Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna heräillessäni, näin näkykuvan Helsingin Tuomiokirkosta ja tämänhän me ymmärrämme, mitä tuo kuva tarkoittaa.
Valitettavasti, jo pitkään olen saanut olla murheissani siitä, ettei Valtion kirkko ole noudattanut enää pitkiin aikoihin Jumalan Sanaa ja sellainen tulee kostautumaan. Se on vain ajan kysymys. :cry:

Kuva

http://www.hs.fi/ilta/
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänäänkin minut herätettiin, klo: 5.32. Kuulin kuinka puhelimeeni tuli tekstiviesti, mutta kun nousin herättyäni myöhemmin, ei siellä ollut mitään viestiä. Tuota kirkkoa minulle näytettiin, kuin valokuvana, joka oli otettu juuri noin edestäpäin.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 15 Loka 2016, 09:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra, Jeesus Kristus, Rakas Jumalani, Tapahtukoon sinun tahtosi tässäkin asiassa, eikä ihmisen lihallinen tahto!
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin tämän täydellisen kuvan, joka kertoo kirkon tilasta tänään, valitan että se on iso, mutta kuva on niin paljon puhuva:

Kuva
näkymätön ninni

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Samoin ajatuksin myös täällä! Murheelliseksi tekee kun ajattelee tuota... :(
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Tänä aamuna heräillessäni, näin näkykuvan Helsingin Tuomiokirkosta ja tämänhän me ymmärrämme, mitä tuo kuva tarkoittaa.
Jumala on murheellinen tästä asiasta ja on odotettavissa vastaus tähän toimintaan, voi Suomi parkaa, kun ei näe
mikä on pyhää ja mikä epäpyhää.

Tämä toiminta siis alkaa keväällä, pakko päästä pois..........

Tule Herra Jeesus....PIAN!!
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tiedän, että Jumala on tästä murheellinen, voin nähdä Hänen itkevän tämän asian vuoksi, sillä kirkko ei enää osoita Hänelle Rakkautta, vaan lihallisuudelle. Jumala tulee tekemään tämän asian eteen jotain, siksi Hän näytti minulle tuon kuvan kirkosta, Hän aivan kuin kehoittaa: "TARKATKAA ..."
Jos kaikki olisi hyvin, en tuota kuvaa olisi saanut, ...
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso Kristus kadulla kulkee: https://www.youtube.com/watch?v=ntWSDjwTucI
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Tämä tuli Sanasta mieleen.....

Johanneksen ilmestys 18
4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä lähdin lukemaan tuota viestiäsi näin , Markku:
" Tämä tuli Miekan Sanasta mieleen..."
Jostain syystä luin tuohon Sanan eteen tuon Miekan, olisiko Herra sen siihen kuin näkynä laittanut. JUMALAN MIEKKA!
Kiitos Markku ja siunausta teille kaikille ja Kiitos ja Kunnia on oleva Jeesuksen Kristuksen, joka on meidän Herramme ja Jumalamme!
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumala ompi Linnamme: https://www.youtube.com/watch?v=t4x5zZ2NOkU

Virsi 170

1.
Jumala ompi linnamme
ja vahva turva aivan,
on miekkamme ja kilpemme
ajalla vaaran, vaivan.
Se vanha vainooja,
kavala, kauhea,
on kiivas, kiukkuinen
ja julma, hirmuinen.
Vain Herra hänet voittaa.

2.
On turha oma voimamme
vääryyden valtaa vastaan.
Me turman vallat voitamme
Herrassa ainoastaan.
Hän, Kristus, kuningas,
on voitonruhtinas,
lyö joukot helvetin,
ne tallaa jalkoihin
ja voiton meille saattaa.

3.
Jos täyttyisikin maailma
nyt valheen enkeleistä,
niin pimeys ei voittoa
kuitenkaan saisi meistä.
Ne olkoot raivoissaan
ja syöskööt kiukkuaan.
Nyt valheen vallat on
jo saaneet tuomion.
Ne yksi sana kaataa.

4.
Se sana seisoo vahvana,
ne ei voi sitä kestää.
Kun kanssamme on Jumala,
ken meiltä voiton estää?
Jos veis he henkemme,
osamme, onnemme,
ne heidän olkohon,
vaan meidän iät on
Jumalan valtakunta.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

" Kirkolla Velvollisuus vihkiä homoparit" : http://www.valomerkki.fi/uutiset/oikeus ... lvollisuus

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 15 Loka 2016, 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

EI, Isä ja Isä. EI, Äiti ja Äiti, vaan : ISÄ ja ÄITI: https://www.youtube.com/watch?v=gE27tQHiATU
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Matt.10:

Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
tuula

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen sinetti. näkysi on totta. itse olen päättänyt taistella loppuun asti totuuden tiellä ja julistan sitä myös ääneen loppuun asti. tulen vastustamaan sukupuoli neutraalia avioliittoa Jumalan sanan pilkkana. avioliitto on vain miehelle ja naiselle kuuluva. totuus on vain kyllä tämä, että laittomuus lisääntyy lopunaikana ja pahenee vain mitä enemmän aikaa kuluu.
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lohdutuksena meille uskoville on se, että myös Jeesuksen takaisin tuleminen lähenee. Tule Jeesus Kristus! Maranata!
Sinettisormus

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täyttykööt Herran lupaukset Sanastansa!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Näky; Helsingin Tuomiokirkko

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:... minä lähdin lukemaan tuota viestiäsi näin , Markku:
" Tämä tuli Miekan Sanasta mieleen..."
Jostain syystä luin tuohon Sanan eteen tuon Miekan, olisiko Herra sen siihen kuin näkynä laittanut. JUMALAN MIEKKA!
Kiitos Markku ja siunausta teille kaikille ja Kiitos ja Kunnia on oleva Jeesuksen Kristuksen, joka on meidän Herramme ja Jumalamme!
Amen.
Kiitos sinettisormus, siunausta myös sinulle.
Sana on todellakin miekka ja tuomiokirkon nimi kertoo mitä on tulossa
Joh. 12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Vastaa Viestiin