Uutta ja ihmeellistä

Keskustelua ajankohtaisista uutisista.
Kaidan tien kaahari

Uutta ja ihmeellistä

Viesti Kirjoittaja Kaidan tien kaahari »

Ihan mielenkiintoisia laitteitta pukkaa markkinoille..

https://tekniikanmaailma.fi/tama-uusi-t ... -suosiota/
Eletään omantunnon puhtautta vaalien samalla myöntäen oman vaelluksen rikkinäisyys.
Eero
Viesti:

Re: Uutta ja ihmeellistä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kylähän se joku päivä tulee se laite, joka yhdistää ihmisen ja koneen otsan tai käden kautta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Entisenä sovelluskehittäjänä en ihmettele enää mitään mitä markkinoille putkahtelee :D ... sitä viimeistä pedon merkkiä kohti mennään joka tapauksessa :cry:
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Vielä piti sanomani, että hienoa kuitenkin kun tämän 'seurakunnan' jäsenet ottaa kantaa ajan ilmiöihin ja tuo niitä tänne palstalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, oon samaa mieltä ja siis tuntuu että koko ajan tosiaan tulee kaikkea uutta niin kovaa tahtia, että aivan kuin jokin harppaus olisi ihmiskunnan kehityksessä taas menossa.

Tää tietenkin voi tuntua ”uskomattoman” ihmisen mielestä turhalta taivastelulta, että joka asiassa nähdään jotain arveluttavaa, mutta tottahan se on ikävä kyllä, ihminen kääntää lopulta aina kaikki keksintönsä itseään vastaan.

Kaikki se on Raamatussa kerrottua, mikään hanke ei menesty, ellei se ole Herran mieliksi toteutettu. Tarkoitan siis sitä, että aina löytyy joku, joka kääntää inhimillisesti katsottuna hyvänkin ajatuksen toisen harmiksi ja sen huipennusta kohden olemme nyt kieppumassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen. Meidän tulee tarkata tapahtumia, jotta voimme toteuttaa Jeesuksen käskyn: "Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä".
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Matt 24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen
Vastaa Viestiin