Näky; Vanha soutuvene

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin katsomassa äsken tv7; kämmenellä ohjelman, osa:
Kämmenellä > Murtunut sydän. Osa 1
Sielunhoito > Kämmenellä > Murtunut sydän. Osa 1
Murtuneisuudessa sielu nöyrtyy käsittämään omavoipaisuutensa ja ylpeytensä, katuu ja palaa takaisin Jumalan luo.
Myös rakkaus voi murtaa ihmisen näkemään syyllisyytensä ja löytämään uskon. Psyykkisessä ”murtumisessa”, romahtamisessa, sielu kokee vastoinkäymisiä, jotka kyllä kolauttavat itsetuntoa ja riisuvat, mutta kaikki on ulkoista. Tällainen ”murtuminen” voi johtaa vihaan ja katkeruuteen uudistumisen sijasta.
Kämmenellä
Kirjailija ja terapeutti Salme Blomster rohkaisee identiteetin löytämiseen Kristuksessa. Hän käsittelee terapeuttisesti kasvua ihmisenä.

Kämmenellä (Sarja) »
Sielunhoito (Kategoria) »

0 katselua
Ensilähetys: marraskuu 5, 2016, Taivas TV7
Jaksonumero: 65
Kesto: 30 min
Puhutut kielet:
suomi



http://www.tv7.fi/vod/player/49719/

SUOSITTELEN KATSOMAAN! Puhuu juuri niinkuin itsekkin olen näistä ajatellut, tärkeää ja hyvää asiaa.
tuula

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja tuula »

shalom. minulle on todella vaikeaa tämä vuoden aika. työnantajakin tietää tämän, että haluaisin vain olla kotona ja levähtää. olenkin puhunut, että jos ottas muutaman viikon ihan vaikka palkatonta taikka työlomaa, että saisi levähtää. rukoilua en ole kuitenkaan lopettanut väsymyksen vuoksi. mutta jostakin kummasta olen alkanut odottamaan joulua, kuin pikkulapsi. en moneen vuoteen ole piitannut joulusta, mutta tänä vuonna. miksihän? tapahtuukohan silloin jotakin mielekästä. siunausta ja jaksamisia teille täällä.
Salome1972

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Omasta puolestani totean, että nyt kun monella on vaikeaa, itselläni myös, hakee täältä vain lohtua ja samanhenkistä seuraa. Silloin on ihanaa, kun Jarmo, Sinettisormus ja monet muut ovat kirjoittaneet lähes päivittäin profetiaa, unta tai jotain muuta rakentavaa. Omat voimavarani ovat todella vähissä henkilökohtaisista syistä. Se ei tarkoita sitä, etteikö olisi kaikilla jotain annettavaa tälle palstalle. Puolustelen meitä maan hiljaisia: Herra tietää kuinka paljon me näkymättömissä työtä teemme tämän palstan eteen tavalla tai toisella. Älkää rakkaat masentuko siitä, ettemme kaikki jaksa kirjoitella niin paljon. Itse olen kyllä aika aktiivinen normaalisti ja otan vähän liiankin kärkkäästi kantaa asioihin. Ette tiedä, kun ette ole mun facebook-kavereita. :D
Vakavasti puhuen, olen nostellut käsiäni taivasta kohden ja äänettömästi ja ääneen - tilanteesta riippuen - toivottanut Jeesusta tulevaksi. Olen tähän maailmaan todella väsynyt. "Rakkahin Jeesus, miks viivyt sä vielä? Raskas on kulkuni maisella tiellä, elon tiellä. Saavu jo! Milloinka tahtosi lie? Kärsivä kulkija luoksesi vie!"
En halua kirjoittaa rukousaiheisiin, koska siellä päällimmäisenä on Indonesian tilanne, joka on mittaamattoman paljon tärkeämpi rukousaihe, kuin omat asiani, mutta käytän nyt tilaisuutta hyväkseni ja pyydän teitä rukoilemaan puolestani; varsinkin huomenna. Herra tietää asiani.
Olkaa rakkaat ystävät, siskot ja veljet, siunattuja Jeesuksen rakkaassa nimessä! Kirjoitelkaa ahkerasti. Se on teidän osanne tällä palstalla. :D :D :D
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katsokaa tuo ohjelma yllä, te jotka koette väsymystä ja murtuneisuutta ... tärkeää ajateltavaa.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Kirjoitin viestin jonka lähetin,mihin lie kadonnut kun ei näy täällä.Takki on kyllä aika tyhjänä.
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle, kiitosvirsi, että sinäkin olet vielä täällä. Herra Siunatkoon teitä kaikkia, ette usko, kuinka Rakkaita olette minulle.
Mihinkähän pilvipalveluun viestisi hävisi ... harmi ... kaikki tuntuvat kovin väsyneiltä, mutta ei anneta vihtikselle tässä periksi.
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen niin monasti tällaista haaveillut, että joskus, jos vielä joudumme pitkäänkin Herraa odottelemaan, niin olisi ihanaa jos jotenkin, joskus saisimme järjestettyä yhteisen hetken/tapahtuman, jossain, puolimatkassa toisiimme nähden. Olisi ihanaa tavata livenä, teidät kaikki, mutta tainnee jäädä haaveeksi ... mutta viimeistään siellä taivaan kodissa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Onpa hauska, kun sanoit noin Sinetti. Minulla kävi eilen illalla tai tänä aamuna sama asia mielessä ja paikkakin... :lol:
Samoissa ajatuksissa kuljetaan. Katsotaan kuinka käy.. viimeistään taivaissa kuitenkin! :)
Salome1972

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Ihan vaan haluisin tarkistaa, että rukoilisko kukaan mun puolesta! Vai luitteko edes?
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

WAU! Katsotaan kuin käy, ja jos on Herran Tahto, niin hyvin käy! Nyt lähden vuoteeni pohjalle höpöttelemään Jeesukselle, Hänen ihanaan läsnäoloonsa.
Hyvää ja Rauhallista yötä kaikille, levätkää Herran sylissä. Aina kun käyn maata, laitan pääni tyynylle ja kuvittelen että pääni on Herran sylissä. Siinä on hänelle hyvä jutella ja rukoilla ja viimein nukahtaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Puhun ja rukoilen puolestasi Jeesukselle, Salome! Herran Rauhaa!
Hannah

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukouspyyntösi Salome on rekisteröity tässä osoitteessa. Siunauksellista yötä meille jokaiselle!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen puolestasi Salome.
tuula

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja tuula »

rukoilin puolestasi illalla salome ja voin rukoilla vaikkapa vieläkin ennen töihin lähtöä. hyvää sunnuntai päivää kaikille.
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin illalla ja nyt aamulla, teidän kaikkien puolesta, kaikkien, jotka luette ja kirjoitatte täällä ja eritoten, nostin Salomen, sisaren, kiitosvirren ja Jarmon, mutta kaikkien puolesta. Ollikin sai oman rukouksensa, kera Indonesia asian.
Kun olin rukoillut kaikki nämä ja rukoilin viimeisenä Isä meidän rukousta, sen viimeisiä sanoja; Päästä meidät pahasta ... Näin kuinka aivan vierelleni asteli musta hevonen, mutta se oli ohjaksissa. Sitten se kääntyi siinä edessäni ja lähti takaisin siihen suuntaan, mistä oli tullutkin. Ohjastajaa en nähnyt, mutta näin että se oli ohjastettu...

Siunausta ja Rauhaa teidän kaikkien päivään ja tästä eteenpäin. Tuo hevonen varmaankin kuvasti olosuhteita teidän elämässänne ja kovin oli tumma hevoinen, peräti musta, mutta vaikken nähnyt sen ohjastajaa, tiedän että se oli Kristus, joka oli ottanut nuo asiat ohjaukseensa, siis uskokaa myös näin, ottaen sen vastaan. Tapahtukoon Herran Tahto meidän kaikkien elämässä, Hän tietää, miten meidät ohjastaa.
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Marras 2016, 09:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... uskon vahvasti tuon näyn, juuri näihin rukouksiin ... :roll:
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olipa lohduttava näky, kiitos Sinetti. Pitää kertoa, että näin itsekin tänään pienen kuvan ollessani vielä sängyssä. Näin kyyhkysen, joka poikkeuksellisesti pyristeli ilmassa paikallaan ja sen pyrstöstä pöllysi ilmaan valkoista pulveria, kuin lunta.. tämä taivaallinen pulveri ikäänkuin vaatetti joitakin ihmisiä valkoiseen, jopa rakennuksenkin. :roll: :)
Sinettisormus

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... jos sinäkin uskot, annathan elämäsi Herran ohjaukseen, yksinkertaisesti sanomalla Hänelle: Tapahtukoon elämässäni sinun tahtosi, ohjaa minua sinun hyvän tahtosi mukaan, sillä sinä tiedät paremmin kuin minä, mikä minulle on hyväksi."
Sitten vain teet niitä Herran tahdonmukaisia asioita, joita Hän tuo eteesi, sillä usko totisesti, Hän kyllä tietää!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Vanha soutuvene

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti rukouksesta ja näystä jonka sait selvästi rukousvastaukseksi.
Minä koen aina mustan hevosen oikeuden punnitsijaksi, "koiniks mitta nisuja denarin ja puoli koiniksia ohria...jne." Musta hevonen on siis oikeutemme puntari ja tuli tuomitsemaan meitä mutta meitä kaikkia hallitsee kristuksen veri, joten meissä ei jää sille punnittavaa. Siksi se kääntyy pois.
Vastaa Viestiin