Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kuulin sydämässäni äänen 27! No rupesin tutkimaan asiaa. Hämmästyin! Aabrahamin nimi esiintyy 27 kirjassa raamatussa.
Vanhassa testamentissa armoistuin ja lampunjalka esiintyy 27 kertaa!
Uudessa testamentissa on 27 kirjaa!
Eniten ihmetttelin tätä Aabrahamin nimeä että se esiintyy 27 eri kirjassa. Nimittäin olen rukoillut jo pidempään että Aabrahamia sanottiin Jumalan ystäväksi
Jaak 2:22 Sinä näet että usko vaikutti hänen tekojensa mukan... kun hän oli uhraamassa Iisakia!
Aabraham uskoi Jumalaan ja se luettiin hänelle vanhurkaudeski ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi.
Joh 16:14 Te olettte minun ystäviäni kun teette mitä minä käsken teidän tehdä.
Olen viimeiset 2kk rukoillut että minusta ja kaikista uskovista voisi tulla Jumalan ystäviä. Sit tuli tämä luku!
Sit näin näyn jossa pieni poika(tänään)roikkui puussa naulittuna naulalla siihen puuhun YHDESTÄ KÄDESTÄ!
mielestäni puu oli vain symboli rististä! David Wilkerson joskus kirjoitti että ihminen ei voi ristiinnaulita itseänsä sen voi tehdä vain meidän Jumalamme! Kun siihen suostumme eli kuolla itsellemme ja se ei ole helppoa. Lihamme pitäsii olla ristillä että uusi elämä virtaisi.
Naula muuten merkitsee puhdistautumista ,erottaumista ja luopumista pakanallisista tavoista!
Puoli vuotta sitten kuulin nimen Eeli ja sehän tulee käsittääkseni sanasta Jumala. Pari iltaa sitten kuulin sanan sheli. En osaa hebreaa mutta tiesin että se on hebrean kieltä. Tutkin ja asia selvisi. sheli tarkoitaa minun joten rukoilen että El sheli! Minun Jumalani!
Muuten jotenkin outoa kun joku puhu niistä rappusista ja hautajaisista. 2viikon aikana 3 hyvin läheistä ihmistä on kuollut. sit lehdessä luki oliko se tänään että vuoden 2016 voisi ohittaa kun niin moni tunnettu artisti kuoli. Ehkä se on Jumalan puhetta että iankaikkisuus odottaa.
Muuten lisäksi vielä mulla oli se näky joskus puoli vuotta sitten 3x16. Eräs profetaallinen julistaja sanoi minulle että se tarkoittaa joh3:16.
Itse ajattelin sitä kertolaskuna eli 48. Ja löysin sen kun Jumala sanoi Aabrahamille että näin paljon sinulla tulee olemaan jälkeläisiä kuin tähtiä taivaalla niin löysin tekstin jossa kerrottiin että tähtiä ryhmiä(sisältää jokainen lukemattoman määrän tähtiä)mutta tähtirymiä on 48. Eli se kertoo vaan siitä kun raamattu sanoo
Ilm 7:9 ...ja katso oli suuri joukko jota KUKAAN EI VOINUT LASKEA kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä....
Viimeksi muokannut katso7, 27 Joulu 2016, 21:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala todella puhuu ihmeellisesti!
tuula

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

ihmeelliset ovat Herran tiet. Kuinkahan tuo sheli kirjoitetaan hepreaksi. minua kiinnostaa. vuosia sitten olin mieheni kanssa Ryttylässä eräässä hengellisessä kokouksessa. tuolla kokouksessa koin aivan ihmeellisiä asioita. esim. istuttiin kokous salissa ja luulin, että ulkona sataa kaatamalla ja katsoin ulos, ja huomasin auringon paistavan. toinen asia, jonka koin siellä oli sitten kahvitauolla. katsoin viereisen pöydän miestä ja näin hänen otsaan kirjoitetun hepreaksi jotakin. kirjaimet olivat värilliset ja niitä oli kolme kirjainta. olin jo miestäni tökkäämässä kylkeen kysyäkseni häneltä, mitä tuon miehen otsassa luki (niin selvät kirjaimet näin) mutta kun käännyin katsomaan uudestaan tuota miestä niin nuo kirjaimet olivat kadonneet. näin siis jotakin ihan selittämätöntä. haluaisin vain tietää, mitä siinä oli hepreaksi kirjoitettu.
Sinettisormus

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. no toi oli mahtavaa, tuula. Olisipa todella kiva tietää mitä tuon miehen otsassa luki?
tuula

