Jeesus puhui
Re: Jeesus puhui
Luuk 7:50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".
Luke 7:50 And he said to the woman, Thy faith hath saved thee; go in peace.
Raam_33_38, KJV
Luke 7:50 And he said to the woman, Thy faith hath saved thee; go in peace.
Raam_33_38, KJV
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Näkymätön Ninni
Aamen!
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Luuk 8:5 "Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylväessään putosi osa tien oheen ja tallautui, ja taivaan linnut söivät sen.
Luke 8:5 A sower went out to sow his seed: and as he sowed, some fell by the way side; and it was trodden down, and the fowls of the air devoured it.
Raam_33_38, KJV
Luke 8:5 A sower went out to sow his seed: and as he sowed, some fell by the way side; and it was trodden down, and the fowls of the air devoured it.
Raam_33_38, KJV
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Näkymätön Ninni
Aamen!
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Luuk 8:6 Ja osa putosi kalliolle, ja oraalle noustuaan se kuivettui, kun sillä ei ollut kosteutta.
Luke 8:6 And some fell upon a rock; and as soon as it was sprung up, it withered away, because it lacked moisture.
Raam_33_38, KJV
Luke 8:6 And some fell upon a rock; and as soon as it was sprung up, it withered away, because it lacked moisture.
Raam_33_38, KJV
-
Näkymätön Ninni
Aamen!
Luuk 8:7 Ja osa putosi orjantappurain sekaan, ja orjantappurat kasvoivat mukana ja tukahuttivat sen.
Luke 8:7 And some fell among thorns; and the thorns sprang up with it, and choked it.
Raam_33_38, KJV
Luke 8:7 And some fell among thorns; and the thorns sprang up with it, and choked it.
Raam_33_38, KJV
-
Näkymätön Ninni
Aamen!
Luuk 8:8 Ja osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja teki satakertaisen hedelmän." Tämän sanottuaan hän lausui suurella äänellä: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
Luke 8:8 And other fell on good ground, and sprang up, and bare fruit an hundredfold. And when he had said these things, he cried, He that hath ears to hear, let him hear.
Raam_33_38, KJV
Luke 8:8 And other fell on good ground, and sprang up, and bare fruit an hundredfold. And when he had said these things, he cried, He that hath ears to hear, let him hear.
Raam_33_38, KJV
-
Näkymätön Ninni
Aamen!