Näky; ...Jeruli...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; ...Jeruli...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olin tuon jälkeen monissa hyökkäyksissä ja kuinka monasti itseni kyseenalaistin ja syytin, josko olin kuitenkin itse väärässä? Ne oli vaikeita aikoja.
Mutta tänään tämän avauksen kautta Herra haluaa näyttää että selvisin tuosta koettelemuksesta voittajana. Se loi nöyrän sydämen. Täytyi riisua pois kaikki turha.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; ...Jeruli...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nyt kävin tämän keskustelun sivuja läpi ja kuinka nyt näkyy että olimme monessa kohtaa oikeilla jäljillä.
Nyt on hyvin kiitollinen olo. Olen täällä laulanut kiitosta Herran puoleen.. Hänen Armostaan!
💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; ...Jeruli...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mietin, miksi vasta nyt avautui? Miksi nyt on oikea aika tälle? Vastaus on kuin sydämellä, että Herra haluaa tämän näyttää koska Hänen takaisin tulo on lähellä. Niin uskon!

Pitempään täällä olleet ehkä ymmärtävät mitä kaikkea tällä tarkoitan.
Mutta kaikki on anteeksi annettu. He ja te kaikki olette siskoja ja veljiä minulle.
Ja huomaan että sananpaikka tuossa alla, allekirjoituksella, pitää tässä kohden paikkansa ja on paikallaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Toivo

Re: Näky; ...Jeruli...

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Tänään kuuntelin heprean kielistä laulua ja kuulin sanan JERU (YERU).
Ohessa linkki laulun kohtaan.

'עיני יראו את נועם ה
EINAI YERU ET NOAM ADONAI.
Silmäni tulevat näkevät Herran kauneuden.

Molemmat heprean sanat

ירו He ampuivat (imperfekti) kantasana ירה (ampua)
ja
יראו He tulevat näkemään (futuuri) kantasana ראה (nähdä)

lausutaan niin lähellä toisiaan ettei oma korvani kykene erottamaan niitä toisistaan.

Uskon että sait sanat "He tulevat näkemään minut" (יראו לי)
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; ...Jeruli...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Toivo! Kiitos Jeesus!
Tämä tuli niin sopivaan kohtaan lohduttamaan ja virvoittamaan!
Jeesus tulee pian! Voi, jos tietäisimme kuinka pian ..pelästyisimme!
🙏💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin