Näky; Huone

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tänä aamuna sain näyn joka ei tunnu aukenevan, oliko tuo siis edes näky? Ajattelin ensin, että en sitä tuo, mutta sitten ajattelin, josko tuo kuitenkin kertoo jollekkin muulle, tarkoitetulle, enemmän?
Näin avoimen huoneen. Kohta tuo huone siirrettiin kuin pyöreään lasiseen kapseliin ja näytti samanlaiselta kuin olisi katsellut sitä ovisilmän läpi. Huone muuttui tuon lasin läpi katseltuna pyöreäksi, sen seinät ja lattia ja katto, kaartuivat, tuon lasin läpi katsottuna ...

Olen ihmetellyt tämän merkitystä, ei ole vielä avautunut, mutta ehkä yhdessä tuota voimme miettiä, tai sitten jättää tämä vain omaan arvoonsa.
Pyysin Herralta, että Hän avaisi tämän jotenkin, jos tämä on näky. Kuvana se oli selkeä.

Siunausta päiväänne ja loppu vuoteenne, 2016!
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone',
Luuk.19
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
7. Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
9. Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
10. tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
11. anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
12. ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
13. äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,
14. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Matt.6
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
Joh. 14.
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla googletin tuota huonetta ja vastaan tuli, Suomi24/profetiat, oma vanha uneni, joka myös kertoo tuosta huoneesta, joten ajattelin sen tähän liittää:

Älkää koskaan luopuko Raamatun Sanasta

Jeesuksenoma

9.2.2016 9:56
(sinetti) Eilen,8.2. näin unta, jossa oli vähäisessä valossa oleva huone ja sen huoneen nurkassa oli piano jota mieheni soitti. Se oli hiljaista sävelmää ja näin että mieheni oli jostain hyvin harmistunut. Menin hänen luokseen arkana, sillä en tienyt miten hän reagoi. Mieheni oli saanut kutsun johonkin palaveriin johon meidän tulisi mennä ja molemmille piti tulla kutsut, mutta minä ilmoitin, etten ollut saanut kutsua, joten en voi ilman sitä lähteäkkään. Lohdutin kuitenkin miestäni, että olin saanut ajatuksen että meidän tulee alkaa vähentämään elämästämme kaikkea maallista ja turhaa ja niin me aloimme tekemään, me kuorimme sitä pois kuin jotakin kirjan sivuja ja sitten syvemmältä alkoi tulla esiin Raamatun Sanaa. Silloin sain taas mieleeni ajatuksen, joka sanoi minulle ja minä esitin sen myös miehelleni:
-" Vaikka joutuisimme luopumaan kaikesta muusta, Raamatun Sanasta ei saa luopua koskaan!" .... ..... ......
Tämä oli se unen sanoma, jonka koin hyvin tärkeäksi, ehkä on tulossa aika, jolloin joudumme luopumaan monestakin maallisesta asiasta, mutta Raamatun Sanasta tulee pitää kiinni kynsin ja hampain, enkä usko että viesti on vain minulle ja miehelleni, vaan myös kaikille ihmisille.
Kiitos ja Kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle, Herra, Hera Sebaotille,
Kiitos olkoon Yeshua Hamashiach Adonai!
Aamen!

t.sinetti
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Koetelkaa!
Minulle tuli aamulla vain sana Tigris se on joki jossa on 4 haaraa yksi joen nimistä on hiddekel. Se oli Eedenissä. 1Moos 2:10,14,15
Minulle tuli jotenkin kuva maailmasta jonka näit kun Jumala loi sen .Sinä aivan kuin katselit maailmaa ,pyöreää ja kaartuvaa ovisilmän(Jumalan silmin) tuli ajatuksiin mulle . Ehkä näit tulevan maan jossa vanhurskaus asuu.
Jes 65:17 sillä katso minä luon uudet taivaat ja uusi maa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nämä sopivat jotenkin yhteen, sillä näin vielä kolmannen kuvan, jossa luin jotain tekstiä, mutta samassa sen myös unohdin, mutta kaksi viimeistä sanaa oli jotenkin näin: Adamiin rajoittuu. Ja etenkin tuo nimi Adam, jäi mieleeni.
Katso7, kun annoit tulkintasi, oli minunkin kerrottava nuo vähät sanat, mitä näyn luvustani jäi mieleen.
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... nousee todella mieleen, että nämä yhdessä liittyvät kadonneeseen paratiisiin ja Adamiin, jota Jumala kovin ihasteli.
Ennalleen asettaminen!

http://www.kolumbus.fi/~w462389/sekalai ... atiisi.htm
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti näystäsi.

Minusta huone kuvaa jotakuta ihmistä, joka siirretään uuteen paikkaan, jossa tulee näkyville/nähtäväksi, jota kuvaa tuo lasinen kapseli, tai "ovisilmän" kaltaisuus, eli katsotaan kuin objektin/linssin läpi.

Henkilökohtainen näky ja vahvistus jollekin ihmiselle tulevasta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä ajatuksia, jos tämä liittyy tosiaan Aatamiin, niin olisiko, että 6000 vuotta hänen luomisestaan on tullut täyteen tai on tulossa täyteen? Eli siis aika on käytännössä loppu?

Ja jos Tigris liittyy myös tähän, niin Danielhan sai lopunaikojen profetiansa Hiddekelin varrella eli Daniel 10-12.

Jotenkin kylmät väreet menee kun näitä ajattelee, tuntuu että maailma on syöksymässä kohti viimeistä pistettä, onko se sitten tuo Trumpin virkaanastumispäivä 20.1.2017.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, ihania tulkintoja ja ajatuksia teillä, väkisinkin nousee mieleen, että olemme lähellä tuota viimeistä pistettä".
On sanottu että lopunaikojakohti mentäessä, Raamatun Sanoma kääntyi kuin kohti sen sanoman alkua, alussa Jumala loi ....
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Alef hebrean ensimmäinen kirjain on numeroarvoltaan 1. Kirjain alef sisätää sävyn ajanjaksomme lopusta ennenkuin Messias saapuu ja asettaa valtakuntansa.
2 Piet 3:8 yksi päivä on herran edessä kuin tuhat vuotta.
Aamulehti; maailma sai sekunnin aikaa lisää kello kaksi Suomen aikaa aamuyöllä 01.01.2017!
tästä vaan tuli ajatuksiin numero alef ja numero yksi!
Viimeksi muokannut katso7, 01 Tammi 2017, 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, näin nopean kuvan tuosta huoneesta, joka oli tuon lasin sisällä ja tuon huoneen ulkopuolella, aivan kiinni siinä, oli ruskea hevonen.
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

4. Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
Ilm.6.

Matt. 24:6-7 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
Sinettisormus

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ajattelin, oliko tuo huone, kuin suurennuslasin alla, niin kuin ennustaja katsoo tulevaan? Onko tuo Huone =Israel?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2273
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jos hevonen oli ruskea, eikä se silloin kuvaisi esim. työhevosta, ei mitään sotaan tai rangaistuksiin liittyvää ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
näkymätön ninni

Re: Näky; Huone

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kehoitan nyt suhtautumaan tähän varauksella. En tiedä onko mitään tekemistä totuuden kanssa, mutta löysin tämmöisen tulkinnan:

Ruskea hevonen: valtavaa iloa

Lähde Anja Angel, Leena Larjanko: Suuri Suomalainen Unikirja (Tammi 1983)
Vastaa Viestiin