Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti

Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Tänä aamuna, 10.2. kun olin rukouksessa Herran edessä, näin kuvan jossa oli risti, joka oli malliltaan kuin plus (+) merkki, mutta paljon paksumpi ja se oli kuin jollakin alustalla ja se oli leikattu ristin muotoonsa alustaan ja tuo ristin muotoinen aukko, josta näkyi kauas luonnon maisemaa ja tuon ristin rajatut reunat olivat piirretty taivaan sinisellä värillä, sitten se hävisi ja kysyin Herralta, oliko se näky vai oliko hänellä muuta antaa, sillä olinhan pyytänyt näkyä aloitukseksi tänne uudelle foorumille ja kun tuota kyselin, sain nähdä tuon kuvan uudelleen ja ymmärsin, että Herra sen todella tarkoitti näyksi, tänne jaettavaksi.
Pyysin josko Hän avaisi minulle vielä sanaansa tuohon näkyyn, ja sana avautui umpimähkään Jesaja 32:sta ja siitä nousi minulle näkyyn sopivaksi tämä kohta:

16. ja puutarha on metsän veroinen. Ja erämaassa asuu oikeus, ja puutarhassa majailee vanhurskaus.
17. Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti.
18. Ja minun kansani asuu rauhan majoissa, turvallisissa asunnoissa, huolettomissa lepopaikoissa.

Voi kuinka Herra meitä täällä siunaakaan, ottakaa se vastaan!

t.Sinettisormus
Sinetti

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

... tämä nousi äsken vielä tuohon näkyyn, aivankuin selventämään sitä, että tuo ristinmuotoinen aukko, oli kuin kehys tuolle maisemalle, joka siitä näkyi, tai kuvaukseen sopii myös ristinmuotoinen ikkuna.
Samuli

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Vaimo sai ihanat ruusut viime sunnuntaina. Otin niistä kuvan nyt, koska värit ovat niin profeetalliset. Niitä piti olla kuulemma alun perin 1 kpl per osallistuja, mutta kun osallistujia oli vähän, niin ohjaaja sanoi että kaikki voi ottaa useamman mukaan. Vaimoni sitten valitsi nämä kaksi, eikä tiedä kyllä näiden värien profeetallista merkitystä. En tiennyt itsekään ennen kuin Sinetti toi nämä pari kuukautta sitten esille.
Vaaleanpunainen ja valkoinen ruusu - puhdas morsian.

Huomaatteko rakkaat sisarukset kuinka tämäkin näky on toteutunut. Jumala on johdattanut lapsiaan tämän palstan kirjoituksissa ja rakentanut tästä eräänlaisen kurkistuspaikan Hänen puutarhaansa.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Samuli tuosta kauniista mielikuvasta, "Vaaleanpunainen ja valkoinen ruusu - puhdas morsian." Lähdin tuosta motivoituneena googlettamaan Jumalan puutarhaa, ja löysin tällaisen kauniin kirjoituksen, kolme Jumalan puutarhaa: https://www.lds.org/liahona/2016/03/the ... d?lang=fin
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku veli mailas viime yönä mulle tämän:
Vision: Door to Heaven is Now Open!

https://www.youtube.com/watch?v=0DYxxvKBgJE

Hei kaikki!
Otin nokkaunet aikaisemmin ja kysyin Herralta olemmeko menossa kotiin nyt! Heti sain tämän näyn! Se oli metallinen kolmio, roikkumassa kasvi koukussa. Kolmio oli samanlainen kuin musiikillinen kolmio ja kasvi koukku oli näitä mustia paimenten koukkuja, joita voit käyttää puutarhassa. Joten ajattelin ... Mitä tämä tarkoittaa? Katsoin kolmiota ja tämä on mitä löysin. Kolmiota käytetään usein kuvaamaan hengellisiä yhdyskäytäviä. Esimerkiksi Jaakobin tikapuut! Joten olen ajatellut tätä yhteydessä esittämääni kysymykseen jos pääsemme nyt kotiin. Ja minä kysyin Herralta tulkintaa. Saamani vastaus oli tämä ... että OVI TAIVAASEEN on nyt auki! Paimenen koukun käyttö puutarhassa kertoo meille, että tämä on aika, ja olemme ehdottomasti sesongissa! Uskon, että tämä tarkoittaa, että tempaus on tapahtumassa hetkenä minä hyvänsä! Joten pysy valmiina ja pidä katseesi ylhäällä! Jeesus tulee pian! Jumala siunatkoon teitä kaikkia!
Jarmo jatkaa: Se paikka minne olemme menossa seitsemäksi vuodeksi (lehtimajanjuhla kestää 7 päivää) on Isän takapihan puutarhaan valmistettu lehtimaja, jossa meidät vihitään Jumalan Karitsalle.

Eikä tässä kaikki, minä kerron vuoden 2006 alkutapahtuman: Vaimoni sanoi minulle kesäkuun toisella viikolla 2006 että haluaa eron minusta ja masennuin. Menin äitini luokse Lietoon. Äitini ja isäpuoleni asuvat koko sen omakotialueen korkeimmalla kohdalla, jossa on takapihalla äidin taiten hoitama rehevä puutarha, jyrkkä kallioinen mäki alapihalle, jonne laskeutuu portaat talosta ylhäältä alas. Nuo portaat olivat vanhat, huonokuntoiset ja liukkaat. Äiti oli juuri katunut niissä ja loukannut lonkkansa. Pelkäsimme että kohta tapahtuu jotain pahempaa ja siksi aloin tekemään portaat kokonaan uudelleen. Työ kesti tasan 7 päivää, ja jostain kumman syystä minä tein portaat talon yläpihalta alas. En siis alhaalta ylös, kuten kaikki portaat tehdään.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo! Olkaamme siis lujia ja rohkeita, Herra on Sanansa mukaisesti kanssamme, Hän ei meitä jätä eikä hylkää, vaan on kutsunut meidät kulkemaan riemuvoitossa Hänen kanssaan. Hän on kutsunut meidät voittamaan itsemme ja vihollisemme ja elämään yltäkylläistä elämää puutarhassaan / paratiisissa Kristuksessa Jeesuksessa.
Tuo ilon SANOMA Markulta, sai ilonkyyneleet silmiini, TULE JEESUS PIAN!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 01 Kesä 2016, 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo aloitus näky oli minusta hyvin kaunis ja rauhallinen ja sain katsella sitä vielä tuon ristin muotoisen raamin läpi. Minua harmitti tuolloin, kun se jäi niin vähälle huomiolle, mutta tänään tuo näky on saanut taas elää ja pian Jeesus saapuu riemuvoitossaan noutamaan meitä omiaan. Miten ihanaa suurta RAKKAUTTA! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! :roll:
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuinkas ollakkaan, löysin, tai se tuli tuolla selaillessani vastaan, vanhan näkyni; "Suruttomille", vuodelta 2015. Ja aihe on täydellinen tähän ketjuun ja aloituksen näkyyn, ne täydentävät toinen toistaa ja vielä samoilla Raamatun sanoilla:

Näky-"Suruttomille"

sinettisormus1

15.8.2015 9:30

15.8. aamunäky, näin hedelmäpuutarhan joka oli kukassaan ja puiden alla oli vesiallas …. Pyysin Herralta että jos tämä on hänen antama näky, vahvistakoon sanansa kautta, auetkoon sanasta jossa puhutaan noista asioista. Avasin Raamattuni ja se avautui Jesaja 32 ja siinä löytyy todellakin nuo elementit.

JESAJA 32
1. Katso, kuningas on hallitseva vanhurskaudessa, ja valtiaat
vallitsevat oikeuden mukaan.
2. Silloin on jokainen heistä oleva turvana tuulelta ja suojana rankkasateelta, oleva kuin vesipurot kuivassa maassa, kuin korkean kallion varjo nääntyvässä maassa.
3. Silloin eivät näkevien silmät ole soaistut, ja kuulevien korvat kuulevat tarkkaan.
4. Ajattelemattomien sydän käsittää taidon, ja änkyttäväin kieli puhuu sujuvasti ja selkeästi.
5. Ei houkkaa enää kutsuta jaloksi, eikä petollista enää sanota yleväksi.
6. Sillä houkka puhuu houkan lailla, ja hänen sydämensä hankkii turmiota, ja niin hän harjoittaa riettautta ja puhuu eksyttäväisesti Herrasta, jättää tyhjäksi nälkäisen sielun ja janoavaisen juomaa vaille.
7. Ja pahat ovat petollisen aseet, hän miettii ilkitöitä, tuhotakseen kurjat valheen sanoilla, vaikka köyhä kuinka oikeata asiaa puhuisi.
8. Mutta jalo jaloja miettii ja jaloudessa lujana pysyy.
9. Nouskaa, te suruttomat naiset, kuulkaa minun ääntäni; te huolettomat tyttäret, tarkatkaa minun sanojani.
10. Vielä vuosi, ja päiviä päälle, niin vapisette, te huolettomat; sillä silloin on viininkorjuusta tullut loppu, hedelmänkorjuuta ei tule.
11. Kauhistukaa, te suruttomat, vaviskaa, te huolettomat, riisuutukaa, paljastukaa, vyöttäkää säkki lanteillenne.
12. Silloin valitetaan ja lyödään rintoihin ihanien peltojen tähden ja hedelmällisten viiniköynnösten tähden,
13. minun kansani maan tähden, joka kasvaa orjantappuraa ja ohdaketta, remuavan kaupungin kaikkien iloisten talojen tähden.
14. Sillä palatsi on hyljätty, kaupungin kohina lakannut, Oofel ja vartiotorni ovat jääneet luoliksi iankaikkisesti, villiaasien iloksi ja laumojen laitumeksi.
15. Näin on hamaan siihen asti, kunnes meidän päällemme vuodatetaan Henki korkeudesta. Silloin erämaa muuttuu puutarhaksi,
16. ja puutarha on metsän veroinen. Ja erämaassa asuu oikeus, ja puutarhassa majailee vanhurskaus.
17. Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti.
18. Ja minun kansani asuu rauhan majoissa, turvallisissa asunnoissa, huolettomissa lepopaikoissa.
19. Mutta raesade tulee, metsä kaatuu, ja kaupunki alennetaan alhaiseksi.
20. Onnelliset te, jotka kylvätte kaikkien vetten vierille ja laskette härän ja aasin jalat valtoimina kulkemaan!

LISÄÄ: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13748555 ... omillequot
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 01 Kesä 2016, 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä kohta nyt pysäytti minut tuossa vanhassa näyssä: " ja puiden alla oli vesiallas …." Siitä kohosi äsken täälläkin keskusteltu aihe, Esterin profetaiasta, jossa olin tuossa kauniissa puutarha altaassa, tähtitaivaan alla ja minua valmisteltiin kuin Esteriä. Eipä taida olla tämäkään sattumaa, että juuri nyt eteeni tämä laitettiin...
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uudet taivaat ja Uusi maa:Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 28 Heinä 2016, 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja Samulille, kylläpä avasit oikean aiheen, ... johdatuksessa ollaan!
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamulla kun heräsin, olin Herran läsnäolossa ja rukouksessa, mutten saanut näkyä. Nousin ylös ja otin Raamatun, pyytäen että Herra puhuisi Sanansa kautta ja se avautui Psalmeista. Siinä oli kolme psalmia jotka luin ääneen ja mietin mitä Herra tahtoo näillä sanoa. Sitten tulin koneelle ja näin kuinka tämä ketju alkoi elää. Äsken sitten kurkkasin uudelleen noita aamulla lukemiani psalmeja, josko ne nyt avautuisivat paremmin ja TOTISESTI niin kävi. Nyt näin minkä Psalmin Herra todella oli tarkoittanut tähän hetkeen ja juuri tähän ketjuun. Kun nyt aloin tätä kirjoittamaan, muistin, että eikös juuri tämä Psalmi ollut Jarmollekkin Pelastussanomien alkuajoilta tärkeä viesti, (muistinko oikein):

PSALMIT 84
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten
virsi.
2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kävin tuolta varmistamassa noista vanhoista keskusteluistamme Jarmon kanssa ja niinhän se oli kuin muistin. Näin Jarmo kertoi silloin tuosta Psalmista 84:

" Tuo Psalmi 84 on eräs henkilö tuonut minulle näyssä. Hän kertoi että henki puhui tälle että hänen pitää tuoda tämä Psalmi 84 mulle ja sitten se ihminen tuli ja toi tämän sanan. Sen jälkeen huomasin että siinähän on nimenomaan kerrottu nämä samat asiat mistä pelastussanomaa saadessani ovat henget koko ajan koittaneet sanoa minulle. Se on pelkkää ja silkkkaa Jumalan suurta pitkämnielisyyttä ja armoa. Harva näkee että jumalattomilla olisi mitään toivoa, koska itse olemme pelastuneet ja ihan samoin kuin Sinetti itsekin kipuilee miehensä takia. Ilman tätä mahdollisuutta, ei hänelläkään olisi, ellei Jumala antaisi aikaa kuolinvuoteelle ehkä tai rankkojen muiden kokemusten yhteydessä. Mutta kun Jumalalla ei ole enää aikaa... Jeesus tulee muutaman vuoden sisään ja aloittaa tuhatvuotisen kauden. Siihen mennessä kaikki pitää olla aika selvää. Me olemme menossa erikoiseen aikaan, eikä sitä voi missään nimessä punnita vasemmalla kädellä nuo helvettiin ja oikealla kädellä nämä ikuiseen iloon, vaan siinä on oltava paljon monimutkaisempi prosessi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...muistin, että eikös juuri tämä Psalmi ollut Jarmollekkin Pelastussanomien alkuajoilta tärkeä viesti, (muistinko oikein): PSALMIT 84
Kyllä muistit, Amen!

