Harpazo

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Uskova sisar, joka ei halunnut nimeään julkisuuteen pyysi toista sisarta julkaisemaan sanan, minkä
hän oli saanut Herralta tänään.

Sana oli "HARPAZO"

Lisäksi hänelle annettiin Raamatun paikka ps 19:5

https://www.youtube.com/watch?v=p1ExOXD5QN8

Harpazo tarkoittaa "siepata pois"....."ottaa pois (voimalla)"

ps 19:5 Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Katsoin että Psalmit 19:6 on tuo jae. Aamen silti! Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Eero »

17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Ensimmäinen kirje tessalonikalaisille 4

5. Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.
Johanneksen ilmestys 12
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

HerranNimessä kirjoitti:Aamen! Katsoin että Psalmit 19:6 on tuo jae. Aamen silti! Tule Herra pian!
Englannin kielisessä käännöksessä se on 19:5

King James käännös:

ps 19:5 Which is as a bridegroom coming out of his chamber, and rejoiceth as a strong man to run a race.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Eero »

Selvä homma! Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Aamen!

Ps.19:6-7.
Tätä jaetta on verrattu joskus myös aurinkoon?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jupiter on ollut Neitsyt-kuvion "kohdussa" 23.12.2016 alkaen (ja jopa pyörinyt siellä niin kuin sikiö pyöri neitsyt Marian vatsassa) ja tasan 9 kk siitä, 23.9.2017 alkavat synnytystuskat. Tarkoittaisiko tämä myös sitä että lähtö tulee morsiamelle? Ennen ahdistusta 20-23.9. mahdollisesti.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

YK:n rauhanpäivä 21.9. siinä voisi olla yksi hetki...

2017 Peace Day Theme: Together for Peace: Respect, Safety and Dignity for All.

= Rauhan päivän teema 2017: Yhdessä rauhan puolesta: kunnioitus,turvallisuus ja arvokkuus kaikille

Kuva

http://internationaldayofpeace.org/

**
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku_my kirjoitti:YK:n rauhanpäivä 21.9. siinä voisi olla yksi hetki...
Aijoo... Kun he sanovat, rauha rauha, ei mitään hätää, niin silloin: "eeli eeli lama sabaktani".
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Niin ja tuo Rauhan päivä on Rosh Hashanan aikaan.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Rosh Hashanasta sanotaan, että se on päivä, joka tulee kuin varas. Sanonta johtuu siitä, että silloin on
kuukauden alku (juutalaisessa kalenterissa) ja uuden kuun sirpin näkymistä ei voi tarkalleen
tietää, päivä ja hetki on salattu.

1. tess 5 puhutaan ensin päivästä joka tulee varkain (rosh hashana?!)
sitten puhutaan rauhasta ja turvasta (yk rauhan päivä?!)


1. Tessalonikalaiskirje 5
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hyvä sivu missä voi testata milloin uusi kuu on mahdollista nähdä Jerusalemissa:

http://www.torahcalendar.com/MOON.asp?J ... 018&TDAY=1

Näkyminen riippuu auringosta, sen pitää olla tarpeeksi alhaalla kuuhun nähden, ettei sen valo estä sirpin näkymistä.

Uuden kuun sirppi Rosh Hashanan aikaan on mahdollista nähdä ensimmäisen kerran 21.9. klo 18.37.

Kuva

**
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Vertailun vuoksi, kuu ei voi näkyä 20.9. koska aurinko on liian lähellä kuuta. Myös kuu painuu nopeasti
horisontin alapuolelle auringon perässä, joten odottelu ei auta.

Kuva

**
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Paljon on panosta 21-23.9. päiväväleillä. Mut parasta tässä on se että voimme koko sydämestä odottaa pääsevämme näkemään silmästä silmään ja kasvoista kasvoihin Rakkaan Herramme Jeesuksen vapahtajamme.
sisar

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Paljon on panosta 21-23.9. päiväväleillä. Mut parasta tässä on se että voimme koko sydämestä odottaa pääsevämme näkemään silmästä silmään ja kasvoista kasvoihin Rakkaan Herramme Jeesuksen vapahtajamme.
Ei vain jaksaisi enää odottaa.... Herra armahda meitä!
tuula

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja tuula »

Iso Aamen PROFETIALLE. ei jaksaisi enää odotella Herramme Jeesuksen saapumista. Jeesus kiitos, että annat voimaa lopunajan odotukseen, kun odotamme sinua saapuvaksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin paljon on merkkejä ilmoilla, että jotain tapahtuu varmasti. Samanlainen kihelmöivä odotuksen tunnelma kuin keväällä. Tulisi jo "se hetki" ja Herra!

1. Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva".
2. Ja kohta minä olin hengessä. Ja katso, taivaassa oli valtaistuin, ja valtaistuimella oli istuja.

Johanneksen Ilmestys 4
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

1. Tessalonikalaiskirje 5
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Tämä kohta:

silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon (merkki taivaalla 23.9, alkaako synnytyskivut 21.9 ja synnytyshetki 23.9 ?!)

Yk:n rauhan julisteessa vielä pilviä taivaalla....Jeesus saapuu pilvissä noutamaan omansa.

__
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Markku kirjoituksesta!
Minä luin tänään jostain lehdistä että kaikki eteläiset euroalueen maat on jo menetetty ja tuomittu muuttumaan islamistisiksi muslimimaiksi. Se on paha merkki ja siksi on Jumalan Hengen mukaista vastustaa maahanmuuttoa. Eteäisen EU alueen maat ovat jo saatanallisessa käsittelyssä kauttaaltaan, levottomuuksia ja väkivaltaa joka paikka täynnä, kuin Gomorra aikoinaa.
Ei ole kuin ajan kysymys kun mennään !!!
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Harpazo

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ruotsin valtio ei ota maahan muslimeita jotka ovat kääntyneet kristityiksi ja heitä uhkaa ehkä kuolema kotimaassaan. voitaisiinkon asettua heidän asemaansa. Suomeen tulee myös krstityiksi kääntyneitä. oletteko tosiaan samalla linjalla että sisaret ja veljet krisitityt toisesta maasta eivät tänne saa tulla se ei ainakaan viestistä käy ilmi. olen järkyttynyt koska asia ei käy viestistä ilmi kaikki kristitytyt vain rajalta pois! en tarvi vastausta asia käy viestistä selvästi ilmi. vastustan myös muslimeiden maahnamuuttoa koska islam on saatanasta. lentävät edestakasisin kun kaikki ei mielletä.
Jumala ei koskaan paljasta profeettaa.hän astuu esiin kun on hänen aikansa sanoi Leonard ravenhill. en tiedä mihin perustuu inarin profeettaan tiedot. Jumala ei profeettojen paljasta.minua ei kiinnosta kirjoittaa enää tälle palsstalle minulla on ystävä Jumala. te olette minun ystäväiäni kun teette mitä minä käsken teidän tehdä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin