaista armoa, armoani ja voimaantumista on oleva YLILUONNOLLISESSA SAMANAIKAISESSA TILASSA tänä aikana. Mutta minä sanon teille, olkaa varovaisia, sillä useiden viittojen esiin tuominen monille juuri nyt ei tarkoita kiireisyyttä, lisää rakentamista ja enemmän tekemistä."

Minä sanon teille: liikkukaa kanssani minun tahdissani ja Henkeni johdatuksessa, kun näette Henkeni liikkuvan elämänne ja näiden viittojenne läpi laajentaaksensa valtakuntaani. Sillä on kiusaus juosta eteenpäin ja edetä nopeasti ja rakentaa, rakentaa, rakentaa, kun näette näiden viittojen tulevan esiin tänä aikana. Mutta minä sanon teille: pysykää minun tahdissani, minun kanssani ja katsokaa, kuinka minä johdatan teitä liikkumaan näissä viitoissa minun tavallani ja minun strategioillani.

Sanon teille, että monet teistä ovat siirtymässä ERILAISTEN ARMON PÄIVIIN! Tarkkailkaa, kuinka armoni tulee yllenne uusien tehtävien ja Henkeni liikkeiden kautta. Sanon teille, että kun kuljette samaa tahtia kanssani ja kuinka haluan edetä tässä hetkessä, tarkkailkaa suosiota, joka tulee yllenne – se verhoaa teidät edessänne olevaan työhön. Sanon teille, että kun pysytte lähellä minua – syvällä sanassani ja sydämeni rytmin tahdissa – tulette uusiin viisauden ja ymmärryksen ulottuvuuksiin liikkuessanne kanssani näillä uusilla tavoilla ja uusilla viitoilla. Sanon teille, että päivä on teidän käsissänne, jolloin te IHMETTELETTE Henkeni liikettä teidän kauttanne ja ihmettelette käteni ja sydämeni mahtavia tekoja elämässänne ja niiden kautta ja näette kirkkauteni ja voimani lähtevän liikkeelle.

Älä kaihda tätä vieraana. Hyväksy se, mitä teen. Sanon teille, että kun nämä uudet viitat tulevat esiin, minä tuon teidät uuteen paikkaan, jossa voitte toimia kanssani. Sanon teille: varjelkaa viittoja, jotka minä tuon esiin tänä aikana, suurella viisaudella ja Henkeni johdatuksella. Sillä muut näkevät teidät eri tavalla tänä aikana, kun siirrytte uusiin asioihin, jotka minulla on teille. Olkaa vahvoja ja juurtuneita syvälle siihen, mitä minä teille puhun ja minne minä johdatan teitä ja Sanaani, ettette horjuisi.

"Sanon teille, että missä tahansa mustasukkaisuus nouseekin teitä vastaan, pysykää syvällä sydämessäni ja salaisessa paikassa kanssani – kantaen rakkauden, kunnian ja viisauden sydäntäni. Sillä sanon teille, että kun pysytte syvällä salaisessa paikassa ja viisaudeni kohdussa tänä hetkenä, lenätte korkealle niiden myrskyjen yläpuolelle, joita olette tunteneet menneinä aikoina. Te vaellatte ja kohoatte ylösnousseen auktoriteetin vallassa minussa, suuremmilla tavoilla, kun herätän teidät ykseytemme ja ykseytemme voimaan ja auktoriteettiin, jonka olen teille antanut."

"Täysin uusi päivä on koittanut. Uusi luku on alkanut. Oi, kuinka ihmeellisiä uudet tavat teillä onkaan liikkua kanssani tänä aikana, ne saavat teidät IHMETTELEMÄN MINUN MAJESTEETTIUTTANI!"
Vastaa Viestiin