Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään kun avasin tietokoneen ja siinä oli alakulmassa uusi päivämäärä 1.1.2017 minulle tuli heti sellainen ensiajatus päähän että "tämä on se päivä, jolloin alkaa se hetki ja vuosi jota olen koko elämäni odottanut".

En osaa sanoa mutta se tuntui hyvältä! Tule Herra Jeesus!!!

Olemme niin kovasti sinua odottaneet, vuosi toisensa jälkeen. Jossain kohtaa syksyllä tajusin että minullakin tuli jo 40 vuotta täyteen niitä odotusvuosia 7.8.2016. Silloin sain 40 vuotta aiemmin 7.8.1976 kasteessa tämän palavan halun kohdata elävänä Herramme Jeesus vapahtajamme kuin perintönä isoisältä joka odotti Herraa Jeesusta myös joka ikinen päivä aina kuolemaansa asti.

Nyt alkaa vuosi jota erityisesti odotamme suurten muutosten vuodeksi.
omer_2017.jpg
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Jarmo!
Ajattelin myös tänään, aamusta, 9:sän jälkeen, ettei vielä tänään otettu, niin kuin tuo eräs profetia kertoo sen tapahtuvan. Klo.9 Norjassa, Ruotsissa ja Suomessakin, tuon näyn mukaan häviää ihmisiä, tulee tempaus. Liekkö tuo näky tosi, mutta tänäänkin ajattelin, ei vielä tänään, tai tänä aamuna sitä tapahtunut, mutta varmasti pian .....
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... olen tässä monta päivää laulellut mielessäni, niinkuin tänäänkin, heti kun heräsin, mielessäni soi: Herraa me riemulla, laulamme kiitosta ... Herra, me kiitämme nimeäsi!


https://www.youtube.com/watch?v=b5tBXegO6jM
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Tänään kun avasin tietokoneen ja siinä oli alakulmassa uusi päivämäärä 1.1.2017 minulle tuli heti sellainen ensiajatus päähän että "tämä on se päivä, jolloin alkaa se hetki ja vuosi jota olen koko elämäni odottanut".
Innostava vahvistus! Tule Herra Jeesus!
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä on se päivä ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos myötäelämisestänne tuntemukseeni :D

Amen, Tule Herra Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uskon että me saamme vielä ilotulituksen lailla vahvistuksia, sillä katsokaa mitä Paavali sanoo:
1. Tess. 5:3-6 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon. Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia. Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
Se päivä ei tule meille yllätyksenä!!!
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti, tuo päivä ei ole oleva yllätys, sillä Odotamme joka päivä ja joka hetki, Herraamme Kristusta saapuvaksi! Emme elä menneessä, emmekä tulevassa, vaan tässä HETKESSÄ!
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... emme voi päästää tästä odotuksen hetkestä irti, sillä siinä voi olla oleva Jeesus Kristus, Herramme!
näkymätön ninni

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Päivän Sana 1. tammikuuta 2017

Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
Jes. 43:18-19 KR33/38
Sinettisormus

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... olipa sopiva sanan paikka tähän hetkeen! Kiitos ninni.
Salome1972

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Ihanaa, kun elätte samoissa lähtötunnelmissa, kuin itsekin olen.
Täytyy tunnustaa, että olin pettynyt, kun ei lähtö tullutkaan vielä eilen. Toisaalta, kyllä Herra tietää sen ainoan oikean hetken ja silloin me ymmärrämme, että niin piti ollakin. Olis vaan niin ihana jo lähteä täältä! Sydän on jo taivaassa. Yritän keskittyä rukoilemaan perheeni ja sukulaisteni puolesta jouduttaakseni tätä meidän tempausta!
Kova koettelemusten vuosi tulee tämä varmaan olemaan. Herra meitä auttakoon ja vahvistakoon, että voisimme kulkea edeltä valmistetuissa töissä.
Olkaa siunatut <3
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sydämeni riemuitsee kun näen kuinka palavasti te odotatte Jeesusta. Halleluja Herra Jeesus, TULE!!!
sisar

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja sisar »

Samoissa tunnelmissa Salomen kanssa. Olin myös aamulla tosi pettynyt, kun emme päässeetkään vielä kotiin. Ainoa järkevä syy täällä olemiseen on rukokset pelastumattomien puolesta ja usko siihen, että meillä on vielä täällä tehtävää. En vaan millään jaksaisi enää olla täällä. Kaikki maallinen on niin turhaa! Haluan vain olla Rakkaani kanssa. MARANATA!