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

niin sinetti. minäkin haluaisin tietää mitä siinä luki. ajattelin vielä että onpa hassu mies, kun on otsansa tuollalailla kirjoittanut. noiden kirjaimien värit olivat kaksi vihreää kirjainta ja yksi musta
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Bible hubissa netissä oleva sivusto jossa on eri raamatun käännökset sana sheli on kirjoitettu hebrealaisilla kirjaimilla shin,lamed ja jod. Bible hub kääntää sen sanaksi guietness mikä merkitsee rauha. Mutta kun kysyin 2 ystävältä jotka osaa hebreaa hyvin. Nykyisin jos sanon Israelissa hebreaksi sheli se tarkoitta minun. voit esim kirjoitta jonkun hebreakielise nimen tavallisilla kirjaimilla sinne bible hubin hakukenttään ja se tulee näkyviin sekä hebreaksi että tavallisilla kirjaimilla kirjoitettuna. katso.
Viimeksi muokannut katso7, 27 Joulu 2016, 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
tuula

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham ja pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos tiedosta koetampa yrittää tuon Bible hubin kautta noita kirjaimia hakea. mutta saa myös rukoilla, että Herra avaisi tuon sanoman minulle vaikka siitä on jo vuosia. sinetti voisitko rukoilla että Herra avaisi tuon sanan minulle?
tuula

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

aika hassua, mutta äsken rukoilin noitten kirjaimien avautumista(kuinka monta kertaa olen niitä rukoillut aiemmin, mutta nyt näin ihan kuvan)kuva avautui noista kirjaimista, tuossa kuvassa näin vesilammikon, jonka ympärillä oli ihmisiä ja ne taputtivat. olisikohan tuo sana siis siellä miehen otsassa tarkoittanut jotakin virkistäytymiseen liittyvää. vesihän on virkistävää-
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tuula tiedätkö mitä katoin juuri sanan vesi hebreaksi se kirjoitetataan meidän kirjaimilla maiyim mutta hebraksi siinä on 3 hebrean aakkosta jotka ovat mem , jod ja viimeinen kirjain mem kirjoitetaan ulkoasultaan erilailla koska se on sanan loppukirjain (kysyin hebrean kielen osaavalta) 3 hebrean kirjainta siiinä vesisanassa on hebreaksi. Ihanaa ja kuinka virkistävää että Jumala puhuu Henkensä kautta meille kaikille. Kiitos El sheli. Jeshua!
Viimeksi muokannut katso7, 27 Joulu 2016, 22:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Numero 27 liittyy myös 7 vuotisen etsikkoajan alkamiseen. Olette panneet merkille kuinka moni rock tähti ym. "stara" on kuollut 27-vuotiaana. Tämä on vedenjakajavuosi, joka päättyy 33 vuoden iän jälkeen.
Oletteko koskaan panneet merkille kuinka joku sukulaisenne tai ystävänne muuttui iän 27-33 välillä? Se on vedenjakajaikä. Olen kirjoittanut siitä joskus jutun mutten jaksa kahlata läpi koko kirjoituskokoelmaani.
Ikä 27 alkaa siitä kun täytät sen ja päättyy 7 vuoden kuluttua kun ikä 33 päättyy 34. vuoteen. Elikkä siis 7 vuotta. Eikä siis yllättävää, että Raamattu sanoo ettei ihmisen ole hyvä elää 33 vuotta kauempaa ja Jeesus kuoli 33-vuotiaana.

Tämä luku 27 on siis vedenjakajan alku! Ja erinomainen aika saada profetia uuden vuoden kynnyksellä 27.12.2017 ---> 7 vuotta = 2024
tuula

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos katso7. Kyllä Jumala aukaisee asiat. taas sen huomasin. itse en ymmärrä yhtään heprean kielisistä kirjaimista mitään ja niin vain Jumala aukaisi illalla tuon kirjainten alle tuon merkityksen kuvana minulle. ja sinä aukaisit sanana minulle tuon sanan vesi. ihmeellinen on meidän Jumalamme.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2220
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näyt:numero 27 ja Aabraham sekä näky: pieni poika joka oli naulittu puuhun yhdestä kädestä!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo kirjoitti ;


" Eikä siis yllättävää, että Raamattu sanoo ettei ihmisen ole hyvä elää 33 vuotta kauempaa ja Jeesus kuoli 33-vuotiaana."

Missä kohtaa Raamattua noin sanotaan ?


1.Moos.2:18 sanotaan hieman tuon kaltaisesti; Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin