Suuri räjähdys Tennesseessä.

Keskustelua ajankohtaisista uutisista.
Rutger
Site Admin

Suuri räjähdys Tennesseessä.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Sotilasräjähteitä valmistavassa tehtaassa Tennesseessä on tapahtunut suuri räjähdys, kertoo CNN.

Paikallisten viranomaisten mukaan useita ihmisiä on saanut surmansa ja useita on kadoksissa. Räjähdyksen voimaa kuvaillaan valtavaksi.

– Voimme vahvistaa, että Accurate Energetic Systemsin tehtaalla Bucksnortin alueella Hickmanin piirikunnassa Tennesseessä on tapahtunut räjähdys, paikallinen sheriffin toimisto tiedotti uutistoimisto AFP:n mukaan.

Tehdas sijaitsee noin tunnin matkan päässä Tennesseen osavaltion pääkaupungista Nashvillestä lounaaseen.

Hickmanin piirikunnan pormestarin toimisto kertoi AFP:lle, että se ei voi vielä vahvistaa kuolonuhrien määrää tai räjähdyksen syytä.

Accurate Energetic Systems, joka on vuonna 1980 perustettu räjähteiden valmistaja, ei vastannut välittömästi AFP:n kommenttipyyntöön.

CNN:n mukaan tehdas valmistaa erilaisia räjähdysaineita sekä erikoistuotteita Yhdysvaltain puolustusministeriölle ja teollisuudelle.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!