Voimia ja siunausta rakkaat sisaret ja veljet Kristuksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4842
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen tälle ketjulle! Myös minä olin hiukan pettynyt kun lähtö ei tullutkaan. Mutta kuten täällä on jo useaan kertaan sanottu että katse tiukasti Jeesuksessa. En kyllä malttaisi enää odottaa, maailma on mennyt niin hulluksi.

Kuten Jarmo sanoi, tämä voi olla se vuosi, niin toivon. Rukoilen ihmiselle herätystä sekä voimaa kestää ja torjua synti. Ja olen surullinen siitä että elämme siinä.

Tule Herra Jeesus, lopeta synti maailmasta, että voisimme elää kanssasi kuten on tarkoitettu!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Lohduttavaa ja rakentavaa Sanaa meille Herraa Jeesusta odottaville!
Mutta puutarhuri vastasi: ”Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.”
Luuk. 13:8

Vuoden vaihtuessa puhutaan uudesta armon vuodesta. Vielä on annettu nähdä mennyt vuosi, vielä on armon aikaa riittänyt. Vuoden vaihtuminen on kuin kilometripylväs, se on hyvä ja luonteva matkan tarkistamisen hetki. Suuntaa voi taas tarkentaa ja korjata sitä, missä on menty vikaan. Vanhan saa jättää Jeesuksen sovintoveren peittoon ja uuden vuoden saa ottaa vastaan lahjana, jota se jälleen on.

Jeesuksen takaisintulon viipymisen ainoa syy on hänen pitkämielisyytensä. Hän antaa maailmalle aikaa, jotta mahdollisimman moni ehtisi tarkistaa oman suuntansa ja evankeliumi saarnattaisiin koko maailmalle. Sen jälkeen hän ei enää tuloaan viivytä, vaan palaa luoksemme. Meitä odottaa jokin ennen näkemätön ja kokematon. Edessämme avautuvat uudet taivaat ja uusi maa. Astumme täydellisyyteen.
Tässä linkki tekstin sivuille:
http://www.sro.fi/paivan-sana
näkymätön ninni

Re: Havahtumisen hetkellä 1.1.2017

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Lisää lohduttavaa ja rakentavaa Sanaa tammikuun ensimmäiseen päivään:

Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hepr. 13:8.

http://rovasti.fi/node/288
Kaikesta tästä tulee meidän huomata, että Kristus vielä tänään on aivan sama: Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti! Siinä on todella kuvaamattoman suuri lohdutus ja turva keskellä aikojen vaiheita, niiden myrskyissä ja pimeydessäkin. Vielä silloinkin saattaa kristitty iloiten laulaa: »Minä olen hänen varjossaan, jota kaipaan! Sinä Herra olet minun väkevyyteni, kallioni, linnani ja Lunastajani, minun Jumalani ja lohdutukseni. Sinä pysyt samana, eikä vuosillasi ole loppua.»

Oi Jeesus, sinun pyhässä nimessäsi alamme taas uuden vuoden. Sinä olet turvamme ja toivomme tänään niin kuin eilenkin, sillä sinun vuotesi eivät vaihdu. Sinä pysyt muuttumattomana, ja sinun valtakuntasi on ikuinen valtakunta. Anna tänä uutena vuotena armosikin uudistua meissä. Suo pimeytemme väistyä totuutesi valon tieltä yön varjojen lailla! Ja koska ikuinen elämä on siinä, että me uskossa tunnemme sinut, niin opeta se meille ja johda meitä oikealla tiellä, joka vie ylöspäin. Amen.
Vastaa Viestiin