Varas tulee

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Varas tulee

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuon tuolta toiselta palstalta puheenaihetta:

Joku uskova näki unen:
Näin unen, jossa yritin lukita ulko-oven. Olin siinä lapsuuteni kodissa. Muutamaan kertaan laitoin lukon lukkomallille ja vetäisin kiinni. Mutta aina kun koetin, onko lukossa, ei ollut. Näin hämärän tyypin kauempana, ja sitten hieman lähempänä. Lopulta, kun en saanut itse sitä lukkoon, menin ilmoittamaan muille, että laittakaa ovi lukkoon, varas tulee jo juoksujalkaa. Siinä varkaan näin siis ensin etäämmällä, sitten lähempänä.
Muitakin unia on ollut menneisyydessä liittyen vaikkapa siihen, että on näkynyt porukkaa, jotka ovat vauhdilla tulleet. Ollaan oltu lukollisessa tilassa, ja joku avannut oven/tai tieto siitä on ollut, että joku tulee avaamaan oven. Sitten myös varkaasta olen nähnyt ennenkin unta, keskiyöllä tulevasta.

Ajatelkaas miten maailma reagoi sinä päivänä kun porukat katosi:

Erään toisen uskovan vuosia vanha uni:
Unessa oli meneillään uutislähetys. Uutistenlukija yritti aloittaa uutisen lukemisen, mutta ei pystynyt siihen, vaan järkyttyi ja purskahti itkuun. Koska tämä henkilö ei järkytyksessään kyennyt uutista lukemaan, tilalle tuli ruotsinkielisten uutisten uutisankkuri. Hänelle kävi kuitenkin samoin: nähtyään uutisen, joka hänen eteensä laitettiin, hänkin purskahti itkuun eikä kyennyt hoitamaan tehtäväänsä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Varas tulee

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Varas unia nähdään enemmänkin ja laajalti. Katsokaas:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/1649198/murtovaras
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Varas tulee

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuomasveljen UNI pe-la 25.5.2007:

Olin jossain sokkeloisessa talossa jälleen. Nukuin jossain varasto vierashuoneessa alakerrassa.. En ollut kotonani vaan jonkun luona kylässä, käsitykseni mukaan perhe oli rikas, ei lapsiperhe. Sain unessa unen.. se oli kirjoitettu messe tekstillä jota itse käytän, sinisellä tekstillä. Siinä oli 1½ kappaletta ja ensimmäisessä oli jonkin sortin johdanto, jota en enää muista. Ensimmäisen kappaleen lopussa oli viesti joka pysäytti minut. Siinä luki että ylösotossa ensin lähtevät katuvat ja ..... ((jokin muu ryhmä jota en nyt muista, oisiko ollut köyhät tai nöyrät.)) En kyennyt lukemaan loppua tekstistä. Muistan ajatelleeni, että tämä pitää heti kertoa Jarmolle, mutten voinut herätä siitä unesta. Kun unessani kuitenkin nousin kuulin ääniä, kuin varas olisi talossa. Hetken päästä näin ikkunasta miten varas oli liikkeellä. Soitin 112:teen ja ilmoitin jonkin osoitteen jossa olin, mutten muista mikä osoite, ja kerroin että täällä on varas liikkeellä ryöstämässä asuntoja. Taisin katkaista puhelun kun varas oli tulossa juuri siihen huoneeseen jossa olin. Takaovesta. Ikkunasta näin että varas oli pukeutunut aurinkohattuun, sillä oli päässään aurinkolasit ja teepaita ja farkut. Normaali nykyajan nuori n. 25-30v. Varmasti naisten suosiossa, hyvävartaloinen ja rento kaveri joka ei pelännyt nähdäänkö häntä vai ei. Huolettomasti kulki sorkkarautansa kanssa. Piilouduin vaatenaulakon

http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
Vastaa Viestiin