Se henkilö oli äitini. Se meni joskus aikoinaan niin että asuin vielä silloin avioeroni jälkeen hetken aikaa Turun seudulla ja äitini kävi usein kylässä. Eräänä sykyisenä päivänä vuonna 2007 äitini tuli minun luo kiireellä. Hän oli saanut sanoman, että vie Jarmolle Psalmi 84 ja kerro että siinä on hänelle viesti. Näin se alkoi...
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin tuota Psalmia ennen laittanut Jarmolle tämän musiikki videon, sillä se kosketti minua kovin, koin että siinä oli siunaus. Mietin mihin ketjuun sen laittaisin ja sitten nousi ajatus, että mikä olisi parempi ketju kuin Jarmon: "Mikä on Pelastussanoma". Niin tein ja tuo kappale osoittautui myös hyvin tärkeäksi Jarmolle, Pelastussanomien alkuajoilla. Nyt koen että tällä kappaleella saan kruunata tämän kaiken ihmeen, jonka Herra on tänäänkin meille johdattanut ja tuo kappale on[b] siunattu varmuus [/b]ja kuunelkaa videon alussa oleva selitys tuosta laulusta ja sen tekijästä, minut se sai valtoimenaan kyynelliin. Herra puhuu meille nyt suuria asioita: https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt ymmärrän paremmin myös tuon näyn; Loppuun kulunut saapas, meidän matkamme täällä on tullut kohti loppuaan, olemme saapumassa riemuvoitossa, kohti taivaan kotia! Halleluja! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...tuo kappale osoittautui myös hyvin tärkeäksi Jarmolle, Pelastussanomien alkuajoilla. Nyt koen että tällä kappaleella saan kruunata tämän kaiken ihmeen, jonka Herra on tänäänkin meille johdattanut ja tuo kappale on[b] siunattu varmuus [/b]ja kuunelkaa videon alussa oleva selitys tuosta laulusta ja sen tekijästä, minut se sai valtoimenaan kyynelliin. Herra puhuu meille nyt suuria asioita: https://www.youtube.com/watch?v=0rKlIHcYHds
Tälle asialle ISO AMEN!!! Tuo kappale tosiaan on minulle ehdottomasti se kaikkein rakkain biis ja ehdottomaan kärkikaksikkoan kuuluu äitini tulkitsemana Ruutin laulu.
http://www.pelastussanoma.fi/savy.nordg ... 0laulu.wma

Siunattu varmuus oli jo lapsena kun kävimme sapattikoulua, minulle lemppari. Sitä laulettiin tosi usein Adventtikirkon tilaisuuksissa mutta sittemmin tuo biisi unohtui vuosikymmeniksi. En varmaan kuullut koko kappaletta, ennen kuin tapahtui jotain.
Kun sain pelastussanoman kesällä 2006 niin eräänä aamuna aivan siihen aikoihin kun aloin kirjoittaa, yhtäkkiä korviini alkoi tulla "Siunattu varmuus" laulun sävelet. Se oli kummallista, kertakaikkiaan kuin maailman kaunein konsertti olisi päässä alkanut soida. Ensin aloin hyräileen ja sitten pitkin päivää viheltelin tuota biisiä. Se oli todella outoa, EIKÄ TAKUULLA tullut omasta päästä, koska en ollut kuullut sitä kymmeniin vuosiin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Nyt ymmärrän paremmin myös tuon näyn; Loppuun kulunut saapas, meidän matkamme täällä on tullut kohti loppuaan, olemme saapumassa riemuvoitossa, kohti taivaan kotia! Halleluja! Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Kaikki näyt ovat profeetan merkkejä, näyt kokoavat eteemme palasia, jotka meidän on tarkoitus liitellä yhteen. Näiden parin vuoden aikana ollaan Sinettisormuksen kanssa kohdattu profetian jos toisenkin joka on selvästi yhdistänyt ja vahvistanut visiotamme.
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN!!! Ja TOTISESTI, viimeiset palat tuossa palapelissä alkaa olla paikoillaan, tuhlaaja pojat ja tyttäret palaavat kotiin!
Sinettisormus

Re: Puutarhassa majailee vanhurskaus.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oletteko panneet merkille, kuinka kauniisti ja vahvasti luonto tänä keväänä kukkii? :shock:
Vastaa Viestiin